Skocz do zawartości

Regulamin

§ I Rejestracja
1. Rejestracja na forum jest dobrowolna, a usunięcie konta jest niemożliwe.
2. Rejestrując się na forum akceptujesz poniższy regulamin. Jeśli masz zastrzeżenia do któregoś z punktów regulaminu, opuść tę stronę.
3. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, posiadanie większej ilości kont kończy się dożywotnim banem.
4. Nazwa użytkownika nie może zawierać treści zakazanych (patrz § VII).
5. Rejestracja oznacza akceptację ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Art.10 pkt.2. Punkt ten odnosi się do wysyłania masowej korespondencji.
 
§ II Tematy

1. Przed założeniem tematu sprawdź czy dział w którym piszesz jest odpowiedni, pomoże Ci w tym jego opis.
2. Używaj opcji szukaj, aby sprawdzić czy odpowiedź na Twoje pytanie nie została juz udzielona w innym wątku.
3. Pamiętaj aby nazwa tematu sugerowała czego dotyczy dany temat. Nazwy typu "Pomocy", "Problem" lub "Nie działa" nie są odpowiednie.
4. Nazwa tematu nie może zawierać treści zakazanych (patrz § VII).
5. Zabronione jest zamykanie tematów przez użytkowników.
6. Całkowite usunięcie treści utworzonej przez użytkownika jest niemożliwe.
 
§ III Posty

1. Posty kilkuwyrazowe i zbaczające z tematu będą karane.
2. Zabronione jest pisanie kilku wiadomości pod rząd w niedługim odstępie czasu, używaj opcji "modyfikuj".
a) Podbijanie tematu dozwolone jest po 7 dniach od ostatniego postu, wyjątkiem jest dział "Problemy", gdzie czas ten skrócony jest do 48 godzin.
3. Posty nie mogą zawierać treści zakazanych (patrz § VII).
4. Nie używaj koloru czerwonego w postach. Przeznaczony jest on dla Moderatorów i Administratorów.
5. Nie pomagaj na siłę, jeśli nie masz pojęcia o danym temacie nie wypowiadaj się i nie komentuj innych wypowiedzi.
6. Nie odpowiadaj w tematach w których znajduje się post obsługi forum dotyczący prawidłowości tematu. Osoba zakładająca temat najpierw ma zastosować się do nakazów obsługi forum.
 
§ IV Kultura

1. Przebywając na forum musisz zachować kulturę osobistą.
2. Zabronione jest używanie słów potocznie uważanych za wulgaryzmy.
a) Zabroniona jest również cenzura tych słów.
3. Obrażanie, ubliżanie, wyzywanie innych użytkowników forum jest surowo karane.
a) Zabroniona jest również publiczna dyskusja na temat innych użytkowników forum.
 
§ V Sygnatury i Avatary

1. W sygnaturze oraz avatarze nie można umieszczać treści zakazanych (patrz § VII).
2. Avatar nie może przekraczać rozmiarów 100px na 100px.
3. Obrazki w sygnaturze nie mogą przekraczać rozmiarów 600px szerokości i 100px wysokości.
4. Zabronione jest wstawianie obrazków rang w avatary i podpisy.
5. Zabronione jest wstawianie nadmiernie migających obrazków oraz odtwarzaczy filmów lub muzyki (np. z Youtube) w sygnaturach.
§ VI BBCode
1. Na forum zostały wyłączone tagi HTML, a ich zamiennikami są znaczniki BBCode.
2. Wszelakie błędy podczas kompilacji wklejamy w tag [.code][./code] nie wykorzystujemy do tego zdjęć, jak i nie wklejamy zawartości bezpośrednio do postu.
 
§ VII Treści zakazane
1. Adresy lub linki do stron:
a) Niezgodnych z polskim prawem: warez, torrent, pornografia, stron zawierających treści rasistowskie, propagujące alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające oraz obrażające osoby publiczne, inne religie lub narodowości.
b )O tematyce zbliżonej do forum Pawno.PL, nie dotyczy oficjalnego forum klienta SA-MP.
c) Zawierających wszelakiego typu wirusy.
2. Całe zdania pisane wielkimi literami.
3. Przypadkowe zbitki liter, nie dotyczy powszechnie stosowanych skrótów.
 
§ VIII System ostrzeżeń na forum
1. Ostrzeżenia użytkownik dostaje za nieprzestrzeganie regulaminu forum.
2. W zależności od ilości ostrzeżeń użytkownik dostaje odpowiednie kary:
a) 1 ostrzeżenie - Brak Akcji
b )2 ostrzeżenia - Brak Akcji
c) 3 ostrzeżenia - Kolejka moderacyjna przez 15 dni
d) 4 ostrzeżenia- Kolejka moderacyjna przez 30 dni
e) 5 ostrzeżeń - Zawieszenie użytkownika na 15 dni
f) 6 ostrzeżeń - Całkowite zawieszenie użytkownika - BAN permanentny
3. Ostrzeżenie może zostać zlikwidowane, jeśli użytkownik spełnia poniższe warunki:
a) Użytkownik nie dostał żadnego ostrzeżenia przez ostatnie 30 dni.
b ) Ostrzeżenie, które chce zlikwidować użytkownik jest starsze niż 3 miesiące.
c) Jednorazowo użytkownik może ubiegać się o zniesienie maksymalnie 1 ostrzeżenia.
d) Odstęp między kolejnymi prośbami zniesienia ostrzeżenia nie może być krótszy niż 2 tygodnie.
e) Administracja ma prawo odmówić zniesienia ostrzeżenia.
 
§ IX Reklama na forum
1. Zabronione jest dodawanie reklam, które zawierają treści zakazane (patrz § VII)
2. Czas podczas którego reklama jest widoczna zależny od ilości reklam, które zostały dodane po naszej reklamie.
3. Na stronie głównej wyświetlane są tylko 3 ostatnio dodane reklamy.
4. Tekst alternatywny powinien opisywać serwis, który jest reklamowany i nie może zawierać treści zakazanych (patrz § VII).
5. Optymalna wielkość obrazka to 180 na 80 px. Większe obrazki będą automatycznie skalowane do tej wielkości, a mniejsze powiększane.
6. Reklama musi zawiera poprawny adres obrazka jak i strony WWW.
7. Jeśli dodana reklama jest niezgodna z regulaminem, może zostać usunięta przez administratora bez informowania o tym fakcie.
 

§ X Regulamin statusów
1. Aktualizacje tzw. statusy nie mogą być wykorzystywane do publikacji linków odnoszących się do tematów zamieszczonych na naszym forum oraz prośby o pomoc.
2. W aktualizacjach zabrania się umieszczanie treści rasistowskich, pornograficznych i powszechnie uznawane za obraźliwe.
3. Spam w aktualizacjach jest zabroniony.
4. Zakazuje się wykorzystywanie statusów do celów związanych z działem Oferty. - Statusy nie są modułem do aukcji, sprzedaży. 
5.  Wszelkie w/w wykroczenia będą karane dożywotnią blokadą statusów.

 
§ XI Regulaminy dodatkowe
1. Niektóre działy posiadają swój regulamin dodatkowy, przed napisaniem tematu w dziale sprawdź czy nie posiada on regulaminu dodatkowego.
2. Podczas pisania w dziale gdzie znajduje się regulamin dodatkowy, akceptujesz jego treść.
 

§ XII Regulamin ChatBox
1. ChatBox* służy do swobodnej komunikacji pomiędzy użytkownikami, mając na względzie punkt trzeci.
2. Odnośniki, linki do tematów znajdujących się na forum nie powinny być publikowane na czacie*.
3. Przy korzystaniu z czatu* obowiązuje §VII, oraz §IV punkt regulaminu forum.
4. Zakazuje się spamowania, nadużywanie emotikon oraz reklamowania serwisów internetowych.
5. ChatBox* nie jest narzędziem do rozstrzygania sporów.
6. Każde przewinienie niezgodne z regulaminem czatu*, będzie karane blokadą pisania.
7. Nieznajomość regulaminu czatu*, nie zwalnia z jego przestrzegania.
 

* Czat w rozumieniu aplikacji ChatBox


§ XIII Postanowienia końcowe
1. Zabronione jest wyszukiwanie luk w regulaminie forum.
2. Za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu grozi kara zgodna z systemem ostrzeżeń na forum (patrz § VIII).
3. Niniejszy regulamin jest własnością strony www.Pawno.PL i jest on chroniony prawem autorskim.
a) Jeśli zobaczysz gdzieś identyczny bądź łudząco podobny regulamin zgłoś to do administracji forum.
4. Kontakt z administracją strony: Administracja@Pawno.PL.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 09 września 2015r.
6. Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili, bez wcześniejszego informowania o tym fakcie użytkowników forum.
 
 
Copyright By Pawno.PL. All rights reserved.