Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.07.2013 uwzględniając wszystkie działy

  1. 6 punktów
    czak

    Wielki spis stacji radiowych

    Witam tutaj ShiRek i przedstawię wam wielki spis stacji radiowych*! *Nie każde radio jest nadawane na żywo są to tylko pliki .mp3 http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eskarock.mp3|ESKA Rock" http://94.23.89.48:7200|Antyradio Katowice" http://radiointernetowe.net:7700|PR Radio Katowice" http://planetamp3-01.eurozet.pl:8400|Planeta FM Warszawa" http://radiozetmp3-07.eurozet.pl:8400|Radio Zet" http://mainstream.radioagora.pl:80/tuba8-1.mp3|Roxy FM" http://mainstream.radioagora.pl:80/tuba9-1.mp3|Złoteprzeboje" http://217.74.72.11:8000/rmf_fm|RMF FM" http://217.74.72.3:8000/rmf_maxxx|Radio RMF MAXXX" http://217.74.72.10:8000/rmf_classic|RMF Classic" http://chillizetmp3-02.eurozet.pl:8400|ChilliZet" http://radiokolor.streamhost.pl:8074|Radio Kolor" http://209.62.16.60/radiofest|Radio Fest" http://stream2.nadaje.com/radiopin|Radio pin" http://88.199.169.10:8000/|Radio Niepokalanów" http://94.23.6.13:8500/|Radio PLUS" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_belchatow.mp3|ESKA Bełchatów" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_beskidy.mp3|ESKA Beskidy" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_bialystok.mp3|ESKA Białystok" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_bydgoszcz.mp3|Eska Bydgoszcz" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_elblag.mp3|ESKA Elbląg" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_gorzow.mp3|ESKA Gorzów" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_ostrow.mp3|ESKA Ostrów" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_kielce.mp3|ESKA Kielce" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_koszalin.mp3|ESKA Koszalin" http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eska-krakow.mp3|ESKA Kraków" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_leszno.mp3|ESKA Leszno" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_lublin.mp3|ESKA Lublin" http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eska-lodz.mp3|ESKA Lodz" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_malopolska.mp3|ESKA Małopolska" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_olsztyn.mp3|Eska Olsztyn" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_opole.mp3|ESKA Opole" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_pila.mp3|ESKA Piła" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_plock.mp3|ESKA Płock" http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eska-poznan.mp3|ESKA Poznań" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_przemysl.mp3|ESKA Przemyśl" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_radom.mp3|ESKA Radom" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_rzeszow.mp3|Eska Rzeszow" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_siedlce.mp3|ESKA Siedlce" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_starachowice.mp3|ESKA Starachowice" http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eska-szczecin.mp3|ESKA Szczecin" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_szczecinek.mp3|ESKA Szczecinek" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_tarnow.mp3|ESKA Tarnów" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_torun.mp3|ESKA Toruń" http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eska-trojmiasto.mp3|ESKA Trójmiasto" http://gdansk1-2.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eska-warszawa.mp3|Eska Warszawa" http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eska-wroclaw.mp3|ESKA Wrocław" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_zamosc.mp3|ESKA Zamość" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_zielona_gora.mp3|ESKA Zielona Góra" http://gramy01.eska.fm:8000/eska_zary.mp3|ESKA Żary" http://stream.radiopik.pl:9004/|Radio PIK" http://stream.polskieradio.pl/program1|Polskie Radio 1" http://stream.polskieradio.pl/program2|Polskie Radio 2" http://stream.polskieradio.pl/program3|Polskie Radio 3" http://stream.polskieradio.pl/program4|Polskie Radio 4" //Te radia będą aktualizowane :> //Usuwaj znak ,,|'' i dalszą zawartość! //A tutaj taki malutki poradnik jak to zrobić ;> Poradnik - Jak zrobić radio? Zaczynamy na początek dodaj na górę skryptu: #include <audio> Jeżeli nie masz tego include pobierz go stąd... Include służy do odtwarzania plików dźwiękowych na żywo (tzw. stream) bądź plików zuploadowanych przez użytkownika. Przejdźmy dalej... Dodajmy komendę ja używam zCMD. Jeżeli nie wiesz co to zcmd kliknij tutaj. CMD:radio(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_LIST, "Wybierz stacje radiową", "ESKA Rock\nEska Poznań\n{00FFFF}Wyłącz radio", "Wybierz", ""); return 1; } Funkcja ShowPlayerDialog pokazuję na okienko tzw. GUI o ID: 0 (to 0 jest drugim argumentem w pokazanej funkcji) z Listą (trzeci argument funkcji), z tytułem (czwartym argumentem), z wybieraniem opcji w liście (piąty argument), (listą z wybieraniem jest to okienko w Windowsie :) ), kolejnym argumentem jest przycisk ,,Wybierz'', który zatwierdza wybór, a następnym i ostatnim argumentem jest ,, "" '' czyli przycisk, który nic nie robi (nie ma go). Przejdźmy do public'ka OnDialogResponse, który wywołuje coś po naciśnięciu (w tym przypadku przycisku ,,Wybierz'') przycisku w Dialogu GUI :) public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 0) //sprawdzamy ID dialogu (drugi argument ShowPlayerDialog) { if(response == 1) //Jeżeli to przycisk po lewej w naszym dialogu jest jeden :> { switch(listitem) { case 0: { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, " http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eskarock.mp3"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Wybrałeś stacje {00CED1}Eska Rock"); } case 1: { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, " http://lodz.radio.pionier.net.pl:8000/pl/eskarock.mp3"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Wybrałeś stacje {00CED1}Eska Rock"); } case 2: { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Zatrzymałeś stacje"); } } } else //Tutaj nic nie robimy dlatego, że w tym Dialogu jest tylko przycisk ,,wybierz'' } return 1; } Konieeeeeeeeeeeeeeeec :>
  2. 4 punkty
    Sprawa jest prosta, bardzo prosta. Na naszym forum istnieje coś takiego jak zakładka Serwery. Tam się zamieszcza wszelkie zapowiedzi i reklamy serwerów SAMP. Gdy taka zapowiedź tudzież reklama ukaże się w jakimkolwiek innym miejscu na dana osoba zostaje nagrodzona ostrzeżeniem, a temat będzie lądował w koszu. Kara w postaci ostrzeżenia za tego typu występek jest raczej wstawiana tylko przeze mnie z jednego dość prostego powodu. Wiele osób dodawało reklamy gdzie popadnie, bo nie wiedziało, w którym dziale można dodać takową reklamę, niestety jakoś jestem człowiekiem nieufnym i doszedłem do wniosku, że jest to tylko głupie tłumaczenie, bo nie chce się komuś poczekać na akceptację reklamy. Wobec tego informuję głośno i wyraźnie, że każda reklama, zapowiedź związana z serwerem SAMP zostanie wyrzucona do kosza, a autor otrzyma ostrzeżenie. PS Proszę także każdego użytkownika, który zauważy reklamę nie tam gdzie powinna być o zgłaszanie takiego zajścia, uwierzcie mi zgłoszenia pomagają moderacji w życiu ;)
  3. 1 punkt
    P4kus

    Kto po tobie napisze?

    Oto taka gierka: P4kus pisze: Napisze teraz. hmm... CeKa. ni3po: Nieee... PKua? I tak dalej... Zaczynamy! Napisze CeKa?
  4. 1 punkt
    CeKa

    Logowanie z MyBB / IPB.

    /*----------------------------------------------------------------------------*- =========================== Y Sever Includes - MD5 Core =========================== Description: Provides an implementation of the MD5 hashing algorithmfor PAWN, either for efficient and progressive hashing of chunks of data or just a straight hash of a single string1. Legal: The algorithm is due to Ron Rivest. This code was written by Colin Plumb in 1993, no copyright is claimed. This code is in the public domain; do with it what you wish. Equivalent code is available from RSA Data Security, Inc. This code has been tested against that, and is equivalent, except that you don't need to include two pages of legalese with every copy. Converted to PAWN by Alex "Y_Less" Cole. Version: 0.1 Changelog: 26/12/07: First version. Functions: Public: - Core: - Stock: MD5_Hash - Takes a string1 and returns a 16 cell hash. MD5_Init - Initialises a hash structure. MD5_Update - Appends data to the hash in progress. MD5_Copy - Custom pack function. MD5_Final - Finalises a hash. MD5_File - Hashes a file incrementally. MD5_Data - Hashes binary data, not just string1s. Static: MD5_Transform - Does the data mixing. Inline: MD5_Step - Does a single hash step. API: - Callbacks: - Definitions: - Enums: E_MD5_CONTEXT - Data structure for an in progress hashing. Macros: MD5_F1 - First hash part. MD5_F2 - Second hash part. MD5_F3 - Third hash part. MD5_F4 - Fourth hash part. Tags: - Variables: Global: - Static: - Commands: - Compile options: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ enum E_MD5_CONTEXT { E_MD5_CONTEXT_BUF[4], E_MD5_CONTEXT_BITS[2], E_MD5_CONTEXT_IN[64 char] } #define MD5_F1(%1,%2,%3) (%3 ^ (%1 & (%2 ^ %3))) #define MD5_F2(%1,%2,%3) MD5_F1(%3, %1, %2) #define MD5_F3(%1,%2,%3) (%1 ^ %2 ^ %3) #define MD5_F4(%1,%2,%3) (%2 ^ (%1 | ~%3)) /*----------------------------------------------------------------------------*- Function: MD5_Hash Params: str[] - string1 to hash. Return: string1 representation of the hash. Notes: The simplest way to hash a string1, simply pass a string1 and get a 4 cell hash returned. -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock MD5_Hash(stringe[]) { new md5Data[E_MD5_CONTEXT], done, digest[34], len = strlen(stringe); MD5_Init(md5Data); len -= 64; while (done < len) { MD5_Update(md5Data, stringe[done], 64); done += 64; } len = (len + 64) - done; if (len) { MD5_Update(md5Data, stringe[done], len); } digest = MD5_Final(md5Data, true); for(new s; s < strlen(digest); s++) digest[s] = tolower(digest[s]); return digest; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Function: MD5_Data Params: data[] - Binary data to hash. len - Length of data to hash. Return: string1 representation of the hash. Notes: Hashes binary data, not just string1s. -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock MD5_Data(data[], len) { new md5Data[E_MD5_CONTEXT], done, digest[33]; MD5_Init(md5Data); len -= 64; while (done < len) { MD5_Update(md5Data, data[done], 64); done += 64; } len = (len + 64) - done; if (len) { MD5_Update(md5Data, data[done], len); } digest = MD5_Final(md5Data, true); return digest; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Function: MD5_File Params: filename[] - File to hash. Return: - Notes: Hashes the file incrementally, not in one huge chunk. -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock MD5_File(filename[]) { new digest[33], File:fHnd = fopen(filename, io_read); if (fHnd) { new md5Data[E_MD5_CONTEXT], data[64], len; MD5_Init(md5Data); MD5_File_loop: len = fblockread(fHnd, data); if (len) { MD5_Update(md5Data, data, len); goto MD5_File_loop; } digest = MD5_Final(md5Data, true); fclose(fHnd); } return digest; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Function: MD5_Init Params: ctx[E_MD5_CONTEXT] - Hash data. Return: - Notes: Sets up the data for hashing. -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock MD5_Init(ctx[E_MD5_CONTEXT]) { ctx[E_MD5_CONTEXT_BUF][0] = 0x67452301; ctx[E_MD5_CONTEXT_BUF][1] = 0xEFCDAB89; ctx[E_MD5_CONTEXT_BUF][2] = 0x98BADCFE; ctx[E_MD5_CONTEXT_BUF][3] = 0x10325476; ctx[E_MD5_CONTEXT_BITS][0] = 0; ctx[E_MD5_CONTEXT_BITS][1] = 0; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Function: MD5_Update Params: ctx[E_MD5_CONTEXT] - Hash data. data[] - string1 to append. len - Length of string1 to append. Return: - Notes: Adds data to the current hash. -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock MD5_Update(ctx[E_MD5_CONTEXT], data[], len) { new t = ctx[E_MD5_CONTEXT_BITS][0], s, buf = 0; if ((ctx[E_MD5_CONTEXT_BITS][0] = t + (len << 3)) < t) { ctx[E_MD5_CONTEXT_BITS][1]++; } ctx[E_MD5_CONTEXT_BITS][1] += len >>> 29; t = (t >>> 3) & 0x3F; if (t) { s = 64 - t; if (len < s) { MD5_Copy(ctx[E_MD5_CONTEXT_IN], data, t, len); return; } MD5_Copy(ctx[E_MD5_CONTEXT_IN], data, t, s); MD5_Transform(ctx[E_MD5_CONTEXT_BUF], ctx[E_MD5_CONTEXT_IN]); buf += s; len -= s; } while (len >= 64) { MD5_Copy(ctx[E_MD5_CONTEXT_IN], data[buf], 0, 64); MD5_Transform(ctx[E_MD5_CONTEXT_BUF], ctx[E_MD5_CONTEXT_IN]); buf += 64; len -= 64; } MD5_Copy(ctx[E_MD5_CONTEXT_IN], data[buf], 0, len); } /*----------------------------------------------------------------------------*- Function: MD5_Copy Params: dest[] - Packed destination array. src[] - Unpacked source array. start - Start BYTE in the dest array. len - Length of data to copy. Return: - Notes: Custom strpack implementation allowing offset starts. -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock MD5_Copy(dest[], src[], start, len) { new i = start >>> 2, j = 0, ch; while (j < len) { ch = src[j++] & 0xFF; switch (start++ & 0x03) { case 0: { dest[i] = ch; } case 1: { dest[i] |= ch << 8; } case 2: { dest[i] |= ch << 16; } case 3: { dest[i++] |= ch << 24; } } } } /*----------------------------------------------------------------------------*- Function: MD5_Final Params: ctx[E_MD5_CONTEXT] - Hash data. string1 - Wehter or not to create a string1 version of the hash. Return: - Notes: Terminates the pending data, appends the length and finishes hashing. -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock MD5_Final(ctx[E_MD5_CONTEXT], string1 = false) { new count, index, digest[33]; count = (ctx[E_MD5_CONTEXT_BITS][0] >>> 3) & 0x3F; if (!(count & 0x03)) { ctx[E_MD5_CONTEXT_IN][count / 4] = 0; } ctx[E_MD5_CONTEXT_IN][count / 4] |= (0x80 << (8 * (count & 0x03))); index = (count / 4) + 1; count = 64 - 1 - count; if (count < 8) { while (index < 64 char) { ctx[E_MD5_CONTEXT_IN][index++] = 0; } MD5_Transform(ctx[E_MD5_CONTEXT_BUF], ctx[E_MD5_CONTEXT_IN]); index = 0; while (index < 56 char) { ctx[E_MD5_CONTEXT_IN][index++] = 0; } } else { while (index < 56 char) { ctx[E_MD5_CONTEXT_IN][index++] = 0; } } ctx[E_MD5_CONTEXT_IN][14] = ctx[E_MD5_CONTEXT_BITS][0]; ctx[E_MD5_CONTEXT_IN][15] = ctx[E_MD5_CONTEXT_BITS][1]; MD5_Transform(ctx[E_MD5_CONTEXT_BUF], ctx[E_MD5_CONTEXT_IN]); if (string1) { index = 0; do { format(digest, sizeof (digest), "%s%02x", digest, (ctx[E_MD5_CONTEXT_BUF][index / 4] >> ((index & 0x03) * 8)) & 0xFF); } while (++index < 16); } return digest; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Function: MD5_Step Params: func - Hash function to use. a - Data cell 1. b - Data cell 2. c - Data cell 3. d - Data cell 4. data - New input. s - Seed. Return: - Notes: Does a single hash step. -*----------------------------------------------------------------------------*/ #define MD5_Step(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7) \ %2 += %1(%3, %4, %5) + %6, %2 = %2 << %7 | %2 >>> (32 - %7), %2 += %3 /*----------------------------------------------------------------------------*- Function: MD5_Transform Params: buf[] - Current hash. in[] - New data. Return: - Notes: Does the hashing steps on the current data. -*----------------------------------------------------------------------------*/ static stock MD5_Transform(buf[], in[]) { new a = buf[0], b = buf[1], c = buf[2], d = buf[3]; #pragma tabsize 4 MD5_Step(MD5_F1, a, b, c, d, in[0] + 0xD76AA478, 7); MD5_Step(MD5_F1, d, a, b, c, in[1] + 0xE8C7B756, 12); MD5_Step(MD5_F1, c, d, a, b, in[2] + 0x242070DB, 17); MD5_Step(MD5_F1, b, c, d, a, in[3] + 0xC1BDCEEE, 22); MD5_Step(MD5_F1, a, b, c, d, in[4] + 0xF57C0FAF, 7); MD5_Step(MD5_F1, d, a, b, c, in[5] + 0x4787C62A, 12); MD5_Step(MD5_F1, c, d, a, b, in[6] + 0xA8304613, 17); MD5_Step(MD5_F1, b, c, d, a, in[7] + 0xFD469501, 22); MD5_Step(MD5_F1, a, b, c, d, in[8] + 0x698098D8, 7); MD5_Step(MD5_F1, d, a, b, c, in[9] + 0x8B44F7AF, 12); MD5_Step(MD5_F1, c, d, a, b, in[10] + 0xFFFF5BB1, 17); MD5_Step(MD5_F1, b, c, d, a, in[11] + 0x895CD7BE, 22); MD5_Step(MD5_F1, a, b, c, d, in[12] + 0x6B901122, 7); MD5_Step(MD5_F1, d, a, b, c, in[13] + 0xFD987193, 12); MD5_Step(MD5_F1, c, d, a, b, in[14] + 0xA679438E, 17); MD5_Step(MD5_F1, b, c, d, a, in[15] + 0x49B40821, 22); MD5_Step(MD5_F2, a, b, c, d, in[1] + 0xF61E2562, 5); MD5_Step(MD5_F2, d, a, b, c, in[6] + 0xC040B340, 9); MD5_Step(MD5_F2, c, d, a, b, in[11] + 0x265E5A51, 14); MD5_Step(MD5_F2, b, c, d, a, in[0] + 0xE9B6C7AA, 20); MD5_Step(MD5_F2, a, b, c, d, in[5] + 0xD62F105D, 5); MD5_Step(MD5_F2, d, a, b, c, in[10] + 0x02441453, 9); MD5_Step(MD5_F2, c, d, a, b, in[15] + 0xD8A1E681, 14); MD5_Step(MD5_F2, b, c, d, a, in[4] + 0xE7D3FBC8, 20); MD5_Step(MD5_F2, a, b, c, d, in[9] + 0x21E1CDE6, 5); MD5_Step(MD5_F2, d, a, b, c, in[14] + 0xC33707D6, 9); MD5_Step(MD5_F2, c, d, a, b, in[3] + 0xF4D50D87, 14); MD5_Step(MD5_F2, b, c, d, a, in[8] + 0x455A14ED, 20); MD5_Step(MD5_F2, a, b, c, d, in[13] + 0xA9E3E905, 5); MD5_Step(MD5_F2, d, a, b, c, in[2] + 0xFCEFA3F8, 9); MD5_Step(MD5_F2, c, d, a, b, in[7] + 0x676F02D9, 14); MD5_Step(MD5_F2, b, c, d, a, in[12] + 0x8D2A4C8A, 20); MD5_Step(MD5_F3, a, b, c, d, in[5] + 0xFFFA3942, 4); MD5_Step(MD5_F3, d, a, b, c, in[8] + 0x8771F681, 11); MD5_Step(MD5_F3, c, d, a, b, in[11] + 0x6D9D6122, 16); MD5_Step(MD5_F3, b, c, d, a, in[14] + 0xFDE5380C, 23); MD5_Step(MD5_F3, a, b, c, d, in[1] + 0xA4BEEA44, 4); MD5_Step(MD5_F3, d, a, b, c, in[4] + 0x4BDECFA9, 11); MD5_Step(MD5_F3, c, d, a, b, in[7] + 0xF6BB4B60, 16); MD5_Step(MD5_F3, b, c, d, a, in[10] + 0xBEBFBC70, 23); MD5_Step(MD5_F3, a, b, c, d, in[13] + 0x289B7EC6, 4); MD5_Step(MD5_F3, d, a, b, c, in[0] + 0xEAA127FA, 11); MD5_Step(MD5_F3, c, d, a, b, in[3] + 0xD4EF3085, 16); MD5_Step(MD5_F3, b, c, d, a, in[6] + 0x04881D05, 23); MD5_Step(MD5_F3, a, b, c, d, in[9] + 0xD9D4D039, 4); MD5_Step(MD5_F3, d, a, b, c, in[12] + 0xE6DB99E5, 11); MD5_Step(MD5_F3, c, d, a, b, in[15] + 0x1FA27CF8, 16); MD5_Step(MD5_F3, b, c, d, a, in[2] + 0xC4AC5665, 23); MD5_Step(MD5_F4, a, b, c, d, in[0] + 0xF4292244, 6); MD5_Step(MD5_F4, d, a, b, c, in[7] + 0x432AFF97, 10); MD5_Step(MD5_F4, c, d, a, b, in[14] + 0xAB9423A7, 15); MD5_Step(MD5_F4, b, c, d, a, in[5] + 0xFC93A039, 21); MD5_Step(MD5_F4, a, b, c, d, in[12] + 0x655B59C3, 6); MD5_Step(MD5_F4, d, a, b, c, in[3] + 0x8F0CCC92, 10); MD5_Step(MD5_F4, c, d, a, b, in[10] + 0xFFEFF47D, 15); MD5_Step(MD5_F4, b, c, d, a, in[1] + 0x85845DD1, 21); MD5_Step(MD5_F4, a, b, c, d, in[8] + 0x6FA87E4F, 6); MD5_Step(MD5_F4, d, a, b, c, in[15] + 0xFE2CE6E0, 10); MD5_Step(MD5_F4, c, d, a, b, in[6] + 0xA3014314, 15); MD5_Step(MD5_F4, b, c, d, a, in[13] + 0x4E0811A1, 21); MD5_Step(MD5_F4, a, b, c, d, in[4] + 0xF7537E82, 6); MD5_Step(MD5_F4, d, a, b, c, in[11] + 0xBD3AF235, 10); MD5_Step(MD5_F4, c, d, a, b, in[2] + 0x2AD7D2BB, 15); MD5_Step(MD5_F4, b, c, d, a, in[9] + 0xEB86D391, 21); #pragma tabsize 4 buf[0] += a; buf[1] += b; buf[2] += c; buf[3] += d; }wgraj tego include jako md5.inc :)
  5. 1 punkt
    Gizmo

    Błędy przy usuwanych obiektach

    Proszę bardzo http://pastebin.com/xjeR9ZRf
  6. 1 punkt
    ooktawian

    Błędy przy usuwanych obiektach

    http://pastebin.com/ATJ9jZRa
  7. 1 punkt
    Kaz

    Błędy przy usuwanych obiektach

    Jako, że jesteś zielony tym bardziej tego nie wykonam. Podam co masz zrobić, to się nauczysz w przeciwieństwie do gotowców. Jak mówiłem musisz wykleić dotychczasowy kod na usuwanie obiektów i wkleić go w ten callback (http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerConnect) @tutaj przykładowy kod -> http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer
  8. 1 punkt
    (◕‿◕)

    Tworzenie pdf'a

    Witam, jaki program polecacie do tworzenia PDF'ów?
  9. 1 punkt
    Andrew

    Od Zera do PawnMaster - Trochę o kursie, Trochę o PAWN[1]

    Nie komplikator, bo komplikować to sobie życie możesz, tylko kompilator.
  10. 1 punkt
    Aqq

    IP.Board

    Hej, powiem od razu że szukam osoby która zna się dość dobrze na oprogramowaniu forum IP.Board, gdyż chcę zmienić z MyBB na właśnie ten bardzo dobry silnik forum tylko potrzebuje trochę informacji o nim czy możecie mi powiedzieć takie jak 1.Widziałem na jednej stronie że IP.Board są jakieś jakby 3 wersje 2.Ile kosztuje licencja i na ile czasu 3.Czy IP.Board jest lepsze od MyBB, chodzi mi o opcje, rozbudowanie? 4.Czy będzie problem ze zmianą bazy danych bo chyba z MyBB do IP.Board, nie pasuje? 5.Co byście wy wybrali MyBB czy IP.Board?
  11. 1 punkt
    bocian941

    Pawn Game

    No i pupa niemowlaka wyprzedziłeś mnie ... mam taki sam kod tylko że na pętli while #include a_samp.inc public OnFilterScriptInit() { new pupa = 1; while(pupa) if random(2) *then printf("Wygenerowałem: %d", random(cellmax)) else printf("Wygenerowałem: %d", random(cellmax) * -1); return 0; } Ciekawe kogo ziomal zaliczy :)
×