Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.04.2014 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Adam Jabłoński

    DELL

    TEMAT PRZENIESIONY DO: http://pawno.pl/index.php?/topic/25943-sms-api-do%C5%82adowywanie-portfeli-polskich-hosting%C3%B3w/
  2. 2 punkty
    Maku

    [Pilne] Auta w Map:Construction?

    Auta w map constructor mozesz dodawac tak jak samo jak obiekty. Jak nieznasz iD to wejsc po prawej stronie w Objects/add/ i tam wpisz nazwe.
  3. 2 punkty
    CEDZIOR

    [Pilne] Auta w Map:Construction?

    Chcesz pojazd w test? Wpisz /v [id pojazdu]
  4. 2 punkty
    Avere

    Odzyskana mapa - błąd

    A jak byś się zgłosil do jakiegoś profesjonallisty z twojego miasta?
  5. 1 punkt
    TwardyKS

    Podziemna baza

    Witam chcę wam przedstawić przed chwilą skończony obiekt: -Podziemna baza jest on wykonany na proźbę: maniek9204 Poświęciłem na nią sporo czasu kosztowało mnie to dużo dokładności, chociaż myślę, że mogłem osiągnąć jeszcze lepszy wynik Obiekt posiada: -siłownie -baze która znajduje się pod ziemią -basen -została ona utworzona w miejscu kościoła w lv widać na screenach -bazy nie oskryptowałem, ponieważ nie chcę, aby pobierały ją osoby mające na celu wrzucanie ich na pseudo serwery -podaje kod w create dynamic object gdyby ktoś chciał w create object lub innym prosze pisać w komentarzach KOLEJNE POMYSŁY NA OBIEKTY W KOMENTARZACH!! SCREENY POD TEMATEM !!! RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8678, 2497.1484, 923.2266, 10.3438, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8728, 2505.4453, 921.2422, 19.0156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8777, 2497.1484, 923.2266, 10.3438, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8675, 2505.4453, 921.2422, 19.0156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8679, 2497.1328, 923.1563, 10.7188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8676, 2460.2344, 940.1875, 14.7109, 0.25); CreateDynamicObject(18777, 2447.50903, 948.91479, -13.24670, 14.22000, -0.54000, 0.73980); CreateDynamicObject(3464, 2524.29956, 928.35437, 12.07720, 0.26160, 0.18000, 270.59381); CreateDynamicObject(8659, 2537.47461, 928.23541, 10.79840, 3.14160, 0.06000, 270.77829); CreateDynamicObject(3464, 2485.78369, 928.33258, 12.07720, 0.26160, 0.18000, 269.97861); CreateDynamicObject(9321, 2505.06543, 940.53949, 11.27640, -0.32000, 0.00000, 90.47930); CreateDynamicObject(8659, 2498.89746, 928.12201, 10.79840, 3.14160, 0.06000, 270.07120); CreateDynamicObject(8659, 2522.25073, 903.38959, 10.79540, 3.14160, 0.06000, 179.86369); CreateDynamicObject(8659, 2471.41650, 903.38519, 10.75540, 3.14160, 0.06000, 180.26910); CreateDynamicObject(8659, 2498.03198, 903.41608, 10.79540, 3.14160, 0.06000, 179.96111); CreateDynamicObject(8659, 2456.74414, 918.07397, 10.75540, 3.14160, 0.06000, 89.98050); CreateDynamicObject(8659, 2456.75000, 928.50732, 10.75540, 3.14160, 0.00000, 89.98050); CreateDynamicObject(8553, 2507.67041, 923.22443, 9.74220, 0.00000, 0.00000, 179.77850); CreateDynamicObject(8838, 2463.58057, 905.93311, 8.13790, 356.91840, 0.00000, 0.43083); CreateDynamicObject(8838, 2465.21899, 911.02832, 8.13790, 356.79840, -0.12000, 0.59196); CreateDynamicObject(8838, 2465.16479, 916.09192, 8.13790, 356.85840, 0.00000, 0.65420); CreateDynamicObject(8838, 2464.98657, 921.15253, 8.13790, 356.85840, 0.00000, 3.14160); CreateDynamicObject(8838, 2466.61963, 925.74988, 8.22890, 359.61819, -0.12000, 180.06340); CreateDynamicObject(8838, 2471.97852, 930.73254, 7.95590, 356.85840, 0.00000, 249.08305); CreateDynamicObject(947, 2504.90771, 915.33270, 12.00500, 0.12000, 0.06000, 0.28330); CreateDynamicObject(947, 2504.89624, 932.58447, 12.00500, 0.12000, 0.06000, 180.42889); CreateDynamicObject(3497, 2515.96021, 930.30841, 11.55250, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(3593, 2477.63989, 937.96997, 10.67203, -0.12000, 0.00000, 34.48423); CreateDynamicObject(1294, 2507.06470, 914.78442, 8.44220, 180.92149, 91.14000, 180.64610); CreateDynamicObject(1294, 2498.09082, 914.66913, 8.44220, 180.92149, 91.14000, 1.72650); CreateDynamicObject(1294, 2510.94019, 919.66229, 8.44220, 180.92149, 91.14000, 90.54600); CreateDynamicObject(1294, 2510.95361, 928.60455, 8.44220, 180.92149, 91.08000, 270.37784); CreateDynamicObject(1294, 2506.40625, 933.13867, 8.44220, 180.92149, 91.14000, 179.82590); CreateDynamicObject(1294, 2497.39087, 933.16382, 8.44220, 180.92149, 91.14000, 1.09465); CreateDynamicObject(1294, 2499.29883, 928.58362, 8.44220, 180.92149, 91.14000, 270.10150); CreateDynamicObject(1294, 2499.15918, 919.66571, 8.44220, 180.98151, 91.14000, 89.55920); CreateDynamicObject(647, 2476.23535, 906.59338, 11.36021, 0.00000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2473.45020, 906.12201, 11.36021, 0.00000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2475.78687, 909.58362, 11.36021, 0.00000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2472.64771, 909.75214, 11.36021, 0.00000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2475.46851, 911.46399, 11.36021, 0.00000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2472.05566, 911.79950, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2472.05566, 911.79950, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2471.19238, 914.80005, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2468.97510, 914.30920, 11.36021, 0.00000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2469.24341, 911.30371, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2476.37866, 911.40009, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.82886, 905.72705, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.43799, 905.92188, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2467.11597, 905.78455, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2466.16382, 909.05756, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2463.05005, 909.25409, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.55420, 909.26117, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2461.56982, 907.17871, 11.36021, -0.12000, -0.18000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2463.35303, 905.71454, 11.36021, -0.12000, -0.18000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2469.46265, 907.62134, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2464.65918, 906.24542, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2477.18750, 908.56860, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2477.37476, 905.98450, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2476.89331, 911.17566, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2466.19946, 912.41772, 11.36021, 0.12000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2475.25220, 906.80585, 11.36021, 0.12000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2469.12231, 906.29297, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.16772, 909.65851, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2463.30078, 912.07501, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2460.16724, 911.97852, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2465.69287, 915.27325, 11.36021, 0.06000, -0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2462.85059, 915.23572, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.92480, 917.11102, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2466.33301, 918.34802, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2465.11548, 926.44476, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2465.32227, 917.99768, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2462.07983, 917.81201, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.60034, 918.63019, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.94604, 919.80139, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2468.00439, 920.92529, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2465.02148, 920.22955, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2464.11401, 922.28650, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.81104, 920.99359, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.81738, 921.59039, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2465.85986, 922.55621, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2462.02954, 923.37909, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2471.03857, 923.28864, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.31226, 928.00848, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.30884, 925.60052, 11.36021, 2.10000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2488.10229, 936.95117, 11.36021, 2.10000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2463.43481, 925.69690, 11.36021, 2.10000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.89038, 924.04083, 11.36021, 2.10000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2460.45068, 925.65271, 11.36021, 2.10000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2471.52881, 907.37421, 11.36021, 2.10000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2465.06689, 924.49146, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2463.55103, 920.49756, 11.36021, 2.22000, 0.60000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2461.58105, 921.26440, 11.36021, 2.22000, 0.60000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.00073, 919.15247, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.80200, 926.62000, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2467.02954, 915.30414, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2463.99414, 917.73419, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.55859, 915.13617, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2461.60962, 912.30646, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2466.29297, 913.42096, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2468.10132, 926.59283, 11.36021, 0.96000, 0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2461.27905, 914.60822, 11.36021, 0.96000, 0.12000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2462.19141, 926.75403, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2466.04883, 922.31635, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2463.86011, 914.63940, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2467.70313, 910.10168, 11.36021, 0.60000, -0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.32886, 918.16437, 11.36021, 0.60000, -0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2468.19214, 917.42542, 11.36021, 0.60000, -0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.77563, 922.19672, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.00830, 923.71082, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.87207, 911.90253, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.87378, 905.61816, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.98193, 908.89166, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.89697, 916.44135, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.87109, 914.42145, 11.36021, 0.96000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2468.88550, 919.65570, 11.36021, 0.96000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2468.19165, 921.68890, 11.36021, 0.84000, 0.06000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2468.86963, 923.16382, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.81934, 927.69208, 11.36021, 2.04000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2466.04883, 922.31635, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2466.74756, 925.75952, 11.36021, 2.10000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2533.73779, 937.82977, 11.36021, 2.10000, 0.54000, 3.51574); CreateDynamicObject(3509, 2468.51099, 911.71802, 9.69531, 356.85840, 0.00000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2465.48511, 908.24860, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2461.85107, 906.44086, 9.69531, 356.85840, 0.00000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2469.84790, 905.53552, 9.69531, 356.85840, 0.00000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2474.81714, 911.81122, 9.69531, 356.85840, 0.00000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2476.62500, 912.31268, 9.69531, 356.85840, 0.00000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2471.77539, 910.43127, 9.69531, 356.85840, 0.00000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2476.90991, 907.80548, 9.69531, 356.85840, 0.00000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2463.94067, 913.97693, 9.69531, 356.85840, 0.00000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2461.86548, 917.66217, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2471.34692, 915.22418, 9.69531, 356.85840, 0.00000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2459.22534, 911.78802, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2467.49902, 916.89801, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2469.19458, 922.30585, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2469.33984, 925.88232, 9.69531, 356.85840, 0.12000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2464.11279, 925.79980, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2460.80396, 924.93756, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2465.13550, 921.70483, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2459.44238, 915.43793, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(3509, 2459.90942, 921.73572, 9.69531, 356.85840, 0.06000, -0.78540); CreateDynamicObject(6983, 2478.83374, 903.65320, -13.61810, -0.06000, 0.18000, 319.83090); CreateDynamicObject(6213, 2468.07739, 817.90747, -17.54330, 0.06000, -0.06000, 284.44299); CreateDynamicObject(11490, 2410.84937, 817.48297, -17.68741, 0.00000, -0.06000, 60.04547); CreateDynamicObject(16685, 2646.64038, 893.31073, -22.58070, 91.02000, 5.22000, 9.26210); CreateDynamicObject(16685, 2379.77759, 799.61707, 4.03002, 179.64003, -0.78000, 14.58832); CreateDynamicObject(16685, 2378.19824, 824.13672, -24.32271, 91.02004, 5.22000, 9.26210); CreateDynamicObject(16685, 2462.02295, 820.73767, 2.87000, 179.64000, -0.78000, 14.58830); CreateDynamicObject(16685, 2381.44580, 773.07843, -22.58074, 90.96004, 5.28000, 188.67735); CreateDynamicObject(16685, 2529.59595, 803.98224, -23.40931, 91.02004, 5.22000, 279.29126); CreateDynamicObject(16685, 2423.33911, 724.67340, -22.00172, 91.08004, 5.22000, 97.84143); CreateDynamicObject(16685, 2409.10059, 842.18878, -2.12708, 164.33983, -1.74000, 18.89175); CreateDynamicObject(11491, 2420.45923, 812.00568, -16.15220, 0.00000, 0.06000, 59.97230); CreateDynamicObject(16685, 2378.84058, 822.24762, -18.57890, 1.32010, -0.18000, 9.36830); CreateDynamicObject(947, 2438.41895, 834.37512, -15.51470, 0.00000, 0.00000, 284.51459); CreateDynamicObject(947, 2472.72119, 843.34259, -15.51470, 0.06000, 0.00000, 105.16071); CreateDynamicObject(19439, 2497.02954, 852.80713, -17.73700, 0.12000, -89.82000, 285.13928); CreateDynamicObject(19439, 2498.55151, 853.22583, -17.73700, 0.12000, -89.82000, 285.13931); CreateDynamicObject(19439, 2500.07983, 853.63861, -17.73700, 0.12000, -89.82000, 285.13931); CreateDynamicObject(19439, 2501.61768, 854.04523, -17.73700, 0.12000, -89.82000, 285.13931); CreateDynamicObject(19439, 2497.94678, 849.43518, -17.73700, 0.18000, -89.76000, 285.13931); CreateDynamicObject(19439, 2499.46240, 849.85907, -17.73700, 0.12000, -89.82000, 285.13931); CreateDynamicObject(19439, 2500.99219, 850.26660, -17.73700, 0.24000, -89.94000, 285.13931); CreateDynamicObject(19439, 2502.53149, 850.67682, -17.73700, 0.24000, -89.94000, 285.13931); CreateDynamicObject(2627, 2496.73926, 853.32520, -17.68670, -0.06000, 0.06000, 15.75090); CreateDynamicObject(2628, 2501.75415, 853.54089, -17.59979, 0.12000, 0.00000, 13.44273); CreateDynamicObject(2630, 2498.68018, 853.40283, -17.67112, 0.00000, 0.00000, 15.76269); CreateDynamicObject(2630, 2499.86816, 853.81195, -17.67112, 0.00000, 0.00000, 15.76269); CreateDynamicObject(2629, 2498.64575, 848.73938, -17.65207, 0.00000, 0.00000, 105.26292); CreateDynamicObject(2913, 2498.15234, 848.13940, -16.73720, -89.34000, 18.48000, 31.27130); CreateDynamicObject(2631, 2499.28784, 848.96088, -17.68900, 0.00000, 0.00000, 194.71060); CreateDynamicObject(2915, 2500.40039, 849.44373, -17.50560, 0.00000, 0.00000, 107.20885); CreateDynamicObject(14780, 2512.96240, 855.05804, -16.78040, 0.00000, 0.00000, 14.51908); CreateDynamicObject(14782, 2505.39819, 856.36627, -16.64590, 0.00000, 0.00000, 14.40460); CreateDynamicObject(14782, 2517.53516, 848.58069, -16.64590, 0.06000, 0.00000, 285.53079); CreateDynamicObject(7934, 2496.59912, 846.47607, -29.34740, -90.66010, 67.55990, 81.13910); CreateDynamicObject(643, 2474.78809, 804.80896, -17.21791, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(878, 2433.46899, 827.05096, -16.03364, -0.12000, -0.06000, 359.58365); CreateDynamicObject(853, 2410.38843, 797.73987, -17.20082, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2406, 2420.56543, 808.24231, -16.51902, 0.00000, 0.00000, 60.37128); CreateDynamicObject(2406, 2434.00024, 805.99121, -17.94120, -83.88000, 2.46000, 60.37130); CreateDynamicObject(1640, 2448.97974, 821.05511, -17.60609, 0.00000, 0.00000, 15.76160); CreateDynamicObject(1640, 2439.43726, 818.71112, -17.71330, 0.00000, 0.00000, 15.76160); CreateDynamicObject(19339, 2439.12817, 838.41534, -17.70634, 0.00000, 0.00000, 15.35170); CreateDynamicObject(19339, 2469.39966, 846.03418, -17.70634, 0.00000, 0.00000, 14.73650); CreateDynamicObject(1598, 2438.91528, 817.50647, -17.39943, 0.00000, 0.00000, 0.20100); CreateDynamicObject(1598, 2457.04028, 816.20795, -17.80043, 0.00000, 0.00000, 0.20100); CreateDynamicObject(14866, 2409.80103, 821.83490, -15.69345, 0.00000, 0.00000, 330.75568); CreateDynamicObject(14867, 2415.36548, 819.82172, -14.65132, 3.06003, -359.69977, 149.35860); CreateDynamicObject(14804, 2405.80396, 815.79272, -15.19788, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(14806, 2412.54541, 812.00189, -15.12380, 0.00000, 0.00000, 149.38000); CreateDynamicObject(647, 2471.28223, 951.58478, -10.84089, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(647, 2461.09448, 949.83551, -11.86323, 0.00000, 0.00000, 336.66602); CreateDynamicObject(647, 2470.64526, 950.94971, -9.09391, 0.00000, 0.00000, 6.12226); CreateDynamicObject(647, 2471.62573, 953.02429, -13.03629, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(647, 2471.43237, 952.96881, -13.03629, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(647, 2470.96753, 949.20740, -9.73359, 0.00000, 0.00000, 358.41705); CreateDynamicObject(647, 2460.55493, 951.20642, -12.69167, 0.00000, 0.00000, 336.66602); CreateDynamicObject(647, 2460.51978, 952.38477, -12.79570, 0.00000, 0.00000, 336.66602); CreateDynamicObject(647, 2460.20459, 952.85291, -13.33992, 0.00000, 0.00000, 336.66602); CreateDynamicObject(647, 2461.65942, 950.05817, -10.14515, 0.00000, 0.00000, 336.66602); CreateDynamicObject(647, 2471.43237, 952.96881, -10.95520, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19437, 2492.55640, 853.64337, -10.25049, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2489.61157, 852.79303, -10.25348, 0.00000, 0.00000, 285.94934); CreateDynamicObject(19437, 2491.11646, 853.22717, -10.25350, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2494.08423, 854.08002, -10.25350, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2495.54102, 854.49316, -10.25350, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2489.61157, 852.79303, -6.78310, 0.00000, 0.00000, 285.94934); CreateDynamicObject(19437, 2491.11646, 853.22717, -6.78750, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2492.55640, 853.64337, -6.77677, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2494.08423, 854.08002, -6.77501, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2495.54102, 854.49316, -6.78399, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2489.61157, 852.79303, -3.32994, 0.00000, 0.00000, 285.94934); CreateDynamicObject(19437, 2491.11646, 853.22717, -3.34440, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2492.55640, 853.64337, -3.33430, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2494.08423, 854.08002, -3.33650, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(19437, 2495.54102, 854.49323, -3.34150, 0.00000, 0.00000, 285.94931); CreateDynamicObject(647, 2494.65283, 856.50250, -12.01541, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(647, 2495.89966, 856.92993, -13.47510, 0.00000, 0.00000, 3.08209); CreateDynamicObject(647, 2494.65283, 856.50250, -12.01541, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(647, 2488.06079, 854.73627, -11.59410, 0.00000, 0.00000, 228.33752); CreateDynamicObject(647, 2487.48340, 854.50684, -13.23172, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2490.12061, 853.32727, -16.24966, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2491.95166, 853.99939, -12.87952, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2493.29834, 854.27094, -16.24966, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2493.26318, 854.38910, -13.92575, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2489.72852, 854.11530, -12.16304, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2493.29614, 854.82245, -12.54481, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2489.61719, 854.74780, -13.41564, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2494.22485, 854.78308, -16.05757, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2493.87329, 855.21637, -14.90064, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2490.52100, 853.42755, -14.73886, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(647, 2490.84229, 853.67004, -13.92575, 0.00000, 0.00000, 228.64053); CreateDynamicObject(19437, 2458.59863, 939.28033, 9.73114, 1.26001, -89.34001, 359.49594); CreateDynamicObject(19437, 2460.48047, 942.46759, 9.71110, 1.26000, -89.34000, 0.43640); CreateDynamicObject(19437, 2458.59790, 940.88580, 9.73114, 1.26001, -89.34001, 359.49594); CreateDynamicObject(19437, 2460.16528, 940.74713, 9.73114, 1.20001, -89.40001, 359.49594); CreateDynamicObject(19437, 2459.20142, 937.60309, 9.73114, 1.26001, -89.34001, 359.49594); CreateDynamicObject(19437, 2458.59985, 942.42657, 9.73114, 1.26001, -89.34001, 359.49594); CreateDynamicObject(19437, 2460.18066, 941.36212, 9.73114, 1.26001, -89.34001, 359.49594); CreateDynamicObject(19437, 2458.59717, 937.54419, 9.73114, 1.26001, -89.34001, 359.49594); CreateDynamicObject(19437, 2459.80396, 939.15613, 9.73114, 1.26001, -89.34001, 359.49594); CreateDynamicObject(19437, 2458.45435, 936.11560, 9.71980, 1.20000, -89.40000, 177.74918); CreateDynamicObject(19437, 2458.02417, 935.05438, 9.71980, 1.20000, -89.40000, 201.91144); CreateDynamicObject(19437, 2456.93701, 934.67987, 9.71980, 1.20000, -89.40000, 275.58060); CreateDynamicObject(19437, 2457.41602, 934.94684, 9.71980, 1.20000, -89.40000, 304.79172); CreateDynamicObject(19437, 2458.28149, 929.05389, 9.31780, 1.20000, -89.40000, 358.63718); CreateDynamicObject(19437, 2457.41870, 938.65991, 9.73114, 1.26001, -89.34001, 91.73245); CreateDynamicObject(19437, 2458.01538, 935.53436, 9.71980, 1.20000, -89.40000, 328.12057); CreateDynamicObject(19437, 2461.77148, 929.04871, 9.31780, 1.20000, -89.40000, 358.63718); CreateDynamicObject(647, 2462.25488, 929.32288, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2465.82178, 929.00189, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2465.79126, 929.49194, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.03735, 929.61237, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.56567, 930.29065, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.60449, 933.08691, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2461.11011, 929.42584, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.57788, 930.82190, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.29443, 939.76593, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.80884, 932.83612, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.22754, 934.03070, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.93921, 936.49609, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.31030, 939.04987, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.85352, 940.31860, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.09595, 938.67468, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.75806, 941.49451, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.29858, 939.89032, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2458.83740, 939.93396, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.37988, 942.33606, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2468.67407, 927.97894, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2459.14111, 937.78931, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2470.33301, 939.74945, 15.84650, 27.60000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2459.73047, 942.59808, 11.36021, 0.54000, 0.00000, 3.51574); CreateDynamicObject(647, 2463.44946, 939.96051, 15.84650, 27.60000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2471.20630, 940.84021, 15.84650, 27.60000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2466.87109, 939.82104, 15.84650, 27.60000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2465.85107, 940.68793, 15.84650, 27.60000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2464.11914, 940.85565, 15.84650, 27.60000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2470.50195, 937.82593, 15.84650, 27.60000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2470.81226, 941.24640, 15.84650, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2466.82983, 941.31360, 15.84650, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2466.33472, 932.10034, 13.01969, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2468.74756, 940.87061, 15.84650, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2467.46216, 936.04694, 15.84650, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2460.56592, 937.85529, 12.91638, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2470.12305, 931.84644, 12.99847, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2464.33862, 936.46594, 15.44046, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2470.98657, 937.27972, 12.30877, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2469.91235, 934.88635, 15.84650, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2472.22461, 941.11304, 14.71911, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2471.87134, 934.62756, 14.71911, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2472.15918, 939.24988, 14.71911, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2464.14795, 933.61694, 14.10526, 27.54000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2463.38965, 933.26306, 14.10526, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2461.09326, 934.90466, 13.26124, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2459.50513, 938.75958, 13.26124, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2460.58984, 940.62714, 13.08585, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2461.56445, 940.37897, 14.64217, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2461.30200, 937.64807, 14.64217, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2460.81714, 937.78461, 13.26124, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2471.31860, 935.39966, 12.89667, 27.48000, -8.70000, 4.02580); CreateDynamicObject(647, 2471.04443, 939.19171, 12.44143, 27.48000, -8.70000, 3.51570); CreateDynamicObject(647, 2472.18213, 941.09363, 12.72951, 27.48000, -8.70000, 4.34427); CreateDynamicObject(647, 2471.82227, 936.80994, 14.71911, 27.48000, -8.70000, 3.51570); Pojazdy: CreateVehicle(560, 2503.7659, 832.6210, -16.9219, 285.4046, -1, -1, 100); CreateVehicle(560, 2506.8840, 819.9921, -16.9219, 285.4046, -1, -1, 100); CreateVehicle(560, 2492.6262, 829.8212, -16.9219, 104.0641, -1, -1, 100); CreateVehicle(560, 2495.8899, 817.1407, -16.9219, 104.8927, -1, -1, 100); CreateVehicle(560, 2487.1797, 814.5671, -16.9219, 285.4046, -1, -1, 100); CreateVehicle(560, 2484.0935, 827.2694, -16.9219, 285.4046, -1, -1, 100); CreateVehicle(429, 2508.1057, 815.5307, -16.8529, 285.7067, -1, -1, 100); CreateVehicle(429, 2505.0234, 828.0841, -16.8529, 285.7067, -1, -1, 100); CreateVehicle(429, 2485.5542, 823.2147, -16.8529, 285.7067, -1, -1, 100); CreateVehicle(429, 2488.7820, 810.2018, -16.8529, 285.7067, -1, -1, 100); CreateVehicle(451, 2494.6899, 821.4627, -17.0146, 105.0050, -1, -1, 100); CreateVehicle(451, 2486.2051, 819.1248, -17.0146, 284.9449, -1, -1, 100); CreateVehicle(522, 2493.6731, 825.5074, -17.1457, 106.6761, -1, -1, 100); CreateVehicle(522, 2496.9954, 812.4711, -17.1457, 106.6761, -1, -1, 100); CreateVehicle(522, 2502.5745, 837.1643, -17.1457, 286.0792, -1, -1, 100); Pozdrawiam
  6. 1 punkt
    Sim00n

    Ludum Dare 29

    Cześć! W Grudniu pisałem tutaj o wynalazku nazwanym Ludum Dare i w sumie informowałem tylko, że takie coś się odbywa i że fajnie to śledzić ale tym razem sam będę brał udział więc powiem trochę więcej. Ludum Dare to konkurs/turniej/współzawodnictwo, jak zwał tak zwał, które odbywa się średnio co 3-4 miesiące i polega na napisaniu w pełni funkcjonalnej gry w przeciągu 48 lub 72 godzin. W ciągu kilkunastu dni przed rozpoczęciem zabawy głosujemy na motyw, który zostaje ujawniony o 3:00 w sobotę rano czasu polskiego. Po ogłoszeniu motywu programiści zabierają się za swoją magię i czarują gry Istnieją dwa różne "style" pisania. Pierwszy to Compo, które wymaga pisania gry samemu od zera, nie można używać żadnych prywatnych bibliotek ani muzyki/grafiki, trzeba wysłać i opublikować kod źródłowy i grę należy skończyć w 48 godzin. Drugi to Jam, który jest mniej restrykcyjny, można pracować w zespole, można używać prywatnych bibliotek, nie trzeba pokazywać kodu no i ma się 72 godziny na skończenie gry. Więcej o zasadach tutaj. Nagród jako takich nie ma po za tym, że można wygrać w konkretnej kategorii. Większość uczestników robi to bo po prostu lubi robić gry, programować i tworzyć coś fajnego. Kategorie: Główna - Średnia wszystkich ocen czyli finalna klasyfikacja Innowacja - Czy zrobiliście coś czego jeszcze nie było lub czego nie spotyka się na co dzień? Może to być typ rozgrywki, mechanika, etc. Dobra zabawa - Po prostu czy fajnie się w grę gra. Motyw - Czy Wasza gra ma przesłanie takie jak motyw i do jakiego stopnia jest z nim spójna. Grafika - Jak gra wygląda. W 48 godzin nie zrobimy Far Crya więc pixel arty też mogą dostać dobrą ocenę jeżeli są dobrze i ciekawie zrobione. Audio - Muzyka oraz dźwięki w grze. Humor - Co tu dużo mówić .. Atmosfera - Czy gra ma w sobie coś co wyróżnia ją od innych, dodaje ten mały smaczek i oddaje dobrze motyw. Fajną częścią tego wszystkiego jest to, że dużo kreatorów tych gier streamuje swoje tworzenie live na twitchu, youtubie czy innym tego typu portalu. Lista strumieni znajduje się tutaj (w piątek wieczorem i przez weekend będzie na niej o wiele więcej osó B). Z ludzi, który ja oglądam polecam Notcha, TheCherno i Quil18. Ja tym razem zamierzam sam uczestniczyć w zabawie (po raz pierwszy) więc zapraszam wszystkich na strumień. Chce się wynieść ze swoim sprzętem do takiego domowego baru gdzie będę miał spokój przez cały weekend, dorzucę kamerę z całego "biura" i strumień przez całe 48 godzin. Podczas tworzenia gry będę na na 90% używał javy chyba że nagle mnie najdzie ochota żeby z czymś poeksperymentować. Może ustawie jakiegoś teamspeak'a żebym mógł z Wami porozmawiać, posłuchać propozycji, etc. Zaznaczam, że strumyk będzie prowadzony po polsku i angielsku w zależności od tego kto akurat zadaje pytanie w jakim języku lub o czym i w jakim języku rozmawia czat. Ludum Dare to duże wydarzenie w małym świecie i pełno ludzi chodzi po różnych strumieniach oglądając programistów. Technikalia Programowanie: Java, Eclipse, Sublime Text Grafika: Paint.NET, Photoshop, darmowe arty z pozbieranych przez lata stron Muzyka: Audacity, SFXR, Otomata, Circuli, Nudge Linki Ludum Dare: ludumdare.com Mój strumień: twitch.tv/lsrpnet Twitter: @TheSim00n Github: Sim00n Zapraszam wszystkich w sobotę rano około 1:00 czasu polskiego. Motyw zostanie wypuszczony o 3 rano więc to daje nam 2 godziny na przygotowania. Widzimy się w piątek/sobotę! Oryginalny post: http://www.ls-rp.net/topic/91750-ludum-dare-29/ A jak tam z użytkownikami pawno.pl? Ktoś bierze udział? Będzie oglądał? Oglądał w przeszłości? Uczestniczył w przeszłości? Opinie? Piszcie!
  7. 1 punkt
    l0nger

    DELL

    Skoro zezwalasz na edycje kodu, to przerobiłem nieco ten skrypcik. W dniach może dodam jakieś dodatkowe pierdółki. Link do kodu: klik.
  8. 1 punkt
    Lagowy

    AK-47

    I to nie wszystko .. Jak dla mnie jest mistrzem, słucham ich od ponad roku, ostatnio byłem na koncercie w Łodzi, było z....ście. Utwór nr. 1 jest najnowszy - wymiata Polecam słuchać AK-47 (płyta autopsja i kilka innych oddzielnych utworow )
  9. 1 punkt
    Kaimsoon

    Pomóżcie EttzRowi Robic Serwer.

    Ja mysle że to już nic więcej nie potrzeba, wszystko już zrobiłes Czekam teraz niecierpliwością na server
  10. 1 punkt
    KaLu

    [PROBLEM] Unknown oszukał przeznaczenie :O

    Może brakuje Ci jeszcze jakiegoś pluginu? Audio, MySQL.
  11. 1 punkt
    Adam Jabłoński

    DELL

    Zmieniony link i dzięki
  12. 1 punkt
    Domenico

    DELL

    Proponuje zmienić hosting zdjęć Polecam: http://hosting.monkey-games.net.pl/.
  13. 1 punkt
    Adam Jabłoński

    Rejestracja - pytanie.

    Czytaj ze zrozumieniem, napisał, że DOF2 bo DINI to już przeżytek. (Jeden przecinek, a tyle znaczy...)
  14. 1 punkt
    locus

    Odzyskana mapa - błąd

    zobacz czy ten plik ma rozszerzenie nadane dopisz do niego .pwn
  15. 1 punkt
    locus

    [POMOCY] Komenda Frakcyjna

    if(skin == 2 || skin == 3 || ranga >= 3) poprostu xD
  16. 1 punkt
    locus

    urealnione otwieranie granicy

    Robisz zmienną na stan szlabanu dajmy na to: new bool: SzlabanSt = false; //Zakładamy że false to zamknięty w OnPlayerUpdate(playerid) If(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20, pozycje x szlabanu, pozycja y szlabanu, pozycja z szlabanu) { if(SzlabanSt == false)//Jeżeli jest zamknięty { MoveObject(granicalv, 1746.55867676, 513.21165039, 28.33517075, 0.3,0.00000000, 0.00000000, 346.00000000); GivePlayerMoney(playerid, -800); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, "Zapłaciłeś 800$ możesz jechać!"); lvz = SetTimer("zlv",10000,false); SzlabanSt = true; } } else { if(SzlabanSt == true) { MoveObject(granicalv, 1746.51855469,513.19140625,28.33517075, 0.3,rx,ry,rz); SzlabanSt = false; } } Chyba będzie śmigać, chociaż nie mam teraz pomysłu jak to zrobić profesionaljniej
  17. 1 punkt
    locus

    urealnione otwieranie granicy

    To się da zrobić i tak jak wyżej koledzy napisali z MoveObject, zaraz napiszę Ci cały kod, tylko żeby ona się powoli otwierała musisz zmienić lekko jej pozycje x i y i prędkość musi być 0.3 if (strcmp(cmdtext, "/zaplac.lv", true)==0) { if(PlayerToPoint(25.0, playerid, 1740.9253,508.8699,28.6427)) { MoveObject(granicalv, 1746.55867676, 513.21165039, 28.33517075, 0.3,0.00000000, 0.00000000, 346.00000000); GivePlayerMoney(playerid, -800); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, "Zapłaciłeś 800$ możesz jechać!"); lvz = SetTimer("zlv",10000,false); } forward zlv(); public zlv() { MoveObject(granicalv, 1746.51855469,513.19140625,28.33517075, 0.3,rx,ry,rz); //KillTimer(lvz); - Nie musisz zabijać tego timeru, jak on jest wykonywany tylko raz, dałeś tam "false" } CZYTAJ! pod rz, ry, rz wstaw rotacje bramy taka jak ma być zamkniętą domyślnie jak się nie myle jest 0,0,0, ale musisz tam wpisać te argumenty! zobacz taki kod jak nie działa to napisz
  18. 1 punkt
    Roboterminator©

    DELL

    Przyda się bo wkrótce chyba tam przejde ;-) Pozdro
  19. 1 punkt
    LeSzczurek

    wczytywanie dynamic object'ów

    OnGameModeInit: Streamer_SetTickRate(40); Streamer_SetVisibleItems(STREAMER_TYPE_OBJECT, 10000); // Tutaj zamiast 10000 wpisujesz liczbę obiektów ile wymaga mapa, np. jeżeli masz 7000 obiektów to sobie ustaw 8000. OnPlayerUpdate: Streamer_Update(playerid);
  20. 1 punkt
    Adam Jabłoński

    Odzyskana mapa - błąd

    Zgłoś się do jakiegoś serwisu, powiedz im, że chcesz odzyskać dane z dysku. Sam osobiście rozwaliłem sobie dysk 500 GB to potem 48 godzin odzyskiwałem dane (pliki) za pomocą jednego programu jak przypomnę sobie nazwę to napisze.
  21. 1 punkt
    TwardyKS

    Podziemna baza

    jeżeli w przeciągu 2 godzin ktoś poda jaki obiekt mam wykonać to zostanie on wykonany wieczorem (dziś wykonana tylko 1 propozycja inne później)
  22. 1 punkt
    Sebo.

    Problem z ruchomą kamerą!

    Jestem wierzący nie praktykujący, więc mnie nie ma, jestem w pokoju. Twoja inteligencja jest kiełkująca, nie umiesz nic zrobić, a bierzesz się za pisanie swojego, gdzie i tak połowa rzeczy będzie z internetu, przykład wyżej. Jeszcze opierasz się na najgorszym zapisie, nie mówię już o zabezpieczeniach GM o których masz zerowe pojęcie, więc taki serwerek może wylecieć w powietrze w 5 minut. Nie będę dalej dyskutował z Tobą, bo to nie ma sensu, i tak wiesz lepiej.
  23. 1 punkt
    CEDZIOR

    urealnione otwieranie granicy

    A to sie bardzo powoli otwieralo? Bo może to bylo SetObjectPos i SetTimer. Jak chcesz to skorzystaj z tego.>> http://m.youtube.com/watch?v=td-p2GObJxI
  24. 1 punkt
    DrShadow

    FullDM by: DrShadow v1.0

    z racjii że jest już Kwiecien w zasadzie połowa już za nami a od miesięcy nie ma żadnej wzmianki na temat Mapki Real Extrenal Serwer. Jak narazie jestem zabiegany i na wszystko brakuje czasu, przez ten okres mapka powinna byc już wypucowana na błysk i widniec dawno na forach ale niestety jest inaczej. Chcę przeprosic tych ktorzy czekają na nią cierpliwie i mam nadzieje że wasza cierpliwosc się nie skonczy i jeszcze trochę poczekacie. Pozdrawiam
  25. 1 punkt
    (◕‿◕)

    Od Zera do PawnMaster - Zmienne, Stałe, Tablice...[2]

    Dziś umieszczam drugą część kursu pt "Od Zera do PawnMastera" I.Ciut więcej o zmiennych Ostatnio mało było o zmiennych dziś nadrobimy straty. A)Zasięg zmiennych Zmienne mają dwa typy zasięgu: a) Lokalna Zmienna b.)Globalna Zmienna Ale czym są te "Lokalne Zmienne", czy też "Globalne Zmienne"? Zasięg lokalny zmiennych zawsze kończy się na końcu bloku kodu np if (strcmp("/jakascmd", cmdtext, true, 10) == 0) { new tekst[120] = "Tekst"; SendClientMessage(playerid, 0xB83D3DFF, tekst); return 1; } Nie wnikajmy w typ zmiennej "tekst" o tym za chwile. Zasięg globalnych zmiennych jest na cały kod możemy z owej zmiennej korzystać wszędzie pisząc u góry mapy/skryptu np new tekst[120] = "Tekst"; I teraz zmiennej tekst możemy użyć gdzie tylko zechcemy (oczywiście w skrypcie/mapie). Podsumując zmienna lokalna kończy się razem z blokiem kodu if (strcmp("/jakascmd", cmdtext, true, 10) == 0) { new innytekst[120] = "Jakiś Inny Tekst"; SendClientMessage(playerid, 0xB83D3DFF, innytekst); return 1; } //Koniec bloku kodu!!! if (strcmp("/jakastaminnacmd", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, 0xB83D3DFF, innytekst); //Będzie error tutaj "innytekst" nie sięga return 1; } A jeżeli dodamy na górze mapki new innytekst[120] = "Jakiś Inny Tekst"; będziemy mogli użyć zmiennej "innytekst" gdzie tylko będziemy chcieli, wszystkie operacje na niej będą tyczyły się tylko tej jednej globalnej. I tyle chyba na temat zasięgu zmiennych. B.)Typy zmiennych W Pawn istnieją 3 typy zmiennych -Float (liczba zmiennoprzecinkowa np 1,12646675) -String (Tekst, taki tekst jak był przy zasięgu zmiennych "Jakiś tekst". Tekst dajemy zawsze między "") -Zwykła liczba pełna (np 5) A teraz pora na przykładziki Tym razem do przykładów użyjemy funkcji print która wyświetla coś w konsoli, ma ona jeden argument, a mianowicie to co ma wyświetlić (jakie to dziwne prawda? :-)) Przykład liczby zmiennoprzecinkowej new liczbaprzecinkowa = 198.6467656; Zwróć uwagę na "." zamiast "," Przykład Stringów new string[128] = "Tekst"; Po nazwie występuje wielkość tzn [128] jedna cyfra = jeden znak czyli nasz tekst może mieć max 128 znaków Przykład zwykłej liczby pełnej new Liczba = 5; Tym sposobem kończymy omawianie zmiennych w PAWN i zaczynamy tablice II.Tablice A)Czym jest tablica? Często zdarza się, że chcemy zadeklarować dużą ilość zmiennych powiązanych ze sobą nazwą, ale przechowujące różne wartości. I tu przychodzą tablice Tak naprawdę powiązana nazwa to nie jedyna zaleta tablic jest ich jeszcze kilka, ale o tym w miarę czasu sami z siebie się dowiecie. B.)Jak używamy tablic? Tablice deklarujemy w prosty sposób, bardzo podobny do stringów (też jestem zdziwiony :-)) Zmienne typu string deklarujemy new JakisString[128] = "Tekst" Gdzie w [] mamy rozmiar stringu. Tablice deklarujemy new Tablica[4]; Ciekawe prawda? Tak jakby zadeklarować zmienną typu string o rozmiarze 4. 4 znaki w napisie to mało , aby coś wpisać do tablicy robimy Tablica[0] = 3; i tak do 2. Bowiem tablice zawsze zaczynają się od 0 i kończą jedną liczbę przed jej rozmiarem, widać to gdy wypiszemy wszystkie wartości naszej tablicy. Przykład deklaracji tablicy i wypisanie jej elementów new Tablica[4]; Tablica[0] = 9; // Liczba pełna może zostać wpisana do tablicy Tablica[1] = 958458684894; // Nadal liczba pełna Tablica[2] = "String"; // Niespodzianka! Tablice akceptują również stringi :-) Tablica[3] = 239.654645643565; // Skoro liczba całkowita jest i string to czemu nie dać float? Skoro liczyłeś dokładnie od 0 to wyliczyłeś, że zapisaliśmy 4 rozmiary to 4 pól tablicy. Tak naprawdę nie musieliśmy tego przykładu dawać wystarczyło policzyć od 0 i już wychodzi cała prawda jak to działa, że kończy się o jedną liczbę mniej, tym przykładem pokazałem tak naprawdę jakie typy akceptują tablice, rezultat? Sam widzisz C)Typy tablic W PAWN (Jak wielu innych językach) wyróżniamy dwa typy tablic: -Jednowymiarowa (To te tablice które opisałem jakieś 10 linijek wyżej np new Tablica[3];) -Wielowymiarowa (W tablicach jednowymiarowych podawaliśmy tylko jedną liczbę opisującą rozmiar tablicy w wielowymiarowych wygląda to ciut inaczej np new TablicaW[2][10];) D)Tablice Wielowymiarowe Jak wspomniałem wyżej mamy dwa typy tablic jednowymiarowe i wielowymiarowe omówiliśmy jednowymiarowe to teraz pora na wielowymiarowe. Ich użycie jest identyczne prócz tego, że przy ich używaniu czeka nas jeszcze więcej pisania. Mamy np taką tablice new TablicaW[2][3]; i teraz sytuacja wygląda następująco przy wypisywaniu wartości TablicaW[0][0] = 23; //Zawsze zaczynamy od zer! TablicaW[0][1] = 432; TablicaW[0][2] = 24; TablicaW[1][0] = 954; TablicaW[1][1] = 93; TablicaW[1][2] = 965.554; // Tak mnie natchnęło na liczbę float :-) I tyle... Dziwi cię dlaczego skończyliśmy na [1][2]? Nie da rady przeskoczyć wyżej zaczynaliśmy od [0][0] tak jak jest nakazane, niestety nie ujrzymy [2][3] E)Małe podsumowanie I tak omówiliśmy tablice jeszcze na koniec chcę dać przykład każdej z nich. new TablicaW[2][3]; TablicaW[0][0] = 0; TablicaW[0][1] = 1; TablicaW[0][2] = 2; TablicaW[1][0] = 5; TablicaW[1][1] = 98; TablicaW[1][2] = 66; new TablicaJ[5]; TablicaJ[0] = 98943848; TablicaJ[1] = 9888888887; TablicaJ[2] = 983; TablicaJ[3] = 98665; TablicaJ[4] = 354545; Chciałbym dodać jeszcze jedną malutką wiadomość bowiem używanie liczb float w tablicach wyrzuca nam warninga który nie przerywa komplikacji skryptu i w niczym nam nie przeszkadza, ale takiej liczby używanie w tablicach nie jest zalecane i rzadko się przydaje (o ile wgl się przydaje) III.Stałe Teraz trochę czasu poświęcimy stałym A)Czym jest stała? Stała jest to zadeklarowane słowo przybierające jakąś stałą liczbę dzięki takiej deklaracji łatwiej jest nanieść poprawki w połowie kodu jedną małą zmianą (wcale nie CTRL + F ) Tak naprawdę stała ma swojego odpowiednika w formie dyrektywy #define COSTAM JAKASLICZBA ale tym zajmiemy się w niedalekiej przyszłości B.)Deklaracja stałej Stałą deklarujemy w kodzie, słówkami new const nazwa wartosc; Nie wiem czemu, ale przyjęło się, że nazwy stałych deklarujemy dużą literą np new const MOJASTALA 1000; stałą może być również string wtedy podajemy jeszcze jego wielkość tak jak w zmiennych new const MOJASTALASTRING[128] "Mój Tekst"; C)Używanie stałych - mały haczyk Przy używaniu stałych istnieje jeden mały lecz uciążliwy haczyk, a mianowicie stała zapisana jako const musi znajdować się przy (dokładnie w) publicu w którym zostanie użyta. Oznacza to, że gdy zrobimy coś takiego new const STALAKASY= 1000; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/jakascmd", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid, STALAKASY); return 1; } return 0; } kompilator wypluje błąd o niezidentyfikowanym ciągu znaków "STALAKASY", dlatego też stałą kasy dajemy w tym publicu gdzie będzie używana. Na szczęście dyrektywa #define ratuje nas z tych sytuacji, jej opis poznamy razem z preprocesorem. IV.Operatory matematyczne Podczas pisania skryptów/map nie obejdzie się bez odrobiny matematyki, jak ktoś kiedyś powiedział tak naprawdę ten cytat użytkownika Hesse mogłem sobie darować, ale jakoś mnie korciło, aby go wstawić, bowiem zawiera on dużo prawdy , a pisanie map/skryptów do SA-MP'a to też programowanie :-) Ten paragraf/rozdział jest tylko aby wymienić operatorów matematycznych wszystkim znanym z lekcji matematyki. W PAWN jak i matematyce znamy operatory: + - Dodawanie - - Odejmowanie * - Mnożenie / - Dzielenie % - Dzielenie moduło (czyli dzielenie z resztą) skoro już tu jesteśmy to dam parę przykładów z praktyki oczywiście w roli głównej "jakascmd" Dodawanie if (strcmp("/jakascmd", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid, 100 + 10); // Wynik 110 return 1; } Odejmowanie if (strcmp("/jakascmd", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid, -100); // Teraz odejmiemy graczowi 100 (taki przykładzik) return 1; Odejmowanie inny przykład if (strcmp("/jakascmd", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid, 100 - 90); // Teraz gracz dostanie 10 return 1; } Mnożenie if (strcmp("/jakascmd", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid, 100 * 10); // Gracz dostanie 1000 return 1; } Dzielenie if (strcmp("/jakascmd", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid, 100 / 10); // Gracz dostanie 10 return 1; } Dzielenie moduło if (strcmp("/jakascmd", cmdtext, true, 10) == 0) { new modulo = 100 % 10; printf("Numer %d", modulo); // Będzie 10.1 przykład trochę skomplikowany, ale... return 1; } V.Operatory porównania W PAWN nie brakuje również matematycznych operatorów porównania > ... jest większe od ... >= ... jest większe lub równe niż ... < ... jest mniejsze od ... <= ... jest mniejsze lub równe niż ... == ... jest równe ... != ... jest różne od ... Przykładów nie podam, zostawimy sobie je na potem, a dokładnie na następną część kursu gdzie dokładnie zajmiemy się pisaniem map/skryptów. VI.Instalacja pluginów/include Czym byłoby programowanie skryptów/map do SA-MP'a gdyby nie masa pluginów i bibliotek nam tego nie ułatwiała. Ja omówię prostą instalacje zcmd (include) i sscanf'a (plugin + include) A)Instalacja ZCMD Biblioteki SA-MP'a instalujemy w prosty sposób, dokładnie to musimy pobrać danego include w naszym wypadku jest to zcmd który pobieramy tutaj Następnie otwieramy folder kompilatora w moim wypadku to "Pawno" i odnajdujemy folder "include" pobrany plik tam wrzucamy. Potem już zostaje tylko zaimpletować bibliotekę dodając na górze #include <zcmd> tak jak było to omówione w pierwszej części poradnika :) B.)Instalacja pluginu Pluginy instalujemy w bardzo prosty sposób: -jeżeli mamy Linuxa: Pobieramy sscanf'a i include. Następnie otwieramy folder z naszym serverem i plik .so przerzucamy do folderu "Plugins". Po czym otwieramy plik server.cfg i w linijce dodajemy sscanf.so Teraz musimy tylko wgrać include tak jak robiliśmy to w przypadku zcmd. Proste prawda? UWAGA CZĘSTO GDY MA SIĘ WIĘCEJ PLUGINÓW W SERVER.CFG W LINIJCE "PLUGINS" SSCANF DOPISUJE SIĘ NA KOŃCU, A POTEM MAMY NIE PRZEWIDZIANE BŁĘDY W KONSOLI!!! ZAWSZE NALEŻY DAWAĆ SSCANF'A PIERWSZEGO LUB DRUGIEGO WAŻNE, ŻEBY BYŁ NAPOCZĄTKU (NAJLEPIEJ PIERWSZY) -jeżeli mamy Windowsa: Pobieramy sscanf'a (paczka, include + plugin i pliki dla devoplerów C++, musimy sobie znaleźć tam plik .dll i biblioteke, o ile dobrze pamiętam jest tam w folderze "Pawno") Następnie otwieramy folder z naszym serverem i plik .dll przerzucamy do folderu "Plugins". Po czym otwieramy plik server.cfg i w linijce dodajemy sscanf Teraz musimy tylko wgrać include tak jak robiliśmy to w przypadku zcmd. Proste prawda? UWAGA CZĘSTO GDY MA SIĘ WIĘCEJ PLUGINÓW W SERVER.CFG W LINIJCE "PLUGINS" SSCANF DOPISUJE SIĘ NA KOŃCU, A POTEM MAMY NIE PRZEWIDZIANE BŁĘDY W KONSOLI!!! ZAWSZE NALEŻY DAWAĆ SSCANF'A PIERWSZEGO LUB DRUGIEGO WAŻNE, ŻEBY BYŁ NAPOCZĄTKU (NAJLEPIEJ PIERWSZY) VII.Praca Domowowa (:)) Skoro grzecznie i sumiennie czytałeś tą część kursu odpowiedz na małe pytania. 1.Czym są stałe? 2.Jak deklarujemy stałe? 3.Po co są stałe? 4.Jakie wyróżniamy typy zmiennych? 5.Jak deklarujemy zmienne? 6.Po co są tablice? 7.Jak deklarujemy tablice? 8.Jakie są typy tablic? PS:Nie napisałem o preprocesorze ponieważ nie omówiliśmy kilku ważnych rzeczy (składnie if itd) omówię to na następnej lekcji.
×