Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 09.12.2015 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
    Sim00n

    Pierwszy wideo kurs programowania w Pawn po Polsku

    Aktualizacja. Odcinek 28: https://www.youtube.com/watch?v=e90a0iJhcFk - Kont. Hashowania i Rejestracja Odcinek 29: https://www.youtube.com/watch?v=IPFW2OueSBI - Pickupy Odcinek 30: https://www.youtube.com/watch?v=GQ0gmuOR4Ig - Interior/Światy Odcinek 31: https://www.youtube.com/watch?v=CR2Hjdb3blc - System Drzwi Odcinek 32: https://www.youtube.com/watch?v=PeD6UkwQx0g - 3DTexty
  2. 6 punktów
    Sim00n

    LS-RP.net (Obfuscated) | GitHub

    Skrypt byłego serwera LS-RP.net Wkrótce wrzucę dodatkowy opis. Kod jest wrzucany w celach naukowych. Cudzysłowia, apostrofy i średniki zostały usunięte. Nawiasy kwadratowe, ostrokątne i klamry zostały zastąpione nawiasami. Link: https://github.com/Sim00n/lsrp Licencja MIT The MIT License (MIT) Copyright (c) 2016 Szymon Puzdrowski Permission is hereby granted, free of charge, to any person obtaining a copy of this software and associated documentation files (the "Software"), to deal in the Software without restriction, including without limitation the rights to use, copy, modify, merge, publish, distribute, sublicense, and/or sell copies of the Software, and to permit persons to whom the Software is furnished to do so, subject to the following conditions: The above copyright notice and this permission notice shall be included in all copies or substantial portions of the Software. THE SOFTWARE IS PROVIDED "AS IS", WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO THE WARRANTIES OF MERCHANTABILITY, FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE AND NONINFRINGEMENT. IN NO EVENT SHALL THE AUTHORS OR COPYRIGHT HOLDERS BE LIABLE FOR ANY CLAIM, DAMAGES OR OTHER LIABILITY, WHETHER IN AN ACTION OF CONTRACT, TORT OR OTHERWISE, ARISING FROM, OUT OF OR IN CONNECTION WITH THE SOFTWARE OR THE USE OR OTHER DEALINGS IN THE SOFTWARE.
  3. 6 punktów
    Witajcie użytkownicy! Niestety Nasze forum po raz drugi zostało poddane włamaniu. Włamania dokonała pewna osoba z Naszego forum poprzez rozkodowanie hasła pewnego Administratora. Nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy dane bazy danych zostały wykradzione, jednak owa osoba miała do nich dostęp od 25 grudnia. Na Nasze forum poprzez panel Administracyjny zostało wgrane oprogramowanie pozwalające zarządzać plikami serwera, co oczywiście daje możliwość odczytania pliku z danymi bazy danych. Dlatego zalecamy zmianę hasła do swojego konta. Co dalej? Oczywiście uczymy się na błędach, jednak tylko szkoda, że na swoich. Jesteśmy w trakcie tworzenia wtyczki, która pozwoli na włączenie weryfikacji dwuetapowej o nazwie Google Authenticator. Dlatego nawet jeśli Wasze hasło dostanie się w niepowołane ręce i tak będzie nieużyteczne. Z poważaniem Administracja!
  4. 5 punktów
    .silent

    SAMP - co dalej?

    Może i nie upada, ale na pewno nie jest dobrze zarządzany (w sumie to nie był odkąd Kalcor postanowił zabawić się w dyktatora) Od dłuższego już czasu lista internet pokazuje to samo co hosted - zgłaszane to bylo wiele razy na forum SAMPa a po dziś dzień nikt z "Teamu" sampa tego nie skomentował. Najprawdopodobniej jest to celowe działanie mające na celu przyciągnięcie zdesperowanych ludzi którzy wykupią hosted by być widocznym na liście, za czym idzie profit dla Kalcorzyny. Gdy sam skomentowałem sprawę na forum sampa dostałem bana (oczywiście bez żadnego wpisanego powodu, po prostu ban) a posty zostały usunięte. Kalcorowi po prostu nie zależy już od dawna na sampie, zależy mu tylko na darmowych pieniądzach które z niego czerpie. Powiedzmy sobie szczerze, trzeba być głupim żeby zapłacić 80zl za widoczność na jakiejś bezużytecznej liście niczym nie różniącej się od listy internet, rozumiem gdyby to była mała opłata, ale 80zł nie zapłaciłbym nawet gdyby trzeba było wykupić konto do gry w SAMPa bo po prostu nie jest tyle wart. Aktualizacje nie wnoszące praktycznie nic ciekawego, za to wnoszące więcej bugów niż zmian w changelogu wytaczane są raz do roku co jest śmiechu warte, rozumiem że Kalcor swoje lata ma i życie prywatne, dzieci itd, ale gdyby chciał to nawet w czasie wolnym zrobiłby więcej za miesiąc niż za ten rok, tyle że jemu na tym nie zależy. Powinien wreszcie zrozumieć że już się do tego nie nadaje (o ile kiedykolwiek się nadawał) i dopuścić kogoś wreszcie do projektu kto tchnąłby w niego nowe życie, bo naprawdę jest wiele ludzi którym nadal zależy i próbują wycisnąć z sampa co się da nie mając żadnego dostępu do kodu. Ja osobiście nie twierdzę by cokolwiek upadało, nadal dużo ludzi gra, dużo ludzi się udziela. Ja sam osobiście nie gram już od dawna, ewentualnie raz na jakiś czas wejdę na jakiś serwer gdy widzę jakieś znajome twarze ale zdarza się to sporadycznie, mimo to ciągle w ramach swojego hobby pracuję w wolnym czasie i chęciach nad gamemodem oraz pluginami do niego. Bo po prostu lubię, zacząłem grać w sampa lata temu i nigdy nie przestałem się nim interesować, takich ludzi jak ja podejrzewam że jest wielu, nie grają ale są aktywni.
  5. 5 punktów
    Soczysty

    Na nowy 2016 rok

    Z okazji zbliżającego się Nowego Roku 2016 składamy najserdeczniejsze życzenia: zdrowia, radości, szczęścia, odpoczynku w rodzinnym gronie i spełnienia planów i wszystkich niezrealizowanych marzeń. Życzy Ekipa Pawno.pl
  6. 4 punkty
    Vandils.

    Przywrócenie kamery

    public OnPlayerConnect(playerid) KameraIntro(playerid); KameraIntro(playerid) { SetTimerEx("StartCamera", 100, false, "d", playerid); return true; } forward StartCamera(playerid); public StartCamera(playerid) { InterpolateCameraPos(playerid, 2167.816650, 1952.742553, 67.644004, 1483.116577, -1623.457397, 117.767868, 60000); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2163.855957, 1951.049194, 65.105255, 1482.970092, -1628.322998, 116.625701, 20000); return 1; } A spróbuj może tak zrobić? Nie jestem pewny, czy to zadziała, ale zawsze można spróbować.
  7. 4 punkty
    Vandils.

    [ROZWIĄZANY]jak zrobić nitro na przycisk

    CMD:nitro(playerid, params[]) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie jesteś w żadnym pojeździe!"); //wysyłamy wiadomość, gdy gracz nie jest w pojeździe. { if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, "Musisz być kierowcą pojazdu!"); //wysyłamy wiadomość, gdy gracz nie jest kierowcą. { new vehicleid; vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(vehicleid, 1010); //dodajemy nitro. return true; } } } Proszę. W razie problemów, napisz.
  8. 4 punkty
    Vandils.

    [ROZWIĄZANY]jak zrobić nitro na przycisk

    Chodzi mu o to, że gdy wpiszę komendę /tuning idpojazdu 1010 to wtedy otrzymuje nitro i może go używać.
  9. 4 punkty
    Vandils.

    [ROZWIĄZANY]jak zrobić nitro na przycisk

    public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == 1 || newkeys == 9 || newkeys == 33 && oldkeys != 1 || oldkeys != 9 || oldkeys != 33) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(vehicleid, 1010); } return true; } Pozdrawiam
  10. 4 punkty
    bocian941

    [ROZWIĄZANY]Doświadczenie

    if(gGracz[playerid][Doswiadczenie] >= 24 && < 48) Niestety ale ten warunek nie jest poprawny if(gGracz[playerid][Doswiadczenie] >= 24 && gGracz[playerid][Doswiadczenie] < 48)
  11. 4 punkty
    BaLL

    [ROZWIĄZANY]if PlayerHasBeenAtacked

    OnPlayerGiveDamage lub OnPlayerTakeDamage
  12. 4 punkty
    willie

    [INCLUDE] walk.inc

    Walk Inc (c) 2016 Witam wszystkich bardzo serdecznie! Chciałbym przedstawić dopiero co napisany przeze mnie skromny include, który pozwoli wam na łatwą kontrolę nad graczem pod kątem uniemożliwiania mu biegania. Include tworzyłem z myślą o serwerach Role Play, na których gracze wielokrotnie w zamkniętych budynkach lub miejscach do tego nie przeznaczonych, biegają i skaczą gdzie tylko się da, psując innym charakter rozrywki na takich serwerach. Dzięki mojemu Include będziecie w stanie za pomocą jednej funkcji uruchomić graczowi tryb, w którym będzie mógł poruszać się wyłącznie chodem, a przy okazji nie będzie w stanie atakować innych graczy. Funkcje Funkcje są zaledwie dwie, lecz spełniają swoje zadanie. TogglePlayerWalking Działanie: Włącza lub wyłącza tryb chodzenia graczowi. Argumenty/Parametry: playerid - ID gracza, któremu będziemy zmieniali tryb, toggle - W zależności od tego, czy chcemy włączyć czy wyłączyć tryb chodzenia, należy wpisać true (1) lub false (0) IsPlayerWalking Działanie: Jest to funkcja sprawdzająca aktualny stan gracza pod względem działania jego trybu chodzenia. Argumenty/Parametry: playerid - ID gracza, którego stan chcemy sprawdzić Zwracana wartość: 0 - jeżeli gracz nie znajduje się w trybie chodzenia, 1 - jeżeli gracz ma włączoną funkcję chodzenia, ale się nie porusza, 2 - jeżeli gracz ma włączoną funkcję chodzenia i się poruszył, 3 - jeżeli gracz ma włączoną funkcję chodzenia, ale jest w pojeździe i działanie tej funkcji jest zawieszone, 4 - jeżeli gracz ma włączoną funkcję chodzenia, ale zmierza do pojazdu i chwilowo jest ona zawieszona Poprzednia wersja Jeżeli jest tutaj jakiś starszy użytkownik forum, to pewnie przypomina sobie, że kiedyś coś takiego pojawiło się na forum. Zdecydowanie ten użytkownik ma rację, byłem kiedyś zarejestrowany na forum Pawno.pl, jeszcze przed zmianą silnika forum i wówczas wypuściłem Include o nazwie walking.inc, które niestety na dzień dzisiejszy jest bardzo zbugowane, a jako że wróciłem do programowania to postanowiłem odświeżyć nieco tamtą wersję i przyprawić ją o nowocześniejsze rozwiązania, zwłaszcza, że ten Include bardzo przyda mi się w projekcie, nad którym pracuję. Download I najważniejsze: link do pobrania Include, a także link do wersji na pastebin dla tych, którzy chcą tylko zerknąć w kod. Pobieranie: https://mega.nz/#!8RFgyRqB Hasło: !005Lmr9h_coLDdImNAh5wD2Nd62NBjkeczm10xBDKnU Pastebin: http://pastebin.com/ZJ5TJj9V Pozdrawiam i zapraszam do komentowania i pobierania!
  13. 3 punkty
    RebelianT

    [ROZWIĄZANY]jak zrobić nitro na przycisk

    if(strcmp(cmdtext, "/tuning", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); SendClientMessage(playerid, -1,"---> Dostałeś nitro <---"); } else { SendClientMessage(playerid,-1,"Musisz być w pojeździe!"); } return 1; } zmien sobie formatowanie i powinno byc git Jestem na tele, wiec moga byc bledy xD
  14. 3 punkty
    Maku

    [ROZWIĄZANY]jak zrobić nitro na przycisk

    Vandils, twój kod będzie działał na każdym przycisku. W tłumaczeniu na polski ten warunek to "jeśli ID jest równe 1 lub jest równe 9 lub nie jest równe 9 lub nie jest równe 33 lub.. jest równe 1 i jest równe 33". A jak wiadomo nie da się np. nie mieć wciśniętego i mieć wciśnięty za razem jeden klawisz. Prawidłowy kod: public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //gdy gracz zmienia wciśnięte/puszczone klawisze { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) //jeśli jest kierowcą { new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); //pobieramy ID jego pojazdu do nowej zmiennej "vid" if((newkeys & KEY_FIRE)) //jeśli gracz ma wciśnięty między innymi klawisz KEY_FIRE (gdyby zamiast & dać == wtedy jest reguła "jeśli ma wciśnięty tylko KEY_FIRE)" AddVehicleComponent(vid, 1010); //dodajemy komponent do pojazdu o takim ID, które jest przechowywane w zmiennej "vid". Komponent ma ID 1010 (nitro) if((oldkeys & KEY_FIRE)) //jeśli gracz puścił klawisz "KEY_FIRE" (gdyby dać == wtedy jest reguła "gdy puścił tylko KEY_FIRE) RemoveVehicleComponent(vid, 1010); //usuwamy komponent 1010 (nitro) z pojazdu o takim ID, które jest przechowywane w zmiennej "vid". } //kończymy działanie w "jeśli gracz jest kierowcą" return 1; //kończymy wykonywanie się kodu w OnPlayerKeyStateChange ze zwrotną wartością funkcji 1. }
  15. 3 punkty
    bocian941

    Skrypt CeKi - baza danych

    Można ją utworzyć
  16. 3 punkty
    bocian941

    Czy taki VPS wystarczy?

    Wiedziałem, że ktoś wyleci z kontynuacją tematu... Na to pytanie nie da się odpowiedzieć nie zadając 40 pytań..
  17. 3 punkty
    Sim00n

    Pierwszy wideo kurs programowania w Pawn po Polsku

    Aktualizacja. Odcinek 33: https://www.youtube.com/watch?v=gqR9nJwQGiU - Uprawnienia Admina Odcinek 34: https://www.youtube.com/watch?v=9GldOwvvSz4 - Timery Odcinek 35: https://www.youtube.com/watch?v=P9MWYQqXz3Q - Czasowy Status Gracza
  18. 3 punkty
    Sim00n

    Szukam Include lub Pluginu/Wtyczki

    Zcmd: http://bfy.tw/3uvE Sscanf: http://bfy.tw/2J8r Foreach: http://bfy.tw/3uvH Audio: http://bfy.tw/3uvJ YSF: http://bfy.tw/3uvL Ten temat jest strasznie irytujący. Rozumiem jeżeli ktoś nie może znaleźć jakiegoś specyficznego pliku do konkretnej mapy ale proszenie o biblioteki, które są publiczne na sa-mp.com i wyskakują jako pierwszy rezultat po wpisaniu w google to po prostu obleśne lenistwo i brak szacunku dla czasu innych programistów tutaj, którzy mogliby pomagać komuś z poważnymi problemami ...
  19. 3 punkty
    KoPcIu

    Maksymalny rozmiar avatara

    Poprawione
  20. 3 punkty
    Thorus

    SAMP - co dalej?

    Moim zdaniem oprócz braku wsparcia ze strony Kalcora, największym problemem jest fakt, że stare dobre GTA San Andreas jest coraz to bardziej zapominane. Nasze pokolenie można powiedzieć, że wychowało się na GTA SA, my się tą grą fascynowaliśmy, nie mieliśmy na tyle dobrych komputerów, żeby w tamtych czasach odpaliła nam nie wiadomo jak zajebista gra(przynajmniej ja tak miałem, na moim pierwszym kompie miałem procek AMD 1,7Ghz i 512Mb RAM, a karte bodajże GeForce 5200). Jeszcze pamiętam GTA SA na kilku płytach CD, tą ciekawość, gdy przechodziło się grę, zaangażowanie podczas rozgrywki. Obecnie 13-15 latkowie mają w większości komputery pozwalające odpalić GTA V, Wiedźmina 3 czy jakąś inną popularną obecnie grę. Kto z 13-15 latków zagra w GTA SA, jak może w CS:GO, GTA V, Fallouta itd.? Po prostu ta gra jest już jak Gothic, grają w nią w większości jej fani i ludzie, którzy tą grę miło wspominają, bo grali w nią x lat temu. Pomijając to wszystko co już napisałem, zastanówmy się co zrobiono, żeby w ogóle zareklamować tą grę? Na PolishRPG trafiłem, ponieważ polecił mi ten serwer kolega, spodobał mi się i na nim grałem, tak jak Tupac pisał, grywalność zależała od społeczności, na PRPG była świetna, nie raz brzuch mnie bolał od śmiechu. W życiu nie widziałem reklamy SA-MP-a, a podejrzewam, że większość ludzi odkryła ten wynalazek, dzięki koledze, lub po prostu interesowała się na tyle GTA SA, że sama sobie znalazła multiplayera.
  21. 3 punkty
    CeKa

    [ROZWIĄZANY]Zapytanie do bazy

    Nie rób tego przez warunek, tylko przez zapytanie* SELECT Cost FROM players WHERE Name = '%s' LIMIT 1, 1;
  22. 3 punkty
    Maku

    Skrypt "Wszedł/Wyszedł"

    To fajnie, że w pliku .pwn więcej piszesz. Nie dało rady po prostu tego tutaj wkleić? http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerConnect http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDisconnect Kurcze, chyba cię ubiegli przy samym początku istnienia SAMP'a :/ Nie rozumiem dlaczego musiałeś w pwn napisać o linijce 19.
  23. 2 punkty
    Exive Group (c

    [ROZWIĄZANY]Ragi czasowe

    Fullplay: else if(GetPVarInt(playerid, "minuty") >= 29 && (GetPVarInt(playerid, "godziny") <= 2)) format(text, 144,">>%d {%06x}%s {F5DEB3}(Nowy){FFFFFF}: %s", playerid, (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), PlayerName(playerid), text); else if(GetPVarInt(playerid, "godziny") >= 2 && (GetPVarInt(playerid, "godziny") <= 9)) format(text, 144,">>%d {%06x}%s {F5DEB3}(Rzadki){FFFFFF}: %s", playerid, (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), PlayerName(playerid), text);
  24. 2 punkty
    To jest funkcja AttachObjectToPlayer, nie AttachPlayerObjectToPlayer, więc można przyczepić do gracza tylko obiekt globalny Panie ekspercie.
  25. 2 punkty
    Dejv

    Naprawa pojazdu po naciśnięciu klawisza "2"

    Ale po co takie skrypty wystawiać, takich jest pełno. W dodatku kod nie ułożony. + Za chęci
×