Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 23.04.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Belfer

    qSantos.pl - We're back !

    Oh come on. Jezeli upadliscie raz z powodu jakiegokolwiek argumentu w ekipie (a jak z jednym czlonkiem to jeszcze lepiej), to jak zamierzacie wziac odpowiedzialnosc za reszte graczy? Banowac ich za kazdym przewinieniem jak nieudolni administratorzy upadlego mighty-rp/c-rp i innych tego typu projektow? Haha, ile razy to sie jeszcze bedzie powtarzac. ;d
  2. 3 punkty
    damqer

    [Zapowiedz] Mystic RolePlay

    Poziom na serwerach RP jest zaniżany przez takich nosicieli idiotyzmu. Co kogo interesuje czy mają VPS czy miejsce na serwerze wykupionym u firmy czy cokolwiek innego? Ma się miło grać jeśli tak nie będzie to i graczy nie będzie. A robicie jakąś burzę bo "nawet VPS nie mają" - litości , docinki poniżej jakiegokolwiek poziomu. Mają zasób czasu i kasy to niech robią nawet i 3 projekty na raz, ich sprawa.
  3. 2 punkty
    Beata_Szydlo_2015

  4. 2 punkty
    TS3 i prosta strona na nginx - zużycie ramu na poziomie 70mb, CPU 0.5-5%. Co by tu postawić? Klan z WoTa nie wykorzysta potencjału tego VPS'a.
  5. 2 punkty
    Beata_Szydlo_2015

    System VIP'a na PVarach!

    if(!IsPlayerVIP) ze jak to ma niby dzialac?
  6. 2 punkty
    Beata_Szydlo_2015

    Zakładka internet pokazuje juz normalnie. Brawo!

    Zakładka internet pokazuje juz normalnie. Brawo!
  7. 2 punkty
    PrzMas

    GeoIp (API)

    W niniejszym temacie publikuję skrypt na pozyskiwanie geolokalizacji adresu IP z bazy danych serwisu ip-api.com, za pośrednictwem API. Implementacje użytych funkcji: Skrypt właściwy: Sposób użycia: Myślę, że choć jest trochę kodu to nie ma tu czego objaśniać, skoro sposób użycia jest dość prosty i skuteczny. Proszę o wspomnienie mnie jako autora niniejszego skryptu Skrypt alternatywny
  8. 2 punkty
    .silent

    Dodanie na nick

    Wywoływanie strcmp "zdalnie" (funkcja strcmp w pawn wywołuje odpowiedni native który dopiero wywołuje realny odpowiednik strcmp i zwraca jego wartość) za każdym razem gdy ktoś wpisze komendę, i prawdopodobnie wywoływanie tego po kilkaset razy gdy ktoś nie używa if else tylko samo if jest dużo gorsze niż tak jak robi to ZCMD przekazanie komendy jako nazwy funkcji publicznej którą serwer sobie znajdzie i wywoła sam.
  9. 2 punkty
    EveR

    [SZUKAM] Ekipy na serwer SA:MP.

    Witam wszystkich użytkowników PAWNO.PL! Moje ogłoszenie dotyczy poszukiwania ekipy na serwer SA:MP z tematyką Truck (mała domieszka Role-Play). Mogą być nimi wszyscy, nawet gdy masz 12-13 lat możesz do nas dołączyć, lecz mamy jeden warunek - musisz coś umieć, pisanie tekstów, webmastering, pawno - wszystko, zależy nam na tym abyś nie siedział bezczynnie przed komputerem tylko pomagał w rozwijaniu serwera. Przejdźmy do kontaktu: GaduGadu: 56817175, bądź prywatna wiadomość na forum! @edit: Poszukujemy głównego programisty pawn! @ref @edit: Poszukujemy mapperów! @edit Poszukujemy osoby pełnej pomysłów do zaprojektowania stylu! - sam opis. Nie zapominając o powyższym punkcie szukamy również grafików. @edit: Poszukujemy programisty PAWN, chcielibyśmy mieć zaufane osoby w Administracji, więc proszę o jakieś szczegóły (przedstawienie, informacje np. czy byłeś w innym projekcie.). O wyposażeniu opowiem tylko i wyłącznie na GG. Zachęcam bardzo serdecznie, nie pożałujesz wstąpienia w nasze szeregi! //Połączyłem ten spam w jeden post - Maku
  10. 2 punkty
    PrzMas

    Czas uniksowy

    Jak wiadomo SA-MP'owa funkcja gettime (wywołana bez przekazywania do niej argumentów) zwraca czas uniksowy aktualny w danym systemie operacyjnym, jednak bez uwzględnienia strefy czasowej oraz czasu letniego. W niniejszym temacie publikuję funkcje operujące na niniejszym czasie, jedna przelicza podaną datę i godzinę na znacznik (z możliwością odliczenia strefy czasowej oraz czasu letniego): a druga znacznik na datę, godzinę oraz dzień tygodnia (wartość 1-7) z uwzględnieniem strefy czasowej oraz czasu letniego: Dodatkowo prosta funkcja wyliczająca ilość dni, godzin, minut i sekund z podanej różnicy dwóch znaczników: [kompletny_kod_źródłowy] Najczęściej zadawane pytania (FAQ) 1. Jak zorganizować prosty algorytm czasowej rangi VIP na serwerze z wykorzystaniem znacznika czasu uniksowego? Należy zapisać zwrócony przez funkcję gettime() znacznik zwiększony o określony czas: new vip_expiry= gettime() +3*86400; // 86400 = 1 [doba/dzień] do bazy danych albo systemu plików. Sprawdzanie czy ranga VIP jest nadal aktywna może wyglądać następująco: if (vip_expiry != 0) // 0 oznacza, że należy pominąć sprawdzanie rangi VIP { new timenow= gettime(); // posix timestamp if (timenow < vip_expiry) // ranga aktywna { // wyświetlenie czasu do wygaśnięcia VIP-a new d,h,m,s; timediff(vip_expiry-timenow, d,h,m,s); new msg[144]; format(msg, sizeof(msg), "Do wygaśnięcia rangi VIP pozostało: %dd, %dg, %dm, %ds.", d,h,m,s); SendClientMessage(playerid, 0xffffffff, msg); } else // ranga nieaktywna { // wyświetlenie informacji dla gracza o wygaśnięciu rangi new d,h,m,s; timediff(timenow-vip_expiry, d,h,m,s); new msg[144]; format(msg, sizeof(msg), "Ranga VIP wygasła: %dd, %dg, %dm, %ds temu.", d,h,m,s); SendClientMessage(playerid, 0xffffffff, msg); // w bazie danych dla pola 'vip_expiry' należy zapisać wartość 0, // aby pominąć przyszłą-zbędną informację o wygaśnięciu VIP-a przy następnym sprawdzaniu } } Zmienna vip_expiry reprezentuje odpowiednią wartość pobraną z bazy danych lub systemu plików. 2. Jak wyświetlić aktualną datę, godzinę i dzień tygodnia na podstawie znacznika uniksowego? main() { new Y,M,D, h,m,s, w= unix2date(gettime(), Y,M,D, h,m,s, TIMEZONE, true); new const wd[][]= { {"poniedzialek"}, {"wtorek"}, {"sroda"}, {"czwartek"}, {"piatek"}, {"sobota"}, {"niedziela"} }; new buff[32]; format(buff, sizeof(buff), "%04d-%02d-%02d %02d:%02d:%02d %s", Y,M,D, h,m,s, wd[w-1]); print(buff); } 3. Jak sprawdzić czy określona data jest zgodna z kalendarzem oraz czasem uniksowym? Dla przykładu można utworzyć funkcję isvaliddate(), która zwróci prawdę (1) dla poprawnej daty: stock isvaliddate(Y,M,D, h=0,m=0,s=0) { new ts= date2unix(Y,M,D, h,m,s); if (ts < 0) return false; new Y2,M2,D2, h2,m2,s2; unix2date(ts, Y2,M2,D2, h2,m2,s2); return (s2 != s || m2 != m || h2 != h || D2 != D || M2 != M || Y2 != Y)?(false):(true); } Nieprawidłowe daty to: 30 lutego (luty ma najwyżej 29 dni, jeśli jest w roku przestępnym), 32 stycznia (miesiąc ma najwyżej 31 dni), 1 stycznia 2039 roku (limit czasu uniksowego to 19 stycznia 2038 roku o godzinie 03:14:07 dla liczb ze znakiem - signed integer). Uwagi ogólne Porównywane znaczniki powinny być względem siebie w jednakowej postaci (nie w sensie równe), czyli jeżeli jeden jest ze strefy czasowej GMT +1:00 a drugi GMT +0:00 to należy od pierwszego odjąć jedną godzinę i dopiero wówczas porównywać obydwa znaczniki. Funkcja gettime() celowo zwraca wartość/znacznik bez uwzględniania strefy czasowej i czasu letniego, bowiem w takiej postaci nie zajdą rozbieżności podczas porównań i obliczania różnic, zwłaszcza jeśli chodzi o czas letni. Strefy czasowej i czasu letniego należy używać jedynie podczas wyświetlania danego znacznika przeliczonego do postaci sformatowanej i czytelnej dla człowieka. Jeżeli ma być przeliczana (do późniejszych operacji) data (i godzina) podana ręcznie przez użytkownika (sczytana np sscanf-em) to dla funkcji date2unix() należy uwzględnić argumenty timezone oraz auto_dst.
  11. 2 punkty
    BaLL

    Losowanie

    Jak się uczysz, to na cholerę pomagasz na siłę? Rozumiem jeden post, dwa, ale takich bezsensownych postów z twojej strony było więcej.
  12. 2 punkty
    BaLL

    Losowanie

    Każdy twój post jest albo bzdurą albo totalną głupotą. Na serwerze jest np. 20 graczy i kod ma wylosować dwóch z nich. Kod, który podałeś, wylosuje albo 0 albo 1 - co jeśli żaden gracz nie będzie mieć takiego ID? Losowanie gracza poprzez funkcję random jest uciążliwe, bo nie wiadomo, czy wylosowane ID jest na serwerze, trzeba to robić w pętli while. Jest inny sposób, zrobić jedną pętlę for na wszystkich graczy i do tablicy zapisywać graczy online. new pArray[MAX_PLAYERS], slotid; for(new playerid, j = GetPlayerPoolSize(); playerid <= j; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) pArray[slotid++] = playerid; } new p1 = pArray[random(slotid)]; new p2 = pArray[random(slotid)]; Oczywiście trzeba uwzględnić, że funkcja random może dwa razy wylosować tę samą liczbę. Jeszcze innym, najprostszym sposobem jest użycie funkcji Iter_Random jeśli korzystasz z foreach.
  13. 2 punkty
    Mezir

    [Zapowiedz] Mystic RolePlay

    No.. Do 3 razy sztuka.
  14. 2 punkty
    PrzMas

    Systemy liczbowe

    W niniejszym temacie publikuję zestaw funkcji do przeliczania liczby całkowitej na dowolny system liczbowy (2-36) i z dowolnego systemu liczbowego (2-36) na liczbę całkowitą. Wymagana biblioteka (plik uint.inc) do operacji na liczbach nieujemnych (unsigned integer): [pastebin] Implementacje (i makrodefinicje) przedmiotowych w temacie funkcji: Sposób użycia: Objaśnienie: Potrzeba zastosowania powyższych rozwiązań bierze się stąd, że wartości liczbowe mają swoje ograniczenia, są zapisane na 32-bitach ze znakiem lub bez (signed/unsigned): signed integer: 0x80000000 (-2147483648) - 0x7fffffff (2147483647) unsigned integer: 0x00000000 (0) - 0xffffffff (4294967295) oraz dlatego, że nie dostarczono takich funkcji ze środowiskiem SA-MP, natomiast funkcje strval i valstr są "dziurawe" - mają ograniczone możliwości i są niezabezpieczone. Jeśli zależy nam na wartościach ujemnych to pozostajemy przy zwykłych liczbach Pawn, deklarowanych następująco: new val= 1234; // signed jednak mają one ograniczony przedział liczbowy (patrz wyżej). Natomiast jeżeli wiemy, że dla danej liczby nie chcemy wartości ujemnych i zachodzi potrzeba zastosowania większego zakresu liczbowego, to w tym celu zmienną przechowującą duże wartości, którą będziemy traktować jak nieujemną, należy oznaczyć następująco: new uint: val1= 1234; // unsigned new unsigned val2= 1234; // unsigned Plik uint.inc najlepiej wkleić do folderu pawno\include, a w pliku gdzie znajdują się implementacje powyższych funkcji należy dopisać: #include <uint> a jeśli niniejszy plik został wklejony do folderu include, znajdującym się w głównym katalogu serwera to: #include "..\include\uint.inc"
  15. 2 punkty
    Iker

    [DM] FullServer.eu

    Prezentujemy Wam kolejny obiekt zbliżającej się wielkimi krokami imprezy: Los Santos Forum - podczas zeszłorocznych Igrzysk Olimpijskich gościło zawody w pokazach Monster Trucków. Tym razem jest to główna arena żużlowa. W ramach wewnętrznej przebudowy obiektu, dobudowano czteropoziomowe tymczasowe trybuny. W porównaniu do toru w Las Venturas/Bone County, ten jest krótszy, ma jednak szersze zakręty. Jeszcze dzisiaj wieczorem podamy Wam pełny plan Igrzysk. Zapraszamy też do obserwowania naszego forum, a konkretnie tego działu: http://fullserver.eu/index.php?/forum/56-san-andreas-olympic-games-los-santos-2016/. Trochę lektury... Piąty numer The San Andreas Times jest już dostępny do pobrania, a w nim m.in śledztwo, finałowe starcia w derbach solo, zapowiedź wielkiej rocznicy i imprezy, rozmowy o samochodach naszych graczy i kolejny artykuł z cyklu "Zakały FS'a". Zapraszamy do lektury! Kliknij tutaj, aby pobrać całość! Zapraszamy do gry na FullServerze!U nas zawsze dzieje się coś ciekawego!IP: samp.fullserver.eu:7777Forum: http://fullserver.eu
  16. 2 punkty
    Oskar

    [Szukam]Programisty Pawn

    Eh, to takie typowe. Ktoś psuł opinię więc ja nie mogę czegoś zrobić...
  17. 2 punkty
    xBBBay ☆

    [Szukam]Programisty Pawn

    No to wszystkie serwery to mają nic ciekawego.
  18. 2 punkty
    Oskar

    [SPRZEDAM] Gamemod GPP v3 r2

    Synu, to, że 99% map używa nie oznacza to, że jest to dobre rozwiązanie. Jest kilka nowszych odpowiedników, które nie będą wymagały aż tak ogromnego przepisywania kodu, a ich wydajność będzie nieporównywalnie lepsza. Poza tym sam sposób opisywania funkcji jest śmieszny. "LoadPlayerSchowek". No come on, albo nazywamy wszystko po polsku albo po angielsku.
  19. 2 punkty
    BaLL

    [SPRZEDAM] Gamemod GPP v3 r2

    Nie chciałem tego pisać, ale widzę, że czepiasz się każdego, kto napisze cokolwiek. On tylko napisał, że funkcja mysql_fetch_row nie należy do najnowszych rozwiązań, bo jest to plugin StrickenKid'a, który nie jest już wspierany od 2011 roku. Tymczasem w temacie piszesz, że "gamemode pisany jest pod najnowszymi rozwiązaniami", więc ma rację. Ustawianie HP i AP na 99 w celu wykrycia czitów też raczej nie należy do najnowszych. Zaprezentowałeś kilka zapytań MySQL, jedno rzuciło mi się zdecydowanie w oczy. m_query("SELECT * FROM Fishes WHERE `uID` = '%d'", pData[playerid][accountID]); mysql_store_result(); new rows = mysql_num_rows(); mysql_free_result(); To są błędy początkującego, po pierwsze pobierasz wszystkie dane tylko po to, aby pobrać ilość rekordów? Powinno być SELECT COUNT(*), po drugie na końcu brakuje LIMIT 1, bo już z tego kodu widać, że gracz może mieć tylko jeden rekord. Dwa ostatnie zapytania INSERT INTO/UPDATE można zamienić w jedno REPLACE INTO, tworzenie tablicy o wielkości 255, a użyte będzie: string 80 znaków + 3 integery. Używanie PVar'ów także nie należy do optymalnych rozwiązań. Tyle słów uwagi z jednego zdjęcia, aż się boję pytać o więcej kodu.
  20. 2 punkty
    Iker

    [DM] FullServer.eu

    Szanowni użytkownicy Pawno.PL, Z przyjemnością informujemy, iż zakończyliśmy całościowy proces rekrutacyjny. Wyniki rekrutacji na stanowisko moderatora serwera zostaną ogłoszone dzisiaj, 22 kwietnia (piątek) tradycyjnie na serwerze. Cały cykl imprezy rozpocznie się już po godzinie 20:00 prawdopodobnie kilkoma konkurencjami zbliżających się wielkimi krokami Igrzysk Olimpijskich. Po zawodach pojedziemy rowerami na imprezę do klubu "ALHAMBRA", gdzie ogłosimy wyniki rekrutacji. Dla najlepiej bawiących się graczy przewidziane są różne nagrody. :-) Swoją drogą - "ALHAMBRA" będzie gościć wiele imprez podczas najbliższych Igrzysk i przy okazji zobaczymy jak jego właściciele poradzą sobie z tyloma osobami w środku. Zapraszamy Was na FullServer! Mamy nadzieję, że będziecie się dobrze bawić. Prezentujemy Wam kolejny obiekt, na którym będziemy rozgrywać sportowe zmagania: Idlewood Palace, to wielofunkcyjna hala sportowa. Podczas Igrzysk III Olimpiady gościć będzie rywalizację w boksie, karate i szermierce. Obiekt posiada rozsuwaną podłogę, duże szatnie, centrum treningowe oraz sale konferencyjną. W swojej historii Idlewood Palace gościł m.in. wygrane przez Slowika zawody szermiecze. Zapraszamy do gry na FullServerze!U nas zawsze dzieje się coś ciekawego!IP: samp.fullserver.eu:7777Forum: http://fullserver.eu
  21. 2 punkty
    Iker

    [DM] FullServer.eu

    Drodzy użytkownicy Pawno.pl... koniecznie odwiedźcie nas w najbliższy piątek! 31 marzec 2011 roku - ta data szczególnie zapisała się w historii serwera. To właśnie wtedy przeszliśmy z gamemoda FullDM na XyzzyDM, któremu sporo czasu przez te wszystkie lata poświęcili m.in. Wielebny, SeriouS i eider. Pałeczkę po nich przejął Kacper, który tak samo jak jego poprzednicy świetnie odnajduje się w jego złożonej budowie kodu. Nowy, zaawansowany gamemode przyniósł serwerowi nową świeżość i oczywiście dzięki jego autorom mógł dalej prosperować. Kto wie co by się stało, gdyby nie inicjatywa Wielebnego i SeriouS'a? To właśnie na nim padł pamiętny rekord, który wyniósł 317 graczy. W najbliższy piątek (1 kwietnia) od godziny 19:00 będziemy świętować na serwerze 5-lecie XyzzyDM, na naszych graczy czeka sporo atrakcji (m.in Fisher's Lagoon Aquatics Center, popularna niegdyś ustawka na baseballe), konkursów, odsłonięcie pomnika Wielebnego, premiera nowej atrakcji i wiele więcej. Film stworzony przez jednego z naszych graczy na 5-lecie XyzzyDM: Wizualizacja prac nad XyzzyDM od 2010 roku: Natomiast już dzisiaj na naszym forum wyczekujcie dwóch konkursów! Pojawią się one w godzinach wieczornych. Abyście już teraz mogli się do nich przygotowywać, podajemy tematy (do wyboru) jednego z nich: - Opowiadanie: Jak wspominasz premierę nowego gamemoda? Co charakterystycznego utkwiło Ci w pamięci? A może kojarzysz jego zapowiedzi? - Jakie elementy nowego gamemoda zapadały Ci przez te lata najbardziej w pamięci? Odpowiedź uzasadnij. Jesteśmy ciekawi co wykombinujecie. :-) Wszelkie informacje i pełny plan imprezy uzyskacie w tym temacie na naszym forum. Serdecznie zapraszamy! Zapraszamy do gry na FullServerze! U nas zawsze dzieje się coś ciekawego! IP: samp.fullserver.eu:7777 Forum: http://fullserver.eu
  22. 2 punkty
    Iker

    [DM] FullServer.eu

    Trzeci numer The San Andreas Times jest już dostępny do pobrania, a w nim m.in wielkanocny artykuł i wywiad z jednym z właścicieli serwera. Zapraszamy do lektury! Kliknij tutaj, aby pobrać całość! Przy okazji zachęcamy Was do obejrzenia kilku zdjęć z wielkanocnych eventów. O wszystkim przeczytacie na naszym facebookowym profilu. Zapraszamy do gry na FullServerze! U nas zawsze dzieje się coś ciekawego! IP: samp.fullserver.eu:7777 Forum: http://fullserver.eu
  23. 2 punkty
    Iker

    [DM] FullServer.eu

    Na serwerze pojawiły się kury, które znoszą wielkanocne jajka! Nagradzają one graczy respektem, gp i pieniędzmi, ale uwaga... podobno niektóre nie są zbyt miłe! Zapraszamy po południu i wieczorem na kilka zabaw - będziemy się m.in lać wodą! Zapraszamy do gry na FullServerze! U nas zawsze dzieje się coś ciekawego! IP: samp.fullserver.eu:7777 Forum: http://fullserver.eu
  24. 1 punkt
    Beata_Szydlo_2015

    strins

    Nie da się edytować stringa text[] musisz tak new opt_STR[146]; public OnPlayerText(playerid, text[]) { opt_STR = "{#E51D88}"; strcat(opt_STR, text); SendClientMessage(playerid, -1, opt_STR); return 1; }
  25. 1 punkt
    Iker

    [DM] FullServer.eu

    Z przyjemnością informujemy, że wystartowaliśmy z kolejną rekrutacją na stanowisko moderatora FullServera. Kim jest moderator? Czego od niego oczekujemy? Moderatorzy stanowią najistotniejszą grupę graczy, którzy są odpowiedzialni za niesienie pomocy graczom i tworzenie rozrywki na serwerze - czyli to na czym opiera się FullServer. Od każdego moderatora oczekujemy kultury osobistej, kreatywności, ochoty do pracy, aktywności na serwerze i chęci pomocy innym. Jeżeli widzisz siebie na tej randze i uważasz, że godnie będziesz reprezentował FullServer, złóż podanie na naszym forum w odpowiednim dziale: http://fullserver.eu/index.php?/topic/2216-rekrutacja-na-moderatora-kwiecie%C5%84-2016/ - życzymy powodzenia! Zapraszamy do gry na FullServerze! U nas zawsze dzieje się coś ciekawego! IP: samp.fullserver.eu:7777 Forum: http://fullserver.eu
×