Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 08.06.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    639

    LS-RP | Los Santos RolePlay - Powraca!

    Tak samo powraca jak i community roleplay powróciło. Domena podobna do oryginału Wam nie pomoże. PS. Gdyby administracja LS-RP.net była wścibska mogłaby Was pozwać za naruszenie praw autorskich dot. logo. Nie jest identyczne, ale każdy w temacie wie, że takie podobieństwo wystarczy to skasowania Was na kilka stów.
  2. 4 punkty
    Beata_Szydlo_2015

    Pawn a przyszłość

    pawn != przyszłość.
  3. 2 punkty
    Beata_Szydlo_2015

  4. 2 punkty
    TS3 i prosta strona na nginx - zużycie ramu na poziomie 70mb, CPU 0.5-5%. Co by tu postawić? Klan z WoTa nie wykorzysta potencjału tego VPS'a.
  5. 2 punkty
    Bartcislaw

    LS-RP | Los Santos RolePlay - Powraca!

    I wy chcieliście współpracować z Compton? Porażka.
  6. 2 punkty
    PrzMas

    .ini kolejno w folderze (dfile) / losowanie

    W OnFilterScriptInit() sprawdź czy istnieje plik info0.ini, zawierający wartość dla ostatnio zapisanego pliku - jeśli nie istnieje to go utwórz i zapisz do niego wartość 0; Przy uruchomieniu skryptu wczytaj do zmiennej globalnej wartość z pliku info0.ini; Przy tworzeniu nowego pliku ustaw dla jego nazwy wartość zmiennej +1, następnie zapisz ją do pliku info0.ini.
  7. 2 punkty
    PrzMas

    random z bazy danych

    Jeśli już to: if (response) { mysql_query( "SELECT * FROM `bays`;"); mysql_store_result(); new idx= random(mysql_num_rows()); // idx to indeks wylosowanego pola mysql_free_result(); } W pluginie, którego używam da się pobierać rekordy i pola po indeksie, a w StrickenKid-ie nie da się inaczej jak po nazwie pola. SELECT * FROM bays ORDER BY RAND() LIMIT 1; SELECT * FROM table WHERE id >= (SELECT FLOOR(MAX(id)*RAND()) FROM table) ORDER BY id LIMIT 1; Powyższe dwa zapytania zwrócą tylko jeden wylosowany rekord z tabeli. Ta druga kwerenda jest dla tabeli z kluczem głównym.
  8. 1 punkt
    Wojtek020699

    Lista hostingów SA-MP / MTA

    Lista hostingów SA-MP / MTA @last update: 26-06-2016r. Servhost.pl SA-MP: TAK MTA: TAK Lokalizacja: Polska - Olsztyn Cennik Publiczny SA-MP: 0,50 zł / slot Publiczny MTA: 0,60 zł / slot Prywatny SA-MP: nie dostępne. Prywatny MTA: nie dostępne. Hosting oferuje - Backup danych (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: TAK) - Bazę danych MySQL (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: TAK) - Reklamę na SA-MP.pl (koszt usługi: 10 zł) (SA-MP: TAK | MTA: NIE) - Serwer WWW (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: TAK) - Sub-domenę SA-MP.pl (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: NIE) - Usługę hosted (koszt usługi: 85 zł) (SA-MP: TAK | MTA: NIE) - Serwer Mumble (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: TAK) - Serwer testowy 24 godziny (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: TAK) Sprzęt hostingu ServerProject.pl SA-MP: TAK MTA: TAK Lokalizacja: Polska - Warszawa Polska - Olsztyn Francja Cennik Publiczny SA-MP Warszawa: 0,35 zł / slot Publiczny MTA Warszawa: 0,50 zł / slot Prywatny SA-MP Warszawa: 0,28 zł / slot Prywatny MTA Warszawa: 0,40 zł / slot Publiczny SA-MP Olsztyn: 0,25 zł / slot Publiczny MTA Olsztyn: 0,40 zł / slot Prywatny SA-MP Olsztyn: 0,20 zł / slot Prywatny MTA Olsztyn: 0,32 zł / slot Publiczny SA-MP Francja: 0,25 zł / slot Publiczny MTA Francja: 0,40 zł / slot Prywatny SA-MP Francja: 0,20 zł / slot Prywatny MTA Francja: 0,32 zł / slot Hosting oferuje - Bazę danych MySQL (Warszawa: 3 zł | Olsztyn oraz Francja: 1,99 zł ) (SA-MP: TAK | MTA: TAK) - Usługę hosted (koszt usługi: 87,99 zł) (SA-MP: TAK | MTA: NIE) - Serwer Mumble (cena indywidualna, w zależności od lokalizacji oraz ilości slotów) - Unikalny adres IP + dowolny port (Warszawa: 15 zł | Olsztyn oraz Francja: 12 zł) Sprzęt hostingu brak podanych specyfikacji przez hosting. Pukawka.pl SA-MP: TAK MTA: NIE Lokalizacja: Polska - Warszawa (ATMAN) Cennik Publiczny SA-MP: 0,28 zł / slot Prywatny SA-MP: 0,24 zł / slot Hosting oferuje - Backup danych (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: NIE) - Bazę danych MySQL (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: NIE) - Serwer Mumble (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: NIE) - Serwer testowy 24 godziny (usługa darmowa) (SA-MP: TAK | MTA: NIE) Uwaga: Hosting Pukawka.pl posiada trzy dostępne pakiety, powyższe informację mogą być nie zgodne z wybranym pakietem. Wybierając pakiet EU nasz serwer będzie zlokalizowany w Niemczech. Należy dobrze przeczytać ofertę przed wybraniem serwera! Także jeżeli minie okres ważności serwera, otrzymujemy czternaście dni na przedłużenie ważności, w przeciwnym wypadku zostanie on usunięty. Sprzęt hostingu Jest to pewna lista hostingów, możecie podać mi hostingi jakie znacie. Temat może zawierać błędy z cenami ponieważ ceny mogą co jakiś czas ulegać zmianie w danej firmie. i btw. Wiem że to jest tak jak by ten sam temat co ten http://bit.ly/1egXaf4 lecz jest to odświeżony temat, tamten został napisany w 2010. Hostingi wymienione wyżej są hostingami pewnymi i raczej nie powinny upaść z dnia na dzień. Pozdrawiam i życzę miłych zakupów.
  9. 1 punkt
    Virelox

    [REKLAMA]MultiServer.pl - RPG/RP

    Witaj! Witamy wszystkich serdecznie! Chcielibyśmy Wam przedstawić nowy serwer RPG na platformie Multi Theft Auto. Serwer w pełni autorski. Posiadamy innowacyjne systemy, co w dzisiejszych czasach jest rzadkością! Pragniemy zaprosić Was na nową przygodę na naszym serwerze! MultiServer to całkiem wyróżniający się serwer wśród innych serwerów. Postanowiliśmy zachować wspaniały klimat który jest nam znany z serii Grand Theft Auto San Andreas. Nasz serwer jest serwerem RPG z elementami RP, gdzie dla prawdziwych fanów odgrywania realnego życia znajdzie się miejsce, ale nie tylko! (ale dla tych co nie lubią odgrywać również). Trafiłeś tutaj, ponieważ szukasz serwera z przyszłością który zapewni ci rozrywkę przez długie lata? Świetny wybór! Nasz serwer posiada wiele systemów, które potęgują doznanie realizmu - chcesz dowiedzieć się wiecej? Czytaj dalej! System interakcji z otoczeniem: Dzięki autorskiemu systemowi interakcji z otoczeniem możemy w niesamowicie prosty sposób oddziaływać na wiele elementow, które nas otaczają. Systam działa we wspólpracy z każdym pojazdem, graczem, stacją benzynową, obiektami, przedmiotami z ekwipunku i botami w sklepach. Jego użycie jest niesamowicie intuicyjne, dlatego każdemu przypadnie do gustu. Nie musimy wpisywać żadnych komend wystarczy wycelować w obiekt i wybrać opcję podnieś. Ekwipunek: Każdy gracz na serwerze ma dostęp do swojego prywatnego ekwipunku. Bardzo to ułatwia rozgrywkę oraz handel, ponieważ w każdym momencie możemy otworzyć swój ekwipunek i wybrać interesujący nas przedmiot, który chcemy w danej chwili użyć. Przedmioty te można oferować graczom, wyrzucać, czy nawet handlować. Pojazdy: System pojazdów został zaprojektowany i wykonany z niezwykłą starannością. Wraz z systemem pojazdu został wprowadzony również system paliwa i brudzenia. Paliwo możemy zatankować na dostępnych stacjach, a samochód możemy doprowadzić do nowości w myjni. Szybkość brudzenia się naszego samochodu zależy od wielu czynników, np. po jakim gruncie się poruszamy. Czat głosowy: Dzięki dostępnemu czatowi głosowemu możemy w niesamowicie łatwy sposób skomunikować się z osobami z naszego bliskiego otoczenia w grze. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk i zacząć mówić! Nie musimy wchodzić na żadne komunikatory głosowe. System wymiany przedmiotów: System wymiany przedmiotów to niezbędny element do systemy ekwipunku. Dzięki niemu możemy w niesamowicie łatwy sposób sprzedać swój przedmiot lub wymienić na inny z dowolnym graczem. Dlatego nie musimy się obawiać że ktoś nas oszuka, nasz system tego dopilnuje aby transakcja przebiegła prawidłowo. Dostawca pizzy: Jak sama nazwa wskazuje, stajemy się dostawcą pizzy, a naszym zadaniem jest dowiezienie specjalnie zaprojektowanym wozem pizzy w równie specjalnym pudełku do klientów. Kurier: Praca kuriera wymaga posiadania prawa jazdy. Twoim zadaniem jest przewiezienie paczki z bazy do firmy. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie! Drwal: To praca dla prawdziwych twardzieli. Z momentem rozpoczęcia pracy otrzymujesz samochód, na którego musisz załadować drewno oraz piłę. Zetnij wszystkie drzewa, a następnie je dostarcz, aby otrzymać wynagrodzenie. Obsługa wózka widłowego: Wsiadaj do wózka widłowego i przewieź w wyznaczone miejsca 5 przygotowanych paczek. Uwaga, paczki lubią się ślizgać Magazynier: Zanieś ręcznie wszystkie 5 paczek do wyznaczonych miejsc. Musisz miec dużo siły, bo niektóre paczki bywają ciężkie! Górnik: To praca dla wytrwałych! Z momentem rozpoczęcia otrzymujesz kilof oraz latarkę. Użyj jej, aby rozjaśnić kopalnię, a kilofa użyj do łupania skał. Po zakończeniu pracy udaj się w wyznaczone miejsce, aby odebrać wypłatę. Los Santos Police Departament: Dostań się w szeregi dzielnych policjantów z Los Santos i ścigaj przestępcow oraz pilnuj porządku w mieście! Skuj przestępców, wlep mandat albo daj upomnienie! Uwielbiasz sprawiedliwość? To miejsce właśnie dla ciebie! Los Santos Medical Center: Nie ma lepszej pracy niż ratowanie życia innym. Zostań medykiem, odbierz zgłoszenie i jedź na miejsce czym prędzej! Tylko od ciebie zależy czy dana osoba przeżyje. To bardzo odpowiedzialna praca. Los Santos Taxi Corporation: Praca taksówkarza to praca odpowiedzialna. Odbierz zgłoszenie i jedź na miejsce, a następnie zawieź klienta tam gdzie potrzebuje. Pamiętaj o włączeniu taksometru! To czysta przyjemność usługiwać społeczności. Los Santos Roadside Assistance: Zostań mechanikiem i naprawiaj pojazdy! Odbierz zgłoszenie i jedź w wyznaczone miejsce, a następnie odholuj pojazd do naprawy lub napraw go na miejscu. Klient będzie na pewno bardzo wdzięczny! Los Santos News: Dołącz do szeregów reporterów. Zbieraj informacje z otoczenia, aby następnie przekazać je światu! Ogłaszaj wiadomości, reklamy od graczy i inne rzeczy. Trzymaj rękę na pulsie! Nazwa serwera: MultiServer Adres IP: 91.134.175.124:22003 Sloty: 100 Gamemode: RPG/RP WWW: http://multiserver.pl Jeżeli poszukujesz serwera, gdzie szukasz prawdziwego zycia i możliwosci pracy oraz rozwoju to MultiServer jest wlasnie dla ciebie! Wejdź i sam się przekonaj, a pozostaniesz z nami na dlużej i wciągniesz się w ten piękny świat, jaki chcemy ci zaoferować.
  10. 1 punkt
    PrzMas

    rand file

    Analogicznie do tego, co napisałem tutaj:
  11. 1 punkt
    PrzMas

    Koordy X Y Z, każdy zapisuje się w innym pliku.

    CMD:addzlecenie(playerid) { new Float:Pos[3], last, path[56]; if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); last = djInt(DOCK_PATH"info.ini", "last"); format(path, sizeof path, DOCK_PATH"zlecenie_%d.ini", ++last); djCreateFile(path); djSetFloat(path, "x", Pos[0]); djSetFloat(path, "y", Pos[1]); djSetFloat(path, "z", Pos[2]); djSetInt(DOCK_PATH"info.ini", "last", last); } return 1; } Jeszcze to.
  12. 1 punkt
    Abyss Morgan

    Radiostacje.

    new radia[][]={ "Radio Party","http://radioparty.pl/play/glowny_24aac.m3u", "RMF FM","http://www.miastomuzyki.pl/n/rmffm.pls", "RMF Maxx","http://www.miastomuzyki.pl/n/rmfmaxxx.pls", "Radio ZET","http://91.121.179.221:8050/listen.pls", "ESKA Warszawa","http://poznan6.radio.pionier.net.pl:8000/eska-warszawa.mp3", "ESKA Lublin","http://gramy01.eska.fm:8000/eska_lublin.mp3.m3u", "DI.FM LiquidDNB","http://listen.di.fm/public2/liquiddnb.pls", "DJ TOP-50","http://polskastacja.pl/play/aac_djtop50.pls", "Planeta FM","http://www.planeta.fm/content/stream/planeta_krakow.pls", "PolskaStacja disco polo","http://www.polskastacja.pl/play/aac_discopolo.pls", "PolskaStacja DNB","http://www.polskastacja.pl/play/aac_drumbass.pls", "PolskaStacja polski HipHop","http://www.polskastacja.pl/play/aac_polskihh.pls", "PolskaStacja polskie przeboje","http://www.polskastacja.pl/play/aac_tpp.pls", "PolskaStacja przeboje na lato","http://178.33.55.20:80/", "PolskaStacja - HOT 100 - Goraca Setka Nowosci","http://www.polskastacja.pl/play/aac_hot100.pls", "PolskaStacja -Tylko ROCK","http://www.polskastacja.pl/play/aac_rock.pls", "Polskie Radio - Jedynka","http://www.polskieradio.pl/st/program1M.asx", "Polskie Radio - Dwójka","http://www.polskieradio.pl/st/program2.asx", "Polskie Radio - Trójka","http://www.polskieradio.pl/st/program3M.asx", "Antyradio Katowice","http://94.23.88.162:9200/listen.pls", "Top HitZ","http://listen.slotex.pl/7596.pls", "Black Metal Domain","http://panel9.serverhostingcenter.com/tunein.php/abarnard/playlist.pls", "DEATH.FM","http://community.loudcity.com/stations/death-fm/files/show/MP3-hi.pls", "Violent Forces Radio","http://69.175.13.130:8080/", "Club Hits","http://www.polskastacja.pl/playgwp/aac_clubhits.pls" }; może kilka ci ułatwi zadanie
  13. 1 punkt
    PrzMas

    Pojazdy

    Trailer to jest przyczepa, a on chce przyczepić pojazd od pojazdu.
  14. 1 punkt
    PrzMas

    Radiostacje.

    Po co chcesz cokolwiek gdziekolwiek wrzucać? Przecież nie ma znaczenia skąd ten plik PLS ładujesz, np ja mam jeden plik MP3 na dropbox'ie.
  15. 1 punkt
    ByczekTV

    Nie odejmuje kasy

    krótko mówiąc, bo tu widzę koledzy przez Warszawę lecą .. musisz np to: GivePlayerMoney(playerid, -5000); Tzn: Funkcja GivePlayerMoney nadaje pieniądze, ale przykładowo 100+(-500) = -400 czyli odejmie pieniądze. oczywiście musisz elegancko ułożyć kod, tak, jak chcesz. //EDIT: Podejrzewam, że mimo, iż zamieniłeś, aby odejmowało kasę to wczytuje score z twojego konta
  16. 1 punkt
    DaGaXeR

    Odległość Koordynatów

    No przecież jest napisane Float z początku, tak? :v
  17. 1 punkt
    xBBBay ☆

    W mysql nie tworzą się tabele

    Jak nie działa automatycznie, to sam wklej i zobacz czy działa.
  18. 1 punkt
    Pr0f3ssi0n4LisT.

    .ini kolejno w folderze (dfile) / losowanie

    CMD:nowyplik(playerid) { new str[25],i; for(i = 1; i < MAX_PLIKOW; i++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",i); if(!fexist(str)) { i = _:fopen(str, io_write); // if(!File:i) continue; fwrite(File:i,"Pawno.PL\r\n"); fclose(File:i); i = MAX_PLIKOW; } } if(i < MAX_PLIKOW) SendClientMessage(playerid,-1,"Juz jest max plikow w tym folderze ziomus."); else { // utworzono plik ktorego nazwa jest w tablicy str } return 1; } CMD:losuj(playerid) { new num[MAX_PLIKOW], cnt; new str[25],idx; for(idx = 1; idx < MAX_PLIKOW; idx++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",idx); if(!fexist(str)) continue; num[cnt++] = idx; } if(cnt == 0) SendClientMessage(playerid,-1,"Nie ma zadnego pliku w tym folderze."); else { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",num[random(cnt)]); cnt = _:fopen(str, io_read); while(fread(File:cnt, str)) { // pobieranie linijka po linijce } fclose(File:cnt); } return 1; } Chyba cos takiego o ile dobrze zrozumialem
  19. 1 punkt
    DaGaXeR

    Liczba graczy ipboard

    Chociażby taką zamiast tego. Gdzie później za </php> wstawiasz w szablon to swoje <p> uzywajac zmiennych $players & $slots echo "<p>Aktualny stan slotów: ". $row["graczy"] ."/". $row["slotow"] ."</p>" $players = $row['graczy']; $slots = $row['slotow'];
  20. 1 punkt
    Może jest jakieś "MAX_GROUPS_TYPES" ?
  21. 1 punkt
    CeKa

    Skrypt przybrał na wadze

    @DaGaXeR @CebulaPL, odpowiem obu: #include <a_samp> main() { } new tablica[500000] = {1,2,3,...}; new tablica2[500000] = {1,2,3,...}; new tablica3[500000] = {1,2,3,...}; new tablica4[500000] = {1,2,3,...}; new tablica5[500000] = {1,2,3,...}; new tablica6[500000] = {1,2,3,...}; public OnGameModeInit() { tablica[123] = 1; return 1; } .amx: 1457kb .pwn: 1kb
  22. 1 punkt
  23. 1 punkt
    Adrian Górski

    [KUPIĘ] PANEL GRACZA IPB (RP)

    Dokładnie chcę to komuś zlecić. Rozumiem, że chodzi CI o to, że nie są uniwersalne bo pisze się je pod każdego gamemoda.
  24. 1 punkt
    PrzMas

    Systemy liczbowe

    W niniejszym temacie publikuję zestaw funkcji do przeliczania liczby całkowitej na dowolny system liczbowy (2-36) i z dowolnego systemu liczbowego (2-36) na liczbę całkowitą. Wymagana biblioteka (plik uint.inc) do operacji na liczbach nieujemnych (unsigned integer): [pastebin] Implementacje (i makrodefinicje) przedmiotowych w temacie funkcji: Sposób użycia: Objaśnienie: Potrzeba zastosowania powyższych rozwiązań bierze się stąd, że wartości liczbowe mają swoje ograniczenia, są zapisane na 32-bitach ze znakiem lub bez (signed/unsigned): signed integer: 0x80000000 (-2147483648) - 0x7fffffff (2147483647) unsigned integer: 0x00000000 (0) - 0xffffffff (4294967295) oraz dlatego, że nie dostarczono takich funkcji ze środowiskiem SA-MP, natomiast funkcje strval i valstr są "dziurawe" - mają ograniczone możliwości i są niezabezpieczone. Jeśli zależy nam na wartościach ujemnych to pozostajemy przy zwykłych liczbach Pawn, deklarowanych następująco: new val= 1234; // signed jednak mają one ograniczony przedział liczbowy (patrz wyżej). Natomiast jeżeli wiemy, że dla danej liczby nie chcemy wartości ujemnych i zachodzi potrzeba zastosowania większego zakresu liczbowego, to w tym celu zmienną przechowującą duże wartości, którą będziemy traktować jak nieujemną, należy oznaczyć następująco: new uint: val1= 1234; // unsigned new unsigned val2= 1234; // unsigned Plik uint.inc najlepiej wkleić do folderu pawno\include, a w pliku gdzie znajdują się implementacje powyższych funkcji należy dopisać: #include <uint> a jeśli niniejszy plik został wklejony do folderu include, znajdującym się w głównym katalogu serwera to: #include "..\include\uint.inc"
  25. 1 punkt
    PrzMas

    Wykrywanie s0beit'a (anty-s0beit 0.3.7-R2)

    W związku z tym, że przestało mi zależeć na przetrzymywaniu tego "wykrywacza" na własny użytek, toteż postanowiłem opublikować w miarodajnej postaci to co wydedukowałem. native SendClientCheck(clientid, actionid, arg1= 0x00000000, arg2= 0x0000, bytes= 0x0004); // int32, int8, int32, int16, int16 forward OnClientCheckResponse(clientid, actionid, checksum, crc); // int32, int8, int32, int8Deklaracja nagłówka funkcji i callback-a, należy je umieścić gdzieś w skrypcie, najlepiej w widocznym miejscu np. na górze. public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientCheck(playerid, 0x47); return 1; }Zainicjowanie sprawdzania, które jest możliwe dopiero wtedy, gdy klasa gracza jest utworzona (oczywiście po stronie klienta) - akcja 0x47 to jest oczekiwanie na załadowanie tej klasy. public OnClientCheckResponse(clientid, actionid, checksum, crc) { switch(actionid) { case 0x47: SendClientCheck(clientid, 0x02); // klasa gracza załadowana, wysłanie zapytania o wygenerowanie checksum-u (akcja 0x02) case 0x02: if (checksum & 0x00ff0000 == 0x00300000) Kick(clientid); // mod-s0beit-sa } }Callback OnClientCheckResponse nie jest wykonywany (wywoływany) w skrypcie gamemode-a, dlatego należy go umieszczać w filtercript-ach. Wiadomo, że jeżeli w ciągu 1 sekundy (czas zależy m.in. od szybkości połączenia klient-serwer) od wywołania funkcji SendClientCheck dla akcji 0x47 (patrz: OnPlayerConnect) nie zostanie wywołany callback OnClientCheckResponse, to można takiego gracza wyrzucić, bo np. to może być RakSAMP albo ulepszony s0beit z pewnymi blokadami. W kwestii polityki proponuję nie chwalić się, że macie coś takiego w skrypcie, a jeśli już to lepiej rozpowszechnić plotkę, że to jest wózek golfowy, ponieważ z pewnego punktu widzenia powyższa metoda jest lepsza od tego wózka, choćby dlatego, że jest dyskretniejsza i prostsza w użyciu, a nawet daje kilka innych możliwości, dla których nie ma w SA-MP wbudowanych funkcji, natomiast (przy powyższej metodzie) łatwo można "zostać niewykrytym" podczas dołączania z s0beit-em na serwer. Co do tych kilku innych możliwości... Proponuję sprawdzić jakie checksum-y są generowane dla graczy znajdujących się w różnym stanie (pieszo, w powietrzu, w wodzie, w pojeździe, ...), którzy już dołączyli do gry, czyli mają już utworzoną klasę gracza (m.in. postać/skin). Do generowania tych checksum-ów wystarczy jedynie wywołanie dla akcji 0x02, natomiast do ich analizowania/porównywania będzie konieczna wiedza na temat operacji bitowych, więc jeżeli ktoś nie czuje się na siłach to może od razu sobie to odpuścić, choć na dobrą sprawę ta wiedza nie jest jakaś tajemna Oprócz akcji 0x47 i 0x02 są jeszcze takie akcje jak poniżej: 0x48: czas, jaki upłynął od momentu uruchomienia systemu operacyjnego klienta/gracza, wyrażony w ilości milisekund;0x46: ta akcja okaże się przydatna w połączeniu z parametrem 'crc', wówczas przekazany do funkcji argument 'arg1' jest zwracany (przez zmienną 'checksum') z niezmienioną wartością.Jeśli chodzi o zgodność klient/serwer dla powyższego kodu, to w/w akcje zostały dodane/odblokowane w wersji 0.3z-R4 i są dostępne do wersji 0.3.7-R2 dla serwera, natomiast dla klienta powyższy mechanizm na pewno jest efektywny od wersji 0.3z-R2 (nie sprawdzałem 0.3z-R1) do 0.3.7-R1. Tak wygląda sytuacja zgodności na chwilę obecną. Z uwagi na brak oficjalnej dokumentacji ze strony twórców nie napiszę nic więcej na temat przedmiotowego w temacie kodu, zresztą i tak już napisałem wystarczająco dużo. Pytania typu co jeszcze oprócz s0beit'a można wykryć są bezcelowe, ponieważ to zależy od pomysłowości tego, kto używa powyższego mechanizmu, no i od faktycznych jego możliwości.
×