Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 10.06.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    639

    LS-RP | Los Santos RolePlay - Powraca!

    Tak samo powraca jak i community roleplay powróciło. Domena podobna do oryginału Wam nie pomoże. PS. Gdyby administracja LS-RP.net była wścibska mogłaby Was pozwać za naruszenie praw autorskich dot. logo. Nie jest identyczne, ale każdy w temacie wie, że takie podobieństwo wystarczy to skasowania Was na kilka stów.
  2. 4 punkty
    Beata_Szydlo_2015

    Pawn a przyszłość

    pawn != przyszłość.
  3. 2 punkty
    Beata_Szydlo_2015

  4. 2 punkty
    TS3 i prosta strona na nginx - zużycie ramu na poziomie 70mb, CPU 0.5-5%. Co by tu postawić? Klan z WoTa nie wykorzysta potencjału tego VPS'a.
  5. 2 punkty
    Bartcislaw

    LS-RP | Los Santos RolePlay - Powraca!

    I wy chcieliście współpracować z Compton? Porażka.
  6. 2 punkty
    PrzMas

    .ini kolejno w folderze (dfile) / losowanie

    W OnFilterScriptInit() sprawdź czy istnieje plik info0.ini, zawierający wartość dla ostatnio zapisanego pliku - jeśli nie istnieje to go utwórz i zapisz do niego wartość 0; Przy uruchomieniu skryptu wczytaj do zmiennej globalnej wartość z pliku info0.ini; Przy tworzeniu nowego pliku ustaw dla jego nazwy wartość zmiennej +1, następnie zapisz ją do pliku info0.ini.
  7. 2 punkty
    PrzMas

    random z bazy danych

    Jeśli już to: if (response) { mysql_query( "SELECT * FROM `bays`;"); mysql_store_result(); new idx= random(mysql_num_rows()); // idx to indeks wylosowanego pola mysql_free_result(); } W pluginie, którego używam da się pobierać rekordy i pola po indeksie, a w StrickenKid-ie nie da się inaczej jak po nazwie pola. SELECT * FROM bays ORDER BY RAND() LIMIT 1; SELECT * FROM table WHERE id >= (SELECT FLOOR(MAX(id)*RAND()) FROM table) ORDER BY id LIMIT 1; Powyższe dwa zapytania zwrócą tylko jeden wylosowany rekord z tabeli. Ta druga kwerenda jest dla tabeli z kluczem głównym.
  8. 1 punkt
    Tak jak w temacie. Piszę skrypt od zera, będzie strona Internetowa połączona z serwerem, więc będzie można zarządzać kontem. Mam parę innowacyjnych pomysłów, poszukuję osób, które będą zainteresowane beta testami a w przyszłości pełnieniem funkcji w organizacjach i administrowania. Osoby zainteresowane proszę o kontakt na skype: alluhanzo , a jeśli będę nie dostępny to na adres email mcartick @ gmail . com
  9. 1 punkt
    PrzMas

    [warning] client exceeded 'ackslimit'

    Pewnie UFO... Niezidentyfikowane Latające Pakiety Może jakieś logi? W przeciwnym razie...
  10. 1 punkt
    PrzMas

    rand text

    new rand_texts[][]= { {"rand"}, {"random"}, {"los"}, {"losowo"}, {"losowy"}, {"losowanie"} };
  11. 1 punkt
    CeKa

    Koordy X Y Z, każdy zapisuje się w innym pliku.

    djCreateFile(DOCK_PATH"zlecenia.ini");
  12. 1 punkt
    Abyss Morgan

    Radiostacje.

    może zadziałać jak usuniesz ?dl=0 z linku, bo link zawiera .mp3, też musisz zamienić % na %% jak się nie mylę by samp to łyknoł, polecam ci stosować proste nazwy A-Z, a-z, 0-9, kreska dolna _ zamiast spacji i oszczędzisz sobie trudu
  13. 1 punkt
    Abyss Morgan

    Radiostacje.

    new radia[][]={ "Radio Party","http://radioparty.pl/play/glowny_24aac.m3u", "RMF FM","http://www.miastomuzyki.pl/n/rmffm.pls", "RMF Maxx","http://www.miastomuzyki.pl/n/rmfmaxxx.pls", "Radio ZET","http://91.121.179.221:8050/listen.pls", "ESKA Warszawa","http://poznan6.radio.pionier.net.pl:8000/eska-warszawa.mp3", "ESKA Lublin","http://gramy01.eska.fm:8000/eska_lublin.mp3.m3u", "DI.FM LiquidDNB","http://listen.di.fm/public2/liquiddnb.pls", "DJ TOP-50","http://polskastacja.pl/play/aac_djtop50.pls", "Planeta FM","http://www.planeta.fm/content/stream/planeta_krakow.pls", "PolskaStacja disco polo","http://www.polskastacja.pl/play/aac_discopolo.pls", "PolskaStacja DNB","http://www.polskastacja.pl/play/aac_drumbass.pls", "PolskaStacja polski HipHop","http://www.polskastacja.pl/play/aac_polskihh.pls", "PolskaStacja polskie przeboje","http://www.polskastacja.pl/play/aac_tpp.pls", "PolskaStacja przeboje na lato","http://178.33.55.20:80/", "PolskaStacja - HOT 100 - Goraca Setka Nowosci","http://www.polskastacja.pl/play/aac_hot100.pls", "PolskaStacja -Tylko ROCK","http://www.polskastacja.pl/play/aac_rock.pls", "Polskie Radio - Jedynka","http://www.polskieradio.pl/st/program1M.asx", "Polskie Radio - Dwójka","http://www.polskieradio.pl/st/program2.asx", "Polskie Radio - Trójka","http://www.polskieradio.pl/st/program3M.asx", "Antyradio Katowice","http://94.23.88.162:9200/listen.pls", "Top HitZ","http://listen.slotex.pl/7596.pls", "Black Metal Domain","http://panel9.serverhostingcenter.com/tunein.php/abarnard/playlist.pls", "DEATH.FM","http://community.loudcity.com/stations/death-fm/files/show/MP3-hi.pls", "Violent Forces Radio","http://69.175.13.130:8080/", "Club Hits","http://www.polskastacja.pl/playgwp/aac_clubhits.pls" }; może kilka ci ułatwi zadanie
  14. 1 punkt
    PrzMas

    Zbyt długie SendClientMessageToAll, nie wyświetla się

    Maksymalna długość tekstu na czacie to 144 znaki. Możesz rozdzielić na 2 linie
  15. 1 punkt
    PrzMas

    Pojazdy

    Trailer to jest przyczepa, a on chce przyczepić pojazd od pojazdu.
  16. 1 punkt
    ByczekTV

    Nie odejmuje kasy

    krótko mówiąc, bo tu widzę koledzy przez Warszawę lecą .. musisz np to: GivePlayerMoney(playerid, -5000); Tzn: Funkcja GivePlayerMoney nadaje pieniądze, ale przykładowo 100+(-500) = -400 czyli odejmie pieniądze. oczywiście musisz elegancko ułożyć kod, tak, jak chcesz. //EDIT: Podejrzewam, że mimo, iż zamieniłeś, aby odejmowało kasę to wczytuje score z twojego konta
  17. 1 punkt
    Wint3R

    [REKLAMA]MultiServer.pl - RPG/RP

    Ta reklama zachęciła mnie to zainstalowania MTA i sprawdzenia serwera. Wchodzę na serwis, witam się a tam jedna/jeden(?) z moderatorów zadaje mi takie pytanie: Może to się wydawać dziwne, ale przez 6 lat gry w sampa i sprawdzeniu setek projektów żaden z administratorów nie zadał mi takiego pytania przy wejściu na serwer, Mała rzecz, a tak uszczęśliwia. Wszystko wygląda bardzo ładnie. Trzymam kciuki za was, żebyście się jeszcze bardziej rozwinęli, zarabiali oraz mieli setki graczy. Mogę polecić w 100 procentach.
  18. 1 punkt
    xBBBay ☆

    W mysql nie tworzą się tabele

    To już nie wina tabelek mysql, nativechecker, crashdetect, pawno -d3 i pokaż logi.
  19. 1 punkt
    Abyss Morgan

    Odległość Koordynatów

    Float:GetDistanceBetweenPoints3D(Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2); #define GetDistanceBetweenPoints3D(%1,%2,%3,%4,%5,%6) VectorSize((%1)-(%4),(%2)-(%5),(%3)-(%6))
  20. 1 punkt
    Pr0f3ssi0n4LisT.

    .ini kolejno w folderze (dfile) / losowanie

    CMD:nowyplik(playerid) { new str[25],i; for(i = 1; i < MAX_PLIKOW; i++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",i); if(!fexist(str)) { i = _:fopen(str, io_write); // if(!File:i) continue; fwrite(File:i,"Pawno.PL\r\n"); fclose(File:i); i = MAX_PLIKOW; } } if(i < MAX_PLIKOW) SendClientMessage(playerid,-1,"Juz jest max plikow w tym folderze ziomus."); else { // utworzono plik ktorego nazwa jest w tablicy str } return 1; } CMD:losuj(playerid) { new num[MAX_PLIKOW], cnt; new str[25],idx; for(idx = 1; idx < MAX_PLIKOW; idx++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",idx); if(!fexist(str)) continue; num[cnt++] = idx; } if(cnt == 0) SendClientMessage(playerid,-1,"Nie ma zadnego pliku w tym folderze."); else { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",num[random(cnt)]); cnt = _:fopen(str, io_read); while(fread(File:cnt, str)) { // pobieranie linijka po linijce } fclose(File:cnt); } return 1; } Chyba cos takiego o ile dobrze zrozumialem
  21. 1 punkt
    DaGaXeR

    Liczba graczy ipboard

    Chociażby taką zamiast tego. Gdzie później za </php> wstawiasz w szablon to swoje <p> uzywajac zmiennych $players & $slots echo "<p>Aktualny stan slotów: ". $row["graczy"] ."/". $row["slotow"] ."</p>" $players = $row['graczy']; $slots = $row['slotow'];
  22. 1 punkt
    Taneno

    System Narkotyków v0.1

    Średnie ale ciekawe. Powodzenia. jak będzie final to przetestuje.
  23. 1 punkt
    Daniel000192

    Prośby o skrypty

    system gangów z gangzonami trudno zrobić gang zony? czy ty chcesz podbijanie terenów tak jak ja mam w FullWarsie?!
  24. 1 punkt
    PrzMas

    Wychodzenie z gry.

    Ok, na podstawie niezałączonego kodu źródłowego, o którym mowa w niniejszym temacie, wnioskuję, że jest w nim jakiś błąd, dlatego nie wykonuje się do końca W celu uzyskania dogłębniejszych informacji na temat występującego problemu proszę o kontakt. Temat do zamknięcia.
  25. 1 punkt
    PrzMas

    Systemy liczbowe

    W niniejszym temacie publikuję zestaw funkcji do przeliczania liczby całkowitej na dowolny system liczbowy (2-36) i z dowolnego systemu liczbowego (2-36) na liczbę całkowitą. Wymagana biblioteka (plik uint.inc) do operacji na liczbach nieujemnych (unsigned integer): [pastebin] Implementacje (i makrodefinicje) przedmiotowych w temacie funkcji: Sposób użycia: Objaśnienie: Potrzeba zastosowania powyższych rozwiązań bierze się stąd, że wartości liczbowe mają swoje ograniczenia, są zapisane na 32-bitach ze znakiem lub bez (signed/unsigned): signed integer: 0x80000000 (-2147483648) - 0x7fffffff (2147483647) unsigned integer: 0x00000000 (0) - 0xffffffff (4294967295) oraz dlatego, że nie dostarczono takich funkcji ze środowiskiem SA-MP, natomiast funkcje strval i valstr są "dziurawe" - mają ograniczone możliwości i są niezabezpieczone. Jeśli zależy nam na wartościach ujemnych to pozostajemy przy zwykłych liczbach Pawn, deklarowanych następująco: new val= 1234; // signed jednak mają one ograniczony przedział liczbowy (patrz wyżej). Natomiast jeżeli wiemy, że dla danej liczby nie chcemy wartości ujemnych i zachodzi potrzeba zastosowania większego zakresu liczbowego, to w tym celu zmienną przechowującą duże wartości, którą będziemy traktować jak nieujemną, należy oznaczyć następująco: new uint: val1= 1234; // unsigned new unsigned val2= 1234; // unsigned Plik uint.inc najlepiej wkleić do folderu pawno\include, a w pliku gdzie znajdują się implementacje powyższych funkcji należy dopisać: #include <uint> a jeśli niniejszy plik został wklejony do folderu include, znajdującym się w głównym katalogu serwera to: #include "..\include\uint.inc"
×