Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 12.06.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    639

    LS-RP | Los Santos RolePlay - Powraca!

    Tak samo powraca jak i community roleplay powróciło. Domena podobna do oryginału Wam nie pomoże. PS. Gdyby administracja LS-RP.net była wścibska mogłaby Was pozwać za naruszenie praw autorskich dot. logo. Nie jest identyczne, ale każdy w temacie wie, że takie podobieństwo wystarczy to skasowania Was na kilka stów.
  2. 4 punkty
    Beata_Szydlo_2015

    Pawn a przyszłość

    pawn != przyszłość.
  3. 2 punkty
    Beata_Szydlo_2015

  4. 2 punkty
    TS3 i prosta strona na nginx - zużycie ramu na poziomie 70mb, CPU 0.5-5%. Co by tu postawić? Klan z WoTa nie wykorzysta potencjału tego VPS'a.
  5. 2 punkty
    Abyss Morgan

    PRV CAR

    1. Weź garnek. 2. Nalej do niego wody i oleju. 3. Ustaw garnek na podłodze. 4. Ustaw się przed garnkiem i stań na głowię.
  6. 2 punkty
    Bartcislaw

    LS-RP | Los Santos RolePlay - Powraca!

    I wy chcieliście współpracować z Compton? Porażka.
  7. 2 punkty
    PrzMas

    .ini kolejno w folderze (dfile) / losowanie

    W OnFilterScriptInit() sprawdź czy istnieje plik info0.ini, zawierający wartość dla ostatnio zapisanego pliku - jeśli nie istnieje to go utwórz i zapisz do niego wartość 0; Przy uruchomieniu skryptu wczytaj do zmiennej globalnej wartość z pliku info0.ini; Przy tworzeniu nowego pliku ustaw dla jego nazwy wartość zmiennej +1, następnie zapisz ją do pliku info0.ini.
  8. 1 punkt
    Virelox

    [REKLAMA]MultiServer.pl - RPG/RP

    Witaj! Witamy wszystkich serdecznie! Chcielibyśmy Wam przedstawić nowy serwer RPG na platformie Multi Theft Auto. Serwer w pełni autorski. Posiadamy innowacyjne systemy, co w dzisiejszych czasach jest rzadkością! Pragniemy zaprosić Was na nową przygodę na naszym serwerze! MultiServer to całkiem wyróżniający się serwer wśród innych serwerów. Postanowiliśmy zachować wspaniały klimat który jest nam znany z serii Grand Theft Auto San Andreas. Nasz serwer jest serwerem RPG z elementami RP, gdzie dla prawdziwych fanów odgrywania realnego życia znajdzie się miejsce, ale nie tylko! (ale dla tych co nie lubią odgrywać również). Trafiłeś tutaj, ponieważ szukasz serwera z przyszłością który zapewni ci rozrywkę przez długie lata? Świetny wybór! Nasz serwer posiada wiele systemów, które potęgują doznanie realizmu - chcesz dowiedzieć się wiecej? Czytaj dalej! System interakcji z otoczeniem: Dzięki autorskiemu systemowi interakcji z otoczeniem możemy w niesamowicie prosty sposób oddziaływać na wiele elementow, które nas otaczają. Systam działa we wspólpracy z każdym pojazdem, graczem, stacją benzynową, obiektami, przedmiotami z ekwipunku i botami w sklepach. Jego użycie jest niesamowicie intuicyjne, dlatego każdemu przypadnie do gustu. Nie musimy wpisywać żadnych komend wystarczy wycelować w obiekt i wybrać opcję podnieś. Ekwipunek: Każdy gracz na serwerze ma dostęp do swojego prywatnego ekwipunku. Bardzo to ułatwia rozgrywkę oraz handel, ponieważ w każdym momencie możemy otworzyć swój ekwipunek i wybrać interesujący nas przedmiot, który chcemy w danej chwili użyć. Przedmioty te można oferować graczom, wyrzucać, czy nawet handlować. Pojazdy: System pojazdów został zaprojektowany i wykonany z niezwykłą starannością. Wraz z systemem pojazdu został wprowadzony również system paliwa i brudzenia. Paliwo możemy zatankować na dostępnych stacjach, a samochód możemy doprowadzić do nowości w myjni. Szybkość brudzenia się naszego samochodu zależy od wielu czynników, np. po jakim gruncie się poruszamy. Czat głosowy: Dzięki dostępnemu czatowi głosowemu możemy w niesamowicie łatwy sposób skomunikować się z osobami z naszego bliskiego otoczenia w grze. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk i zacząć mówić! Nie musimy wchodzić na żadne komunikatory głosowe. System wymiany przedmiotów: System wymiany przedmiotów to niezbędny element do systemy ekwipunku. Dzięki niemu możemy w niesamowicie łatwy sposób sprzedać swój przedmiot lub wymienić na inny z dowolnym graczem. Dlatego nie musimy się obawiać że ktoś nas oszuka, nasz system tego dopilnuje aby transakcja przebiegła prawidłowo. Dostawca pizzy: Jak sama nazwa wskazuje, stajemy się dostawcą pizzy, a naszym zadaniem jest dowiezienie specjalnie zaprojektowanym wozem pizzy w równie specjalnym pudełku do klientów. Kurier: Praca kuriera wymaga posiadania prawa jazdy. Twoim zadaniem jest przewiezienie paczki z bazy do firmy. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie! Drwal: To praca dla prawdziwych twardzieli. Z momentem rozpoczęcia pracy otrzymujesz samochód, na którego musisz załadować drewno oraz piłę. Zetnij wszystkie drzewa, a następnie je dostarcz, aby otrzymać wynagrodzenie. Obsługa wózka widłowego: Wsiadaj do wózka widłowego i przewieź w wyznaczone miejsca 5 przygotowanych paczek. Uwaga, paczki lubią się ślizgać Magazynier: Zanieś ręcznie wszystkie 5 paczek do wyznaczonych miejsc. Musisz miec dużo siły, bo niektóre paczki bywają ciężkie! Górnik: To praca dla wytrwałych! Z momentem rozpoczęcia otrzymujesz kilof oraz latarkę. Użyj jej, aby rozjaśnić kopalnię, a kilofa użyj do łupania skał. Po zakończeniu pracy udaj się w wyznaczone miejsce, aby odebrać wypłatę. Los Santos Police Departament: Dostań się w szeregi dzielnych policjantów z Los Santos i ścigaj przestępcow oraz pilnuj porządku w mieście! Skuj przestępców, wlep mandat albo daj upomnienie! Uwielbiasz sprawiedliwość? To miejsce właśnie dla ciebie! Los Santos Medical Center: Nie ma lepszej pracy niż ratowanie życia innym. Zostań medykiem, odbierz zgłoszenie i jedź na miejsce czym prędzej! Tylko od ciebie zależy czy dana osoba przeżyje. To bardzo odpowiedzialna praca. Los Santos Taxi Corporation: Praca taksówkarza to praca odpowiedzialna. Odbierz zgłoszenie i jedź na miejsce, a następnie zawieź klienta tam gdzie potrzebuje. Pamiętaj o włączeniu taksometru! To czysta przyjemność usługiwać społeczności. Los Santos Roadside Assistance: Zostań mechanikiem i naprawiaj pojazdy! Odbierz zgłoszenie i jedź w wyznaczone miejsce, a następnie odholuj pojazd do naprawy lub napraw go na miejscu. Klient będzie na pewno bardzo wdzięczny! Los Santos News: Dołącz do szeregów reporterów. Zbieraj informacje z otoczenia, aby następnie przekazać je światu! Ogłaszaj wiadomości, reklamy od graczy i inne rzeczy. Trzymaj rękę na pulsie! Nazwa serwera: MultiServer Adres IP: 91.134.175.124:22003 Sloty: 100 Gamemode: RPG/RP WWW: http://multiserver.pl Jeżeli poszukujesz serwera, gdzie szukasz prawdziwego zycia i możliwosci pracy oraz rozwoju to MultiServer jest wlasnie dla ciebie! Wejdź i sam się przekonaj, a pozostaniesz z nami na dlużej i wciągniesz się w ten piękny świat, jaki chcemy ci zaoferować.
  9. 1 punkt
    PrzMas

    [warning] client exceeded 'ackslimit'

    Pewnie UFO... Niezidentyfikowane Latające Pakiety Może jakieś logi? W przeciwnym razie...
  10. 1 punkt
    PrzMas

    rand text

    new rand_texts[][]= { {"rand"}, {"random"}, {"los"}, {"losowo"}, {"losowy"}, {"losowanie"} };
  11. 1 punkt
    Lagowy

    [Sprzedam] GPP v1 (Cały GM)

    Witam, sprzedam gamemode z serwera GameParty Polska TroX'a z lat 2013/14 Jest to pełna wersja tego gamemodu. - Zabawy: /CH /WG /WS /AA /OS /DD /GG /ZM /SW - Areny: /onede /pompa /arena - TOP'ki - MySQL - System poziomów Admina - System VIP Zresztą, co ja będę dużo pisać, łapcie filmik Cena: 10 zł SMS lub po prostu doładowanie do Plus'a za dyche. Kontakt: GG 23056396 (Pisać nawet gdy niewidoczny)
  12. 1 punkt
    PrzMas

    rand file

    Analogicznie do tego, co napisałem tutaj:
  13. 1 punkt
    CeKa

    Koordy X Y Z, każdy zapisuje się w innym pliku.

    djCreateFile(DOCK_PATH"zlecenia.ini");
  14. 1 punkt
    Abyss Morgan

    Radiostacje.

    może zadziałać jak usuniesz ?dl=0 z linku, bo link zawiera .mp3, też musisz zamienić % na %% jak się nie mylę by samp to łyknoł, polecam ci stosować proste nazwy A-Z, a-z, 0-9, kreska dolna _ zamiast spacji i oszczędzisz sobie trudu
  15. 1 punkt
    bool SendClientMessageEx(int playerid, int color, std::string fmsg) { int length = fmsg.length() + 1; while (length--) if (fmsg[length] == '%') fmsg.replace(length, length + 1, "*#"); length = fmsg.length(); if (length > 130) { length = fmsg.find_last_of(" ", 130); if (length < 100) length = 110; std::string str2 = fmsg.substr(0, length); fmsg.replace(0, length + 1, "");//aka strdel wtf? length = str2.find_last_of("{", 125); if (length > 0 && str2[length + 7] == '}') fmsg.insert(0, str2.substr(length, 8)); SendClientMessage(playerid, color, (char *)str2.c_str()); if (fmsg.length() > 130) return SendClientMessageEx(playerid, color, fmsg); else return SendClientMessage(playerid, color, (char *)fmsg.c_str()); } return SendClientMessage(playerid, color, (char *)fmsg.c_str()); }
  16. 1 punkt
    PrzMas

    Radiostacje.

    Więc w pliku PLS jest błąd składni albo format pliku źródłowego (audio) jest nieobsługiwany - tylko MP3 i OGG.
  17. 1 punkt
    ByczekTV

    SetPlayerCameraPos nie wczytuje wszystkich tekstur

    jak to po co? 2.Chodziło mu o to, że tworząc obiekt w MTA map editor trzeba przekonwertować na .pwn z .map 3.s0beit, czyli po stworzeniu tego obiektu użyłbyś airbreak'a w celu ,,wlecenia" w te tekstury. 4. No nie wiem, czemu nie wiesz po co ten punkt.. po wleceniu w te tekstury wpisujesz /save i zapisuje Ci pozycję , do której musisz się tepać wpisując jakąś komendę.
  18. 1 punkt
    Wint3R

    [REKLAMA]MultiServer.pl - RPG/RP

    Ta reklama zachęciła mnie to zainstalowania MTA i sprawdzenia serwera. Wchodzę na serwis, witam się a tam jedna/jeden(?) z moderatorów zadaje mi takie pytanie: Może to się wydawać dziwne, ale przez 6 lat gry w sampa i sprawdzeniu setek projektów żaden z administratorów nie zadał mi takiego pytania przy wejściu na serwer, Mała rzecz, a tak uszczęśliwia. Wszystko wygląda bardzo ładnie. Trzymam kciuki za was, żebyście się jeszcze bardziej rozwinęli, zarabiali oraz mieli setki graczy. Mogę polecić w 100 procentach.
  19. 1 punkt
    PrzMas

    System rejestracji/logowania MySQL

    Nikt nie zrobi za ciebie tego lepiej, co możesz zrobić sam. Nikt nie nauczy cię tego lepiej, czego możesz nauczyć się sam. Nikt nie osiągnie w życiu tego, co możesz osiągnąć samodzielnie.
  20. 1 punkt
    Taneno

    Obiekt który można zabić :)

    Ty mu podałeś funkcje od tworzenia i label który może przyczepić do obiektu, kolega wyżej się pytał jak takie coś zrobić. proszę: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=488317
  21. 1 punkt
    Pr0f3ssi0n4LisT.

    .ini kolejno w folderze (dfile) / losowanie

    CMD:nowyplik(playerid) { new str[25],i; for(i = 1; i < MAX_PLIKOW; i++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",i); if(!fexist(str)) { i = _:fopen(str, io_write); // if(!File:i) continue; fwrite(File:i,"Pawno.PL\r\n"); fclose(File:i); i = MAX_PLIKOW; } } if(i < MAX_PLIKOW) SendClientMessage(playerid,-1,"Juz jest max plikow w tym folderze ziomus."); else { // utworzono plik ktorego nazwa jest w tablicy str } return 1; } CMD:losuj(playerid) { new num[MAX_PLIKOW], cnt; new str[25],idx; for(idx = 1; idx < MAX_PLIKOW; idx++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",idx); if(!fexist(str)) continue; num[cnt++] = idx; } if(cnt == 0) SendClientMessage(playerid,-1,"Nie ma zadnego pliku w tym folderze."); else { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",num[random(cnt)]); cnt = _:fopen(str, io_read); while(fread(File:cnt, str)) { // pobieranie linijka po linijce } fclose(File:cnt); } return 1; } Chyba cos takiego o ile dobrze zrozumialem
  22. 1 punkt
    CommandeR

    Nie działa zmiana skina

    Spróbuj: else if(dialogid == D_CREATE_MALE_SKIN_LS) { if(response) { if(listitem == 0) { SetPlayerSkin(playerid, 2); } else if(listitem == 1) { SetPlayerSkin(playerid, 4); } else if(listitem == 2) { SetPlayerSkin(playerid, 5); } else if(listitem == 3) { SetPlayerSkin(playerid, 7); } else if(listitem == 4) { SetPlayerSkin(playerid, 17); } else if(listitem == 5) { SetPlayerSkin(playerid, 20); } else if(listitem == 6) { SetPlayerSkin(playerid, 23); } else if(listitem == 7) { SetPlayerSkin(playerid, 29); } else if(listitem == 8) { SetPlayerSkin(playerid, 46); } else if(listitem == 9) { SetPlayerSkin(playerid, 59); } // kończąc dopisz return 1; (NA KOŃCU ! )
  23. 1 punkt
    Nortal

    [ROZWIĄZANY]Czas, GUI i zmiana koloru w środku zdania

    1. 2. Hm, w ogóle nie zrozumiałem. Nie możesz zmienić tych '\n \t' w tekście w bazie danych? A najlepiej to pokaż kod czy coś. 3. Poszukaj w mapach RP. 4. Zależy jakiego pluginu używasz. W pluginie StrickenKid'a w funkcji mysql_connect wystarczy ustawić ostatni parametr na true (auto_reconnect). http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL_Plugin#mysql_connect
  24. 1 punkt
    Taneno

    System Narkotyków v0.1

    Średnie ale ciekawe. Powodzenia. jak będzie final to przetestuje.
  25. 1 punkt
    PrzMas

    Systemy liczbowe

    W niniejszym temacie publikuję zestaw funkcji do przeliczania liczby całkowitej na dowolny system liczbowy (2-36) i z dowolnego systemu liczbowego (2-36) na liczbę całkowitą. Wymagana biblioteka (plik uint.inc) do operacji na liczbach nieujemnych (unsigned integer): [pastebin] Implementacje (i makrodefinicje) przedmiotowych w temacie funkcji: Sposób użycia: Objaśnienie: Potrzeba zastosowania powyższych rozwiązań bierze się stąd, że wartości liczbowe mają swoje ograniczenia, są zapisane na 32-bitach ze znakiem lub bez (signed/unsigned): signed integer: 0x80000000 (-2147483648) - 0x7fffffff (2147483647) unsigned integer: 0x00000000 (0) - 0xffffffff (4294967295) oraz dlatego, że nie dostarczono takich funkcji ze środowiskiem SA-MP, natomiast funkcje strval i valstr są "dziurawe" - mają ograniczone możliwości i są niezabezpieczone. Jeśli zależy nam na wartościach ujemnych to pozostajemy przy zwykłych liczbach Pawn, deklarowanych następująco: new val= 1234; // signed jednak mają one ograniczony przedział liczbowy (patrz wyżej). Natomiast jeżeli wiemy, że dla danej liczby nie chcemy wartości ujemnych i zachodzi potrzeba zastosowania większego zakresu liczbowego, to w tym celu zmienną przechowującą duże wartości, którą będziemy traktować jak nieujemną, należy oznaczyć następująco: new uint: val1= 1234; // unsigned new unsigned val2= 1234; // unsigned Plik uint.inc najlepiej wkleić do folderu pawno\include, a w pliku gdzie znajdują się implementacje powyższych funkcji należy dopisać: #include <uint> a jeśli niniejszy plik został wklejony do folderu include, znajdującym się w głównym katalogu serwera to: #include "..\include\uint.inc"
×