Skocz do zawartości

Skylt

Użytkownik
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Skylt

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Skylt

    komenda

    Texty nadal się nachodzą ;/ Dodatkowo nadal pojazdy są zamknięte - tylko na motory można wejść. OnPlayerEnterVehicle : public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { new personalcar = (dini_Int(PFile(playerid),"CarID")); for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(GetCreatorID(vehicleid)!=0) { if (personalcar == vehicleid) { SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0); } else { if (VehicleSystem[vehicleid][cLock]==0) { SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,1); } else if (VehicleSystem[vehicleid][cLock]==1) { SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0); } } } } return 1; }
  2. Skylt

    komenda

    Bo napisałeś : I ja to zrozumiałem, że mam to sobie odpowiednio przerobić - ale chyba bardziej Tobie chodziło o dodanie tego w miejscu gdzie ktoś kupuje by się to trzymało "kupy". Chyba , że źle to zrozumiałem.
  3. Skylt

    komenda

    Dziwne - po zmienaie tego OnPlayerStateChange i CarLabel - mam "Program przestał działać" PS. Mógłbyś mi wytłumaczyć jak dostosowywać to ; Carlabel(vehicleid);
  4. Skylt

    komenda

    Hmm, z tego co mi się wydaje to tutaj ; public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == 2) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);//Tutaj if(GetCreatorID(vehicleid)!=0) { Tunen(vehicleid); if ((strmatch(VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][owner],Spielername(playerid)))) { SendClientMessage(playerid,GREEN,"Witamy ponownie w samochodzie wybierz /vpomoc by zobaczyć Twoje komendy."); for(new c = 0; c < MAX_VEHICLES; c++) { Delete3DTextLabel(TextUpCar[c]); } } else if(strmatch(VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][owner],"dealercar")) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)){ TogglePlayerControllable(playerid,0);} new fffx[128]; format(fffx,sizeof(fffx),"Auto na sprzedaż, cena : %d$",VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][preis]); SendClientMessage(playerid,WHITE,fffx); SendClientMessage(playerid,YELLOW,"INFO: Użyj: /vkup by kupić go albo wyjść z niego :'/exitcar'."); } else { new ex[128]; format(ex,sizeof(ex)," Ten samchód należy do: %s",VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][owner]); SendClientMessage(playerid,YELLOW,ex); for(new c = 0; c < MAX_VEHICLES; c++) { Delete3DTextLabel(TextUpCar[c]); } RemovePlayerFromVehicle(playerid); } } } return 1; }
  5. Skylt

    komenda

    Za to odpowiada public. public Carlabel(playerid) { new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); if (VehicleSystem[carid][owned]==1) { Delete3DTextLabel(TextUpCar[carid]); format(TextCar,sizeof(TextCar),"Samochód: {00FFEE}%s{FFFFFF}",VehicleSystem[GetCreatorID(carid)][owner]); TextUpCar[carid] = Create3DTextLabel(TextCar, 0xFFFFFFAA ,0,0,0,20.0,0); Attach3DTextLabelToVehicle(TextUpCar[carid],carid,0.0,0.0,0.0); } else if(VehicleSystem[carid][owned]==0) { Delete3DTextLabel(TextUpCar[carid]); format(TextCar,sizeof(TextCar),"Auto na sprzedaż, Cena: %d",VehicleSystem[GetCreatorID(carid)][preis]); TextUpCar[carid] = Create3DTextLabel(TextCar, 0xFFFFFFAA ,0,0,0,20.0,0); Attach3DTextLabelToVehicle(TextUpCar[carid],carid,0.0,0.0,0.0); } return 1; }
  6. Skylt

    komenda

    Nie ma funkcji na spawnowanie. Za to odpowiada komenda. if (strcmp(cmd, "/vkupnowe", true) ==0 ) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)){return 1;} tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp)){return 1;} new vehiclemodel = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp)){return 1;} new color1 = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp)){return 1;} new color2 = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp)){return 1;} new price = strval(tmp); new Float:px,Float:py,Float:pz,Float:pa; GetPlayerPos(playerid,px,py,pz); GetPlayerFacingAngle(playerid,pa); created++; VehicleSystem[created][model]=vehiclemodel; VehicleSystem[created][x]=px; VehicleSystem[created][y]=py; VehicleSystem[created][z]=pz; VehicleSystem[created][a]=pa; VehicleSystem[created][Farbe1]=color1; VehicleSystem[created][Farbe2]=color2; VehicleSystem[created][preis]=price; VehicleSystem[created][owned]=0; VehicleSystem[created][cLock]=0; strmid(VehicleSystem[created][owner],"dealercar",0,128,128); new ccar = CreateVehicle(VehicleSystem[created][model],VehicleSystem[created][x],VehicleSystem[created][y],VehicleSystem[created][z],VehicleSystem[created][a],VehicleSystem[created][Farbe1],VehicleSystem[created][Farbe2],600000); IDIS[ccar]=created; SaveTool(); return 1; }
  7. Skylt

    komenda

    Co do wczytywania - to działa, zabieranie kasy z konta też działa. Został problem tylko z tym, że auta po zrespieniu ich, oraz nachodzące na siebie 3dtexty po kupieniu auta. (Jeżeli kupi auto to nachodzi na siebie "Auto na sprzedaż" oraz "Właściciel " - gdy siedzimy w aucie usuwa się text z tym, że auto na sprzedaż i działa)
  8. Skylt

    komenda

    OnPlayerConnect : public OnPlayerConnect(playerid) { if(!dini_Exists(PFile(playerid))) { dini_Create(PFile(playerid)); dini_IntSet(PFile(playerid),"HaveCar",0); } return 1; }
  9. Skylt

    komenda

    W logach pojawiło mi się : [19:00:47] [join] Skylt has joined the server (0:127.0.0.1) [19:00:58] RCON (In-Game): Player #0 (Skylt) has logged in. [19:01:05] [debug] Właściciel zapisanego pojazdu: dealercar [19:01:21] [debug] Właściciel zapisanego pojazdu: dealercar [19:01:21] [debug] Właściciel zapisanego pojazdu: dealercar [19:01:27] [debug] Właściciel zapisanego pojazdu: dealercar [19:01:28] [debug] Właściciel zapisanego pojazdu: Skylt [19:02:23] [part] Skylt has left the server (0:1) Tylko dziwne .. bo gdy stworzyłem auto to nie pojawił się 3dtext z napisem "Auto na sprzedaż, cena :" tylko po prostu było zamknięte całkowicie Dodatkowo gdy udało mi się kupić motor to ani mi nie zabrało kasy, ani nie było 3dtextu z "Właściciel : Skylt"...
  10. Skylt

    komenda

    Tak też mi właśnie czegoś brakowało we wcześniejszym kodzie ;p stock GetCreatorID(vehicleid) { return IDIS[vehicleid]; } stock strmatch(const String1[], const String2[]) { if ((strcmp(String1, String2, true, strlen(String2)) == 0) && (strlen(String2) == strlen(String1))) { return true; } else { return false; } }
  11. Skylt

    komenda

    Hmm, OnPlayerDisconnect nie mam ale znalazłem takie coś : public SaveTool() { new count; new saver[128]; fremove("Samochody/cars.cfg"); dini_Create("Samochody/cars.cfg"); for(new i = 0;i<MAX_BUY_V;i++) { if(VehicleSystem[i][model]!=0) { count++; format(saver,sizeof(saver),"veh_model_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][model]); format(saver,sizeof(saver),"veh_owned_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][owned]); format(saver,sizeof(saver),"veh_cLock_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][cLock]); format(saver,sizeof(saver),"veh_x_%d",count); dini_FloatSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][x]); format(saver,sizeof(saver),"veh_y_%d",count); dini_FloatSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][y]); format(saver,sizeof(saver),"veh_z_%d",count); dini_FloatSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][z]); format(saver,sizeof(saver),"veh_a_%d",count); dini_FloatSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][a]); format(saver,sizeof(saver),"veh_Farbe1_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][Farbe1]); format(saver,sizeof(saver),"veh_Farbe2_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][Farbe2]); format(saver,sizeof(saver),"veh_owner_%d",count); dini_Set("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][owner]); format(saver,sizeof(saver),"veh_preis_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][preis]); // format(saver,sizeof(saver),"veh_mod1_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod1]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod2_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod2]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod3_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod3]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod4_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod4]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod5_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod5]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod6_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod6]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod7_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod7]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod8_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod8]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod9_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod9]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod10_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod10]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod11_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod11]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod12_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod12]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod13_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod13]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod14_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod14]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod15_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod15]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod16_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod16]); format(saver,sizeof(saver),"veh_mod17_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][mod17]); // format(saver,sizeof(saver),"veh_paint_%d",count); dini_IntSet("Samochody/cars.cfg",saver,VehicleSystem[i][paintjob]); } } return 1; } stock PFile(playerid) { format(file,64,"Samochody/Users/%s.ini",Gn(playerid)); return file; }
  12. Skylt

    komenda

    @ ref. Dodatkowo dodam, że gdy kupię auto i wyjdę z serwera to auto się zamyka i nie należy do mnie.
  13. Skylt

    komenda

    Jakoś to pomogło. Teraz mam inny problem z tym. Gdy stworzę auto pojawia się 3dtext "Auto na sprzedaż, cena :" a gdy kupię powinno być : "Auto należy do : Nick" - tak się dzieje ale te texty nachodzą na siebie... Komenda vkup : if (strcmp(cmd, "/vkup", true) ==0 ) { /*if(dini_Int(PFile(playerid),"HaveCar")== 1) return SendClientMessage(playerid,ORANGE,"[ERROR]Już posiadasz auto !");*/ /*if(dini_Int(PFile(playerid),"HaveCar")== 1) { } else { SendClientMessage(playerid, ORANGE,"[ERROR]Już posiadasz auto !"); return 1; }*/ new HaveCar = (dini_Int(PFile(playerid),"HaveCar")); if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){return 1;} if(GetCreatorID(vehicleid)!=0) { if(HaveCar == 0) { if (strmatch(VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][owner],Spielername(playerid))){SendClientMessage(playerid,WHITE," Aceasta masina este deja cumparata!");return 1;} if (strmatch(VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][owner],"dealercar")) { if(VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][preis] < GetPlayerMoney(playerid)) { strmid(VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][owner],Spielername(playerid),0,128,128); VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][owned]=1; SetVehicleNumberPlate(vehicleid, VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][owner]); GivePlayerMoney(playerid,-VehicleSystem[GetCreatorID(vehicleid)][preis]); SendClientMessage(playerid,YELLOW," Gratulacje ! Kupiłeś właśnie samochód!"); SendClientMessage(playerid,WHITE," Możesz zobaczyć swoje osobiste komendy samochodu poprzez /vpomoc"); TogglePlayerControllable(playerid,1); Delete3DTextLabel(TextUpCar[vehicleid]); SaveTool(); } else { SendClientMessage(playerid,WHITE,"Nie masz wystarczającej gotówki !"); } } else { SendClientMessage(playerid,WHITE,"Ten samochód nie jest na sprzedaż!"); } } else { SendClientMessage(playerid, ORANGE,"[ERROR]Już posiadasz auto !"); } } else { SendClientMessage(playerid,WHITE,"Nie na sprzedaż !"); } if(!dini_Exists(PFile(playerid))) { dini_Create(PFile(playerid)); dini_IntSet(PFile(playerid),"HaveCar",1); dini_IntSet(PFile(playerid),"CarID",vehicleid); } else if(dini_Exists(PFile(playerid))) { dini_IntSet(PFile(playerid),"HaveCar",1); dini_IntSet(PFile(playerid),"CarID",vehicleid); } return 1; } Dodatkowo dodaję tworzenie 3dtextu : new car = CreateVehicle(VehicleSystem[i][model],VehicleSystem[i][x],VehicleSystem[i][y],VehicleSystem[i][z],VehicleSystem[i][a],VehicleSystem[i][Farbe1],VehicleSystem[i][Farbe2],600000); // if(VehicleSystem[i][model]!=0){ created++; Tunen(car); IDIS[car] = created; } } for(new c = 0; c < MAX_VEHICLES; c++) { if (VehicleSystem[c][owned]==1) { format(TextCar,sizeof(TextCar),"Samochód należy do:{00FFEE}%s{FFFFFF}",VehicleSystem[GetCreatorID(c)][owner]); TextUpCar[c] = Create3DTextLabel(TextCar, 0xFFFFFFAA ,0,0,0,20.0,0); Attach3DTextLabelToVehicle(TextUpCar[c],c,0.0,0.0,0.0); SetVehicleNumberPlate(c, VehicleSystem[GetCreatorID(c)][owner]); } else if(VehicleSystem[c][owned]==0) { format(TextCar,sizeof(TextCar),"Samochód na sprzedaż, Cena: %d",VehicleSystem[GetCreatorID(c)][preis]); TextUpCar[c] = Create3DTextLabel(TextCar, 0xFFFFFFAA ,0,0,0,20.0,0); Attach3DTextLabelToVehicle(TextUpCar[c],c,0.0,0.0,0.0); } } return 1; }
  14. Skylt

    komenda

    Witam ! Posiadam komendę na tworzenie auta (Skypt na kupowanie aut) ale gdy tworzę auto jest zamknięte. Powinno być otwarte i dawać freeza gdy ktoś wejdzie ... Kod na komendę: if (strcmp(cmd, "/vkupnowe", true) ==0 ) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)){return 1;} tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp)){return 1;} new vehiclemodel = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp)){return 1;} new color1 = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp)){return 1;} new color2 = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp)){return 1;} new price = strval(tmp); new Float:px,Float:py,Float:pz,Float:pa; GetPlayerPos(playerid,px,py,pz); GetPlayerFacingAngle(playerid,pa); created++; VehicleSystem[created][model]=vehiclemodel; VehicleSystem[created][x]=px; VehicleSystem[created][y]=py; VehicleSystem[created][z]=pz; VehicleSystem[created][a]=pa; VehicleSystem[created][Farbe1]=color1; VehicleSystem[created][Farbe2]=color2; VehicleSystem[created][preis]=price; VehicleSystem[created][owned]=0; VehicleSystem[created][cLock]=1; strmid(VehicleSystem[created][owner],"dealercar",0,128,128); new ccar = CreateVehicle(VehicleSystem[created][model],VehicleSystem[created][x],VehicleSystem[created][y],VehicleSystem[created][z],VehicleSystem[created][a],VehicleSystem[created][Farbe1],VehicleSystem[created][Farbe2],600000); IDIS[ccar]=created; SaveTool(); return 1; } A tutaj OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { new personalcar = (dini_Int(PFile(playerid),"CarID")); for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(GetCreatorID(vehicleid)!=0) { if (personalcar == vehicleid) { SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0); } else { if (VehicleSystem[vehicleid][cLock]==0) { SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,1); } else if (VehicleSystem[vehicleid][cLock]==1) { SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0); } } } } return 1; }
  15. Skylt

    Skiny 2D

    Witam ! Czy ktoś z Was bawił się już nowymi funkcjami podglądów 2D i 3D skinów, samochodów, obiektów ? Bo nie bardzo wiem jak zastosować : TextDrawSetPreviewRot TextDrawSetPreviewModel
×