Skocz do zawartości

Warmachine

Użytkownik
  • Zawartość

    413
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Warmachine

  • Tytuł
    Zaawansowany

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Warmachine

    KICK/BAN ms w timerze na ile ? w zależności od fast killa ;/

    zrobic ze zmienna[pla..] = settimerex..("killtim..".. killtimer(gracz) if(!IsPlayerConnected(gracz)) return KillTimer(zmienna[pla..]); i powinno dzialac P.s wiem jak to napisalem jak by to z d**y wyciągnął za przeproszeniem ale sądzę że autor tematu zrozumie o co mi chodzilo Pozdrawiam
  2. Warmachine

    KICK/BAN ms w timerze na ile ? w zależności od fast killa ;/

    SetTimerEx("KickPlayer", 200, true, "d", playerid) Tak .. a potem gracz o tym id wbić nie moze ...
  3. Warmachine

    Złe działanie pickupa ?

    rozwiazane...
  4. Unikaj raczej OnPlayerUpdate bo ten public jest wykonywany bardzo szybko, o wiele za szybko niż tego potrzebujesz, co może powodować lagi przy dużej liczbie osób. Wcale nie .. Ten public jest wykonywany dla każdego gracza osobno w innej prędkości zależy od lagow .. Zapewne używasz streamera Incognito więc użyj funkcji: OnPlayerEnterDynamicArea i OnPlayerLeaveDynamicArea
  5. Warmachine

    komenda z limitem obiektow

    for(new x; x!=MAX_BLOKAD; x++)
  6. Warmachine

    Fast And Furious 7?

    bo to kolejnosc jest inna.. ale sie dziwie bo w f&f 1 bylo ze jedzie to tokyo itd ... w szóstce pod koniec rownież ze do tokyo .. no to jeszcze nie dojechał od 1 części?
  7. Warmachine

    mini pyt

    a duzo bedzie jeszcze takich jak ty ? byłem w ubikacji i skąd miałem wiedzieć ze maku właśnie napisał? po co mam nabijać posty .. co one mi dadzą ? NIC.. Przeczytales o tej definicji.. wiesz teraz ze tak mozna .. to co cb obchodzi ze ktos to samo napisal ? Masz cos co mnie ? idz zaoraj pole .. Pozdro
  8. Warmachine

    mini pyt

    No z tym prefixem to ci błąd wywali na pewno nie wywali .. zależy jak ma zdefiniowaną frazę 'prefix_'
  9. Warmachine

    Errory przy else

    popatrz na klamry
  10. Warmachine

    denerwujące tag mismatch ...

    bPickup nie kładź do bazy. Starczy ci zmienna, natomiast bID to raczej też wywal z bazy starczy jeżeli przypiszesz zmienna/tablice do czegoś a najwyżej w pętle ;)
  11. Warmachine

    FullDM: POP v 2.0 by Mateusz1250

    zaktualizuj sscanf tak jeżeli spowrotem skopiujesz i wkleisz kod w odpowiednie miejsca itd
  12. Warmachine

    Pytanie odnoszące się MYSQL

    moim zdaniem lepiej chyba na date :D ale mam zrobić ze jako niby data tzn . 19.9.2222 czy np. za 20 dni i w funkcji np. ze ta kolumna vipa jest wieksza od 0 to daje vip czy jak ?
  13. Warmachine

    Pytanie odnoszące się MYSQL

    Witam mam kilka pytać odnoszących się do mysql tworzę system vipa i jak jest lepiej: 1. Stworzyć Kolumnę aby była obok zarejestrowanych graczy czy zrobić drugą tabele i tam zrobić ?? 2.Ile Strorzyć Kolumn ?? np.Admin i jak jest -1 to nie ma a jak ma 0 to sie skączył a jak ma więcej jak 0 to ma tak jak by na dni czy zrobić na stałę ??? 3.Co Do Systemu Vipa jakie kolumny stworzyć ?? Proszę o pomoc bo jakoś tam zrobie kulumny ale chce aby wszystko się zgrywało a nie że to np. zabrać vipa czy wyłączyć i problem....
  14. Warmachine

    [Błąd]Kompilacja

    546 i 1365: Oznacza, że dodaliśmy nowy public, nie definiując go. (Nie użyliśmy forward.) jak masz : public call() { (...) } zrób forwward call(); public call() { (...) } 1667: Błąd oznacza, że dana zmienna lokalna, została zdefiniowana na wyższym poziomie. tzn: np takie cos: new Nazwa; public OnGameModeInit() { new Nazwa; return 1; }
  15. Warmachine

    Edytowanie Obiektow SA:MP przez MTA

    Może to pomoże
×