Skocz do zawartości

GoldMan

Użytkownik
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana GoldMan w dniu 17 Grudzień 2012

Użytkownicy przyznają GoldMan punkty reputacji!

O GoldMan

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Nie określono

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano
  1. GoldMan

    Problem ze streamer 'em.

    Przekompilowałeś mapę po wgraniu najnowszego streamera ?
  2. GoldMan

    [PILNE] Usuwanie obiektów

    public OnPlayerConnect(playerid) { RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1261, 2100.2656, 902.8516, 25.7656, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1267, 2100.2656, 902.8516, 25.7656, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9184, 2097.4609, 900.7734, 31.7578, 0.25); return 1; } Tak masz?
  3. GoldMan

    tworzenie teleportu

    if(strcmp(cmdtext, "/teleport", true) == 0) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),101.1889,1916.7528,18.2978); } else { SetPlayerPos(playerid,101.1889,1916.7528,18.2978); } return 1; } W tym wypadku teleportuje cię z autem lub bez w miejsce którego koordy podałeś.
  4. GoldMan

    Audio Stream

    Już nie ważne, dziękuję za pomoc :)
  5. GoldMan

    Audio Stream

    Nie wiem jak dokładnie to dodać :/
  6. GoldMan

    Usuwanie obiektow

    I ze wszystkimi dzieje się to samo?
  7. GoldMan

    Audio Stream

    A dałoby się zrobić stopowanie muzyki w tej samej komendzie? ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_MUZYKA, DIALOG_STYLE_LIST, "Wybierz utwór:", "Muzyka 1\nMuzyka 2\nMuzyka 3\nMuzyka 4\nPrzerwij muzykę", "Graj", "Anuluj");
  8. GoldMan

    Usuwanie obiektow

    Będę strzelał :D Podaj mi id tego budynku.
  9. GoldMan

    Audio Stream

    Dziękuję wam wszystkim :)
  10. GoldMan

    Usuwanie obiektow

    To jest tekstura LOD, musisz znaleźć jej id i usunąć tak samo jak usunąłeś ten obiekt.
  11. GoldMan

    Audio Stream

    Nadal się wiesza, a po odjęciu jednego returna wywala błędy w całkiem innych miejscach.
  12. GoldMan

    Audio Stream

    Przy kompilowaniu crashuje pawno :(
  13. GoldMan

    Audio Stream

    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 5000) { if(response == 1) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { PlayAudioStreamForPlayer(i, "muza1"); PlayAudioStreamForPlayer(i, "muza2"); PlayAudioStreamForPlayer(i, "muza4"); PlayAudioStreamForPlayer(i, "muza5"); PlayAudioStreamForPlayer(i, "radio1"); PlayAudioStreamForPlayer(i, "radio2"); PlayAudioStreamForPlayer(i, "radio3"); PlayAudioStreamForPlayer(i, "radio4"); PlayAudioStreamForPlayer(i, "radio5"); } else if(response == 0) { // } } To chyba nie działa w ten sposób? //edit "radio1[...]", które podałem wyżej mają znaczyć odpowiednie adresy URL do tych w komendzie.
  14. GoldMan

    Audio Stream

    Przykładowo if(strcmp(cmdtext,"/muza",true) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid) == 1) ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, "Muza", "Muza 1 - \n\ Muza 2\n\ Muza 4\n\ Muza 5\n\ Radio1\n\ Radio2\n\ Radio3\n\ Radio4\n\ Radio5", "Zamknij", ""); return 1; } I jak zrobić teraz public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 5000) { if(response == 1) { // } else if(response == 0) { // } } Żeby działało z zastosowaniem for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { PlayAudioStreamForPlayer(i, "URL"); } :D
  15. GoldMan

    Audio Stream

    Witam, jak zrobić komendę dla admina np. /muza, po w pisaniu której adminowi wyświetli się dialog, w którym może wybrać radio, lub jakąś piosenkę, którą puści do wszystkich graczy jednocześnie, nie tylko dla siebie?. Jeżeli się nie mylę to ma to zawierać funkcję: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "link do piosenki"); Tylko właśnie nie wiem jak zbudować tego typu komendy :/.
×