Skocz do zawartości

Dusik

Użytkownik
  • Zawartość

    308
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Dusik w dniu 7 Styczeń 2013

Użytkownicy przyznają Dusik punkty reputacji!

O Dusik

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 07.12.1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Ostatnie wizyty

1733 wyświetleń profilu
  1. Dusik

    [Sprzedam] GM Polski Mega Serwer DM [PMS]

    Paczka zostala sprzedana. Nawet za cene wyższą niż proponowałem Temat można zamknąć.
  2. Dusik

    [Sprzedam] GM Polski Mega Serwer DM [PMS]

    Aktualnie mam już zainteresowanego. Jeśli odmówi to skontakuje się z tobą
  3. Dusik

    [Sprzedam] GM Polski Mega Serwer DM [PMS]

    Tak oferta jest nadal aktualna. Kontakt: priv forum lub GG 41713525
  4. Witajcie. Z racji że definitywnie skończyłem już z SAMP'em wystawiam na sprzedaż GameModa Polski Mega Serwer DM Sprzedam na wyłączność tylko jednej osobie (co dalej z nim się stanie mnie nie interesuje) Sprzedaje paczkę która zawiera: - całą paczkę serwerową w tym gamemoda,autorskie includy, użyte pluginy, skrypty - strukture bazy danych bez kont użytkowników i wrażliwych danych - skrypty PHP używane w gamemodzie np. streamer linków YouTube, lokalizator GeoIP itd. - panel administracyjny ukończony w 80% (oparty na szablonie bootstrap) Przykładowe filmy z serwera znajdziecie tutaj: https://www.youtube.com/results?search_query=polski+mega+serwer Opis serwera: http://pawno.pl/topic/32838-dm-polski-mega-serwer/ Serwer cieszył się dużą popularnością na ostatnim większym wydarzeniu (2 urodziny serwera) na serwerze grało ponad 220 graczy co na dzisiejsze czasy można uznać za spory sukces na serwerze DM Tutaj dowód: https://www.youtube.com/watch?v=t8-i2iARNS8 Płatność przelewem bankowym (mogę przez Allegro) Cena: 200 PLN
  5. Dusik

    [DM] Polski Mega Serwer

    Odświeżam temat. Wszystkie informacje są nadal aktualne. Dodaliśmy system osiągnięć gangu
  6. Wiadomo że dla "bogatych" lepiej kupią hosted i w zakładce internet nie ma 3/4 konkurencji bez takowej zakładki a Team SAMP zaciera ręce. Ale co ma zrobić ma np. taki młody człowiek dajmy na to przysłowiowy 13-14 letni Janusz który uczy się pawn (lub robi zlepko-mapkę z internetu ale nie jest to istotne) ważne jest to nie ma dużo kasy i chciałby postawić serwer np. 50 slotowy to bez hosted nie ma to sensu bo nikt nie będzie wiedział o istnieniu tego serwera.
  7. Witajcie. Jak zapewne niektórzy z was zauważyli od jakiegoś czasu (dokładniej od listopada zeszłego roku) w kliencie SAMP nie działa poprawnie zakładka Internet Mówiąc najbardziej skrótowo: Na liście serwerów zakładki Internet wyświetlają się tylko serwery z zakładki Hosted natomiast w zakładce Hosted serwery które mają takową zakładkę zakupioną wyświetlają się normalnie. Oznacza to że: W przypadku gdy serwer nie ma zakupionej zakładki hosted w ogóle nie jest widoczny w katalogu serwerów w cliencie Coś w stylu: nie płacisz - nie jesteś na liście. Zakładka internet jest duplikacją zakładki Hosted... Lista adresów IP SAMP jest publiczna więc pozwolę sobie wstawić. Lista wszystkich serwerów (376 wyników): http://lists.sa-mp.com/0.3.7/servers Lista serwerów hosted (376 wyników): http://lists.sa-mp.com/0.3.7/hosted W kliencie SAMP'a jest to samo Tutaj oryginalny temat z oficjalnego forum SAMP'a http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=593418 Co o tym myślicie? Zapraszam do dyskusji
  8. Dusik

    [DM] Polski Mega Serwer

    Odświeżam. Informacje ciągle aktualne.
  9. Dusik

    Jaki VPS pod serwer SAMP

    @refresh
  10. Dusik

    Dysk zabezpieczony przed zapisem..

    Spróbuj uruchomić cmd z uprawnieniami administratora i zrób coś takiego UWAGA! STRACISZ WSZYSTKIE EWENTUALNE DANE NA TYM PENDRIVE diskpart listdisk select disk <cyfra dysku> clean create partition primary select partition 1 format fs=NTFS quick assign exit Pamiętaj że system plików FAT32 nie obsługuje plików większych niż 4GB więc w dzisiejszych czasach należy format na NTFS lub exFAT
  11. Witam. Chciałbym się doradzić i poznać wasze opinie na temat usługodawców hostingów VPS Głównym moim problemem są ataki ddos Mam problem z wyborem odpowiedniego pod serwer 300 slotowy na którym w godzinach szczytu gra ok. 100 osób + do tego usługi apache lub ngix, mysql, php oraz mały serwer TS3 (32 sloty) Korzystałem z ofert tych firm niestety każda okazała się niewypałem. 1. Mintshost - słabe zabezpieczenia antyddos w sumie ich brak - mają tylko blackholing przy małym ataku nawet stresserem to się wysypuje na pełną godzine... - słaby uptime 2. OVH - średnie zabezpieczenia antyddos wytrzymuje więcej streeser (darmowy) rady nie daje - jak ktoś się uprze to mimo iż mam bardzo restrykcyjne regułki w iptables są odczuwalne skoki packetloss nawet do 30% - serwery w fracji i dosyć duży ping nie ma on wpływu na jakość gry ale wiadomo jaka jest mentalność graczy "jakie lagi mam ping 80!!!!!11111 jaki lager etc" - raz czekałem TYDZIEŃ!! na naprawę łącza która nie wynikła z mojej winy Czytałem trochę o firmie hosteam.pl lecz opinie są dwojakie niby mają dobre zabepieczenia a inni piszą że nie. Myślałem też nad podpięciem serwera pod cloudflare lecz jest to awykonalne na serwerze SAMP ponieważ nie jestem w stanie ingerować w wyszukiwarkę SAMP (będzie tam widoczny prawdziwy adres IP, mimo iż dam adres domenowy) Ps. Tak na marginesie: Co myślicie o firmie liveserver.pl? (nie jest to co prawda VPS lecz hosting pod konkretną grę) Zapraszam do luźnej dyskusji. Proszę o opinie oraz jej argumentacje. Za komentarze typu "tylko X" lub rzucenie suchym linkiem serdecznie podziękuje
  12. Mam taki problem i nie potrafie sobie z nim poradzić. Za pomocą komendy chce pobierać od gracza kolor w formacie RGB bez przezroczystości po pobraniu ustawić mu ten kolor jako kolor nicku ale wcześniej narzucić kolorowi przezroczystość FF (255) Próbowałem to zrealizować za pomocą przesunęcia bitowego lecz bity są przesuwane za pomocą zer np. [ FF0000 << 8 ] = FF0000[00] I gracz jest niewidzialny na radarze. Dąże do tego że gracz wpisze np. FF0000 a kolor zostanie ustawiony FF0000FF (0xFF0000FF) Przychodzi mi do głowy nagacja ale w systemie hex chyba nie da rady bo jak [!00 > FF] !0 nie równa się przecież 255 tylko 1... Prosiłbym o pomoc. CMD:color(playerid,cmdtext[]) { new color; if(sscanf(cmdtext,"x",color)) { SendClientMessage(playerid,-1,"/color [RRGGBB]"); return 1; } color = color << 8; new str[32]; format(str,32,"[DEC: %d HEX: %x]",color,color); SendClientMessage(playerid,-1,str); SetPlayerColor(playerid, color); return 1; }
  13. Dusik

    Optymalność - co lepsze

    Wykonałem prosty test #include <a_samp> new a,count; #define MAX 10 // GetVehiclePoolSize() = ~ 700 #define DEF (GetVehiclePoolSize()*GetVehiclePoolSize())*5 public OnFilterScriptInit() { while(a < MAX) { print("\n"); count = GetTickCount(); for(new x = 0; x <= DEF; x++) floatdiv( 5412.4121234, 2412.1111 ); printf("Time taken to execute loop (1): %d", GetTickCount() - count); count = GetTickCount(); for(new x = 0, y = DEF; x <= y; x++) floatdiv( 5412.4121234, 2412.1111 ); printf("Time taken to execute loop (2): %d", GetTickCount() - count); a++; } return 1; } Wyniki: [17:02:37] Time taken to execute loop (1): 221 [17:02:37] Time taken to execute loop (2): 109 [17:02:37] [17:02:37] Time taken to execute loop (1): 223 [17:02:38] Time taken to execute loop (2): 120 [17:02:38] [17:02:38] Time taken to execute loop (1): 207 [17:02:38] Time taken to execute loop (2): 98 [17:02:38] [17:02:38] Time taken to execute loop (1): 214 [17:02:38] Time taken to execute loop (2): 97 [17:02:38] [17:02:38] Time taken to execute loop (1): 203 [17:02:38] Time taken to execute loop (2): 99 [17:02:38] [17:02:39] Time taken to execute loop (1): 220 [17:02:39] Time taken to execute loop (2): 102 [17:02:39] [17:02:39] Time taken to execute loop (1): 212 [17:02:39] Time taken to execute loop (2): 96 [17:02:39] [17:02:39] Time taken to execute loop (1): 195 [17:02:39] Time taken to execute loop (2): 103 [17:02:39] [17:02:40] Time taken to execute loop (1): 198 [17:02:40] Time taken to execute loop (2): 113 [17:02:40] [17:02:40] Time taken to execute loop (1): 225 [17:02:40] Time taken to execute loop (2): 101 Daje do myślenia Temat do zamknięcia, dzięki za pomoc
  14. Witajcie. Kieruje do was pytaniem: Mam serwer 300 slotowy. Co jest bardziej optymalne w pętli for dla podłączonych wszystkich graczy. Nie daje mi to spokoju. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć oczywiście argumentując swoją odpowiedz. Dodam że pętla wykonywać się będzie dość często (często czyli co 10 sekund) Dziękuje Sposób 1 #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 300 for(new x=0;x<MAX_PLAYERS;x++) { if(IsPlayerConnected(x)) { // kod } } Sposób 2 #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 300 for(new x=0;x<MAX_PLAYERS;x++) { if(!IsPlayerConnected(x)) continue; // kod } Sposób 3 for(new x=0;x<=GetPlayerPoolSize();x++) { if(IsPlayerConnected(x)) { // kod } } Sposób 4 for(new x=0;x<=GetPlayerPoolSize();x++) { if(!IsPlayerConnected(x)) continue; // kod } Sposób 5 #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 300 foreach(Player, i) { //kod }
×