Skocz do zawartości

patryk11441

Użytkownik
  • Zawartość

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana patryk11441 w dniu 5 Czerwiec 2014

Użytkownicy przyznają patryk11441 punkty reputacji!

O patryk11441

  • Tytuł
    Programista & Mapper

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Inne

Ostatnie wizyty

1132 wyświetleń profilu
  1. patryk11441

    Crashdetect

    Do zamknięcia - poradziłem sobie.
  2. patryk11441

    Crashdetect

    Gdy używam tego pluginy wywala mi takie błędy C:\Users\Patryk\Documents\inne\map\pawno\include\crashdetect.inc(25) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\Patryk\Documents\inne\map\pawno\include\crashdetect.inc(25) : error 017: undefined symbol "PrintAmxBacktrace" C:\Users\Patryk\Documents\inne\map\pawno\include\crashdetect.inc(26) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\Patryk\Documents\inne\map\pawno\include\crashdetect.inc(26) : error 017: undefined symbol "PrintNativeBacktrace" C:\Users\Patryk\Documents\inne\map\pawno\include\crashdetect.inc(28) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\Patryk\Documents\inne\map\pawno\include\crashdetect.inc(28) : error 017: undefined symbol "GetAmxBacktrace" C:\Users\Patryk\Documents\inne\map\pawno\include\crashdetect.inc(28) : error 001: expected token: ",", but found "sizeof" C:\Users\Patryk\Documents\inne\map\pawno\include\crashdetect.inc(28) : fatal error 107: too many error messages on one line Kod: // Copyright (c) 2013-2014 Zeex // All rights reserved. // // Redistribution and use in source and binary forms, with or without // modification, are permitted provided that the following conditions are met: // // 1. Redistributions of source code must retain the above copyright notice, // this list of conditions and the following disclaimer. // 2. Redistributions in binary form must reproduce the above copyright notice, // this list of conditions and the following disclaimer in the documentation // and/or other materials provided with the distribution. // // THIS SOFTWARE IS PROVIDED BY THE COPYRIGHT HOLDERS AND CONTRIBUTORS "AS IS" // AND ANY EXPRESS OR IMPLIED WARRANTIES, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, THE // IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE // ARE DISCLAIMED. IN NO EVENT SHALL THE COPYRIGHT OWNER OR CONTRIBUTORS BE // LIABLE FOR ANY DIRECT, INDIRECT, INCIDENTAL, SPECIAL, EXEMPLARY, OR // CONSEQUENTIAL DAMAGES (INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, PROCUREMENT OF // SUBSTITUTE GOODS OR SERVICES; LOSS OF USE, DATA, OR PROFITS; OR BUSINESS // INTERRUPTION) HOWEVER CAUSED AND ON ANY THEORY OF LIABILITY, WHETHER IN // CONTRACT, STRICT LIABILITY, OR TORT (INCLUDING NEGLIGENCE OR OTHERWISE) // ARISING IN ANY WAY OUT OF THE USE OF THIS SOFTWARE, EVEN IF ADVISED OF THE // POSSIBILITY OF SUCH DAMAGE. #if defined CRASHDETECT_INC #endinput #endif #define CRASHDETECT_INC native PrintAmxBacktrace(); native PrintNativeBacktrace(); native GetAmxBacktrace(string[], size = sizeof(string)); native GetNativeBacktrace(string[], size = sizeof(string)); forward OnRuntimeError(code, &bool:suppress); stock bool:IsCrashDetectPresent() { #emit zero.pri #emit lctrl 0xFF #emit retn return false; } Proszę o pomoc.
  3. patryk11441

    Interory / obiekty w vw0

    To prawda. Aby dodać vw musisz mieć obiekty w CreateDynamicObject (aby dziaiałało musisz dodać steramer'a). CreateDynamicObject(2587, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.0, 0.0, 0.0, 260); To przykład obiektu z innym vw ( w tym wypadku 260). Aby zmienić vw dodajemy to tych 6 pozycji 7 liczbę czyli nasze vw.
  4. patryk11441

    Wczytywanie zmiennej typu float z mysql

    Liczyłem 3 razy. Kolejność na 100% dobra.
  5. patryk11441

    Wczytywanie zmiennej typu float z mysql

    Nie. Dane dla gracza wczytytuje dla każdego osobno po dołączeniu do serwera. (OnPlayerConnect).
  6. patryk11441

    Wczytywanie zmiennej typu float z mysql

    sscanf(data, "p<|>//inne ff", Tu gdzie jest inne nie ma odstepu. Są tam inne zmienne np sddddff
  7. patryk11441

    Wczytywanie zmiennej typu float z mysql

    Nie. Wszystkie dane wczytuje, tylko pierwszego floata nie. Jak zamieniam kolejnością floata to też pierwszego nie wczytuje.
  8. patryk11441

    Wczytywanie zmiennej typu float z mysql

    Tutaj kod nie pomoże. enum INF_PLAYER { // inne zmienne Float:pArmor, //nie wczytuje Float:pHp // wczytuje } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][INF_PLAYER]; if (mysql_fetch_row(data, "|")) { sscanf(data, "p<|>//inne ff", PlayerInfo[playerid][pArmor], PlayerInfo[playerid][pHp]); OnPlayerSpawn(playerid) { new String[64]; format(String, sizeof(String), "Twoje hp to %f | %f",PlayerInfo[playerid][pHp], PlayerInfo[playerid][pArmor]); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, String); return 1; }
  9. Witam. Pobiera mi wszystkie zmienne typu float, tylko nigdy tej pierwszej. Co może być przyczyną?
  10. patryk11441

    Niemożność robienia scren`ów w SA:Mpie

    Utworz katalog w folderze "Obrazy" o nazwie "Screenshots". SS robisz klawiszem win + print screen
  11. patryk11441

    Wczytywania większej liczby obiektów (Streamer)

    @ref. Jest możliwość Wystarczy funkcja Streamer_SetVisibleItems Do zamknięcia.
  12. patryk11441

    Umieranie przy spawnie.

    Tak zmienno przecionkowe. Można zamknąć poradziłem sobie.
  13. patryk11441

    Umieranie przy spawnie.

    Nie mam tej funkcji w OnPlayerSpawn. Dodatkowo dodam, że jak ustawiam hp bez pobierania np. na 50 to działa normlanie.
  14. patryk11441

    Umieranie przy spawnie.

    Witam. Otóż po zalogowaniu pobieram życie, lecz gracz przy każdym zalogowaniu ginie, a następnie odradza się z życiem zapisanym w mysql. Co może być przyczyną?
  15. patryk11441

    Argument nie jest prawidłowy

    Poradziłem sobie. Do zamknięcia.
×