Skocz do zawartości

xGrizzlix

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O xGrizzlix

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Nie określono
  1. Witam jak tytuł mówi poszukuję streamera i wyjaśnienie jego funkcji bede miał pytań kilka co do tego streamera czy tzreba wszystkie callblocki/funkcje pozamieniać na te z streamera?
  2. xGrizzlix

    truck towar

    Witam mam małe pytanie jak zrobić, aby W text drawie wyswietlal sie aktualny towar. Mam na to pomysły ale, że tak powiem są zbyt za duże do roboty nie ma to jak prosta robota, która nie zaśmieca mapki.
  3. xGrizzlix

    Netia duzy ping

    mam wszystkie programy wyłączone i ostatnio właśnie czytałem na forach, że nie jeden użytkownik miał problem z pingiem u nich. To jak myslicie czego to moze byc wina?
  4. xGrizzlix

    Netia duzy ping

    To jak myślicie czego to może być wina?
  5. xGrizzlix

    Netia duzy ping

    0.27- upload ping niby pisze 76 ale to guzik prawda.
  6. xGrizzlix

    Netia duzy ping

    Witam posiadam internet z neti szybkość mojego łącza to 1mb/s a upload to jak się nie myle jedna czwarta prędkości łącza czyli 250 ja mam 120 pingi ponad 100 Czy zgadzacie się ze mną bez warunkowo, że to wina neti?
  7. xGrizzlix

    Odliczanie

    Wszystko wyjasnione dziekuje kronix za pomoc 8)
  8. xGrizzlix

    Odliczanie

    aha juz mniej wiecej dobrze bo driftingcz[playerid]=90 bylo po else. Lecz wpisalem komende i bylo tylko tak 90 89 89 89 itd ;p forward driftingczassowy(playerid); public driftingczassowy(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new scorestr[32]; if(driftingcz[playerid] > 0) { format(scorestr, 32,"~w~~h~Zostalo: ~n~~r~%d sek .",driftingcz[playerid]); UzylKomendy[playerid]=1; { PlayerPlaySoundEx(playerid, 1145); } GameTextForPlayer(playerid, scorestr, 2000, 3); driftingcz[playerid]=90; driftingcz[playerid]--; } else { format(scorestr, 32,"~w~~h~Gracz zdobyl: ~n~~r~%d", GetPlayerScore(playerid) +DriftPointsNow[playerid]); GameTextForPlayer(playerid, scorestr, 2000, 3); KillTimer(timesd[playerid]); UzylKomendy[playerid]=0; } } return 1; }
  9. xGrizzlix

    Odliczanie

    Tylko jeden problem jest nie wiem czemu gdy wpisze kommende najpierw pojawia się Gracz ZdobyL : A gdy drugi raz wpisze Caly czas mryga Zostalo 90 sekund. a i co jest odpowiedzialne za zamrożnie gracza? że robie public np i po 5 sekundach odmraża
  10. xGrizzlix

    Odliczanie

    driftingcz[playerid] = GetPVarInt(playerid,"driftingczassowy"); SetPVarInt(playerid, "driftingczassowy",--driftingcz[playerid]); mozesz powiedziec do czego to sluzy? i czy to potrzebne bo jak to usunułąem wszystko było git tylko nie było widać jak odlicza tylko pisało cały czas Zostało 90 sek: Ale norm. działalo tylko, że pisało 90 cały czas
  11. xGrizzlix

    Odliczanie

    Jednak to nie koniec gdzies w publicu musi być błąd gdyż gdy wrzuciłem mapkę na serwer to można powiedzieć, że się nie wczytała gdyż nie działaja komendy itd
  12. xGrizzlix

    Odliczanie

    dokladnie chodzi o to: : error 033: array must be indexed (variable "driftingcz") : error 033: array must be indexed (variable "driftingcz") error 022: must be lvalue (non-constant) : error 033: array must be indexed (variable "driftingcz") Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase to wszystko co napisales na dole to kumam tylko wlasnie te errory
  13. xGrizzlix

    Odliczanie

    ale w tedy bede musial driftingcz przypisac do wszystkich graczy a driftingcz juz jest z definiowany new driftingcz=90;
  14. xGrizzlix

    Odliczanie

    Witam mam problem ze skryptem odliczania polega na tym ze ktos wpisuje komende i odlicza czas np od 90 sekund 1 Po odliczaniu jak i w czasie odliczania gdy poruszamy się postacią to co jakiś czas na chwilę sie zatrzymuje albo w ogole nie mozna wsiąść do auta tak jak bysmy dostawali freeza jakiegoś przez te odliczanie ale unfreeze kom. nie pomaga. 2. Gdy gracz wpisze komende i inny gracz wpsize komende czas już odlicza co 2 sekundy czyli 90 88 86 Bardzo proszę o pomoc. Oto public. forward driftingczassowy(playerid); public driftingczassowy(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new scorestr[32]; if(driftingcz > 0) { UzylKomendy[playerid]=1; format(scorestr,sizeof scorestr,"~w~~h~Zostalo: ~n~~r~%d .",driftingcz); for(new g=0; g<GetMaxPlayers(); g++) { PlayerPlaySoundEx(playerid, 1145); } GameTextForPlayer(playerid, scorestr, 2000, 3); driftingcz--; } else { for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++) { if(!IsVehicleInUse(i)) { format(scorestr, 32,"~w~~h~Gracz zdobyl: ~n~~r~%d", GetPlayerScore(playerid) +DriftPointsNow[playerid]); GameTextForPlayer(playerid, scorestr, 2000, 3); TogglePlayerControllable(playerid, 0); czasowy[playerid]=SetTimerEx("czasowyfrez",5000,true, "%d", playerid); KillTimer(timesd[playerid]); UzylKomendy[playerid]=0; driftingcz=90; } } } } return 1; }
×