Skocz do zawartości

Novice

Użytkownik
  • Zawartość

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Novice

  • Tytuł
    Początkujący

Kontakt

  • Skype
    novicepawno

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Novice

    Problem z logowaniem.

    Sprawdziłem nawet w ten sposób - no i kicka jak nie było tak nie ma. Serwer się restartuje tylko... Co może być tego powodem?
  2. Novice

    Problem z logowaniem.

    W takiej postaci również dzieje się to samo - nie pojawia się tekst, kicka nie daje, drugi raz łączy mnie z serwerem i pojazuje mi te buttony <> SPAWN.
  3. Novice

    Problem z logowaniem.

    Mam mały i głupi błąd kurde. Nie wiem jak zrobić Kick'a gdy postać o danym nicku nie istnieje w bazie. Po prostu gdy daję sam tekst to on się wyświetli - jeżeli dodam Kicka to ani tekst się nie wyświetli ani mnie nie skickuje. Nie wiem co mam tutaj źle. Mam nadzieje, że uda Wam sie to poprawić. Jestem pewien, że źle te warunku układam. ;p EDIT: Wybaczcie za brak układu ale to przez edytor na forum - sam sobie ustawia źle. ;p
  4. Mam małe pytanie. Istnieje możliwość wczytania polskich znaków? - pamiętam, że jak kiedyś próbowałem coś takiego zrobić to zamieniało mi je na jakieś hieroglify(już wczytane w grze) - mimo ustawienia metody porównywania napisów na "utf8_polish_ci" - mam nadzieję, że umiecie na to zaradzić. ;p
  5. Hej, tak jak w temacie - mam problem ze stworzeniem TextDrawa, ale nie tego zwykłego. Tego, w którego można kliknąć. Chciałbym zrobić na nim kilka przycisków, przykładowo grupy tak jak ma to net4game. Jest może gdzieś jakiś poradnik do tego, albo osoba, która wytłumaczy po krótce jak to działa i gdzie tego się używa?
  6. Novice

    Stock.

    Hej, nie moge poradzić sobie z napisaniem pewnej funkcji. Chcę by taki warunek działał poprawnie: if(!PointDistanceToPoint(5.0, x, y, z, x2, y2, z2)) Stock wygląda w ten sposób: stock PointDistanceToPoint(Float:radi, Float:x, Float:y, Float:z, Float:x2, Float:y2, Float:z2) { new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; tempposx = (x -x2); tempposy = (y -y2); tempposz = (z -z2); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } return 0; } Mam nadzieję, że ktoś z Was mi to poprawi by działało poprawnie. Na chwilę obecną w ogóle nie wykrywa mi tej pierwszej wartości - porównuje tylko pozycje, a przecież nie o to chodzi. Nie wiem co jest źle. ;p
  7. Novice

    Odspawnowanie pojazdu.

    Oto mi chodziło, dzięki wielkie. :>
  8. Novice

    Odspawnowanie pojazdu.

    Siemka. Chcę zrobić tak, by system odspawnował samochód w momencie gdy zmieni on swoje położenie(np. gracz go przepchnie lub zteleportuje do siebie). Ogólnie wydaje mi się to proste - potrafiłbym to nawet zrobić, ale to chyba mało optymalne(zrobienie ogólnej pętli - co dwie sekundy, sprawdzającej wszystkie pojazdy i ich pozycję) - ma ktoś jakieś inne pomysły by działało to jak najbardziej optymalnie? - liczę na pomoc.
  9. Novice

    Usunięcie TD po czasie.

    Nie wiem za bardzo jak zrobić TextDraw'a pojawiającego się na jakąś chwilę.To znaczy wiem, ale uważam, że to bardzo obciąży serwer(Settimerex, po jakimś czasie sie wyłącza). Chciałbym oprzeć to na głównym timerze, który daje wynik co 2 sekundy(każdemu): SetTimer("TwoSecond", 2000, 1); Głównie chodzi mi o jakiś stock/public, w którym daje sobie przykładowo 28 sekund - a to wskazuje mi godzinę obecną z tą dodaną wartością. Wtedy w tym timerze sprawdzam sobie czy ta godzina właśnie jest - jeśli jest, usuwam td. Uważam, że jeżeli wszystkich graczy oprę na tym jednym timerze nie spowoduję większych lagów - to chyba lepsze niz 30 różnych timerów chodzących w różnym czasie. No wiec jak ktoś ma takiego publica czy stocka, albo ma chec zrobic taki - to prosiłbym o pomoc. ;p Chyba, że macie jakieś lepsze pomysly jak to zrobic.
  10. Novice

    Przedmioty po nazwie.

    Hejo. Nie wiem jak zrobić używanie przedmiotów po nazwie(np. "/p nok[ia - nie musi być pełna nazwa] zniszcz"). Doradzicie jak to zrobić? Chodzi mi głównie o warunek, by sprawdzał czy mamy przedmiot o takiej nazwie w ekwipunku.
  11. Novice

    Problem z pętlą.

    W tamtym temacie źle to opisałem. Ty widzę, że tutaj też mnie nie zrozumiałeś. Wpisałeś sobie MAX_COSTAM - ale mi głównie o to chodzi. Te MAX_COSTAM muszę najpierw zdefiniować - czyli jeżeli zdefiniowałem na 5000 - to system przeszuka mi tylko 5000 przedmiotów, mimo, że jest ich więcej. Dodam, że przedmioty przybywają cały czas na serwerze, a użycie liczby 10000 gdy przedmiotów mamy 5000 jest mało mądre(może powodować niepotrzebne lagi). Po prostu nie chcę mieć cyrków gdy w jakimś momencie nie wyświetli komuś przedmiotu, bo liczba przedmiotów wyszła ponad liczbę, którą zdefiniowałem.
  12. Novice

    Problem z pętlą.

    new list[256]; new zmienna = 0; for(new item = 1; item < MAX_ITEMS; item++) { if(ItemInfo[item][iowner] == PlayerInfo[playerid][puid]) { if(ItemInfo[item][iownertype] == 1) { format(list, sizeof(list), "%s%d\t%s\n", list, item, ItemInfo[item][iname]); zmienna++; } } } if(zmienna == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Brak znalezionych przedmiotów."); } else { ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, "Przedmioty", list, "Użyj", "Wyjdź"); } Tak mniej-więcej wygląda kod na wyświetlanie przedmiotów gracza - on działa, wszystko okej. Ale teraz tak: w define MAX_ITEMS mam wpisane 10000 - oznacza to, że system przeszuka mi te 10000 przedmiotów(o ile tyle jest) i pokaże te, które należą do mnie. Pytanie jest takie, co się stanie wtedy gdy liczba itemów wzrośnie ponad te 10 tys.? Pewnie system je ominie, co jest dla mnie trochę głupie. Chciałbym, by pętla przeszukiwała tylko te przedmioty które istnieją - czyli jeżeli mam 8342 przedmioty to tyle ma przeszukać. Za cholerę nie wiem jak to zrobić. To znaczy jest jeden sposób, ale trochę ciężki do zrobienia(przy tworzeniu przedmiotu z największym UID'em zapisać go do jakiejś zmiennej i użyć w pętli). Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś mądra głowa, która mi pomoże bo ja nie daje rady. :P
  13. Novice

    System przedmiotów

    Przecież podałem wyżej. Wytłumaczę jeszcze raz. Ja chcę, by przeszukało mi tyle ile jest przedmiotów - a mam ich przykładowo już 5000. Teraz tak: jak ja ustawię pętlę na 5000 to owszem, przeszuka mi taką liczbę. Ale co wtedy gdy liczba przedmiotów wzrośnie? Te przedmioty co doszły nie zostaną przeszukane(przy przykładowym szukaniu przedmiotów). Okej, powiecie mi teraz, bym ustawił sobie pętlę na 10000 - no ale jak tak ustawię to te 5000 nieistniejących itemów obciąży jednak serwer - przynajmniej tak mi sie wydaje. Aha, nawiasem dodam jeszcze, że mam mały problem z ustawieniem pętli na liczbę powyżej 1000 - tylko do tej liczby mi dolatuje i stop. Stąd te całe pytanie - jak już mówiłem, słyszałem, że pętla foreach przeszukuje tylko tą liczbę itemów, która istnieje. Czyli jeżeli będę miał 5234 przedmioty to przeszuka mi 5234 przedmioty. Doradźcie coś.
  14. Novice

    System przedmiotów

    Cześć, nie wiem w jaki sposób zrobić przeszukiwanie przedmiotów - chodzi mi dokładniej o pętlę. Chcę, by przeszukało mi wszystkie przedmioty na serwerze i wypisało mi tylko te należące do mnie. W sumie to zrobiłem - problem w tym, że kompletnie nie ogarniam pętli. Z tego co udało mi się zrozumieć, pętla for przeszukuje tylko tyle przedmiotów(niżej wytłoczone) for(new item = 1; item < 1000; item++) no i tutaj jest problem - czy to naprawde przeszukuje 1000 przedmiotów od 1, czy może dać do 1000 wyników. Słyszałem również, że lepszym rozwiązaniem byłoby użycie pętli foreach - bo ona podobno przeszukuje tyle ile jest przedmiotów bez ustalania przez moją osobe wartości. Problem taki, że kompletnie nie ogarniam jak zrobić to na przedmioty - jeżeli chodzi o graczy, umiem. Trochę idiotycznie to opisałem, ale mam nadzieję, że ktoś to zrozumie i pomoże, dziękuje z góry, ;p.
×