Skocz do zawartości

_Chada_

Użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O _Chada_

  • Tytuł
    Taaa
  • Urodziny 12.04.1996

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lbn.
  1. _Chada_

    Radio

    Przepis? Co to za przepis, skoro on pewnie nie skumał nawet co to jest pętla na zalogowanych. A mój kod to może i pseudo kod, ale własny i kod, który działa. Z tego kodu może coś wywnioskować, a z pętla na zalogowanych + link do wikipedii to troche mniej wywnioskuje.
  2. _Chada_

    Radio

    Tylko, że jak Ty chcesz grać radio, skoro musisz wpisać jakieś radio. Chyba, że chcesz, aby grało zawsze jedno radio, to zamiast dawać ShowPlayerDialog w cmd:radio daj: CMD:radio(playerid, params[]) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, Tutaj link); return 1; } A jeżeli chcesz włączać i wyłączać podane przez Ciebie radio w jednej komendzie to: CMD:radio(playerid, cmdtext[]) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, LINK); } else { StopAudioStreamForPlayer(playerid); return 1; }
  3. _Chada_

    Radio

    A Tobie przydałoby się troche chęci pomocy, bo zamiast mu dać gotowca i rzecz, z której mógłby się coś nauczyć to napisałeś posta, którego i tak pewnie nie zrozumiał, jeżeli jest początkujący.
  4. _Chada_

    Radio

    To jest bardzo prosta rzecz, wystarczy użyć jednej funkcji. Radzę poczytać wiki sa-mp i trochę o pawn. Dam Ci gotowca, ale nie wiem czy o to dokładnie Ci chodziło. Dam Ci komendę, która gra dla jednego gracza, dla tego, kto to wpisze. Daje w zcmd, możesz sobie przerobić, najpierw komenda: CMD:radio(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid,997,DIALOG_STYLE_INPUT,"Radio","Podaj link URL do stacji radiowej:","Dalej","Wyjdź"); return 1; } Jeżeli w GameModzie masz dialog 997 to zmień, żeby się nie gryzło. Potem OnDialogResponse: else if(dialogid == 997) { if(!response) return 1; new url[256]; if(sscanf(inputtext, "s[256]",url)) { ShowPlayerDialog(playerid,997,DIALOG_STYLE_INPUT,"Radio","Podaj link URL do stacji radiowej:","Dalej","Wyjdź"); return 1; } SendClientMessage(playerid, "Włączyłeś sobie radio, aby wyłączyć wpisz /radiooff"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, url); return 1; } //Edit: Zapomniałbym, komenda na wyłączanie. CMD:radiooff(playerid, params[]) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); return 1; } Linki URL do stacji radiowych znajdziesz na shoutcast.com Pozdrawiam.
  5. _Chada_

    Usuwanie obiektów GTA - miał ktoś do czynienia?

    Ale cięzko się rusza kamerą i tak dalej.
  6. _Chada_

    Usuwanie obiektów GTA - miał ktoś do czynienia?

    Mam ten Construction od dawna, ale tam się beznadziejnie buduje, daj spokój. Nie ma innego rozwiązania?
  7. Witam, poszukuje osoby, która miała z tym doczynienia, gdyż potrafię usunąć te obiekty w SA:MP'ie (RemoveBuildingsForPlayer), ale moje pytanie brzmi jak skonwertować usunięcie takowych obiektów, by można na ich miejscu coś budować w MTA Map Editor. No bo wiadomo - ciężko coś budowac, kiedy na jego miejscu stoi dawny obiekt. Nic nie widzisz. Jak to zrobić? Próbowałem sposobu z devGamingu, ale usuwało sam obiekt, tekstura budynku zostawała. Chodzi o to : http://devgaming.pl/topic/2810-mta-usuwanie-obiektow-z-mapy/ Czekam na odpowiedź, pozdro.
  8. _Chada_

    Dodanie nowego czatu /fo

    A w tym czy widzisz problem? if(strcmp(cmd, "/familyooc", true) == 0 || strcmp(cmd, "/fo", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new kupa[256]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= ' ')) { idx++; } new offset = idx; new result[64]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "Użyj: /familyooc [tekst]"); return 1; } if (gTeam[playerid] >= 5 || PlayerInfo[playerid][pFMember] < 255) { new leader = PlayerInfo[playerid][pLeader]; new member = PlayerInfo[playerid][pMember]; if(member==5) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) { format(string, sizeof(string), "**(( Padre %s: %s. )) **", sendername, result); } else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) { format(string, sizeof(string), "** Consigliere %s: %s. )) **", sendername, result); } else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) { format(string, sizeof(string), "** Sotto Capo %s: %s. )) **", sendername, result); } else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) { format(string, sizeof(string), "** Caporegime %s: %s. )) **", sendername, result); } else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) { format(string, sizeof(string), "** Soldier %s: %s. )) **", sendername, result); } else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { format(string, sizeof(string), "** Picciotto %s: %s. )) **", sendername, result); } else { format(string, sizeof(string), "** Picciotto %s: %s. )) **", sendername, result); } SendFamilyMessage(PlayerInfo[playerid][pMember], TEAM_AZTECAS_COLOR, string); if(HApod == 1) { SendFamilyMessage(8, COLOR_YELLOW, string); } if(HApod1lcn == 1) { SendFamilyMessage(8, COLOR_YELLOW, string); } } Tekst jest, daj sobie (( )) przy rangach itp.
  9. _Chada_

    System Pasów

    Na czym dokładnie ma polegać ?
  10. _Chada_

    System siły / Zadawane obrażenia - ktoś do pomocy.

    Okej działa. Nie byłbyś chętny do pomocy przy tamtej drugiej sprawie ? Pakowanko.
  11. _Chada_

    Pomysł na dynamiczne misje transportowe.

    Może daj kod z odczytywania ? Szklanej kuli nie mamy :lol:
  12. Siemanko, bawie się ostatnio trochę Honestem i zrobiłem jako taki system zapisu siły, zaczynamy od 100 punktów, a 1200 jest to już status muskularnego. Pierwsza rzecz: zadawane obrażenia. W OnPlayerTakeDamage dodałem zadawane obrażenia, jeżeli ktoś ma status muskularny, otóż: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) { if(PlayerInfo[playerid][pSila]>1100) { dDodajHP(playerid,-50); return 1; } return 1; } Dobrze skonstruowana funkcja, czy coś może być nie tak? Druga rzecz, ważniejsza. System zapisu siły mam, ale jak tą siłę zdobyć? A właśnie! Potrzebuję do pomocy programisty, który mógłby pomóc mi (nie dawać odrazu gotowca) ogarnąć ten skrypt. Jeżeli po wielu próbach nie łapałbym tego, mógłby użyć gotowca. Ja mniej więcej w głowie doszukuje funkcji i użytych materiałów w tym systemie. Tylko potrzebuje pomocy w napisaniu. Możecie mi pomóc tu na forum, w tym temacie. Podnoszenie hantli, sama animacja i przyczepienie obiektu hantli do rąk to nie jest problem, ale proszę o pomoc z: - Nabijaniem podniesień, a po danej ilości podniesień wzrost siły dajmy na to o 5 pkt. - Funkcja, która sprawdza czy obok gracza znajduje się obiekt o ID 2915 (hantla). No i najważniejsze: - Funkcja, która daje 'KARNET' dajmy na to na 10-20 minut (oczywiście jako komenda /trening [id]) i odlicza te 10 minut, tylko wtedy działa komenda /trenuj (podnoszenie hantli), poza karnetem podnoszenie nie działa. Spacja w OnPlayerKeyStateChange - animacja z podniesieniem w górę hantli, ale potem potrzebna jest funkcja, która po wykonaniu animacji podnosi liczbę podniesień, o to mi chodzi. EDIT by Pamdex (proszę używać opcji Edytuj a nie pisać nowy post): OnPlayerTakeDamage zadziałał, siłę pobierało, ale playerid to my, czyli ja mam muskularny, a ktoś mi bije -50 hp ! xD A jak zrobić, żebyśmy mu komuś zabierali hp ? Kiedy wpisze playa mam: error 017: undefined symbol "playa" playa to w ogóle porażka, zabierało mi wciąż hp. Jak zrobić, żeby komuś odbierało hp a nie mi?
  13. _Chada_

    Zmiana zapisu z MySQL do SF.

    No okej okej, mi to obojętne... Ale ja nie potrafię, rozumiesz ? :D Dałem kod, by ktoś zmienił system zapisu na pliki, najlepiej DOF2. Pozdrawiam.
  14. _Chada_

    Zmiana zapisu z MySQL do SF.

    To jest system tworzenia obiektów InGame, a nie potrafię ani trochę MySQL, nawet podłaczyć bazy więc nic z nim nie zrobie. Proszę o jakiś sytem zapisu plików, może być DOF2.
  15. Siemka, chciałbym prosić kogoś, kto potrafi zamienić system zapisu z bazy MySQL do obojętnie jakiego zapisu plików. Obojętne jakiego, bo i tak wykorzystuje to jako skrypt, nie wklejam do GameMode'a. Oto kod:
×