Skocz do zawartości

Mlody157

Użytkownik
  • Zawartość

    230
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana Mlody157 w dniu 3 Grudzień 2012

Użytkownicy przyznają Mlody157 punkty reputacji!

O Mlody157

  • Tytuł
    Średnio zaawansowany

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Mlody157

    Scena SA-MP upada ? [dyskusja]

    Rzeczywiscie, roznica pomiedzy iloscia graczy dzis, a kilka latek wczesniej jest przepascia . Raczej nic nie bedzie trwac wiecznie, ludzie teraz graja w gry z lepsza grafika, z mniejsza iloscia bugow. Takie moje zdanie.
  2. Mlody157

    Komenda

    #include a_samp.inc #include zcmd.inc #define FILTERSCRIPT CMD:givegunall(playerid, cmdtext[]) { new bron, ammo; if(sscanf(cmdtext, "dd", bron, ammo) { SendClientMessage(playerid, -1, "/givegunall [bron] [ammo]"); return 1; } for(new x = GetMaxPlayers() - 1; x>=0; x--) { if(IsPlayerConnected(x)) { GivePlayerWeapon(x, bron, ammo); } } return 1; }
  3. Mlody157

    Okienko GUI

    To raczej nie w tych linijkach tkwi błąd. Pewnie dialog masz nie wklejony do OnDialogResponse
  4. Mlody157

    Przerobienie Mapy

    Przelicz kod licznikiem klamer.
  5. Mlody157

    2 errorki W spawnerze aut

    Usuń ostatni "," z tablicy z pojazdami, poza tym to nie będzie poprawnie działać, powodzenia.
  6. Mlody157

    ...? sscanf ... ?

    Dodaj znak "!" przed if(sscanf(params, "s[32]", nick)) return SendClientMessage(playerid, KOLOR_CZERWONY, "Wpisz: /dpolicja [Nick]");//rozdzielamy params i sprawdzamy czy pola są wypełnione Aktualny kod wykonuje się gdy gracz poprawnie wpisze argumenty w komendzie, a ma się wykonywać jak wpisze złe ;).
  7. Mlody157

    Zabicie z własnego Team

    Myślę, że możesz pokombinować z callbackiem OnPlayerGiveDamage.
  8. Mlody157

    Problem z sscanf

    google.pl > sscanf
  9. Mlody157

    bronie

    http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerSkillLevel
  10. Mlody157

    warning

    Zaktualizuj include do najnowszej wersji.
  11. Mlody157

    Dziwny problem.

    MSI, główne timery nie są przypisane do zmiennej = nie da się ich zatrzymać funkcją KillTimer.
  12. Mlody157

    warning 213: tag mismatch

    nie jestem pewien ale picText jest pewnie 3DTextem, używaj Text3D:picText
  13. Mlody157

    Dziwny problem.

    Siemanko, mam dziwny problem. Jak odpalę mapę i wbije na serwer, wybiore skina i się zespawnuje nastepuje dziwny problem, timery tak jakby przestają działać, pasek się nie aktualizuje, textdraw z czasem również. Nie wiem dokładnie jaki kod mam podać. Proszę o pomoc.
  14. Mlody157

    Text Draw

    Nic dziwnego jak trzeci argument w TextDrawLetterSize jest ustawiony na 0.
  15. Mlody157

    privcar

    To jest za pięniądze. if(GetPlayerScore(id) >= 30000) SetPlayerScore(id,GetPlayerScore(id) - 30000); Oczywiście w miejsce "id" musisz wpisać id gracza.
×