Skocz do zawartości

maciasbarlinek

Użytkownik
  • Zawartość

    286
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana maciasbarlinek w dniu 13 Kwiecień 2013

Użytkownicy przyznają maciasbarlinek punkty reputacji!

O maciasbarlinek

  • Tytuł
    [PRO]A0Ki
  • Urodziny 03.12.1997

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Barlinek
  1. maciasbarlinek

    Nominacje na Pawno.pl ?

    Niezłe, Jestem na TAK
  2. maciasbarlinek

    Bugi, Licznik Driftu, Zabezpieczenia, Obiekty, Niedziele,

    ... Ja chcę tego roczne i tyle ;) Wiem, że nie błąd :) Ktoś mógłby podać kod, do tego ?
  3. maciasbarlinek

    Start gry przy złej ilości Graczy WG

    Dobra inny kod: Chcę, żebyście do niego dodali: - Jeżeli jest mniej zapisanych ludzi (poniżej 2) to, żeby WG nie startowało Kod: new bool:WGStarted; new ArenaZone; new WGTimer; new bool:WGKandydat[MAX_GRACZY]; new WGTeam[MAX_GRACZY]; new WGLiczba; new bool:WGON; new bool:WGGlos[MAX_GRACZY]; new WGTeamLiczba[3]; new Float:WGAreaX,Float:WGAreaY; new Float:WGAreaZ,Float:WGAreaA; new InteriorWG; new WGAwayCount[MAX_GRACZY]; new WGzle = '0'; forward WGPlayerEnd(playerid); public WGPlayerEnd(playerid) { WGTeam[playerid] = 0; WGKandydat[playerid] = false; PlayerSetColor(playerid); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); SetPlayerTeam(playerid,playerid+10); return 1; } forward WGoff(); public WGoff() { KillTimer(WGTimer); for(new x=0;x<MAX_GRACZY;x++){ WGGlos[x] = false; if(WGTeam[x] == 1 || WGTeam[x] == 2){ PlayerSetColor(x); SetPlayerRandomSpawn(x); SetPlayerInterior(x,0); SetPlayerVirtualWorld(x,0); } SetPlayerTeam(x,x+10); WGTeam[x] = 0; WGKandydat[x] = false; } WGLiczba = 0; WGzle = 1; WGTeamLiczba[1] = 0; WGTeamLiczba[2] = 0; WGON = false; WGStarted = false; GangZoneHideForAll(ArenaZone); ZapisyUpdate(); return 1; } forward WGPlayerCheck(); public WGPlayerCheck() { if(!WGzle) return 1; if(!WGON) return 1; for(new x=0;x<MAX_GRACZY;x++){ if(IsPlayerConnected(x) && WGTeam[x] > 0){ if(InteriorWG == 0){ if(!IsPlayerInArea(x,WGAreaX,WGAreaY,WGAreaZ,WGAreaA)){ WGAwayCount[x] ++; SendPlayerWarning(x,3000,"Wracaj na teren Wojny Gangow!"); if(WGAwayCount[x] >= 3){ WGPlayerEnd(x); SetPlayerRandomSpawn(x); SendClientMessage(x,C_RED2,"Uciekłeś(aś) właśnie z Wojny Gangów!"); } } } if(InteriorWG != 0){ if(GetPlayerInterior(x) != InteriorWG){ WGAwayCount[x] ++; SendPlayerWarning(x,3000,"Wracaj na teren Wojny Gangow!"); if(WGAwayCount[x] >= 3){ WGPlayerEnd(x); SetPlayerRandomSpawn(x); SendClientMessage(x,C_RED2,"Uciekłeś(aś) właśnie z Wojny Gangów!"); } } } new weap = GetPlayerWeapon(x); if(weap != 0 && weap != 24 && weap != 25 && weap != 34 && weap != 4){ SendClientMessage(x,C_RED2,"Ta broń jest niedozwolona na WG!"); ResetPlayerWeapons(x); GivePlayerWeapon(x,4,1); GivePlayerWeapon(x,24,3000); GivePlayerWeapon(x,25,3000); GivePlayerWeapon(x,34,3000); } } } return 1; } forward WGEndCheck(); public WGEndCheck() { if(!WGzle) return 1; if(!WGON) return 1; WGTeamLiczba[1] = 0; WGTeamLiczba[2] = 0; WGLiczba = 0; for(new x=0;x<MAX_GRACZY;x++){ if(WGTeam[x] == 1){ WGTeamLiczba[1] ++; WGLiczba ++; } if(WGTeam[x] == 2){ WGTeamLiczba[2] ++; WGLiczba ++; } } if(WGLiczba <= 0){ WGoff(); // SendClientMessageToAll(C_RED2,"Wojna gangów przerwana automatycznie"); return 1; } if(WGON && WGTeamLiczba[1] == 0 || WGTeamLiczba[2] == 0){ if(WGTeamLiczba[1] == WGTeamLiczba[2]){ SendClientMessageToAll(0x008080FF,"Mamy Remis na Wojnie Gangów!"); WGoff(); return 1; } if(WGTeamLiczba[1] > WGTeamLiczba[2]){ SendClientMessageToAll(0x0080FF64,"Wojne Gangów wygrywają Niebiescy"); for(new x=0;x<MAX_GRACZY;x++){ if(IsPlayerConnected(x) && WGTeam[x] == 1){ WinSound(x); if(logged[x]){ Respekt[x] += 5; GameTextForPlayer(x,"respekt~n~~g~+5", 1000, 1); } } } WGoff(); return 1; } if(WGTeamLiczba[1] < WGTeamLiczba[2]){ SendClientMessageToAll(0x00FF0064,"Wojne Gangów wygrywają Zieloni"); for(new x=0;x<MAX_GRACZY;x++){ if(IsPlayerConnected(x) && WGTeam[x] == 2){ WinSound(x); if(logged[x]){ Respekt[x] += 5; GameTextForPlayer(x,"respekt~n~~g~+5", 1000, 1); } } } WGoff(); return 1; } } return 1; } forward WGStart(); public WGStart() { WGzle = 0; if(WGLiczba < LICZBA_WG){ WGzle = 1; SendClientMessageToAll(0x00FF0064,"Wojna Gangów została przerwana. Brak uczestników"); WGoff(); return 0; } new Rand = random(18); new tmp[256]; new string[32]; new Float:Team1SpawnX,Float:Team1SpawnY,Float:Team1SpawnZ; new Float:Team2SpawnX,Float:Team2SpawnY,Float:Team2SpawnZ; format(string,sizeof(string),"WojnaGangow/%d.ini",Rand); if(!dini_Exists(string)) { WGStart(); return 1; } tmp = dini_Get(string,"spawn1"); new e; new f; new g; Team1SpawnX = floatstr(strtok(tmp,e,',')); Team1SpawnY = floatstr(strtok(tmp,e,',')); Team1SpawnZ = floatstr(strtok(tmp,e,',')); tmp = dini_Get(string,"spawn2"); Team2SpawnX = floatstr(strtok(tmp,f,',')); Team2SpawnY = floatstr(strtok(tmp,f,',')); Team2SpawnZ = floatstr(strtok(tmp,f,',')); tmp = dini_Get(string,"area"); WGAreaX = floatstr(strtok(tmp,g,',')); WGAreaY = floatstr(strtok(tmp,g,',')); WGAreaZ = floatstr(strtok(tmp,g,',')); WGAreaA = floatstr(strtok(tmp,g,',')); ArenaZone = GangZoneCreate(WGAreaX,WGAreaZ,WGAreaY,WGAreaA); GangZoneShowForAll(ArenaZone,0x8080FF77); tmp = dini_Get(string,"interior"); InteriorWG = strval(tmp); WGLiczba = 0; SendClientMessageToAll(0x008080FF,"Wojna Gangów Rozpoczęta!"); WGON = true; for(new x=0;x<MAX_GRACZY;x++){ if(WGKandydat[x]){ WGAwayCount[x] = 0; ResetPlayerWeapons(x); GivePlayerWeapon(x,4,1); GivePlayerWeapon(x,24,1000); GivePlayerWeapon(x,25,200); GivePlayerWeapon(x,34,1000); SetPlayerHealth(x,100); SetPlayerArmour(x,0); WGTeam[x] = 1; SetPlayerTeam(x,1); SetPlayerColor(x,0x0080FFFF); SetPlayerInterior(x,InteriorWG); SetPlayerVirtualWorld(x,8); new randx = random(10); new randy = random(10); SetPlayerPos(x,Team1SpawnX-5+randx,Team1SpawnY-5+randy,Team1SpawnZ); TogglePlayerControllable(x,0); SetTimerEx("JailUnfreeze",2000,0,"i",x); WGTeamLiczba[1] ++; if(WGTeamLiczba[1] > WGTeamLiczba[2]){ WGTeam[x] = 2; SetPlayerTeam(x,2); SetPlayerColor(x,0x00D900FF); SetPlayerInterior(x,InteriorWG); SetPlayerVirtualWorld(x,8); SetPlayerPos(x,Team2SpawnX-5+randx,Team2SpawnY-5+randy,Team2SpawnZ); TogglePlayerControllable(x,0); SetTimerEx("JailUnfreeze",2000,0,"i",x); WGTeamLiczba[2] ++; WGTeamLiczba[1] --; } } } ZapisyUpdate(); return 1; } CMD:wg(playerid,cmdtext[]) { if(WGON){ SendClientMessage(playerid,C_RED2,"Wojna Gangow juz wystartowala!"); return 1; } if(WGKandydat[playerid]){ SendClientMessage(playerid,C_RED2,"Jestes juz zapisany(a) na Wojne Gangow!"); return 1; } if(WGGlos[playerid]){ SendClientMessage(playerid,C_RED2,"Wycofales(as) sie z tej rundy WG"); return 1; } WGLiczba ++; WGKandydat[playerid] = true; WGGlos[playerid] = true; SendClientMessage(playerid,C_GREEN,"Zapisales(as) sie na Wojne Gangow!"); ZapisyUpdate(); if(WGLiczba == LICZBA_WG && !WGStarted){ //6 WGStarted = true; WGKandydat[playerid] = true; SetTimer("WGStart",20000,0); SendClientMessageToAll(0x008080FF,"Wojna Gangow wystartuje za 20 sek. (Nadal Trwaja zapisy!)"); KillTimer(WGTimer); WGTimer = SetTimer("WGoff",240000,0); return 1; } return 1; } CMD:wgexit(playerid,cmdtext[]) { if(WGON && WGTeam[playerid] > 0){ SetPlayerRandomSpawn(playerid); } WGTeam[playerid] = 0; WGKandydat[playerid] = false; PlayerSetColor(playerid); SetPlayerTeam(playerid,playerid+10); SendClientMessage(playerid,C_GREEN,"Wypisałeś(aś) się z WG"); return 1; } CMD:wgend(playerid,cmdtext[]) { if(!Administrator[playerid] && !Moderator[playerid]) return SendClientMessage(playerid,C_RED2,"•• |Info| Nie jesteś Administrator'em ! ani Moderator'em!"); WGoff(); SendClientMessageToAll(C_INFO,"•• |Info| Wojna Gangow zakonczona przez Admina lub Moda!"); return 1; }
  4. maciasbarlinek

    Start gry przy złej ilości Graczy WG

    - Nie działa ! Po wypisaniu się 1 gracza (1/2) wg wystartowuje ;/ Po za tym jak JA się wypisze to jest WG Trwa... Pomocy ;/
  5. Do Wykonania: - Jeżeli jest mniej niż 2 Graczy, żeby WG nie odpalało nawet po wpisaniu CMD:/wgexit Kod: @Został Wygaszony.. Patrz niżej: Tu
  6. maciasbarlinek

    Anty IP

    Dzięki + Like All Ale nie działa Anty Web..
  7. maciasbarlinek

    Anty IP

    Małe errorki, które umiem, ale co z warningami ??????? D:\Serwery\»•»•»•» The™ Game™ Polska™ «•«•«•«\gamemodes\POP.pwn(5580) : error 017: undefined symbol "regex_build" D:\Serwery\»•»•»•» The™ Game™ Polska™ «•«•«•«\gamemodes\POP.pwn(5580) : warning 213: tag mismatch D:\Serwery\»•»•»•» The™ Game™ Polska™ «•«•«•«\gamemodes\POP.pwn(5581) : error 017: undefined symbol "regex_match_exid" D:\Serwery\»•»•»•» The™ Game™ Polska™ «•«•«•«\gamemodes\POP.pwn(5587) : error 017: undefined symbol "regex_build" D:\Serwery\»•»•»•» The™ Game™ Polska™ «•«•«•«\gamemodes\POP.pwn(5587) : warning 213: tag mismatch D:\Serwery\»•»•»•» The™ Game™ Polska™ «•«•«•«\gamemodes\POP.pwn(5590) : error 017: undefined symbol "regex_match_exid" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
  8. maciasbarlinek

    Ban na ShoutBoxie

    Każdy człowiek popełnia błędy, a ty mnie oceniasz surowo ;) No dobra, liczę na werdykt KoPcIa
  9. maciasbarlinek

    Anty IP

    public OnPlayerText(playerid, text[]) { new string[256]; if(!ChatON && !Administrator[playerid]){ ShowPlayerDialog(playerid, 887, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{0000FF}× {FF0000}Informacja {0000FF}×", "{0000FF}»» {FF0000}Chat jest Wyłączony przez Administratora !", "Zamknij", ""); return false; } if(playermuted[playerid] && !Administrator[playerid] || Wiezien[playerid] && !Administrator[playerid]){ ShowPlayerDialog(playerid, 886, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{0000FF}× {FF0000}Informacja {0000FF}×", "{0000FF}»» {FF0000}Masz Zablokowaną Możliwość Pisania !", "Zamknij", ""); return false; } if(!MozeMowic[playerid]){ SendClientMessage(playerid,C_RED2,"{0000FF}»» {008000}Ten Nick jest Zarejestrowany, Zaloguj się, aby pisać na Czacie !"); ShowPlayerDialog(playerid,7,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"{0000FF}× {FF0000}Logowanie {0000FF}×","{0000FF}»» {FF0000}Witaj Ponownie na Serwerze !\n\n {0000FF}»» {FF0000}Aby rozpocząć Grę Musisz się Zalogować\n {0000FF}»» {FF0000}Aby to zrobić, Podaj Swoje Hasło:","Loguj","Anuluj"); return false; } for(new s = 0; s < num_words; s++){ new pos; while((pos = strfind(text,Swears[s],true)) != -1) for(new i = pos, j = pos + strlen(Swears[s]); i < j; i++){ text[i] = '*'; } } if(text[0] == '!') { format(string, sizeof string, "{0000FF}»» {008000}[GANG CHAT] %s (ID: %d) : %s", PlayerName(playerid), playerid, text); if(GetPVarInt(playerid, "Ballas") == 1) { foreach(Player, i) if(GetPVarInt(i, "Ballas") == 1) SendClientMessage(i, C_BLUE, string); return 0; }else{ if(GetPVarInt(playerid, "Grove") == 1) foreach(Player, i) if(GetPVarInt(i, "Grove") == 1) SendClientMessage(i, C_BLUE, string); return 0; } } if(NewChat) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(!strfind(PlayerName(playerid), "[PRO]A0Ki", false) || !strfind(PlayerName(playerid), "[PRO]Shader", false)) format(string, sizeof string, "{4169E1}(GH@ ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); /* else if(!strfind(PlayerName(playerid), "[PRO]Shader", false)) format(string, sizeof string, "{00B7EB}(ZGH@ ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); */ else format(string, sizeof string, "{00FFFF}(H@ ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); }else if(Administrator[playerid]){ if(!strfind(PlayerName(playerid), "[DB]forcry", false) || !strfind(PlayerName(playerid), "[DB]NeverSaySS", false) || !strfind(PlayerName(playerid), "Bartek65PL", false)) format(string, sizeof string, "{FFA500}(VH@ ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); else format(string, sizeof string, "{00FFFF}(@ ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); } else if(Moderator[playerid]) format(string, sizeof string, "{008000}(GameMaster ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); else if(Vip[playerid]) format(string, sizeof string, "{FFFF00}(V.I.P. ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); else if(GetPVarInt(playerid, "Grove") == 1) format(string, sizeof string, "{BCE27F}(Grove ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); else if(GetPVarInt(playerid, "Ballas") == 1) format(string, sizeof string, "{EE82EE}(Ballas ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); else format(string, sizeof string, "{808080}(ID: %d) : {FFFFFF}%s", playerid, text); SendPlayerMessageToAll(playerid, string); return 0; } return 1; }
  10. maciasbarlinek

    Anty IP

    Mam prośbę.. Możesz mi podać cały kod ? Chodzi mi taki jaki mam podać, bo widzę nie jest pełny, a do tego typu skryptu głowy nie mam.. public OnPlayerText(playerid, text[]) { [...] <<< Co tu dać ?
  11. maciasbarlinek

    Anty IP

    Anty IP: 1. Etap: Opis: Blokowanie IP i IP z Portem ! Przykład: 111.111.111.111 111.111.111.111:7777 2. Etap: Opis: Blokowanie IP (Które są oddzielone spacją i kropką i spacją) wraz z Portem ! Przykład: 111 . 111 . 111 . 111 111 . 111 . 111 . 111 : 7777 3. Etap: Opis: Blokowanie IP (Które są oddzielone spacją) wraz z Portem ! Przykład: 111 111 111 111 111 111 111 111 : 7777 Anty WWW: 1. Etap: Opis: Blokowanie: www i http:// i https:// ! Przykład: http://pawno.pl/ http://www.wp.pl/ https://www.ipko.pl/ 2. Etap: Opis: Blokowanie: .PL, .Org, .Biz, .Info, .Co, .De, .Uk, .Cz, .It, .Ru, .Net, .Eu! Przykład: http://pawno.pl http://pawno.eu http://pawno.org http://pawno.biz http://pawno.info http://pawno.co http://pawno.de http://pawno.uk http://pawno.cz http://pawno.it http://pawno.ru http://pawno.net http://pawno.eu Nagrody / Kary: 1. Ban na Zawsze [!] Przykłady to przykłady, nie chcę, aby ktoś mi ustawił, że jak ktoś wpisze ten link, ip, czy port to go zbanuje !!! [?] Za pomoc - @
  12. maciasbarlinek

    Ban na ShoutBoxie

    Człowieku, za jedną reklamę ban ? Oj weź... Co za lud.. Każdy nie da szansy :D To chyba nie realne tu mieć jakegoś un-warna czy un-bana.. @Up - ciekawe kiedy ty będziesz pisał o zdjęcie ostrzeżeń :)
  13. maciasbarlinek

    Niedziałający Powód ?

    xD @UP Jeszcze to: CMD:vhaadminoff(playerid,cmdtext[]) { if(!Administrator[playerid]) return SendClientMessage(playerid,C_RED2,"»» |Info| Nie jesteś Vice Head Administrator'em "); if(strcmp(PlayerName(playerid),"[DB]forcry") && strcmp(PlayerName(playerid),"[DB]NeverSaySS") && strcmp(PlayerName(playerid),"Bartek65PL")) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Informacje", "{B4B5B7}Nie jesteś {FF0000}ViceHeadAdminem!", "Zamknij", ""); new gracz,powod[61]; if(sscanf(cmdtext,"ds[64]",gracz,powod)){ SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, "|Wpisz| /VhaAdminOff [ID] [Powod]"); return 1; } new str[128]; format(str, sizeof(str), "»» |VH@| %s wylogował z fukcji Administratora gracza: %s ! Powód: %s", PlayerName(playerid),PlayerName(gracz), powod); SendClientMessageToAll(C_RED2, str); AdminLogged[gracz] = true; Administrator[gracz] = false; PlayerSetColor(gracz); PlayerLabelOff(gracz); return 1; } CMD:vhamodoff(playerid,cmdtext[]) { if(!Administrator[playerid]) return SendClientMessage(playerid,C_RED2,"»» |Info| Nie jesteś Vice Head Administrator'em "); if(strcmp(PlayerName(playerid),"[DB]forcry") && strcmp(PlayerName(playerid),"[DB]NeverSaySS") && strcmp(PlayerName(playerid),"Bartek65PL")) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Informacje", "{B4B5B7}Nie jesteś {FF0000}ViceHeadAdminem!", "Zamknij", ""); new gracz,powod[61]; if(sscanf(cmdtext,"ds[64]",gracz,powod)){ SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, "|Wpisz| /VhaModOff [ID] [Powod]"); return 1; } new str[128]; format(str, sizeof(str), "»» |VH@| %s wylogował z fukcji Moderatora gracza: %s ! Powód: %s", PlayerName(playerid),PlayerName(gracz),powod); SendClientMessageToAll(C_RED2, str); ModLogged[gracz] = true; Moderator[gracz] = false; PlayerSetColor(gracz); PlayerLabelOff(gracz); return 1; } CMD:vhamod(playerid,cmdtext[]) { if(!Administrator[playerid]) return SendClientMessage(playerid,C_RED2,"»» |Info| Nie jesteś Vice Head Administrator'em "); if(strcmp(PlayerName(playerid),"[DB]forcry") && strcmp(PlayerName(playerid),"[DB]NeverSaySS") && strcmp(PlayerName(playerid),"Bartek65PL")) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Informacje", "{B4B5B7}Nie jesteś {FF0000}ViceHeadAdminem!", "Zamknij", ""); new gracz,powod[61]; if(sscanf(cmdtext,"ds[64]",gracz,powod)){ SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, "|Wpisz| /VhaMod [ID]"); return 1; } new str[128]; format(str, sizeof(str), "»» |VH@| %s zalogował gracza: %s jako Moderator ! Powód: ", PlayerName(playerid),PlayerName(gracz),powod); SendClientMessageToAll(C_RED2, str); ModLogged[gracz] = true; Moderator[gracz] = true; PlayerSetColor(gracz); PlayerLabelOff(gracz); return 1; } CMD:vhasetscore(playerid,cmdtext[]) { if(!Administrator[playerid]) return SendClientMessage(playerid,C_RED2,"»» |Info| Nie jesteś Vice Head Administrator'em "); if(strcmp(PlayerName(playerid),"[DB]forcry") && strcmp(PlayerName(playerid),"[DB]NeverSaySS") && strcmp(PlayerName(playerid),"Bartek65PL")) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Informacje", "{B4B5B7}Nie jesteś {FF0000}ViceHeadAdminem!", "Zamknij", ""); new gracz,score,powod[61]; if(sscanf(cmdtext,"us[61]",gracz,score,powod)){ SendClientMessage(playerid, C_WHITE, "|Wpisz| /vhaSetScore [ID] [ilosc] [Powod]"); return 1; } if(!IsPlayerConnected(gracz)){ SendClientMessage(playerid, C_INFO, "»» |Info| Ten gracz nie jest Online !"); return 1; } Respekt[gracz] = score; Level[playerid] = GetPlayerLevel(playerid); new tmp[80]; format(tmp, sizeof(tmp), "»» |VH@| %s Ustawił(a) twój respekt na %d ! Powod: ", PlayerName(playerid),score,powod); SendClientMessage(gracz,C_ADMIN, tmp); format(tmp, sizeof(tmp), "»» |Info| Ustawiłeś(aś) graczowi %s respekt na %d", PlayerName(gracz),score); SendClientMessage(playerid,C_INFO, tmp); return 1; }
  14. maciasbarlinek

    Niedziałający Powód ?

    @Up Zajrzyj w to co dałem na górze.. Bo to co napisałeś to zwyczajne nabijanie postów ;P Tego kodu nie ma ! Bo już mi jedna osoba w tym pomogła :)
  15. maciasbarlinek

    Niedziałający Powód ?

    No, żeś mi doradził.. Teraz to wszystko nie chodzi :/ wpisuje /mute [iD] [Czas] [Powód] np. /mute 2 5 coco To wyskakuje: Moje id ale zły CZAS ! Cały kod: http://pastebin.com/LZL87Shn Za pomoc dam VH@/H@ na Serwerze :)
×