Skocz do zawartości

Wilhelm

Użytkownik
  • Zawartość

    575
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Wilhelm w dniu 14 Luty 2015

Użytkownicy przyznają Wilhelm punkty reputacji!

O Wilhelm

  • Tytuł
    Ekspert

Informacje profilowe

  • Płeć
    Nie określono

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

1701 wyświetleń profilu
  1. Wiesz skapnąłem się że od roku jest to zamknięte i sam o tym pisałem pół roku temu. Ale jakoś tak miałem przerwę z 3 miesiące i wyleciało mi to z głowy. Więc od razu żuć menelu kamieniem i zlinczuj boś jest menel. I wiesz dla mnie słowo wszędzie znaczy w języku polskim a nie na ruskich forach i sa-mp które w dodatku by było śmiesznie nie włączają się mi i wielu innym osobą od momentu instalacji zapory.
  2. Jak w temacie serwer SA-MP na maszynie VPS nie wyświetla się na liście serwerów SA-MP w zakładce internet. Wpisując jego IP można bez problemu go dodać do listy serwerów i się z nim połączyć. System operacyjny to Debian (wersja okrojona). Ustawienia serwer.cfg odpowiedzialne za tą okoliczność. lanmode 0 announce 1 query 1 bind 185.25.149.26 Są według mnie bez zarzutu. Plik announce.exe też znajduje się na swoim miejscu. Podejrzewam jakieś zabezpieczenia portów lub coś w tym stylu... Proszę o pomoc kogoś kto zna rozwiązanie tego problemu lub jest w stanie mi pomóc. Przestudiowałem wujka google i nic to nie wskurało :<
  3. Wilhelm

    Eventis Role Play

    Co prawda rzeczy które zostały wprowadzone może zdawać się że jest nie wiele... Ale ich przydatność jest spora jak i też czas ich stworzenia trochę trwał. Na wstępie chcieli byśmy was przeprosić za moją nie obecność, jeżeli ktoś jest w temacie to wie że miałem ostatnio sporo na głowie i nie było mnie przez 2 miesiące na projekcie z powodu generalnego remontu domu, co przełożyło się na lekkie zaniedbanie. Do rzeczy. Zacznę od tych błahych zmian... Wprowadzono wizualizację nie których posiadanych broni. Między innymi można spotkać M4, AK-47 czy też pistolety, pałki i noże. Które są przyczepione do naszej postaci na udzie (noga), pasie czy też przewieszone przez ramię. Fotoradary (Suszarka) - Jak już pewnie nie którzy zauważyli PD dysponuje mobilnym fotoradarem, za którego pomocą mogą mierzyć prędkość jadącego pojazdu. Jak w prawdziwym życiu trzeba wycelować wcisnąć i rzez jasna trafić w pojazd laserem... Wynik wyświetla się policjantowi, a osobie mierzonej komunikat o kontroli. Dozwolona prędkość w terenie zabudowanym u nas to 60km/h. Poprawiono system BW, tak by nie naliczał czasu na minus osobą które afczą. Poprawiono niektóre funkcje Administracyjne między innymi teleportowanie pojazdów, teraz nie trzeba nad nimi tak długo ślęczeć i nie trzeba tego tak łopatologicznie tłumaczyć graczowi. Dodano na forum listę ostatnio zbanowanych osób. Coś na wzór AMX bans, umożliwia to wgląd każdemu w osoby irytujące innych graczy jak i też sprawdzenie za co i na ile się ma bana. Bo jak sami zauważyliście wiele osób płakało na forum i spamiło głupimi tematami, zamiast przeczytać w grze komunikat o posiadanej karze i jej czasie. Dodano lądowisko dla helikopterów wedle waszych postulatów nie opodal złomowiska wraz z dystrybutorami do tankowania. Dzięki czemu PD, FD i prywatne osoby mają gdzie lądować i się tankować. I na koniec wisienka zwieńczająca tort nad którą długo pracowaliśmy... Co prawda system powstał dzięki Mareczek! który zainspirował nas swoimi licznymi eventami i który z kolei jest dedykowany właśnie jemu, by miał lepiej i by wszyscy gracze z tego też korzystali. Dziękujemy za zaangażowanie i trwanie z nami. System Dynamicznych Wyścigów System ten pozwala nam w dowolnej chwili stworzyć jaką się nam tylko żywnie wymarzy trasę wyścigową składającą się od 10 do nawet 100 checkpointów. W systemie tym udział może brać od 2 do 8 uczestników którzy trasę mogą pokonać pieszo lub dowolnym samochodem. Wyświetlane są informacje w text drawie o aktualnych pozycjach zajętych przez graczy w zestawieniu generalnym która znajduje się po lewej stronie naszego ekranu. Dodatkowo trasa czyli checkpointy zapisują się po stworzeniu trasy i nie zostaną usunięte do momentu stworzenia nowej trasy. Lider może zapraszać uczestników, rozpoczynać wyścig jak i też kończyć go przed czasem. Dodatkowo system ten wykrywa falstart jeżeli ktoś opuści za wcześnie linię startu jak i też uniemożliwia przedwczesny start jeżeli kogoś nie ma na starcie. System ten może być wykorzystywany nie tylko do wyścigów ale i też do innych celów... Maksymalnie może być aż 100 wyścigów w jednej chwili. Tak więc według nas może i nie które serwery mają już ten system ale jak już wielokrotnie powtarzaliśmy, my rozwijamy się samodzielnie i samoistnie od zera tak że na prawdę jest to dobry system i bardzo przydatny. Policja będzie mieć więcej roboty, a kto wie może i pierwsi ściganci się pojawią u nas. Przypominamy że każdy wyścig nie uzgodniony z władzami miasta, Burmistrz lub PD, czy też Administracją jest wyścigiem nie legalnym! Zawarte w nim komendy to /wyscig, /wyscig zapros, /trasa, /trasa koniec Życzymy wszystkim udanej zabawy i miłego oglądania Intra oraz w drugiej części filmu Gameplay`a. https://www.youtube.com/watch?v=MXtgVnHIRN8&feature=youtu.be
  4. Wilhelm

    [ROZWIĄZANY]Czat ic jak na rp

    forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5); public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5) { new VwSprawdzenia = GetPlayerVirtualWorld(playerid); if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); for(new i = 0; i < Max_Graczy; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { GetPlayerPos(i, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); if(((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16))) { if(VwSprawdzenia == GetPlayerVirtualWorld(i)){ SendClientMessage(i, col1, string); }} else if(((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8))) { if(VwSprawdzenia == GetPlayerVirtualWorld(i)){ SendClientMessage(i, col2, string); }} else if(((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4))) { if(VwSprawdzenia == GetPlayerVirtualWorld(i)){ SendClientMessage(i, col3, string); }} else if(((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2))) { if(VwSprawdzenia == GetPlayerVirtualWorld(i)){ SendClientMessage(i, col4, string); }} else if(((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { if(VwSprawdzenia == GetPlayerVirtualWorld(i)){ SendClientMessage(i, col5, string); }} } } } return 1; }
  5. Ma ktoś jeszcze pliki od tego skryptu? Bo samp leży i kwiczy od ponad roku po atakach i na pewno już nie wstanie. Skompletowałem pliki z neta ale wyszedł mi frankenstain - heheszki. Nie wiem może mi czegoś brakuje lub coś, spekuluje że scanfa2 ale nie zagłębiałem się w to. Bo mój zlepik plików z neta niby działa. Ale na starcie mam dostępne dwie opcje, stworzenie nowego skryptu (miejsca pracy), lub wczytanie. Gdy tworze nowy to nic się nie dzieje. Tak jak by dialog się nie wykonywał. Jak klikne wczytaj to pisze że nie ma żadnego skryptu ale mogę go anulować i wejść w opcje skryptu, ale nic się i tak nie dzieje. Można liczyć na jakąś pomoc?
  6. Wilhelm

    [ROZWIĄZANY]Czat ic jak na rp

    W publicu OnplayerText dodajesz formatowanie tekstu potem wykonanie w proxdetector i kończysz to return 0. I gotowe.
  7. Wilhelm

    Eventis Role Play

    Innowacyjny system Narkotyków Stworzyliśmy na potrzeby naszego serwera innowacyjny system narkotyków który znacznie różni się od innych serwerów. Za pewne nie jednokrotnie widzieliście jak proces tworzenia narkotyków i ich sprzedaży przebiega na innych serwerach. Gdzie to właśnie kończy się na odbieraniu towaru od bota lub hodowaniu krzaczka, z którego ni stąd ni zowąd nagle mamy wszystkie narkotyki. Mówimy stop dennym systemom!!! Postanowiliśmy stworzyć system który nie będzie nudny, nie będzie łatwy i przede wszystkim będzie dostarczał sporą satysfakcję i zabawę. Przejdźmy do samego opisu działania całego skryptu który został podzielony na 3 fazy. 1) Tworzenie własnego laboratorium Na pewno wielu z was oglądało serial "Breaking Bad" i było zafascynowanym ich przygodami. Czemu by tak nie żyć w naszym świecie Eventis? Dodane zostało 10 nowych przedmiotów które są zwykłymi przedmiotami użytku codziennego. Ale w rękach geniusza i szalonego naukowca stają się miejscem gdzie z niczego powstają nielegalne arcydzieła. Laboratorium i stanowisko pracy jak w "Breaking Bad", jest podstawowym i najważniejszym elementem branży narkotykowej. Nie jest małe i nie sposób go ukryć, więc nalot policji może być równoznaczny z sporymi kłopotami... Co powoduje większą adrenalinę i ryzyko zawodowe, dodatkowo dając nam sporo radości z zabawy w szalonego chemika. 2) Zaopatrzenie z zagranicy. Jak każdy wie laboratorium i wiedza chemiczna to nie wszystko, bo co nam z tego jak nie mamy podstawowych substancji czyli głównie podstawowych rzeczy typu liście kokainy czy pędy maku itp itd co rzecz jasna jest nie legalne. Pewnie słyszeliście o wielu przemytach przez granice, czy też akcjach straży granicznych które to właśnie udaremniają takie przemyty. Wyobraźcie sobie że od teraz was też to czeka właśnie u nas! Organizacje przestępcze mają dostęp do zamawiania nielegalnych towarów które są przemycane zrzutami lotniczymi z zagranicy. Nie trafiają one pod drzwi jak w przypadku pozostałych zamówień, lecz sami je odbieramy w punkcie zrzutu, na czym lepiej żeby nas nie przyłapano... Jak to wygląda w praktyce? Organizujemy taką akcję poprzez zamówienie towaru u naszego dilera, który podaje nam dokładny czas i miejsce zrzutu które jest losowe z pośród 4 miejsc. Następnie o wyznaczonej porze w wyznaczonym miejscu czekamy na zrzut z samolotu. Lecz to nie koniec... Nasz zrzut i samolot jest niemal widoczny z daleka, a żeby było tego mało, to sama przesyłka ląduje w wyznaczonym miejscu i podnieść ją może byle kto. Tak więc nie tylko policji trzeba się bać i kontroli na granicach ale i też konkurencji, która będzie za pewne chciała przejąć nasz towar. 3) Produkcja narktoryków To co było wcześniej to dopiero połowa naszego sukcesu, bo zabawa jeszcze się nie skończyła. Teraz bierzemy się za przerabianie naszego towaru na narkotyk. I nie jest to proste, bo składa się z wielu operacji i procesów chemicznych, jak i też zbieraniu niezbędnych do tego rzeczy. Pamiętacie Jesse`go Pinkman`a który latał po mieście z listą zakupów zrobioną przez Walter`a? Można rzec że czeka was dokładnie to samo. Zbieranie niezbędnych rzeczy jak i też zajmowanie się produkcją, na której nie chcieli byśmy chyba zostać przyłapani. Cały proces jest czasochłonny i łatwo tutaj o pomyłkę która może być opłakana w skutkach. Ale nie martwcie się wszystko to dostarcza nam sporej adrenaliny, satysfakcji z gry IC i co najważniejsze sporo kasy! Kokaina występuje zasadniczo jako krystaliczny biały proszek. Przyjmowana jest zazwyczaj wziewnie do nosa, gdzie jest wchłaniana przez śluzówkę i niemal natychmiast wywołuje wpływ na ośrodki przyjemności w mózgu (po pewnym czasie dochodzi do uszkodzenia przegrody nosa i martwicy). Kokaina jest także palona poprzez dodanie jej do papierosów lub do skrętów z marihuany. Kokaina podana ogólnie charakteryzuje się silnym działaniem pobudzającym - wprowadzającym układ nerwowy w stan nadaktywności. Podana miejscowo wykazuje właściwości znieczulające. Opium substancje otrzymywane z przetworów maku lekarskiego (np. "kompot" uzyskiwany domowym sposobem ze słomy makowej) jak i również syntetyczne środki przeciwbólowe, działające na receptor opiatowy. Należą do nich: opium, morfina i heroina (również w postaci do palenia, znana pod slangową nazwą: brown sugar). Do grupy tej należy również metadon - doustny, syntetyczny narkotyk, używany od lat 60-tych jako substytut heroiny, stosowany w lecznictwie w leczeniu narkomanów przyjmujących narkotyki drogą iniekcji (zastrzyków). Powyższe substancje, a zwłaszcza heroinę, uważa się za najbardziej uzależniające znane człowiekowi narkotyki. Najważniejsze opiaty to morfina, kodeina, tebaina, narkotyna i papaweryna. LSD to środek z grupy halucynogenów, związek kwasu lizergowego, powszechnie znany jako "kwas", powodujący omamy wzrokowe, słuchowe i dotykowe. LSD jest jednym z najtańszych i najszerzej dostępnych narkotyków. Praktycznie całkowicie wyparło ono inne psychodeliki. Od ponad dwudziestu lat jest to najpopularniejszy środek halucynogenny. Osoba pod wpływem LSD jest bardzo podatna na każdy rodzaj sugestii, w szczególności autosugestię. Zarówno rodzaj halucynacji, jak i ich treść są uzależnione od nastawienia osoby zażywającej środek i od atmosfery, w której dochodzi do jego użycia. W postaci czystej heroina jest białą, sypką, bezwonną substancją o gorzkim smaku. Heroina i jej metabolity działają agonistycznie (pobudzająco) na receptory opioidowe, wywołując zniesienie czucia bólu, euforię, depresję ośrodkowego układu nerwowego, w tym ośrodka oddechowego oraz zwiotczenie mięśni. Siła i czas działania heroiny zależą od drogi jej podania do organizmu. W przypadku iniekcji dożylnej efekt pojawia się po upływie 1 – 2 minut, osiągając szczyt po 10 minutach, a działanie przeciwbólowe utrzymuje się około 3 – 5 godzin. Heroina jest substancją silnie uzależniającą. Uzależnienie od heroiny określa się mianem heroinizmu. Nawet pierwsza dawka może prowadzić do pojawienia się uzależnienia psychicznego, czyli niemożliwej do opanowania chęci ponownego zażycia, u osób predysponowanych. Uzależnienie psychiczne potęguje się wraz ze stosowaniem kolejnych dawek heroiny, szybko dochodzi również do wytworzenia w organizmie uzależnienia fizjologicznego. Morfina – Organiczny związek chemiczny z grupy alkoidów. Wchodzi w skład opium i jest jego najistotniejszym składnikiem psychoaktywnym. W stanie czystym jest białą substancją stałą, o gorzkim smaku, słabo rozpuszczalną w wodzie. Ma działanie narkotyczne (odurzające), przeciwbólowe, przeciwkaszlowe, przeciwbiegunkowe, działa depresyjnie na ośrodkowy układ nerwowy (zalicza się do depresantów). Nadmierne dawki mogą prowadzić do śpiączki z depresją ośrodka oddechowego (niewydolność oddechowa). Kilkunastokrotne użycie morfiny prowadzi do uzależnienia fizycznego, uzależnienie psychiczne występuje znacznie szybciej. Powtarzanie dawek morfiny, podobnie jak innych leków opiodowych, powoduje powstawanie tolerancji na lek. Korzyści z narkotyków LSD - Znaczna regeneracja Hp w trakcie trwania działania. Heroina - Dodatkowe 4J do ćwiczeń na siłowni w trakcie działania. Kokaina - Dodatkowe 200J do ataku podczas walki w trakcie działania. Morfina - Dodatkowe 200J do obrony podczas walki w trakcie działania. Tworzenie Laboratorium Przede wszystkim by stworzyć laboratorium musimy zebrać odpowiednie narzędzia by tego dokonać. Znalezienie ich na pozór jest łatwe, ale gdy sami zaczniecie składać własne laboratorium to przekonacie się że wcale tak nie jest. Potrzebne będzie nam Beczka 50L, Piecyk Elektroniczny, Zlewki, Moździerz, 2x Stolik. Do przedmiotów tych dostęp mają wyłącznie biznesy gastronomiczne. Kolejnymi niezbędnymi rzeczami są Narzedzia, Przewody Chłodnicze, do których dostęp mają warsztaty samochodowe. Ostatnimi niezbędnymi rzeczami są już Kolba Zwrotna, Kolba Stożkowa, Okrągłodenna Kolba, do których dostęp mają sklepy. Teraz wystarczy użyć dowolnego przedmiotu z listy by stworzyć laboratorium, ale to nie koniec naszej zabawy. Kolejnym i ostatnim już krokiem jest zamontowanie naszego laboratorium i stanowiska pracy w kryjówce organizacji. Wystarczy użyć przedmiotu laboratorium i postawić go w dogodnym miejscu, tak samo stawiamy stolik bo właśnie na nim będziemy cały czas pracować. Prosimy o rozważne stawianie tych przedmiotów, bo ustawienie ich nie właściwie (Non Rp) będzie skutkować karami. Zabrać te przedmioty możemy za pomocą komendy /zabierz. Pozyskiwanie surowca Surowiec podstawowy czyli np liście kokainy pozyskujemy w organizacji przestępczej poprzez zamówienie go drogą telefoniczną. Po zamówieniu w ciągu 30 minut zostanie nam dostarczony towar. Lecz nie jest on dostarczany do drzwi... Jest to przemyt z kuby drogą lotniczą, gdzie my sami musimy odebrać naszą przesyłkę w miejscu zrzutu. Po zamówieniu otrzymujemy wytyczne co do miejsca zrzutu jak i samo miejsce zrzutu jest zaznaczone na mapie poprzez czerwoną flagę. Towar zostanie zrzucony po określonym czasie, i każdy ale to każdy może go z tego miejsca odebrać. Tak więc organizacje mogą sobie na wzajem kraść towar, co sprawia że gracz musi być czujny i pilnować swoich interesów. Proces tworzenia Narkotyków W między czasie każdego procesu zobowiązani jesteśmy do odgrywania akcji /me. Kokaina: 1) Siekanie Liści Kokainy Wymagany jest do tej czynności nóż oraz Liście Kokainy. Za pomocą noża przez pewien okres czasu siekamy liście kokainy, aż do momentu uzyskania posiekanych liści koki. 2) Moczenie liści Kokainy Wymagany jest karnister z benzyną oraz Posiekane liście Kokainy. Wrzucamy posiekane liście kokainy do beczki i zalewamy benzyną, mieszając je przez pewien okres czasu aż do pełnego nasiąknięcia liści przez benzynę. W ten sposób otrzymujemy Namoczone liście Kokainy. 3) Neutralizacja Benzyny Wymagana jest soda oraz Namoczone liście Kokainy. Wyjmujemy liście kokainy z beczki gdzie odsączamy benzynę, pozostałą benzynę w liściach neutralizujemy za pomocą sody. W ten sposób otrzymujemy Mieszankę Kokainy zwaną potocznie Pastą. 4) Odparowanie zbędnych substancji Wymagana jest Mieszanka Kokainy. Po neutralizacji benzyny, trzeba wysuszyć mieszankę poprzez odparowanie zbędnych substancji co jest bardzo ryzykowne. W ten oto sposób otrzymujemy już Kokainę która jest zdatna do użytku. Opium - Morfina - Heroina: 1) Nacinanie pędów maków Wymagany jest nóż oraz pędy maku. Po 3-4 krotnym nacięciu podłużnym pędów maku zbiera się wyciekający z nich biały sok (mleczko). W ten oto sposób otrzymuje się Sok Makowy. 2) Suszenie Mleka Makowego Wymagany jest Sok Makowy. Po wielokrotnym osuszaniu Soku Makowego i mechanicznym oddzielaniu go od niepożądanych substancji typu żywica otrzymuje się Opium Surowe w postaci kamyczków-kostek. W ten sposób otrzymujemy Opium surowe. 3) Proszkowanie Opium Surowego. Wymagany jest nóż oraz Opium Surowe. Kostki suszu makowego są rozgniatane na drobne kawałki, a te z kolei są rozgniatane na proszek. W ten oto sposób otrzymujemy Opium Sproszkowane. 4 a ) Kwas Octowy Wymagany jest Etanol. Poprzez karbonylowanie etanolu otrzymujemy kwas octowy. 4 b ) Oczyszczanie Chemiczne Wymagane jest Opium Sproszkowane i kwas octowy. Poprzez oczyszczanie chemiczne za pomocą kwasu octowego otrzymujemy Opium które jest zanieczyszczone kwasem. Teraz mamy do wyboru Morfinę lub Heroinę. 5 a ) Odparowanie kwasu octowego - Morfina Wymagane jest Opium. Wybierając samo odparowanie kwasu octowego z opium, otrzymamy Morfinę która jest już narkotykiem gotowym do użytku. 5 b ) Odparowanie kwasu octowego - Heroina Wymagane jest Opium. Wybierając odparowanie kwasu octowego z opium i otrzymanie morfiny, od razu podejmujemy proces dłuższego gotowania morfiny dzięki czemu otrzymujemy Heroinę gotową do użytku. LSD 1) Uzyskiwanie pochodnej kwasu lizergowego. Wymagane są przetrwalniki grzyba czerwonego, zwanego buławinką czerwoną. Dzięki reakcji kilku innych kwasów otrzymujemy pochodną kwasu lizergowego. W ten oto sposób otrzymujemy pochodną kwasu lizergowego. 2) Dalsza synteza Pochodnej Kwasu. Wymagane są lampy fotograficzne i pochodna kwasu lizergowego. Za pomocą światła ultrafioletowego i braku słońca (warunki jak w ciemni), przeprowadzamy syntezę pochodnej kwasu. Poprzez syntezę otrzymujemy Pochodną 25. 3) Oczyszczanie. Wymagana benzyna. Za pomocą benzyny oczyszczamy uzyskaną Pochodną 25, głównie z amidów kwasowych. W ten oto sposób otrzymujemy zanieczyszczone LSD. 4) Odparowanie szkodliwych substancji. Wymagane jest zanieczyszczone LSD. Poprzez podgrzewanie substancji w temperaturze wrzenia odparowujemy pozostałe szkodliwe substraty, otrzymując w ten sposób już gotowe LSD.
  8. Wilhelm

    [ROZWIĄZANY]SelectObject

    Nie wiem czy zrobiłeś to co mówiłem czy nie... Ale cały ten kod jest strasznie dziurawy. Nie wiem też czy wpadłeś na ten pomysł sam czy ktoś Ci go napisał, ale odradzam go... Tworzysz dynamiczny obiekt i chcesz go edytować w OnPlayerSelectObject ? już ja to widzę jak pół serwera obiektów się zbuguje. No chyba że są tutaj jeszcze rzeczy o których nam nie powiedziałeś... Ale tak czy siak działać może ale czy prócz tego obiektu nie latają inne na mapie, czy nie ma crashów itp itd.. I jak długo to potrwa za nim wszystko zacznie się bugować to tego nikt nie wie. Zresztą z Printów wynika że obiekty nie dodają się do tabeli co tak samo jest równoznaczne z 0 ich działaniem z założeniem twórcy.
  9. Wilhelm

    [ROZWIĄZANY]SelectObject

    if(id > DEF_MAX_OBJECTS) Zmień na: if(id > DEF_MAX_OBJECTS) return SendClientMessage(playerid, -1, "{7093DB}[Serwer] {FFFFFF}Serwer osiągnął limit obiektów. Zgłoś ten problem do Administratora."); I zobacz czy działa.
  10. Niestety odpada. Pracuję na Incognito 2012 a tam tego nie ma. Wolę zrezygnować z tego pomysłu.
  11. Wilhelm

    [ROZWIĄZANY]SelectObject

    Ok teraz już przynajmniej wiemy gdzie problem się zaczyna... Znjadz ten fragment: if(dialogid == 10000 && response) { if(!Numbers(inputtext)) ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_INPUT, "Tworzenie obiektu","Wpisz ID obiektu:", "Stwórz", "Zamknij"); new Float:editor[3], id; GetPlayerPos(playerid, editor[0], editor[1], editor[2]); id = CreateDynamicObject(strval(inputtext), editor[0]+1, editor[1]+1, editor[2], 0.0,0.0,0.0, -1, -1, -1, 100.0); if(id > DEF_MAX_OBJECTS) EDITOR_OBJECT[id][OBJ_MODEL] = strval(inputtext); Zamień go na: if(dialogid == 10000 && response) { if(!Numbers(inputtext)) ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_INPUT, "Tworzenie obiektu","Wpisz ID obiektu:", "Stwórz", "Zamknij"); new Float:editor[3], id; GetPlayerPos(playerid, editor[0], editor[1], editor[2]); id = CreateDynamicObject(strval(inputtext), editor[0]+1, editor[1]+1, editor[2], 0.0,0.0,0.0, -1, -1, -1, 100.0); printf("Id poszukiwanego obiektu: %d Jak wyglada definicja? %d", id, DEF_MAX_OBJECTS); if(id > DEF_MAX_OBJECTS) EDITOR_OBJECT[id][OBJ_MODEL] = strval(inputtext); I tak samo podeślij co Ci się wyświetli.
  12. No widzisz w końcu racjonalnie odpowiedziałeś i na temat. Z chaosu jak chcesz to i ład potrafisz zrobić. Więc rodzą się teraz następujące pytania. 1. Dla czego do k... nędzy usuneli taką fajną funkcję? - Albo mniejsza skoro jej nie ma to pal lich to 2. Czy jest jakaś inna funkcja która to zastępuje? - Chodzi mi o dokładnie to samo działanie, obiekt który widzi tylko dany gracz i jest przyczepiony lub da się go przypiąć do niego.
  13. Załamujesz mnie wracamy raz jeszcze do pierwszej wypowiedzi z tego TEMATU! AttachPlayerObjectToPlayer This function was removed in SA-MP 0.3. The same as AttachObjectToPlayer but for objects which were created for player. Nie jestem specjalistą od Angielskiego ale tu pisze że ta funkcja została wycofana i zastępuje ją najnormalniej funkcja AttachObjectToPlayer ale dla obiektów które stworzone zostały dla gracza. Więc pytanie na początku brzmi czy ObiektyGracza "CreatePlayerObject", da się przyczepiać jeszcze do gracza i jeżeli tak to czemu to nie działa. Nie odpowiedziałeś na żadne z tych pytań, lub wyjechałeś z tekstem " Funkcja AttachObjectToPlayer działa prawidłowo" nie do tego tematu i zastosowania. Więc racz przeczytać o co pytam w temacie potem przeanalizować go i dopiero odpowiedzieć racjonalnie.
  14. Wilhelm

    [ROZWIĄZANY]SelectObject

    Wiem że nie działa, masz pokazać co Ci się w konsoli pojawiło z komunikatów printów które Ci dałem by określić problem -.-
  15. A próbowałeś ja dla obiektu stworzonego wyłącznie dla gracza? CreatePlayerObject czy na pałę odpisujesz? Tescik[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 18985, Pozycje[0], Pozycje[1], Pozycje[2], 0, 0, 0); AttachObjectToPlayer(Tescik[playerid], playerid, 0, 0, 4.1, 0, 0, 0); Obiekt się pojawia przy mnie ale się nie przyczepia. Więc co można było tutaj zjebać? Podkreślam że na zwykły obiekt "CreateObject" działa poprawnie ....
×