Skocz do zawartości

Toretto

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O Toretto

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje profilowe

  • Płeć
    Nie określono
  1. Toretto

    xStreamer

    Net Framework 3.5 co dokładnie z nim zrobić aby zadziałał xStreamer ???
  2. Toretto

    xStreamer

    xStreamer Cześć wszystkim Mam mały problem. Potrzebuje xStreamer Najlepiej Najnowszy oraz małą instrukcje jak zrobić aby zadziałał na Serwie. Serwer mam na www.ServHost.pl więc jak by ktoś napisał gdzie co wkleić bym był wdzięczny Pozdro.
  3. Toretto

    Jak robić w GUI

    Siema -chciał bym zrobić regulamin na Serwerze w GUI. Ktoś wchodzi na Serwer i wyskakuje mu i klika np. (Zatwierdzam) i wchodzi na serwa i mp(rezygnuje) i opuszcza Serwer.. -Lub coś takiego że wpiszą /cmd i im wyskoczy to co ma ale w tej tabelce GUI i bd pisało im np. /jj- już jestem /zw- zaraz wracam i tak dalej i na dole naciskają np.(ok) i graja dalej Zaczynam dopiero prace w GUI wiec nie wiem za bardzo co i jak za chociaż mała pomoc dziękuje...
  4. Toretto

    Mapka-GameMode

    ok, dzięki aa... wiesz może jaka by była dobra tak aby działał na niej np. -Junior Admin/Vip -Inne skrypty (bo niektóre nie działają jak coś jest z mapka albo GamMode)
  5. Toretto

    Mapka-GameMode

    Mapka GameMode Potrzebuje pomocy mam Mapkę, główna z servhost.pl o nazwie "lvdm" Oryginał ma to że, jak ma się np. 200000$ to tyle mam także "Score" A mi o to chodzi aby Licznik DriftinGu działał i liczył jako Score.. Wie ktoś może co trzeba zrobić aby Kasy nie liczyło jako Score tylko Punkty Driftu.. -Jeśli już był taki Temat Sorry~~Jestem Nowy!..
×