Skocz do zawartości

(◕‿◕)

Użytkownik
  • Zawartość

    1774
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    28

Aktywność reputacji

  1. Like
    (◕‿◕) przyznał reputację dla Adrian Górski[SZUKAM] Ekipy do stworzenie serwera Role Play SA:MP   
    Problem tutaj jest w tym, że każdy hejtuje takie projekty do momentu gdy nie poprze ich ktoś kto ma tu tak zwany "fejm". Wtedy zaczyna się fala propsów i wyciąganie ręki z pomocą
  2. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od DaGaXeRFreakyGames.pl   
    A tam, czepiasz się. Znajdź w Swojej przeglądarce opcje "Wersja na komputer"
     
  3. Like
    (◕‿◕) przyznał reputację dla LesiuSendClientMessageToAdmins   
    Jeszcze dorzuciłbym warunek sprawdzający czy dany gracz jest adminem. Np. z tablicy o graczu. Ale jeśli ktoś jest kumaty to sobie dorzuci.
  4. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od DejvSendClientMessageToAdmins   
    stock SendClientMessageToAdmins(color, message) { for(new i = 0; i <= GetPlayerPoolSize(); i++) { if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i)) SendClientMessage(i, color, message); } } #Poprawione, jak kolega @Lesiu zauważył, zapomniałem o sprawdzaniu czy gracz jest adminem
  5. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od DejvSendClientMessageToAdmins   
    stock SendClientMessageToAdmins(color, message) { for(new i = 0; i <= GetPlayerPoolSize(); i++) { if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i)) SendClientMessage(i, color, message); } } #Poprawione, jak kolega @Lesiu zauważył, zapomniałem o sprawdzaniu czy gracz jest adminem
  6. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od DejvSendClientMessageToAdmins   
    stock SendClientMessageToAdmins(color, message) { for(new i = 0; i <= GetPlayerPoolSize(); i++) { if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i)) SendClientMessage(i, color, message); } } #Poprawione, jak kolega @Lesiu zauważył, zapomniałem o sprawdzaniu czy gracz jest adminem
  7. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od Sim00nDialog   
    new cash = dini_Int("Frakcje/policja.ini", "Kasa"); new str[40]; format(str, sizeof(str), "Stan konta policji wynosi: %d$", cash); ShowPlayerDialog(playerid, 212, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Stan Konta", str, "Rozumiem", "Rozumiem"); https://wiki.sa-mp.com/wiki/Format
  8. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od DaGaXeRAmatorski silnik forum   
    Na to jeszcze przyjdzie trochę poczekać, aktualnie chcę stworzyć cały panel użytkownika z systemem prywatnych wiadomości
  9. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od DaGaXeRAmatorski silnik forum   
    Potrzebowałem jakoś identyfikować gości więc rzeczywiście, od tych nie zalogowanych wyciągam adres IP. Aktualnie pobieram to w JS i wysyłam do kontrolera który tworzy klasę Gościa i przypisuje indeks na liście wszystkich gości do sesji, ale przy najbliższej aktualizacji postaram się to zmienić, bo wysyłanie IP przez JSON najlepszym rozwiązaniem chyba jednak nie jest
     
  10. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od dawid4157Amatorski silnik forum   
    Czołem!
    Ostatnio z jakiegoś nieznanego mi powodu zacząłem pracować nad silnikiem forum. Robię wszystko sam więc layout jest dość brzydki i nieprofesjonalny, ale jakoś się do niego przyzwyczaiłem.
    Forum powstaje na ASP.NET, wykorzystuje Entity Frameworka 6, MVC5, Razor Engine, Bootstrapa i jQuery
    Jak się łatwo domyślić możliwości forum są bardzo ograniczone, możliwe, że z czasem zawita tam więcej opcji (jeżeli projekt mi się nie znudzi), ale raczej do podglądu "Live" wgrywam wersję forum gdzie mam mniej-więcej pewność, że jakoś to wygląda, często mogę czyścić rekordy w tabelach, więc posty, tematy, użytkownicy mogą znikać.
    I chyba tyle, osoby zainteresowane wersją Live mogą zerknąć tutaj, jeżeli komuś uda się coś popsuć i chciałby mi się pochwalić Swoim dokonaniem może pisać do mnie na PW
  11. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od DejvVisual studio 2013 na windows Xp, da radę?   
    Nic z tym nie zrobisz. Próbowałem na wiele sposobów i tylko przejście na Windowsa 7 pomogło
  12. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od DaGaXeRAmatorski silnik forum   
    @DaGaXeR Rzeczywiście, jakoś wcześniej nie zauważyłem, poprawione
    @blint Zależy kto co woli
  13. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od Sim00nPostać kaszle gdy się wspina?!   
    Gruźlica...
     
     
    Czy ma tak tylko kolega? Czy Ty też widzisz jak postać kaszle? Możesz dać jakiegoś SSa?
  14. Like
    (◕‿◕) przyznał reputację dla Bantu[Propozycja] Dodania Działów Amxmodx | SourceMod   
    Gdybyś chciał to byś już dawno napisał coś na temat pluginów do CSa, a jak na obecną chwilę nic na ten temat z Twojej czy kogoś innego strony nie widzę, więc albo jestem ślepy i trzeba mnie oświecić, albo faktycznie nic nie ma. Skoro nic nie ma na ten temat to widocznie jest znikome zainteresowanie tym tematem. Małe zainteresowanie jest, bo nie ma działu? Możliwe.
    Działu nowego jak na razie nie ma sensu zakładać, bo jak na razie widzę to wyraziłeś jakąś tam chęć, która może minąć za tydzień.
    Jeżeli chcesz coś napisać na forum na temat modów do CSa czy czegokolwiek związanego z programowaniem, ale nie ma na to działu to polecam pisać tutaj http://pawno.pl/forum/44-j%C4%99zyki-programowania/ najlepiej gdy się pojawi przy nazwie tematu jakiś tag np. [AMXMODX], [CS:GO] itd. Wtedy gdy się pojawi stosunkowo dużo tego rodzaju tematów, które będą miały ogólną rację bytu to zrobi się odpowiedni dział, jak na razie nie widzę sensu.
  15. Like
    (◕‿◕) przyznał reputację dla NieznajomaEliteGaming [ZAPOWIEDŹ]   
    Przecież to logiczne!
    Zabujca223 mówi: Witam mogem pana zastszelić??? Jaceg8 mówi: Jaka cmd na tp??????? **Zabujca223 strzela**  
  16. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od SebOsDM`[ROZWIĄZANY]GetPVarInt   
    Do Pvarów, służą one do przypisywania danych do gracza. Dla przykładu:
    SetPVarInt(playerid, "cash", 99999) To tak jakbyśmy stworzyli zmienną new cash[MAX_PLAYERS]; cash[playerid] = 99999; Więc GetPVarInt to tak jakbyśmy pobrali wartość naszej zmiennej, albo prościej, zwróci wartość przypisaną do gracza przez SetPVarInt
    Oczywiście można też przypisać Floata czy Stringa, wystarczy Int zmieniać na oczekiwany typ (np. SetPVarFloat i GetPVarFloat dla Float)
  17. Like
    (◕‿◕) przyznał reputację dla Pietr[ROZWIĄZANY]Tutorial serwera   
    Tak.
  18. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od Sim00nNowatorski silnik forum - coming soon   
    @UP Mam tak codziennie...
     
    Prawdopodobnie autorowi się znudziło :S
  19. Like
    (◕‿◕) przyznał reputację dla PatryK..[WspółPraca] Witam :) poszukuję ekipy   
    No oke. Ale przypomnij sobie własne początki. Łatwo nie było. A że go nie interesuje pawn to nie znaczy, że macie tutaj mu afery robić. To jest dział Ofert a nie kłótni.
  20. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od PietrMaksymalny rozmiar avatara   
    Witajcie! Ostatnio chciałem zmienić Swój avatar na jakiegoś krótkiego GIFa, problem w tym, że maksymalny rozmiar avatara to tylko 100 KB
    Proponuję zwiększyć ten rozmiar do 500 KB
  21. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od PietrMaksymalny rozmiar avatara   
    Witajcie! Ostatnio chciałem zmienić Swój avatar na jakiegoś krótkiego GIFa, problem w tym, że maksymalny rozmiar avatara to tylko 100 KB
    Proponuję zwiększyć ten rozmiar do 500 KB
  22. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od Hitowsky[ROZWIĄZANY]Nauka Pawn   
    Jeżeli myślisz między LUA, a PAWN, ja wybrałbym PAWN
    Oczywiście w MTA zrobisz więcej rzeczy, ale to nie jest takie proste, większość osób które uważa LUA za lepsze, bierze te porównania z dupy, ba, 90% z nich pewnie nie stworzyło nigdy żadnego skryptu do gry w LUA, bierze się to z tego, że serwery w MTA są bardziej rozbudowane, pod każdym względem, nie zapominajmy jednak, że SA-MP tworzy jedna osoba, MTA jest open-source i pracuje nad nim większa liczba osób.
    Pozwolę Sobie zacytować ciekawy post z forum SA-MPa, autorem ich jest Kalcor


    Wracając do tematu, proponuję, żebyś obejrzał poradniki Sim00n'a, potem już tylko wikipedia SA-MPa i możesz zacząć tworzyć jakiś prosty skrypt, a gdy się potkniesz jestem pewien że ktoś z forum Ci pomoże
  23. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od Kronix[ROZWIĄZANY]Wyszukiwanie wolnego id w bazie mysql   
    Klik
  24. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od Mario[ROZWIĄZANY]Przegrany czas na serwerze.   
    Nie wiem czemu wszyscy przejmują się tak optymalnością, myślicie że ktoś zwróci uwagę na te utracone milisekundy? Zresztą 3/4 tych serwerów i tak nie osiągnie więcej niż 50 graczy, gracze nie będą siedzieć ze stoperem w łapie i mierzyć utracone milisekundy ;-;
    To tylko SA-MP, a wiele osób przeżywa jakby był to najważniejszy projekt w ich życiu
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jeżeli chcesz zmierzyć czas gry gracza to GetTickCount załatwi sprawę.
    Podczas wchodzenia gracza do gry zapisuj do zmiennej/PVara (ważne by było per-player) to co zwróci Sobie GetTickCount, a podczas wychodzenia oblicz różnicę tego co znowu zwróci Sobie funkcja GetTickCount, a tego co masz zapisane w zmiennej gracza i już masz czas gracza online w milisekundach. Podziel przez 60000, i już masz przybliżony czas w minutach
  25. Like
    (◕‿◕) otrzymał reputację od Mario[ROZWIĄZANY]Przegrany czas na serwerze.   
    Nie wiem czemu wszyscy przejmują się tak optymalnością, myślicie że ktoś zwróci uwagę na te utracone milisekundy? Zresztą 3/4 tych serwerów i tak nie osiągnie więcej niż 50 graczy, gracze nie będą siedzieć ze stoperem w łapie i mierzyć utracone milisekundy ;-;
    To tylko SA-MP, a wiele osób przeżywa jakby był to najważniejszy projekt w ich życiu
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jeżeli chcesz zmierzyć czas gry gracza to GetTickCount załatwi sprawę.
    Podczas wchodzenia gracza do gry zapisuj do zmiennej/PVara (ważne by było per-player) to co zwróci Sobie GetTickCount, a podczas wychodzenia oblicz różnicę tego co znowu zwróci Sobie funkcja GetTickCount, a tego co masz zapisane w zmiennej gracza i już masz czas gracza online w milisekundach. Podziel przez 60000, i już masz przybliżony czas w minutach
×