Skocz do zawartości

SebOsDM

Użytkownik
  • Zawartość

    161
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SebOsDM

  • Tytuł
    Obserwator/ Uczen

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

587 wyświetleń profilu
  1. SebOsDM

    Wczytywanie mapy

    Może i jaja za bardzo się nie znam tylko pomóc chciałem...
  2. SebOsDM

    Wczytywanie mapy

    Robisz timery ktore zmieniają miejsce(teleport) Przykład: forward Ladowanie1(); public Ladowanie1(){ SetPlayerPos(playerid,0,0,0); //Wlasnie kordy SetPlayerCameraPos(playerid,0,0,0); SetPlayerCameraLookAt(playerid,0,0,0); return 1; } SetTimer("Ladowanie1",2000,true); //Czas po jakim ma się zmienic teleport - 2sek I tak robisz ile chcesz ladowan tylko zmieniasz z Ladowanie1 na np Ladowanie2 A i to dajesz w public OnPlayerSpawn Rozumiesz?
  3. SebOsDM

    Jak wgrać poprawnie pliki na strefaserwerow SAMP.

    Lub mapa potrzebuje biblioteki libmysqlclient.so.15 a z tego co mi wiadomo to ten hosting posiada libmysqlclient.so.16 Może zle pluginy wgrywasz do tego hostingu i każdego na linux z koncówką .so Podaj server.cfg oraz logi
  4. SebOsDM

    progress.inc . warning 217: loose indentation

    stock ShowProgressBarForAll(Bar:barid) { #if defined _foreach_included foreach(Player, i) #else for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; ++i) if(IsPlayerConnected(i)) #endif #if defined IsPlayerNPC if(!IsPlayerNPC(i)) #endif { ShowProgressBarForPlayer(i, barid); } return 1; } Klawiszem tab regulujesz popróbuj od poczatku: return 1; return 1; return 1; i tak dalej
  5. SebOsDM

    Streamer i Map Icon

    Nie znam się za bardzo na tym ale te 100000 zmien na 100 Jakby co tu pomocnicze: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=295061
  6. SebOsDM

    Pomoc w pasku stanu

    Linijke 269 zmien z : na:
  7. SebOsDM

    Muzyczka :)

    Tak jak powiedział pan Andrew musisz znać długość piosenki np ok 3min dajesz to w timerze: //wszystko w ongamemodeinit forward Muzyka(); public Muzyka(){ PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "-");//link return 1; } SetTimer("Muzyka",30000,true); //co 3 min powtarza sie chyba czyli odpala sie na nowo Nie wiem czy dobrze jak nie poprawcie
  8. SebOsDM

    Pomoc w pasku stanu

    Witam, masz foreach.inc w swoim pawno/include? Jesli nie to wrzuc:
  9. SebOsDM

    Mysql

    SQL a Mysql to dwie inne bajki jesli masz w mapie rejestracje pod mysql i skrypt gangow na mysql i chcesz ten skrypt gangow podpiąc pod tą baze nie dodajesz tego mysql = mysql_connect("127.0.0.1","root","mydatabase","mypass"); do mapy ze skryptu bo już jest połaczenie.
  10. SebOsDM

    Mysql

    Ogólnie nie jest to łatwe, musisz znać język pawn w poziomie zaawansowanym. Tu co do tematu: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL A pierwsze co zrobisz to połacz mape z mysql mysql = mysql_connect("127.0.0.1","root","mydatabase","mypass"); Życze powodzenia
  11. SebOsDM

    Problem z Host

    Zaaktualizuj pluginy pod 0.3x Streamer sscanf audio i mysql oraz zrob reinstal serwera bo widze błedy [19:22:17] FakePlayers error: Unknown version of sa:mp server. All features being disabled.
  12. SebOsDM

    Problem przy kompilacji

    public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) { Delete3DTextLabel(Licznik[playerid][GetPlayerVehicleID(playerid)]); } if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { Delete3DTextLabel(Licznik[playerid][GetPlayerVehicleID(playerid)]); Licznik[playerid][GetPlayerVehicleID(playerid)] = Create3DTextLabel(""red"Ładowanie...", -1, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 0); Attach3DTextLabelToVehicle(Licznik[playerid][GetPlayerVehicleID(playerid)], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 0.0); } return 1; } stock Float:GetPlayerSpeed(playerid, bool:az = true) { new Float:SpeedX, Float:SpeedY, Float:SpeedZ; new Float:prd; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), SpeedX, SpeedY, SpeedZ); else GetPlayerVelocity(playerid, SpeedX, SpeedY, SpeedZ); if(az) prd = floatsqroot(floatadd(floatpower(SpeedX, 2.0), floatadd(floatpower(SpeedY, 2.0), floatpower(SpeedZ, 2.0)))); else prd = floatsqroot(floatadd(floatpower(SpeedX, 2.0), floatpower(SpeedY, 2.0))); prd = floatround(prd * 100 * 1.61); return prd; } stock DamageColor(Float: h) { new str[64]; if (h <= 30) format(str, sizeof(str), ""red""); else if (h < 60) format(str, sizeof(str), ""orange""); else format(str, sizeof(str), ""green""); return str; }
  13. SebOsDM

    Problem ze skryptem

    Bledy są: A jak sie usunie to: To takie bledy: Mapa FullDM
  14. SebOsDM

    [Problem]Strefa NODM a granaty

    Moze do tego NoDM dodaj reset broni: Oraz dodaj goda Nie jestem pewien czy tobie o to chodzi, jak zle to niech poprawia
  15. SebOsDM

    Problem ze skryptem

    Pomoże ktoś czy nie? -,-
×