Skocz do zawartości

vRage

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O vRage

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

420 wyświetleń profilu
  1. vRage

    C++ i dziedziczenie

    Witaj. Osoba **Tab jest wskaźnikiem na wskaźnik (lub inaczej tablicą zawierająca wskaźniki), czyli w Twoim przypadku należałobyzmienić wspomniane Osoba *Tab na Osoba *Tab[] jeśli w chwili kompilacji znasz rozmiar tej tablicy lub na Osoba **Tab jeśli rozmiar ma być dynamiczny ( tj. nie znasz go na etapie kompilacji) i wtedy w trakcie wykonywania programu dynamicznie zaalokować pamieć za pomocą funkcji malloc lub calloc new. Jeśli już uporałbyś się z tym, to warto wspomnieć że może wystąpić jeszcze jeden problem, prototyp twojej funkcji to void DodajOsobe(Osoba & wzor); co oznacza że jako parametr przyjmuje ona REFERENCJE na osobę, dlatego aby dodać taką osobę do Twojej tablicy należałoby dokonać konwersji referencji na wskaźnik. O ile dobrze pamiętam moźna to uzyskać w taki sposób. Osoba *wskaznik_na_osobe = &referencja_na_osobe; pozdro. EDIT: Pomyłka, to jest C++ a nie C, więc można i powinneneś użyć new zamiast malloc/calloc.
  2. Czy to nie to samo co dodanie rekordu A wskazującego na ip serwera vps? Tak jak napisałem, nie działa. Doczytałem, że należy coś ustawić w virtualhost'ach już po stronie serwera ale coś nie moge ogarnąć co i jak. Domena działa tylko pod strone internetową natomiast dalej nie działa w sampie.
  3. Witam, Czy mógłbym prosić jeszcze o instrukcję jak podpiąć domene pod takowego vps'a żeby jednoczesnie domena wywoływała strone przy wpisaniu w przeglądarke oraz żeby możliwe było połączenie z serwerem sa-mp podając ją zamiast adresu ip. Dodam tylko, że sam rekord A DNS z domeny wskazujący na ip vps'a nie działa. Z góry dziękuje za odpowiedź. pzdr
  4. vRage

    Edit Object

    Jak mogłem na to nie wpaść, dzięki wielkie i sorki za fatygę. Temat do zamknięcia/usunięcia.
  5. vRage

    Edit Object

    Czołem. Mam problem z funkcją EditObject, mianowicie wg. http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditObject, mój kod, który w dużym uproszczeniu przedstawia się tak. OnGameModeInit Obiekt[id] = CreateDynamicObject(ObiektInfo[id][oID], (ObiektInfo[id][oPosX]+3), ObiektInfo[id][oPosY], (ObiektInfo[id][oPosZ] +1), 0, 0, 0, ObiektInfo[id][oVir], ObiektInfo[id][oInt],-1, 250.0); Komenda EditObject(Obiekt[nr]); powinna edytować obiekt "Obiekt[id]", jednak tak się nie dzieje. Dodam, że jeżeli użyje EditObject(p); gdzie p to po prostu id obiektu, pobrane za pomocą SelectObject, wszystko działa OK. Chodzi mi o to, żeby była możliwość edytowania właśnie tego KONKRETNEGO Obiekt[nr] bez patrzenia na jego id z samp. Nie wiem czy ja coś źle robie, czy po prostu takiej możliwości nie ma. pozdrawiam.
  6. vRage

    Text Draw

    Czyli wysokość textdrawu wynosi 0, http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawLetterSize w skrócie : zmień: TextDrawLetterSize(forum, 1.3, 0.0); na TextDrawLetterSize(forum, 1.3, TUTAJ_WYSOKOSC_JAKA_MA_MIEC_TD);
  7. vRage

    Młotek

    Spróbuj wyciągnąć coś z tego http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=274402 Zasada podobna z tym że jeżeli wykryje młotek naprawia zamiast uszkadzać pojazd. pozdrawiam.
  8. vRage

    Problem z AC WEAPON

    Dalej to samo. Player 0 has been banned. Weapon logic: 102, Weapon: 30, ammo: 89
  9. vRage

    Problem z AC WEAPON

    Witam. Mam taki kod wykonujący się co pół sekundy: for(new nr=0; nr<13; nr++) { new idbroni[13]; new amunicja[13]; GetPlayerWeaponData(i, nr, idbroni[nr], amunicja[nr]); if(idbroni[nr] > 0 && idbroni[nr] < 46) { if(amunicja[nr] > 0 && ACBron[i][idbroni[nr]]==false) { bBan(i); return 1; } if(ACBron[i][idbroni[nr]]==true && ACAmmo[i][idbroni[nr]]!=amunicja[nr]) { ACAmmo[i][idbroni[nr]]=amunicja[nr]; ACUsunBron(i,idbroni[nr]); ACDajBron(i,idbroni[nr],amunicja[nr]); } } } Wszystko działało by dobrze, gdyby nie fakt że po dodaniu broni i oddaniu strzału dostajemy bana (bron "legalnego" źródła za która nie banuje przed oddaniem strzału) Czy ktoś ma jakiś pomysł? pozdrawiam, z góry dziękuję.
  10. vRage

    Komenda na nick

    C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(146) : warning 225: unreachable code C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(154) : warning 225: unreachable code C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(163) : warning 225: unreachable code Linijki 146 i 154 : http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject - popatrz jakie tu masz parametry a jakie u siebie (brakuje ci) i to samo w linicje 163 http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerPos - tutaj masz 1 parametr za dużo //-------------------//
  11. vRage

    Wróć

    No to co podałeś powyżej, w OnDialogResponse dla dialogid == DIALOG_LEGALNE oraz dialogid ==DIALOG_PRZELADOWANE oraz dialogid == DIALOG_NIELEGALNE musisz stworzyć "odpowiedzi" i tam po prostu dla if(!response) - czyli opcji "wróć" w tym przypadku, wyświetlasz poprzedni dialog (ten do którego ma wracać) .
  12. vRage

    Wróć

    A utworzyłeś odpowiedzi dla dialogów : -DIALOG_LEGALNE -DIALOG_PRZELADOWANE -DIALOG_NIELEGALNE
  13. vRage

    case 0,1,2,3

    Cześć, co wgle chcesz uzyskać? funkcja "strcat" łaczy ze soba string'i- w tym przypadku 'b' to : "TestTest" (?), więc nie ma tu żadnych "casów" bo jest tylko jedna opcja na liście. Aby pojawiło się kilka opcji, po prostu oddzielamy je "\n", w wielkim skrócie : ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PRZELADOWANE,DIALOG_STYLE_LIST,"Przełowany Towar", "Towar1 \nTowar2 \nTowar3 \nTowar4", "Załaduj", "Wróć"); Da nam kolejno(przy tworzeniu odpowiedzi na dialogi) : Towar1 - case 0, Towar2 - case 1, Towar3 - case 2, Towar4 - case 3 Mam nadzieję że dobrze zrozumiałem. pozdrawiam.
  14. vRage

    Problem z komendą dodającą do frakcji...

    Może napisz jak to rozwiązałeś, żeby ktoś mógł skorzystać, zamiast zaczynać nowy temat :) pozdrawiam
  15. vRage

    [ROZWIĄZANY]jak wylaczyc respawn aut

    Zapoznaj się: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicle 2 ostatnie parametry to kolory. Czas respawnu można ustalać w : http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicleEx pozdrawiam
×