Skocz do zawartości

vRage

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


Aktywność reputacji

  1. Like
    vRage otrzymał reputację od KopeK_Młotek   
    Spróbuj wyciągnąć coś z tego
    http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=274402
    Zasada podobna z tym że jeżeli wykryje młotek naprawia zamiast uszkadzać pojazd.
     
    pozdrawiam.
  2. Like
    vRage otrzymał reputację od KopeK_case 0,1,2,3   
    Cześć,
    co wgle chcesz uzyskać?
     
    funkcja "strcat" łaczy ze soba string'i- w tym przypadku 'b'  to : "TestTest" (?), więc nie ma tu żadnych "casów" bo jest tylko jedna opcja na liście. Aby pojawiło się kilka opcji, po prostu oddzielamy je "\n", w wielkim skrócie :
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PRZELADOWANE,DIALOG_STYLE_LIST,"Przełowany Towar", "Towar1 \nTowar2 \nTowar3 \nTowar4", "Załaduj", "Wróć"); Da nam kolejno(przy tworzeniu odpowiedzi na dialogi) : Towar1 - case 0, Towar2 - case 1, Towar3 - case 2, Towar4 - case 3
     
    Mam nadzieję że dobrze zrozumiałem.
     
    pozdrawiam.
  3. Like
    vRage otrzymał reputację od SebOsDMProblemy przy komplikacji   
    Istnieje już zmienna PlayerName, po prostu usuń  z linijek 2770 oraz 11886 :
    PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]  
    //---------------------//
     
     
     
     
    Niezdefiniowano "PlayerName"
     
    Użyj funkcji pobierającej nick z mapy a jezeli takowej nie masz :
     
     
     
    new PlayerName[MAX_GRACZY][MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,PlayerName[playerid],MAX_PLAYER_NAME); //-----------------------//
     
     
     
     
    Niezdefiniowano "playerId"
    Najprawdopodobniej pomyliłeś się i dałeś duże "I" w playerid
     
    pozdrawiam.
×