Skocz do zawartości

Dwhead

Użytkownik
  • Zawartość

    158
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dwhead

  • Tytuł
    Średnio zaawansowany

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

902 wyświetleń profilu
  1. Chyba 0.4 nie będzie sądząc po nowym poście kalcora "10 years of sa-mp".

    1. Pokaż poprzednie komentarze  17 więcej
    2. .silent

      .silent

      Nie odpowiada bo nie chce, nigdy nie odpowiadał na takie pytania. Co do samego bugu, ponoć lista była atakowana (co moim zdaniem jest możliwe) fejkowymi serwerami, co nie zmienia faktu że trzeba mieć coś nie tak w głowie lub za dużo pieniędzy (lub po prostu serwer który sam to zarabia) żeby płacić za dodatkową zakładkę. Ja sam nawet jej nigdy nie przeglądałem tylko zakładke internet bo tam było więcej serwerów.

      Moim zdaniem Kalcor wyda 0.4 czy jakkolwiek się to będzie zwało, a zakładki nie włącza dlatego że wprowadzi nową poprawioną. Z tego co pamiętam 0.4 było już w fazie "produkcji" gdy Kalcor był zmuszony wypuścić jakąś małą aktualizacje (ale ręki sobie uciąć nie dam, wydaje mi się że gdzieś coś takiego przeczytałem) więc raczej ją dokończy.

    3. samp_02X

      samp_02X

      Mógłby jeszcze wypuścić 0.4, ale wydaje mi się, że 0.3.7 jest ostatnią wersją. Pisał, że dla niego liczy się zdanie tylko największych serwerów i z tego co widzi to mało serwerów korzysta z nowych funkcji 0.3.7... beka

      Z GTA:SA da się dużo wycisnąć co widać po MTA, ale do tego potrzeba jakiegoś teamu, a nie jednej osoby..

      Nadal uważam, że SAMP na OpenSource zyskałby dużo więcej i teraz jest to chyba jedyna słuszna opcja na "ratowanie" tego MP.

    4. Belfer

      Belfer

      ' If it were up to me, I'd go back and redesign a lot of things about SA-MP. In that case a 0.4 might be feasible. ' ~Kalcor

       

      nie spodziewajcie sie nowej wersji predko

  2. Dwhead

    Tokyo Mapa PSZ Polski Serwer Zabawy

    Jakieś zdjęcie czy coś?
  3. Dwhead

    Dynamiczny system domów by Quis (PWN)

    Na konkurencyjnym forum gdzie wystawiałeś widziałem, że też ktoś ma z tym problem.
  4. Dwhead

    Dynamiczny system domów by Quis (PWN)

    Quis poprawisz to? Dużo osób ma z tym problem.
  5. Wydaje mi się Wojtek, że odbiegasz od tematu. Autor pytał się czy wypali takie coś, a nie czy komuś się chce. Tworzenie czegoś na wzór gry miałoby sens ale zapewne to nie minecraft, przykładowo dayz w sa-mp też jest i ma się dobrze.
  6. Dwhead

    Dynamiczny system domów by Quis (PWN)

    Skrypt pobierałem wczoraj, wersję R3. Pisze, że nie możesz otrzymywać prywatnych wiadomości. W bazie mam tylko jeden dom. http://www.solidfiles.com/d/618e127b68/Houses.db
  7. Dwhead

    Dynamiczny system domów by Quis (PWN)

    Quis stworzyłem dom i gdy wpisuję /kupdom pisze, że nie jestem w pobliżu, także klawisz wchodzenia nie działa. Gdy użyję listy domów i się teleportuje to wszystko działa niby poprawnie. Po restarcie serwera także muszę się teleportować żeby działało.
  8. Dwhead

    "Dobry" AntiCheat

    Witam, mógłby mi ktoś polecić jakiś antycheat, najlepiej plugin(nie od Gamer_Z, ponieważ ma błędy z sampgdk).
  9. Dwhead

    Kolejność callbacków

    Nic,crashuje.
  10. Dwhead

    Kolejność callbacków

    Masz: http://pastebin.com/HSXxLk0M
  11. Dwhead

    Kolejność callbacków

    Dziwne jak dam do OnPlayerConnect to teraz od razu po połączeniu crashuje gracza. Wie ktoś może jak to naprawić, muszę mieć tą funkcję na serwerze.
  12. Dwhead

    Kolejność callbacków

    Super jestem coraz bliżej naprawienia. Printowanie kończy za TogglePlayerSpectating(playerid,true); w OnPlayerRequestClass. Tylko dlaczego? Dzięki wielkie za chęć pomocy.
  13. Dwhead

    Kolejność callbacków

    Nie jestem jakiś nieudolny żebyś mi to musiał w ten sposób tłumaczyć. Kompiluje się normalnie bez żadnych błędów, tylko pokazuje mi wielkość itp. bo dopisałem do pawn.cfg -d3. NexuS coś próbował pomóc i ostatecznie poszedł z kompa...
  14. Dwhead

    Kolejność callbacków

    Kurcze, mam parzyste znaki. -- NexuS pomaga mi na gg jak nie będzie dalej działać to napiszę.
  15. Dwhead

    Kolejność callbacków

    Nie rozumiem o co chodzi co z tym znakiem. W textdrawach?
×