Skocz do zawartości

EpicFace

Użytkownik
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O EpicFace

  • Tytuł
    Santino Corleone
  • Urodziny 18.04.1997

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Palędzie k.Poznania
  1. EpicFace

    Custom.IMG & Custom.IDE

    Ajajaj... zapomniałem zdać raport. No nic, lekki odkop, ale nie chcę być nie w porządku. Sprawa ma się następująco; chciałem by dało się tak nowe skiny instalować, ale się nie da. Ogólnie wszystko działa, aczkolwiek największy urok miałbyć z instalacją skinów, które nie zaliczają się do SAMP. No nic. Lajk za pomoc, a temat można zamknąć.
  2. EpicFace

    Custom.IMG & Custom.IDE

    @UP Zobaczymy, czy to zadziała. ;)
  3. EpicFace

    Piąte urodziny Pawno.PL !

    Życzę Wam, jak i całej społeczności, aby forum nadal działało w tak dobrej formie, jak teraz. Aby do społeczności dołączała jak największa liczba utalentowanych osób. Jak najmniej banowania, blokowania, poprawiania i usuwania użytkowników i ich komentarzy. Liczę, że za kolejne pięć lat odwiedzę tą stronę i znów zastanę pomocnych i uprzejmych forumowiczów. (Nie znam lepszej strony, na której mogę znaleźć pomoc dot. programowania w Pawno.) Przy okazji chciałbym podziękować, że pomimo iż jestem tak tępy, mogłem liczyć na pomoc. :P
  4. EpicFace

    Custom.IMG & Custom.IDE

    Siemano! (Jeśli temat napisałem w złym dziale (bo nie wiedziałem do jakiego go przydzielić), to proszę temat przenieść. Dziękuję.) Słuchajcie, mam problem związany z plikami z tytułu tematu. Otóż chcę dodać nowe obiekty na serwer tak, by nie podmieniać istniejących. Wiem, że to się robi za sprawą Custom.IMG i Custom.IDE. Z plikiem IMG - wiadomo, wystarczy dodać do niego model i teksturę. Ale co dalej? Mam coś takiego. Taki jakby szablon, który znalazłem w internecie. objs #paste object identifiers beneath this line #format: object id, dff file, txd file, draw distance, flags end tobj end path end 2dfx end anim end txdp end Wiadome jest, że należy dodawać tutaj linijki tekstu, odpowiedzialne za model. Przykładowo, powinno wyglądać to tak: nowe ID, model, tekstura, limit rysowania, flags (?) Najgorsze w tym wszystkim jest to, że za cholerę nie wiem, gdzie wkleić taką gotową linijkę. Jeśli mogę, to proszę Was o pomoc. Mam nadzieję, że mieliście z tym do czynienia. A, i chciałbym się dowiedzieć, czy tu mogę wrzucać tylko modele, czy także skiny? Z góry dziękuję za pomoc.
  5. EpicFace

    Jeśli nie zatrzymam się na czerwonym...

    Zbyt skomplikowane, raczej sam sobie nie poradzę. Czyli dało by się jakoś zaimpletować to na serwer, jako plugin? Zadziała coś takiego?
  6. EpicFace

    Jeśli nie zatrzymam się na czerwonym...

    - Ten post można usunąć, napisałem go przez przypadek. -
  7. EpicFace

    Jeśli nie zatrzymam się na czerwonym...

    Voile'a! http://www.mediafire.com/download/g0s39d0p653z5jh/star_for_red_3.zip
  8. EpicFace

    Jeśli nie zatrzymam się na czerwonym...

    Myślałem, że się nie da dekompilować plików. Proszę bardzo. http://addons-city.pl/gtasa_cleo/13164-star-for-red.html A co do świateł, to zmieniają się równocześnie u wszystkich. Jeśli by tak nie było, to serwery Role Play miały by trochę problem a i sam jak gram z bracholem na LANie to widzę że jest zmiana w tym samym czasie.
  9. EpicFace

    Jeśli nie zatrzymam się na czerwonym...

    Raczej nie, bo jak się taki mod skompiluje, podobnie jak w pawnie to się już tego nie da odzyskać w drugą stronę. Dobra, dzięki wielkie za wysiłek. Jeśli tacy eksperci jak Wy mówią, że się nie da tego zrobić, to tak musi być. Liczyłem, że się uda, aczkolwiek miałem wątpliwości. No nic, każdy w takim razie dostanie lajka przy każdym poście a ja uważam temat za zamknięty. Dzięki wielkie jeszcze raz. Pozdrawiam. :)
  10. EpicFace

    Jeśli nie zatrzymam się na czerwonym...

    Słuchajcie, to niby jak ktoś wykonał taki skrypt w CLEO? Nie można tego naprawdę na podstawie obiektu, czy coś, że w jego obrębie będzie działał skrypt? Nie da się sprawdzić jakiego koloru światło się świeci w danym momencie?
  11. Cześć Wam! Słuchajcie, znalazłem na necie skrypt CLEO, który dodaje trzy gwiazdki złej sławy, gdy się przejedzie na czerwonym świetle. A teraz pytanie. Czy jest możliwość stworzenia czegoś podobnego na SAMPie? Chodzi o to, jak napisać skrypt by po przejechaniu na czerwonym świetle gracz otrzymywał np. karę pieniężną. Da się coś takiego zrobić? Bedę wdzięczny za pomoc. Odwdzięczę się lajkiem, jeśli ktoś chce. Z góry dziękuje, Damian. :)
  12. EpicFace

    Pewien, trapiący problem.

    Aha, rozumiem. Bardzo dziękuję za pomoc. :) Z tym ustawianiem to chyba trochę by męcząca praca była. Usunęli ich sporo, licząc z inną roślinnością, ale jeszcze raz dzięki. :)
  13. Siemanko! Słuchajcie, mam pewną sprawę i liczę na Waszą pomoc. Otóż chodzi o to, że gdy gram na SAMPie, mam wrażenie że część roślinności i drzew została usunięta, w porównaniu z Single Player. Da się coś z tym zrobić? Jeśli tak, napiszcie. Z góry dziękuję.
  14. EpicFace

    [Quake III: Arena] Epic Mynx 1.0

    Pamiętacie starego, dobrego Quake'a III: Arena? Jeśli tak, to przedstawiam Wam nowy model Mynx, który po cześci jest mojego autorstwa. Prace nad nim trwały parę godzin, dlatego też mam nadzieję że Epic Mynx będzie Waszym nowym, ulubionym modelem w grze, pomimo iż Q3A to już Old School.
  15. EpicFace

    Pickups Teleport Homs

    Nie będziesz miał chyba nić przeciwko jakbym to sobie przerobił na swoje potrzeby, hmm? Dodam iż na razie to będzie do własnego użytku, nie będę publikować tego...
×