Skocz do zawartości

skyvoo

Użytkownik
  • Zawartość

    1197
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana skyvoo w dniu 10 Lipiec 2016

Użytkownicy przyznają skyvoo punkty reputacji!

O skyvoo

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 10.01.1996

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

4039 wyświetleń profilu
  1. skyvoo

    Pralka plus suszarka

    Nie musiałeś się wysilać. Zaraz napisze jakiś ziomek który poleci jakiś sklep albo coś. Reklama. Nie wiem dlaczego kolo nie ma jeszcze bana za multikonto.
  2. Siemanko. Mam zadanie z dziedziczeniem no i nie wiem jak sie za to zabrać. Mam 3 klasy http://pastebin.com/1dmS9G5K tak jak tutaj no i musze zrobić tak, żeby można bylo za pomocą konstruktorów i metod w TabOsoba dodawać osoby pracujące, studiujące oraz oba. Wiem tylko że muszę zamienić Osoba * Tab na Osoba ** Tab. Ktoś jakieś wskazówki?
  3. skyvoo

    Gdzie w dobrej cenie zamowić koszulki z nadrukiem

    Rozwala mnie ten gość. 3 konta ma i sam sobie zawsze odpowiada. Ogarnie administracja coś z nimi?
  4. skyvoo

    1badej2 DESIGN - Grafika Komputerowa

    Chyba się nie postarałeś.
  5. Potrzebuje pilnie pomocy. http://pastebin.com/E0r5pVGY Mam taki kod i kolo sobie wymyslil zeby zrobic konstruktor kopiujacy TabOsoba::TabOsoba(TabOsoba & wzor) i teraz pytanie. Jak go zrobić? Poźniej muszę zrobić jeszcze metode TabOsoba::DodajOsobe korzystając z tego TabOsoba
  6. skyvoo

    Polskie znaki i CP

    Zrób tak. Zapisz w Notepadzie++ ten plik i otwórz go później programem z paczki (PAWNO.exe) i sprawdź czy są polskie znaki. Jeżeli nie ma to musisz zmienić kodowanie znaków. Jeżeli są to nie wiem.
  7. skyvoo

    Polskie znaki i CP

    W czym kodzisz? Wiem, że miałem taki problem z Sublime Text 2 kiedyś.
  8. skyvoo

    Polskie znaki i CP

    2: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterCheckpoint http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerLeaveCheckpoint A co do pierwszego to nie bardzo rozumiem
  9. skyvoo

    Wymiana karty graficznej

    Ogólnie beka. To zainwestuj w procesor. CS GO zżera głównie procka. Równie dobrze możesz kupić jakąś i5 (np. 4590 - ja mam taką) z zintegrowaną kartą graficzną i będzie ci dobrze działał. Paczaj:
  10. skyvoo

    Dysk zabezpieczony przed zapisem..

    Mam to samo z penem. Tylko pen troche juz ma i ogólnie ostatnio coś się stało. Pen do wyrzucenia podobno.
  11. skyvoo

    Bootloader Windowsa

    Przez ciebie zachciało mi się spróbować tego cudeńka. Właśnie próbuje zainstalować to na wirtualnej maszynie.
  12. skyvoo

    Ciekawa gra

    DayZ nie jest darmowe. Jedyne co za darmo mi przychodzi to wszystkie te z mikropłatnościami typu LoL, World of Tanks
  13. skyvoo

    Jakie sportowe buty na cieplejsze dni

    Od adidasa teraz ZX Flux'y. Popularne teraz jak kiedyś Air Maxy od nike. Ale według mnie lepsze. Osobiście, wolę proste, coś w stylu Vansów.
  14. skyvoo

    Szukasz jakiegos stylu/skryptu php/html?

    http://php.net/manual/pl/function.date.php
  15. skyvoo

    Pad do lapka

    Właśnie z padem od PS3 (nie wiem jak z PS4) trzeba kombinować ale da się go podłączyć przez BT. @Bantu dzieki za przypomnienie o tym adapterze. Szkoda tylko, że nie działa na Win 7, bo na stacjonarce mam 7 dalej xD
×