Skocz do zawartości

Akuku5

Użytkownik
  • Zawartość

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Akuku5

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

654 wyświetleń profilu
  1. Akuku5

    SetDynamicObjectMaterial

    Dobra, problem sam jakoś rozwiązałem. Następnym razem dam Wam więcej kodu.
  2. Witam, mam pewien problem, półgodziny się zastanawiałem dla czego tak się dzieje, dlatego mam nadzieję, że w pomożecie mi w jego naprawie. Wyskakuje taki errorek: error 035: argument type mismatch (argument 1) A o to kod z którego pochodzi error: Billboard[i][billboardgameid] = CreateDynamicObject(ble,ble,ble,ble); Streamer_SetIntData( STREAMER_TYPE_OBJECT, Billboard[i][billboardgameid], E_STREAMER_EXTRA_ID, i ); SetDynamicObjectMaterial( Billboard[i][billboardgameid], 2, 4002, "cityhall_lan", "lacityhwal1", [my kolor] ); enum billboardinfo { billboard_uid, [itp,itp], billboardgameid } new Billboard[MAX_BILLBOARD][billboardinfo];
  3. Akuku5

    [GTD] HRV-RP oryginał - skrypt + panele + baza danych

    "Pisać każdy potrafi, ale robić to nima komu" - by Patryk.
  4. Akuku5

    [GTD] HRV-RP oryginał - skrypt + panele + baza danych

    Ma ktoś pełną baze danych? W aktualnej panele nie działają.
  5. Witam, mam problem z światłami tylnimi. Chciałbym aby LIGHT2 świecił się, a LIGHT4 nie świecił się. Próbowałem to zrobić i niestety się nie udało. Jakieś pomysły? Dodam że albo tylnie światła wszystkie się świecą, ale wcale. GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 1011, tires);
  6. Akuku5

    [ROZWIĄZANY]Pociski, problem.

    Dobra, dzięki wielkie. A jeżeli chodzi o kod, to jest on dobrze napisany i nie pokaże dla każdego.[oprócz pocisk1]
  7. Akuku5

    [ROZWIĄZANY]Pociski, problem.

    Niestety ale nie.
  8. Akuku5

    [ROZWIĄZANY]Pociski, problem.

    new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Vehicles[vehid][veh_pociski]>0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 432) { new keys, void,lstr[150]; GetPlayerKeys(playerid, keys, void, void); if(keys & KEY_FIRE || keys & KEY_ACTION) { if(GetPVarInt(playerid, "przeladowal")==0) { foreach(i,MAX_PLAYERS) { TextDrawShowForPlayer(playerid, pociski1); TogglePlayerControllable(playerid, false); SetTimerEx("przeladowanie", 2000, false, "i", playerid); SetPVarInt(playerid, "przeladowal", 1); Vehicles[vehid][veh_pociski] -= 1; format(lstr, sizeof(lstr), "Pociski:%d",Vehicles[vehid][veh_pociski]); TextDrawSetString(pociski0[i],lstr); } } } } return 1; } Ok.
  9. Akuku5

    [ROZWIĄZANY]Pociski, problem.

    To akurat nie ma znaczenia czy mam zero czy trzydzieści. Zawsze na -70 zmienia.
  10. Witam, mam problem. Od razu może podam kod : Vehicles[vehid][veh_pociski]--; format(lstr, sizeof(lstr), "Pociski:%d",Vehicles[vehid][veh_pociski]); TextDrawSetString(pociski0[i],lstr); Jest ten kod zrobiony na przycisk, lecz kiedy kliknę go to ilość pocisków zmienia mi się na -70. I jeszcze jedno mam pytanie, a mianowicie czy znacie jakiś sposób na szybkie podzielenie całej mapki na około 100 gangzone?
  11. Akuku5

    [ROZWIĄZANY]Blokowanie strzelania z czołgu.

    Dobra, coś tam wykombinuje aby jeszcze osoba kierująca nie widziała strzału. Wielkie dzięki za pomoc ALL! Do zamknięcia.
  12. Akuku5

    [ROZWIĄZANY]Blokowanie strzelania z czołgu.

    Nie działa to coś, po za tym już robiłem coś podobnego więc odpada..
  13. Akuku5

    [ROZWIĄZANY]Blokowanie strzelania z czołgu.

    A wybuch da rade zablokować?
  14. Akuku5

    [ROZWIĄZANY]Blokowanie strzelania z czołgu.

    A dało by zablokować klawisz? Z tego co sprawdzałem to w czasie zamrożenia nie wystrzela, lecz wiadomo. Pocisk szybszy od onplayerupdate...
  15. Akuku5

    [ROZWIĄZANY]Blokowanie strzelania z czołgu.

    A nie dało by rady jakoś zrobić że nie wystrzeli tego pocisku? Sam mówiłeś że OnPlayerWeaponShot nie działa w pojazdach. Przynajmniej w czołgach.
×