Skocz do zawartości

John563

Użytkownik
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O John563

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowy Sącz

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    RolePlay

Ostatnie wizyty

304 wyświetleń profilu
  1. John563

    RolePlay+ - Najnowsza wersja.

    Wrzuciłem ją również na gta*. Wcześniej jakiś Bartis wrzucił skrypt na gtaonline i zbierał za nią piwa, postanowiłem, że udostępnię go wszędzie, aby oszust nie mógł dostawać za nią czegokolwiek. Co do includów, to najnowsze sampa + kilka, które znajdziesz na google.
  2. Witam, udostępniam wam moją przeróbkę GeoGaming, była ona na serwerze RolePlay+, uRolePlay, Original-Game. - Dodano mmaty. - Dodano dynamiczne bramy w interiorach i vw 0. - Poprawiono 3d nicki. - Poprawiono system wypłat. - Poprawione duty. - i wiele wiele innych.. W gamemodzie są proste bugi do naprawienia, mają one zapobiegać tworzeniu serwerów na chwile przez randomowe osoby. ScriptFiles +.pwn http://www.speedyshare.com/KkRSh/gm.zip Virusscan: https://www.virustotal.com/pl/file/5943e36e8565e58b3e96efdb8b8a643875cfa43f4e98ad8d49a298f8f6966c88/analysis/1454099798/ ZABRANIA SIĘ WRZUCANIA SKRYPTU BEZ ZGODY AUTORA.
  3. John563

    [ROZWIĄZANY][Problem]Gamemode

    Sprawdź skrzynkę - mapa się kompiluje, sprawdź również co Ci tam napisałem.
  4. John563

    [ROZWIĄZANY]Przekazanie broni innemu graczowi

    4. ResetPlayerWeapons(playerid);
  5. John563

    [ROZWIĄZANY][Problem]Gamemode

    Lub podeślij mi skrypt na PM, naprawie Ci to jeśli nie umiesz Sobie z tym poradzić.
  6. John563

    [ROZWIĄZANY]Nie wiem jak zrobić wezwanie

    CMD:pd(playerid, params[]) { new text[256]; if(sscanf(params, "s[256]",text)) return Info(playerid, "/pd [treść zgłoszenia]"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)&& TUTAJ sprawdzaj czy jest policjantem) { // jeśli tak format(String, sizeof(String), "Treść zgłoszenia: %s", text); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, String); } return 1; } return 1; } Nie mam pojęcia jak tu cytat włączyć ;d
  7. John563

    [ROZWIĄZANY][Problem]Gamemode

    Dodatkowo tutaj masz opis funkcji ShowPlayerDialog.
  8. John563

    [ROZWIĄZANY][Problem]Gamemode

    Ściągnij najnowsze include z www.sa-mp.com - pobierasz paczkę serwera i tam znajdziesz najnowsze include a_samp, etc.
  9. John563

    [ROZWIĄZANY][Problem]Gamemode

    Wychodzę z założenia, że jeśli coś nie jest używane, to po co trzymać to w kodzie.
  10. John563

    [ROZWIĄZANY]Czy gracz jedzie do tyłu

    Raczej będzie trudne do sprawdzenia czy gracz porusza się do tyłu - możesz pokombinować z tym trzymaniem S. Jeśli Ci to nie pasuje, to powiedz do czego potrzebujesz tej funkcji, w skrócie co chcesz wykonać, to może wtedy Ci pomożemy.
  11. John563

    [ROZWIĄZANY][Problem]Gamemode

    C:\Users\User\Desktop\Pawno\GameMode\RolePlay 0.0.1.pwn(48) : error 017: undefined symbol "ShowPlayerDialog" Najnowsze include jest? A jeśli tak, to po prostu: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Informacja", string, "Zaloguj","Wyjdz"); Co do drugiego, to jeśli ret_memcpy nie jest używany, to po prostu go usuń.
  12. John563

    [ROZWIĄZANY]Jak zmienić spawn gracza po rejestracji

    w OnPlayerRequestSpawn poszukaj, tam pewnie znajdziesz to czego szukasz.
  13. John563

    [ROZWIĄZANY]OnPlayerText, /me w **.

    Dobra dzięki - naprowadziłeś mnie na właściwy tor, lecz wybacz zrobiłem to nieco inaczej i moim zdaniem bardziej efektywniej. Dzięki wszystkim za pomoc, wesołych świąt.
  14. John563

    [ROZWIĄZANY]OnPlayerText, /me w **.

    Tak, tylko jak to zamknąć, czyli jak domknie drugim *? Dodatkowo przecież jak zrobię to tak jak mówisz, to przecież cały tekst mi pokoloruje na fioletowy, a nie tylko tam gdzie jest *. Mętlik w głowie, nie mam pojęcia jak to zrobić. Chce aby jak ktoś napisze Cześć nazywam sie tak i tak, *wówczas wyciąga ręke do niego*, miło mi Cię poznać. To żeby wyglądało to tak. Michael Davise mówi: Cześć nazywam się tak i tak, *Wówcza wyciąga rękę do niego*, miło mi Cię poznać. -- Początek ma być normalnie biały, środek w * ma być fioletowy i jak napisze tekst po zamknięciu *, to ma być dalej biały.
  15. John563

    [ROZWIĄZANY]OnPlayerText, /me w **.

    Chodzi o to, że jak napisze normalnie na t, bez używania komendy, wpisze CześĆ/ nazywam się John, *Wówczas wyciągnął do niego rękę*.
×