Skocz do zawartości

eXe

Użytkownik
  • Zawartość

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O eXe

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. eXe

    Kolczatka

    Cześć, mam pytanie jak zrobić kolczatkę? Chodzi o to, że jak wpiszę /kolczatka to w tym samym miejscu pojawia się ona. Nie chodzi mi o sam objekt, tylko, żeby rzeczywiście przebijała opony. Dziękuje z góry.
  2. eXe

    Sam się wyłacza

    A weź spróbuj usunac rejestracje i zobacz czy wtedy tak się dzieje. Albo inaczej, wez otworz na serwerze czystą mapkę i wejdź i zobacz czy tak się dzieje.
  3. eXe

    Rejestracja

    To może byc spowodowane tym, że to dini?
  4. eXe

    Rejestracja

    Działa, a jakieś pomysły z tym logowaniem? @UP Wiem, wiem, na razie tylko tak do testów robiłem - żeby ogólnie ogarnac robienie rejestracji :D Będę zmieniał na DOF2.
  5. eXe

    Rejestracja

    Witam. Mam rejestracje, i chodzi o to, że przy rejestracji jak nic nie wpiszę to i tak mnie zarejestruje. Niby zrobilem, że jak się nic nie wpisze to wyświetla się komunikat - ale nie działa. Proszę o pomoc, kod: OnPlayerConnect - OnDialogResponse: - stock: - To samo z logowaniem. Jeśli wpiszę złe hasło to też idzie dalej: OnPlayerConnect ShowPlayerDialog(playerid, logowanie, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "{6ACC1D}AirPoland -> Logowanie", "{FFFFFF}Witaj na serwerze.\nTwoje {6ACC1D}konto jest zarejestrowane{FFFFFF}, podaj {6ACC1D}haslo {FFFFFF}aby sie zalogowac.", "Zaloguj", "Anuluj"); OnDialogResponse if(dialogid == logowanie) { if(response == 0) { SendClientMessage(playerid, c_czerwony, "Anulowales logowanie. System wyrzucil Cie z serwera."); Kick(playerid); return 1; } if(response == 1) { Login(playerid, inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, klasa, DIALOG_STYLE_LIST, "{6ACC1D}AirPoland -> Rozpocznij jako...", ""pilot"Pilot\n"kontrola"Kontrola Lotow\n"policja"Policja", "Wybierz", "Anuluj"); } } stock stock Login(playerid, key[]) { new Gracz[64]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(Gracz, sizeof(Gracz), "/Konta/%s.txt", Gname); if(!strcmp(key, dini_Get(Gracz, "Haslo"), false)) { WczytajGracza(playerid); } else { ShowPlayerDialog(playerid, logowanie, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "{6ACC1D}AirPoland -> Logowanie", "{6ACC1D}Zle haslo. {FFFFFF}Podaj swoje prawdziwe haslo!", "Zaloguj", "Wyjdz"); } return 1; }
  6. eXe

    Pomoc - Funkcja

    Mam tak caly czas ale niestety dalej robia sie te krzaczki.
  7. eXe

    Pomoc - Funkcja

    Dzięki. Czekam na odpowiedź drugiego pytania.
  8. eXe

    Pomoc - Funkcja

    Czesc. Mam pytanie, jaka funkcje trzeba uzyc aby uzyskac taki efekt? Z góry dzięki. //I jeszcze jedno. Czy da się coś zrobic aby z NotePada++ "wychodziły " polskie znaki? Bo mimo tego, że robię np. Ś to powstają na serwerze tak zwane "krzaczki".
  9. eXe

    Mapa POP serwera

    pobierz crash detect
  10. eXe

    Problem Pawno!

    CMD:animacje(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "** Animacje **"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "/poddajsie /wypity /bomba /aresztuj /lol /patrz /kradnij /wal"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "/aresztuj2 /zjeb /aresztowany /kaleka /slap /pal2 /psy /lez "); SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "/kryc /rzygaj /jedz /machaj /klaps /smierc /deal /caluj /drag /lej "); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "/smoke /usiadz /walsie /klub /gadugadu /dance 1-4"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Aby Zatrzmać jakomś animacje wpisz /astop"); return 1; } CMD:poddajsie(playerid, params[]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP); } return 1; } CMD:aresztuj(playerid, params[]) { ApplyAnimation( playerid,"ped", "ARRESTgun", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:lol(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "RAPPING", "Laugh_01", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); } return 1; CMD:patrz(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "SHOP", "ROB_Shifty", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:kradnij(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "SHOP", "ROB_Loop_Threat", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:wal(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "PAULNMAC", "wank_loop", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:aresztuj2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "plc_drgbst_01", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:zjeb(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "PAULNMAC", "wank_out", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:aresztowany(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "crm_drgbst_01", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:kaleka(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "SWEET", "Sweet_injuredloop", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } COMMAND:slap(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "SWEET", "ho_ass_slapped", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } COMMAND:pal2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "SMOKING", "F_smklean_loop", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } COMMAND:psy(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "COP_AMBIENT", "Coplook_loop", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } COMMAND:lez(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 0, 0, 0, 1, 0); return 1; } COMMAND:kryc(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "ped", "cower", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } COMMAND:rzygaj(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "FOOD", "EAT_Vomit_P", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:jedz(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "FOOD", "EAT_Burger", 3.00, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:machaj(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "KISSING", "BD_GF_Wave", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:klaps(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "SWEET", "sweet_ass_slap", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:smierc(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "WUZI", "CS_Dead_Guy", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:deal(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "DEALER", "DEALER_DEAL", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:caluj(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "KISSING", "Playa_Kiss_02", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:drag(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "CRACK", "crckdeth2", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:lej(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, "PAULNMAC", "Piss_in", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:smoke(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid,"SMOKING", "M_smklean_loop", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:usiadz(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "ParkSit_M_loop", 4.0, 0, 0, 0, 1, 0); return 1; } CMD:walsie(playerid, params[]) { ApplyAnimation( playerid,"ped", "fucku", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1 ); return 1; } CMD:klub(playerid, params[]) { switch (cmdtext[6]) { case 'a', 'A':{ ApplyAnimation( playerid,"STRIP", "strip_A", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); return 1; } case 'b', 'B':{ ApplyAnimation( playerid,"STRIP", "strip_B", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); return 1; } case 'c', 'C':{ ApplyAnimation( playerid,"STRIP", "strip_C", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); return 1; } case 'd', 'D':{ ApplyAnimation( playerid,"STRIP", "strip_D", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); return 1; } case 'e', 'E':{ ApplyAnimation( playerid,"STRIP", "strip_E", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); return 1; } case 'f', 'F':{ ApplyAnimation( playerid,"STRIP", "strip_F", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); return 1; } case 'g', 'G':{ ApplyAnimation( playerid,"STRIP", "strip_G", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); return 1; } } return 1; } CMD:gadugadu(playerid, params[]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) { ApplyAnimation(playerid,"PED","IDLE_CHAT",4.1,1,1,1,1,1); return 1; } } CMD:astop(playerid, params[]) { ClearAnimations(playerid); return true; } CMD:dance(playerid, params[]) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"/dance [dziki styl 1-4]"); return 1; } dancestyle = strval(tmp); if(dancestyle < 1 || dancestyle > 4) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"/dance [dziki styl 1-4]"); return 1; } if(dancestyle == 1) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1); } else if(dancestyle == 2) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2); } else if(dancestyle == 3) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3); } else if(dancestyle == 4) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE4); } return 1; }
  11. eXe

    ShowPlayerDialog - pomocy

    Dzięki.
  12. eXe

    ShowPlayerDialog - pomocy

    mapa.pwn(225) : error 035: argument type mismatch (argument 1) mapa.pwn(225) : error 035: argument type mismatch (argument 1) mapa.pwn(226) : error 035: argument type mismatch (argument 5) mapa.pwn(220) : warning 203: symbol is never used: "staty"
  13. Witam. Chciałbym zrobic aby w GUI wyświetliły mi się statystyki. Korzystam na razie z dini. Zrobiłem coś takiego, ale nie działa. Proszę o pomoc jak to zrobic. new staty; new Gracz[64]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(Gracz, sizeof(Gracz), "/Konta/%s.txt", Gname); format(staty, sizeof(staty), "Statystyki:\nPieniadze: %d$\nScore: %d$\nSkin: %d", dini_IntSet(Gracz, "Pieniadze"), dini_IntSet(Gracz, "Score"), dini_IntSet(Gracz, "Skin")); ShowPlayerDialog(playerid, panel_stats, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Panel -> Statystyki", staty, "Wybierz", "Cofnij");
  14. eXe

    [Szukam]Poszukuje osoby

    Po 1, to co UP a po drugie nie ten dział.
  15. eXe

    Error

    daj na koniec mapy stock strrest(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= ' ')) { index++; } new offset = index; new result[128]; while ((index < length) && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } Pokaż linijkę 7853, 7852.
×