Skocz do zawartości

SebOsDM`

Użytkownik
  • Zawartość

    166
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana SebOsDM` w dniu 15 Styczeń 2015

Użytkownicy przyznają SebOsDM` punkty reputacji!

O SebOsDM`

  • Tytuł
    Pomocnik

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SA-MP 0.3.7

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

1273 wyświetleń profilu
  1. SebOsDM`

    [ROZWIĄZANY]GetPVarInt

    Teraz już rozumiem. Dzieki wielkie!
  2. SebOsDM`

    [ROZWIĄZANY]GetPVarInt

    A jak to działa na przykładzie systemu zgłaszania bugów A_TERTMINATOR'a? Jakoś tego nie łapie. CMD:bug(playerid, params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Wpisz /bug [opis]"); if(GetPVarInt(playerid, "Zglosil") == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Już zgłaszałeś buga!"); new str[265], opis[128]; mysql_real_escape_string(params, opis); format(str, sizeof str, "INSERT INTO `bugi` (`nick`, `data`, `opis`) VALUES ('%s', NOW(), '%s')", Player(playerid), opis); mysql_query(str); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Błąd został zgłoszony, postaramy się go naprawić"); SetPVarInt(playerid, "Zglosil", 1); return 1; } Pozdrawiam
  3. SebOsDM`

    [ROZWIĄZANY]TextDraw Editor

    new Text:TDEditor_PTD; TDEditor_PTD = CreateTextDrawDraw(playerid, 448.828765, 17.916675, "Witamy na serwerze"); TextDrawLetterSize(TDEditor_PTD, 0.711566, 5.041665); TextDrawAlignment(TDEditor_PTD, 3); TextDrawColor(TDEditor_PTD, -16776961); TextDrawSetShadow(TDEditor_PTD, 2); TextDrawSetOutline(TDEditor_PTD, 0); TextDrawBackgroundColor(TDEditor_PTD, 255); TextDrawFont(TDEditor_PTD, 3); TextDrawSetProportional(TDEditor_PTD, 1); TextDrawDrawShadow(TDEditor_PTD, 2); Pokazujesz: TextDrawShowForPlayer(playerid, TDEditor_PTD); Ukrywasz: TextDrawHideForPlayer(playerid, TDEditor_PTD);
  4. SebOsDM`

    [ROZWIĄZANY]GetPVarInt

    Witam, czy mógł by mi ktoś objaśnić do czego jest używana funkcja GetPVarInt ? Mile widziane przykłady. Pozdrawiam
  5. SebOsDM`

    Funkcja przyciemnienia tekstu

    Dzieki przyda się na przyszłość. Temat można lock
  6. SebOsDM`

    Funkcja przyciemnienia tekstu

    Dzieki o to mi chodziło! PS. Ten include posiada jeszcze jakieś opcje? Pozdrawiam
  7. Witam. Szukałem ale nie znalazłem rozwiązania. Chodzi o funkcje przyciemnienia tekstu {b} {/b}: Przykład: format(str, sizeof str, " Gracz {b}%s{/b} wbił na nasz serwer.", Player(player), Player(playerid)); SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, str); //czerwony Pozdrawiam
  8. SebOsDM`

    [ROZWIĄZANY]Pobieranie tekstu z MySQL

    Wszystko działa jak trzeba! Dzieki za pomoc
  9. Witam. Zaczynam uczyć się pobierania, wysyłania i aktualizowania danych w bazie MySQL. Plugin to plugin StrickenKid'a Otóż nie wiem jak pobrać z mysql text o długości 10 znaków. Mam tabele O nazwie JakaśNazwa i kolumne o nazwe NazwaKolumny (varchar (10)) Chciałbym pobrać tekst tej kolumny (NazwaKolumny) i porównać go z tekstem tablicy: new GoodText[10] = "qwerty1234"; jesli tekst pobrany z mysql i tekst z tablicy się zgadzają wykonuje się to co tam dodam. Pozdrawiam
  10. SebOsDM`

    [ROZWIĄZANY]Pickup

    Wszystko działa! Wielkie dzieki!
  11. SebOsDM`

    [ROZWIĄZANY]Pickup

    Wszystko ładnie trybi dzieki Mam jeszcze jedno pytanie mianowicie jak wyswietlic nick gracza w dialogu? ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, "Witaj", "Witaj na serwerze wpisz swoje haslo:", "Login", "Cancel");
  12. SebOsDM`

    [ROZWIĄZANY]Pickup

    Czyli nie można stworzyć tablicy w której były by pozycje pickupów. Potem stworzyć pickup i pobrac te pozycje?
  13. SebOsDM`

    [ROZWIĄZANY]Pickup

    Witam. Chciałbym stworzyć jeden pickup strzałki który ma być w 3 miejscach Mam taki kod: new PickupsTest; new Float:Pickupsi[][3] = { {x,y,z}, {x,y,z}, {x,y,z} }; ongamemodeinit: new rand = random(sizeof(Pickups)); PickupsTest = CreatePickup(1318, 2, Pickups[rand][0], Pickups[rand][1], Pickups[rand][2]); Po wejsciu na serwer pickupy pojawiają się (tzn: Raz pojawia się w jednej pozycji po smierci pojawia się w 2 pozycji potem w 3 i tak na zmiane).
  14. SebOsDM`

    Stara wersja GoldServer v1.3.3

    nie taka stara do niedawna była na serwerze. Ale fajna zawsze to cos nowego
×