Skocz do zawartości

Mafia

Użytkownik
  • Zawartość

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Mafia w dniu 20 Luty 2014

Użytkownicy przyznają Mafia punkty reputacji!

O Mafia

  • Tytuł
    Ciągle się ucze!

Informacje profilowe

  • Płeć
    Nie określono

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

1069 wyświetleń profilu
  1. Mafia

    [MySQL] Jaki wybrać plugin?

    tak właśnie, chodzi mi o rodzaj, zaraz zobaczę jak to będzie wyglądało i odpisze.
  2. Cześć, ostatnio męczy mnie pytanie, jaki używać plugin, wiem że DOF2 używać do konfiguracji bądź xml, ale nie wiem jakiego pluginu nauczyć się wystarczająco dobrze, chodzi mi o szybkość zapytania, szybkość pobierania danych, szybkość wysyłania. Dziękuje za pomoc.
  3. Mafia

    jak to dodać do bazy danych.

    Na początek pokaż tutaj cały kod.
  4. Mafia

    sixthreenine - define _photoshop

    Polecam!
  5. Mafia

    sixthreenine - define _photoshop

    Cześć, chciał bym zamówiću ciebie logo Black Bar oraz napis Lokalizacja i Zdjęcie baru na Ganton tego Then Grren Bottles\ dasz radE?
  6. Mafia

    Sublime Text 3

    Moge wiedzieć jak kolego naprawiłes ten problem?
  7. Mafia

    [PYTANIE] Autoryzacja RCON

    public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { if(!success) //If the password was incorrect { printf("FAILED RCON LOGIN BY IP %s USING PASSWORD %s",ip, password); new pip[16]; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) //Loop through all players { GetPlayerIp(i, pip, sizeof(pip)); if(!strcmp(ip, pip, true)) //If a player's IP is the IP that failed the login { SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, "Wrong Password. Bye!"); //Send a message Ban(i); //They are now banned. } } } return 1; } oj źle przeczytałem. Możesz to zrobić na zasadzie mySQL że w tabeli dodajesz czy gracz jest adminem następnie używasz warunku if. Wszystko jest proste, tylko musisz pomyśleć.
  8. Mafia

    [Pytanie] Gamemode

    Nie zgodzę się, osobiście jak bym miał czas edycją zajął bym się za darmo, ale aktualnie pracuje nad mapką DM i Role Play. To nie jest robota do wyceniania bo programujemy dla przyjemności - nie zapominajcie o tym bo to już się robi straszne to co się dzieje na różnych forach, podstawki gamemodów z systemami, kosztują aż 150zł a stworzenie pewnie im tego zajeło nie całe dwa miesiące. PS: jak będę miał czas i nie znajdziesz osoby do edycji odezwę się do ciebie.
  9. Mafia

    [Honest] Inspiried Role Play.

    Tak zwykły Honest tyle że. + MySQL Zwłoki - ciekawy system - sporo innowacji Dobry do nauki bądź wycinania systemów
  10. Mafia

    Komenda /barierka

    To oznacza że masz już gdzie definicje Pos zmień na: new Float:Pose[3],Float:poseA;// Potrzebne zmienne GetPlayerPos(playerid,Pose[0],Pose[1],Pose[2]); // pobiera pozycje gracza
  11. Mafia

    3dtext pokazywany wszystkim - warringi

    Wydaje mi się że użycie pętli rozwiąże twoje problemy.
  12. Mafia

    Komenda /barierka

    new PostawioneBlokady=0, Blokada[10]; // pierwsze - liczy ilość blokad które postawiłeś, drugie - [10] to maksymalna ilość blokad CMD:blokada(playerid, cmdtext[]) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { // Tutaj Daj informacje że nie możesz bo jesteś w samochodzie. return 1; } if(PostawioneBlokady==10) { // Wysyłasz informacje że jest już 10 blokad - czyli maxymalna ilość return 1; } new Float:Pos[3],Float:posA;// Potrzebne zmienne GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); // pobiera pozycje gracza GetPlayerFacingAngle(playerid,posA); // pobiera chyba rotacje. switch(PostawioneBlokady)// Tutaj nam liczy i stawia blokady { case 0: { PostawioneBlokady++; Blokada[0]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } case 1: { PostawioneBlokady++; Blokada[1]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } case 2: { PostawioneBlokady++; Blokada[2]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } case 3: { PostawioneBlokady++; Blokada[3]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } case 4: { PostawioneBlokady++; Blokada[4]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } case 5: { PostawioneBlokady++; Blokada[5]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } case 6: { PostawioneBlokady++; Blokada[6]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } case 7: { PostawioneBlokady++; Blokada[7]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } case 8: { PostawioneBlokady++; Blokada[8]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } case 9: { PostawioneBlokady++; Blokada[9]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA); //Jakaś informacja że jest postawiona return 1; } } return 1; }
  13. Mafia

    Tak zwana kurtyna w mapie pro evolucja

    Możesz to usunąć, program mówi ci że nigdzie tego już nie używasz.
  14. Mafia

    Tak zwana kurtyna w mapie pro evolucja

    tutaj - tdIntroCurtain[playerid] - znajdź to w mapce i usun wszystko z tym i powiedz czy jest oke.
  15. Mafia

    Tak zwana kurtyna w mapie pro evolucja

    Nie to żeś usunął, proszę podaj mi onplayerconnect.
×