Skocz do zawartości

Mafia

Użytkownik
  • Zawartość

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Odpowiedzi dodane przez Mafia


  1. public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
    
    {
    
    if(!success) //If the password was incorrect
    
    {
    
    printf("FAILED RCON LOGIN BY IP %s USING PASSWORD %s",ip, password);
    
    new pip[16];
    
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) //Loop through all players
    
    {
    
    GetPlayerIp(i, pip, sizeof(pip));
    
    if(!strcmp(ip, pip, true)) //If a player's IP is the IP that failed the login
    
    {
    
    SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, "Wrong Password. Bye!"); //Send a message
    
    Ban(i); //They are now banned.
    
    }
    
    }
    
    }
    
    return 1;
    
    }
    

    oj źle przeczytałem.

     

    Możesz to zrobić na zasadzie mySQL że w tabeli dodajesz czy gracz jest adminem następnie używasz warunku if.

    Wszystko jest proste, tylko musisz pomyśleć.


  2. 50-150zł jeżeli chcesz to mieć dobrze zrobione + powinieneś przypatrzeć się jaką opinie ma taka osoba na forach, by mniej prawdopodobne było oszukanie Ciebie.

    Są tacy co zrobią to za 30zł, ale zamiast naprawić błędy to zrobią ich więcej.

    Nie zgodzę się, osobiście jak bym miał czas edycją zajął bym się za darmo, ale aktualnie pracuje nad mapką DM i Role Play.

    To nie jest robota do wyceniania bo programujemy dla przyjemności - nie zapominajcie o tym bo to już się robi straszne to co się dzieje na różnych forach, podstawki gamemodów z systemami, kosztują aż 150zł a stworzenie pewnie im tego zajeło nie całe dwa miesiące.

     

    PS: jak będę miał czas i nie znajdziesz osoby do edycji odezwę się do ciebie.


  3.  
    new PostawioneBlokady=0, Blokada[10]; // pierwsze - liczy ilość blokad które postawiłeś, drugie - [10] to maksymalna ilość blokad
    CMD:blokada(playerid, cmdtext[])
    {
        
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
       // Tutaj Daj informacje że nie możesz bo jesteś w samochodzie.
       return 1;
        }
        if(PostawioneBlokady==10)
        {
         // Wysyłasz informacje że jest już 10 blokad - czyli maxymalna ilość
       return 1;
        }
    new Float:Pos[3],Float:posA;// Potrzebne zmienne
      GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); // pobiera pozycje gracza
      GetPlayerFacingAngle(playerid,posA); // pobiera chyba rotacje.
    switch(PostawioneBlokady)// Tutaj nam liczy i stawia blokady
    {
    case 0:
    {
       PostawioneBlokady++;
       Blokada[0]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
             //Jakaś informacja że jest postawiona
           return 1;
    }
    case 1:
    {
    PostawioneBlokady++;
        Blokada[1]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
             //Jakaś informacja że jest postawiona
             return 1;
    }
    case 2:
    {
      PostawioneBlokady++;
         Blokada[2]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
             //Jakaś informacja że jest postawiona
             return 1;
         }
       case 3:
       {
          PostawioneBlokady++;
            Blokada[3]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            //Jakaś informacja że jest postawiona
           return 1;
       }
       case 4:
       {
          PostawioneBlokady++;
            Blokada[4]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
             //Jakaś informacja że jest postawiona
           return 1;
       }
       case 5:
       {
          PostawioneBlokady++;
            Blokada[5]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
             //Jakaś informacja że jest postawiona
           return 1;
       }
       case 6:
       {
          PostawioneBlokady++;
            Blokada[6]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
             //Jakaś informacja że jest postawiona
           return 1;
       }
       case 7:
       {
          PostawioneBlokady++;
            Blokada[7]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
               //Jakaś informacja że jest postawiona
           return 1;
       }
       case 8:
       {
          PostawioneBlokady++;
            Blokada[8]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
             //Jakaś informacja że jest postawiona
           return 1;
       }
       case 9:
       {
          PostawioneBlokady++;
           Blokada[9]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
               //Jakaś informacja że jest postawiona
           return 1;
       }
        }
        return 1;
    }
    

    1. if ( IsPlayerInWater ( playerid ) ) return SendClientMessage ( playerid, -1"אתה במים" ) ;
    2.  
    3. stock IsPlayerInWater(playerid)
    4. {
    5.         new anim = GetPlayerAnimationIndex(playerid);
    6.         if(((anim >=  1538) && (anim <= 1542)) || (anim == 1544) || (anim == 1250) || (anim == 1062)) return 1;
    7.         return 0;
    8. }
    znalazłem na necie

  4. Witajcie.

     

    Ostatnio dostałem zlecenie od użytkownika PlainGaming.pl na przerobienie tego gamemoda, więc zabrałem się do roboty, oczywiście nie zdążyłem nic zrobić ani poprawić, jedynie i wyłączenie napisałem tam skic rejestracji i logowania w Dof2, jako iż zostałem oszukany, oddaje wam gamemoda w dłonie, nie jestem auterem, ale wydaje mi się że kawałek swojej pracy w tym gamemodzie uczynił mnie osobą edytującą.

     

    Co Posiada:

     

    System zwłok

    System Drzwi

    System Grup

    System Pojazdów

    System Domów

    i wiele wiele więcej.

     

    DOWNOLAD:

     

    http://speedy.sh/3QS9z/Inspired-Honest-Edition.rar


  5. Witaj.

     

    Jeżeli jesteś skłonny mi pomoc, dać dobrą rade to jest dobry moment.

    Otóż mam taki problem że zapomniałem jak w DOF2 sprawdza się w pliku na przykład przy rejestracji że taki nick OOC jest już zajęty.

    Nie proszę o gotowca, nie musisz udawać wróżbity, proszę tylko o nakierowanie, podanie funkcji, coś co mi pomoże to rozwiązać.

     

    Jeżeli uważasz że to już gdzieś jest na forum to pewnie się nie mylisz, pisze tutaj nie po to że nie mam czasu i nie chce mi się szukać, forum jest po to żeby pomagać oraz pytać bo kto pyta ten nie błądzi.

     

     

    Dziękuje.

    Pozdrawiam Vise.

×