Skocz do zawartości

Viral

Użytkownik
  • Zawartość

    729
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    19

Ostatnia wygrana Viral w dniu 25 Listopad 2013

Użytkownicy przyznają Viral punkty reputacji!

O Viral

  • Tytuł
    Ekspert
  • Urodziny 26.03.1996

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    9496554

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

3463 wyświetleń profilu
  1. Viral

    [Mały] problem z biznesami :)

    http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMapIcon Drugi parametr to iconid. Jeśli użyjesz tego samego dla obu biznesów to po prostu jeden nadpisze drugi. Polecam do tego celu użyć streamera - http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865. A konkretnie: CreateDynamicMapIcon(Float:x, Float:y, Float:z, type, color, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0, style = MAPICON_LOCAL);
  2. Viral

    Komenda/funkcja przy obiekcie

    Z tego co zrozumialem to chodzi Ci o kazdy obiekt o konkretnym modelu. W takim przypadku mozesz (tak jak pisal Pawel) przy tworzeniu obiektu sprawdzac czy jest to ten model ktory Cie interesuje. Jesli tak to tworzysz nowa strefe i zapisujesz jej id do streamera za pomoca Streamer_SetIntData. Oprocz tego mozesz stworzyc iterator(biblioteka ysi) do ktorego bedziesz dodawac id tych stref. Potem w komendzie za pomoca foreach po utworzonym iteratorze sprawdzasz funkcja IsPlayerInDynamicArea czy gracz znajduje sie w ktorejs ze stref. To jest jeden ze sposobow. Rownie dobrze mozna zrobic iterator na wszystkie obiekty, sprawdzac czy obiekt jest wczytany dla grqcza, potem czy jego model sie zgadza, a na koncu odleglosc od obiektu(za pomoca funkcji streamera). Pisalem z glowy, wiec nazwy funkcji moga sie roznic od tego co napisalem.
  3. Viral

    [ROZWIĄZANY]Errory.

    Wszystkie błędy dotyczą złych nazw zmiennych. Nie kopiuj bezmyślnie kodu tylko analizuj go krok po kroku i staraj się napisać ręcznie, samemu. Poprawiony kod: stock DamageColor(Float:vhealth) { new string[5]; if( vhealth <= VehicleHealthRed ) strins(string, "~r~", 0, 3); else if( health <= VehicleHealthYellow ) strins(string, "~y~", 0, 3); else strins(string, "~g~", 0, 3); return _:string; } Nie zapominaj ze jesli funkcja zwraca tablicę to powinno dodawać się oznaczenie '_:'. Dodatkowo zamieniłem format na strins, które jest znacznie szybsze co szczególnie przy liczniku(gdzie ta funkcja wykonuje się często) zrobi różnicę.
  4. Viral

    Pieniądze.

    Pokaż kod w którym dodajesz pieniądze, a postaramy się coś zaradzić.
  5. Viral

    2 randomowe spawny 1 błąd

    Mam rozumieć ze domyslnie FirstSpawn przyjmuje wartość false(troche nie logicznie, bo nazwa sugeruje ze domyslnie powinno byc true). onplayerspawn SetPlayerRandomSpawn(playerid); if(!FirstSpawn[playerid]) { Zjazdg[playerid] = true; FirstSpawn[playerid] = true; } SetPlayerRandomSpawn if(Zjazdg[playerid]) { if(MaDom[playerid]) { new x=HouseID[playerid]; SetPlayerPos(playerid,HouseInfo[x][henter_x],HouseInfo[x][henter_y],HouseInfo[x][henter_z]); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); PlayerSetColor(playerid); SetPlayerTeam(playerid,playerid+10); } else { new rand = random(sizeof(RandomPlayerSpawns)); SetPlayerPos(playerid, RandomPlayerSpawns[rand][0], RandomPlayerSpawns[rand][1], RandomPlayerSpawns[rand][2]); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); PlayerSetColor(playerid); } } else { new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns)); SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); PlayerSetColor(playerid); SetPlayerTeam(playerid,playerid+10); } #edit. mała poprawka, bo wkradł się błąd w warunku.
  6. Viral

    Respawn po zabiciu

    Pierwsze słyszę. W moim crp'owskim gmie było podobne zastosowanie i śmigało jak należy. Nigdy nie miałem z tym problemu
  7. Viral

    Respawn po zabiciu

    Tak, w OnPlayerDeath dajesz SetSpawnInfo + SpawnPlayer. Przykład: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SetSpawnInfo( playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 ); SpawnPlayer(playerid); return 1; }
  8. Viral

    Errory

    Poprawiony kod: http://pastebin.com/Wzz8PGvb ---------- PSRP.pwn(56) : error 035: argument type mismatch (argument 2) Jako drugi parametr podjesz zmienną inputtext, która jest tablicą (ciąg znaków praktycznie) a w deklaracji funkcji drugi argument jest liczbą (to z kolei jest kolejny błąd). stock Register(playerid,haslo[]) W Twojej wersji brakowało "[]" co stwierdza, że wprowadzany parametr ma być tablicą. ------------- PSRP.pwn(77) : error 017: undefined symbol "inputtext" Zmienna zadeklarowana w funkcji nazywa sie "haslo", a nie "inputtext". ---------- PSRP.pwn(79) : error 029: invalid expression, assumed zero PSRP.pwn(79) : error 017: undefined symbol "l" W 79 linicje masz return 1l - literówka, zamiast "l" ma być średnik ";".
  9. Viral

    MySQL Polskie Znaki

    utf8_unicode_ci powinno wystarczyć. Dodatkowo po połączeniu się do bazy możesz w gamemodzie wykonać dwa zapytania: SET NAMES utf8 SET CHARACTER_SET utf8_unicode_ci
  10. Viral

    Errory

    Poprawiony kod: #include <a_samp> #include <kolory> #include <dcmd> #include <dini> #define DIALOGLOGIN 1 #define DIALOGREGISTER 2 #define NAZWASERWERA "Polski Server Role-Play" main() {} public OnGameModeInit() { print(" "); print("*********Serwer Role-Play by MrByczek**********"); print(" "); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SpawnPlayer(playerid); new string[500]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(string, sizeof(string), "/Gracze/%s.ini,Gname"); if(dini_Exists(string)) { format(string, sizeof(string), "[FFFFFF]Witaj[FF0000] %s[FFFFFF] na naszym serverze PSRP!\nTwoje konto zostało pomyślnie odnazlezione.\nWpisz swoje haslo aby sie zalogowac., Gname"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, NAZWASERWERA,string,"Loguj","Wyjdz"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGREGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "NAZWASERWERA",string,"Rejestruj","Wyjdz"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 0; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 0; } Ten warning: PSRP.pwn(45) : warning 217: loose indentation spowodowany był złym ułożeniem kodu w linijkach 38-45. Polecam używać tabulatora zamiast x razy spacji. Reszta błędów: PSRP.pwn(52) : error 029: invalid expression, assumed zero PSRP.pwn(52) : error 004: function "OnPlayerRequestSpawn" is not implemented PSRP.pwn(57) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 52) to wina tego, że nie dałeś klamry zamykającej public OnDialogResponse.
  11. Viral

    Errory

    Po pierwsze, kod zrodlowy zawsze umieszczaj w znacznikach . Po drugie kazdy error jest inny, inaczej powinno sie go interpretowac. Co najwazniejsze, zawsze masz podana linijke w ktorej blad wystapil, aczkolwiek sa sytuacje kiedy error jest wywolany przez cos zupelnie innego jak np. brakujaca klamra, a kompilator wyswietla to jako blad w linijce w ktorej sie zattzymal. Tzn. Kiedy cos mu zaczelo sie nie zgadzac.
  12. Viral

    SA-MP 0.3.7 RC4

    Lepiej memory hack + znalezienie injectowanych bibliotek Najszybszy i uniwersalny sposob na kazdego cheata.
  13. Viral

    Wgrywanie plików na serwer VPS - jak?

    Pobierz winscp i połącz sie za pomoca dnych ssh (tych do putty).
  14. Viral

    Nie wczytuje pluginu

    Poprawka: http://www.strickenkid.sacnr.com/mysql_plugin/download.php?f=linux_static
  15. Viral

    Nie wczytuje pluginu

    Jeśli używasz pluginu strickenkid'a to użyj wersji zawierającej prekompilowane bibliotekii już załączone: http://www.strickenkid.sacnr.com/mysql_plugin/download.php?f=linux_static
×