Skocz do zawartości

VaTuM

Użytkownik
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O VaTuM

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Nie określono

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. VaTuM

    UpdateVehicleDamageStatus

    Wiem ale wtedy zmiany nastepuja dopiero gdy wejde do pojazdu
  2. Jak tego uzyc gdy nie ma zadnego gracza w pojezdzie?
  3. VaTuM

    OnVehicleDamageStatusUpdate()

    mógł byś dać przykład jak tego użyć? Dzięki.
  4. Witam, nie moge dojśc do teego jak zrobić np. jak bym chciał naprawić jedną opone w pojeździe a reszta żeby została w obecnym stanie? public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid) { #pragma unused playerid new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); tires = encode_tires(0, 1, 1, 1); // fix all tires UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); return 1; } encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4) return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3); Tutaj np. naprawia jedną oponę ale w tym samym czasie przebija pozostałe 3
  5. VaTuM

    Pojazdy do zmiennej

    Dobra już sam sobie to jakoś wykminie. Temat do kosza.
  6. VaTuM

    Pojazdy do zmiennej

    nie chodzi o limit pojazdów tylko limit ile pojazdów moge zapisać do zmiennej.
  7. VaTuM

    Pojazdy do zmiennej

    Jak tak zrobie to będzie limit.
  8. VaTuM

    Pojazdy do zmiennej

    no jak np zrobie new VehicleInfo[][vInfo]; i później w skrypcie użyje for(new i = 0; i < sizeof(VehicleInfo); i++) { to nie działa. a jak tak zrobie z new MaleSkins[] { 1, 2, 3, 4, 5 } to działa.
  9. VaTuM

    Pojazdy do zmiennej

    To działa dobrze. nie zrozumiałeś mnie tam nie musi być 48. Chodzi mi o to że jak mam to new MaleSkins[48] = { 0, // Nie usuwać 101, 14, 142, 186, 188, 185, 19, 20, 184, 180, 17, 143, 206, 21, 22, 210, 221, 222, 223, 227, 228, 234, 235, 236, 24, 240, 25, 250, 261, 28, 35, 37, 36, 44, 43, 46, 48, 47, 229, 58, 59, 60, 67, 7, 72, 95, 98 }; to później w skrypcie tylko używam for(new i = 0; i < sizeof(MaleSkins); i++) { i tu limitu nie ma. tylko że z VehicleInfo ten sposób nie działa.
  10. VaTuM

    Pojazdy do zmiennej

    Jednak jakieś ograniczenie jest. Bo np. jak zrobie tak new MaleSkins[] = { 0, // Nie usuwać 101, 14, 142, 186, 188, 185, 19, 20, 184, 180, 17, 143, 206, 21, 22, 210, 221, 222, 223, 227, 228, 234, 235, 236, 24, 240, 25, 250, 261, 28, 35, 37, 36, 44, 43, 46, 48, 47, 229, 58, 59, 60, 67, 7, 72, 95, 98 }; to wtedy pole zostawiam puste i używam sizeof() przy pętli. ale z VehicleInfo nie działa.
  11. VaTuM

    Pojazdy do zmiennej

    streamer jest, pojazdów na mapie może być więcej niż 2000, ale chodzi o dane pojazdu. do tej zmiennej new VehicleInfo[MAX_VEHICLES][vInfo]; wejdzie tylko 2000. i jak zrobię pętle z MAX_VEHICLES to tylko 2000 się załaduję.
  12. VaTuM

    Pojazdy do zmiennej

    A więc tak pojazdy mi się ładują z mysql i teraz tak ładują się do enum vInfo { vID, vUid, vLocked, vSpawned, vOwner, vModel, Float:vX, Float:vY, Float:vZ, Float:vA, Float:vHealth, vColor1, vColor2, vPaintjob, vSPOILER, vHOOD, vPANELS, vLIGHTS, vTIRES, vROOF, vSIDESKIRT, vLAMPS[3], vDOORS, vNITRO, vEXHAUST, vWHEELS, vSTEREO, vHYDRAULICS, vFRONT_BUMPER, vREAR_BUMPER, vVENT_RIGHT, vVENT_LEFT, Float:vFuel, Float:vMiles, vFixed, vPlate[8] }; new VehicleInfo[MAX_VEHICLES][vInfo]; i chodzi o to że używam MAX_VEHICLES czyli jest ograniczenie że tylko 2000 pojazdów się będzie ładowało. jakieś pomysły na pominięcie tego limitu?
  13. VaTuM

    OnPlayerKeyStateChange

    Mam taki kod, i nie wiem coś nie działa. Tak jak by SetVehicleParamsEx wogóle nie działało ;/ if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); if(lights) { SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, false, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } else { SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, true, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } } A jak włączę silnik i wyjdę z auta to się włączą.
  14. VaTuM

    CarJack jak wykryć.

    Jak w temacie, szukam sposobu na wykrycie gdy gracz zrobi CarJack. Szukałem ale nie znalazłem nic ciekawego. Z góry dzięki za pomoc.
  15. VaTuM

    CreateDynamicObject() w danym VirtualWorld

    Chodzi mi czy można zrobić obiekt w innym world?
×