Skocz do zawartości

AxL_

Użytkownik
  • Zawartość

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana AxL_ w dniu 14 Maj 2015

Użytkownicy przyznają AxL_ punkty reputacji!

O AxL_

  • Tytuł
    Średnio zaawansowany

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

1226 wyświetleń profilu
  1. AxL_

    Jakie wygodne buty do biegania zimą

    Kostka spoko, byle była równa. Jakoś mnie nie przekonują te buty. Gdzieś w Internetach wyczytałem, że są przeznaczone do chodzenia/"wygodnego biegania" i jeżdżenia na desce. Nie wyobrażam sobie takiego miksu, zwłaszcza tej ostatniej części. Wydaje mi się, że buty do jeżdżenia na desce powinny być elastyczne zwłaszcza przy pochylaniu na boki i nie powinny mieć zanadto grubej podeszwy, czyli kompletnie inaczej niż przy bieganiu. Ale tego nie wiem, nigdy nie jeździłem, może żyję stereotypami. Nie wiem też co oznacza to "wygodne bieganie". Jest w ogóle coś takiego? Nie podoba mi się to "wejście na nogę" (nie wiem jak to fachowo nazwać ;x). Jest zdecydowanie zbyt niskie i wątpię, żeby dało odpowiednią sztywność. Może Twoje miasto lepiej inwestuje w nawierzchnię, ale mi zdarzało się wdepnąć w jakąś nierówność, np. przy łączeniu ścieżki rowerowej i chodnika, i w takich momentach ta "sztywność" przy kostce jest cholernie ważna. Nie podoba mi się również nosek. Jest zbyt płaski i widzę, że brak tam wzmocnienia. Jakoś nie wyglądają mi na buty, które długo wytrzymają regularny trening nawet popularnej treningowej "piątce" i chociaż Nike jako firmę bardzo lubię, nie kupił bym tych butów do biegania zwłaszcza za taką cenę. Wyglądają jak zwykłe halówki... Oczywiście decyzja należy do Ciebie, ale jeśli mógłbym Ci na koniec coś doradzić, to butów do biegania nie kupuj w internecie. Lepiej iść do sklepu, przymierzyć, sprawdzić ich sztywność, amortyzacje, wagę i dopasowanie "na żywo" i w ten sposób coś dla siebie wybrać. Inaczej niż w przypadku zwykłych butów, te muszą dobrze leżeć od razu i się nie rozejdą.
  2. AxL_

    Jakie wygodne buty do biegania zimą

    Biegasz po asfalcie, czy terenie? W Dechatlonie mają fajną ofertę. Swoje buty kupiłem właśnie stamtąd, mają prawie rok, używane ok. 3 razy w tygodniu na średnim dystansie i jak do tej pory dobrze się trzymają, a nie była to szczególnie wysoka półka cenowa. Niestety z tego co sprawdzałem nie ma już ich w ofercie, ale możesz się rozejrzeć właśnie w tym sklepie, pewnie coś dla siebie znajdziesz.
  3. AxL_

    [ROZWIĄZANY]Zmiana nicku IC na OOC

    strins((PlayerCache[playerid][pName][0] = EOS, PlayerCache[playerid][pName]), PlayerCache[playerid][pNameOOC], 0);
  4. AxL_

    Better Life Role Play

    Niestety nie mam pojęcia. To było tak dawno temu, że nie ma opcji, żebym pamiętał takie coś :/
  5. AxL_

    Better Life Role Play

    Kiedyś wszedłem na Wasz serwer na kilka minut jednak to wystarczyło, żebym zapamiętał go do tej pory. Pamiętam, że zespawnowałem się gdzieś koło parku. Mieliście chyba wtedy w tej okolicy pracę dorywczą w postaci osoby do koszenia trawników, z czego oczywiście chętnie skorzystałem. Po kilku minutach, do mojego traktorka podszedł jakiś jegomość. W pierwszej chwili myślałem, że zacznie mi truć tyłek jakimiś brzydko mówiąc pierdołami albo wyciągnie broń i zacznie strzelać! Jednak tak się nie stało. Podszedł, grzecznie się przywitał i zapytał czy jako "Nowy" nie potrzebuję jakiejś pomocy w grze IC, albo OOC. Niby taka prosta rzecz, ale z całego Waszego serwera, ze wszystkich systemów, udogodnień, połyskujących światełek i czego jeszcze tam nie macie zapamiętałem właśnie to i dzięki temu nadal mam dobrą opinię o serwerze! Oczywiście to było dawno... Parę miesięcy temu... Ale jeśli nadal macie w zespole osoby trzymający taki poziom to myślę, że mogę Wasz serwer śmiało polecić do gry.
  6. AxL_

    Zegarek dla brata na 18 urodziny

    Moim zdaniem ładniejszy jest pierwszy model. Ma pasek ze skóry, który jak dla mnie jest wygodniejszy. Posiada również nieco szerszą i chudszą kopertę, więc mimo 1mm różnicy nie będzie aż tak przebijał przez ubrania. Wodoszczelność mniejsza, ale pływać w tym nie będzie, a na deszczowe dni powinna w zupełności wystarczyć. To co mi się w nim natomiast nie podoba, to ta "3" obok datownika. Widać, że zabrakło im miejsca i musieli ją obciąć. Chociaż wiesz, brat może mieć zupełnie odmienne zdanie. Kwestia gustu.
  7. AxL_

    [ROZWIĄZANY]Błędy przy dodawaniu

    Tak czytam ten temat i dziwi mnie, że dziwi Cię, że nikt Ci nie odpowiada. Tak, jakbyś pojechałbyś do mechanika na rowerze i powiedział "Panie samochód mi nie działa. W lewo skręca, ale w prawo to już nie. Co mam z tym zrobić?". Pomoże Ci? Nie! Samochód zostawiłeś w garażu! Jak ktokolwiek może Ci pomóc, skoro nie pofatygowałeś się żeby dostarczyć kod? Z góry założyłeś, że każdy ma tą mapę co Ty, albo na jednej nóżce poskacze po tematach, żeby ją znaleźć. To tak nie działa! Kolega wyżej Ci odpowiedział - zapis działa, więc masz problem przy odczycie. Dostarcz odpowiedni kod a podejrzewam, że prędzej czy później znajdzie się ktoś, kto Ci pomoże. Równie dobrze, jeśli to mapa publiczna, możesz dostarczyć link do jej pełnego downloadu (chyba, że gdzieś tu jest, ale go nie widzę). Trochę więcej własnej inicjatywy proszę. PS: Jak nie chce Ci się czekać aż ktoś Ci pomoże, to polecam Ci poszukać informacji o debugowaniu kodu. W SA-MP'ie może do tego służyć odpowiednio użyta funkcja "printf". Gdyby ludzie częściej korzystali z tej magicznej funkcji, podejrzewam, że byłoby o wiele mniej problemów.
  8. Nudzi mi się, reklama krótka, więc skoro chcecie opinii na jej temat to chętnie podzielę się swoją. Z góry uprzedzam, że lubię zwracać uwagę na szczegóły. Pierwszy, który rzucił mi się w oczy to zwrot "Was", napisany małą literą. Błąd. Kolejne zdanie reklamy "Chciałem wam przedstawić (...)" - chciałeś i się rozmyśliłeś? Więcej zdecydowania - masz coś sprzedać, a nie prosić o jałmużnę. Nie "chciałem" tylko "chcę" lub "Przedstawiam Wam". Swoją drogą "Wam" również powinno być napisane przy użyciu dużej litery. Kolejne ciekawe zdanie "Pewnie myślicie sobie, kolejny nudny, szary serwer bez pomysłu (...)" - co za banał., ile razy już to widziałem... Przyszła mi do głowy taka scenka. Wyobraź sobie komika wchodzącego na scenę. Nikt wcześniej go nie widział, nikt go nie zna, nic o nim nie wie. Ma dosłownie 5 sekund, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie rzutujące na jego dalszą karierę, a on zamiast opowiedzieć najlepszy kawał na świecie, mówi "Pewnie myślicie sobie, że jestem nudny i nie opowiem Wam nic śmiesznego... Mylicie się he he he". Na prawdę kiepsko wyglądają takie akcje. Serwer ten jest planowany przez długi czas i na prawdę spędziliśmy przy nim dużo czasu, aby doprowadzić go do obecnego stanu. Jakoś dziwnie to brzmi. "Serwer ten jest planowany przez długi czas"? Coś tu jest mocno nie tak, ale Wy pokombinujcie co. Jedyne co chcę doradzić to usunięcie zwrotu "na prawdę" z dalszej części zdania. Nie musicie nikogo przekonywać, że tak jest lub nie. Kolejny raz proszę o więcej stanowczości! To reklama! Wchodząc wkrótce na serwer pewnie pomyślicie sobie - eee tam, nic ciekawego nie ma! Akurat to jest prawda (...) Majstersztyk! "Pewnie myślicie, że nasz proszek do prania nie dopierze brudnych ubrań? To prawda i o to nam chodziło!" xD Kolejny raz piszecie o swoim projekcie z negatywnym nastawieniem. Oto co już o nim wiem: Wasz projekt jest nudny, szary, bez pomysłu i nie ma w nim nic ciekawego. W kolejnych update'ach będziemy wam dawać kolejne rzeczy które urozmaicą wam rozgrywkę!To do zobaczenia w kolejnych update'ach. Jako gracza nie interesuje mnie co będzie za X czasu, ale to co jest teraz. Wchodzę, widzę, oceniam, podejmuję decyzję. Tak to działa. Nie zainteresuje mnie to co jest teraz - szukam lepszych alternatyw, bo nie jesteście jedyni na "rynku". Chcemy zobaczyć, czy w dalszym ciągu będziecie zainteresowani naszym projektem. Ok, ale niepotrzebnie o tym rozpowiadacie. Zwłaszcza, że jak to sami napisaliście, nie macie nic ciekawego do zaoferowania na ten moment. Wydaje mi się, że naprawdę warto dać naszemu serwerowi szanse! "Ja pier..." - na prawdę, tak brzmiała moja pierwsza myśl, kiedy to przeczytałem. Wracam do tego komika z początku wpisu - jego niewątpliwie słaby występ dobiega końca, jednak zamiast spróbować zrobić chociaż ostatnie dobre wrażenie, wypala - "Wydaje mi się, że byłem na prawdę zabawny i myślę, że powinniście bić mi brawo". I tak właśnie widzę Waszą reklamę. Nie bierzcie tego ad personam, nie taki był cel tego wpisu. Cześć. PS: Pogrubione teksty to cytaty. Niestety ten silnik forum działa tak nieintuicyjnie, że poprzednia wiadomość z cytatami wyglądała okropnie.
  9. AxL_

    [ROZWIĄZANY]problem z czyszczeniem pvara

    No nie no, ja tu nawiązałem do Twoich słów, a ten mój cytat, który zaprezentowałeś wyciągnięty z kontekstu oczywiście, że nie ma sensu. W swoim wcześniejszym poście napisałeś, że jeżeli utworzymy graczu PVar, on wyjdzie, a na jego miejsce wejdzie nowy, a my nie usuniemy PVara, to ten nadal będzie istniał ze starą wartością i skrypty nie będą działać poprawnie. Dowodziłeś tego jakimiś talerzami, listami i lagami, ale nie potwierdziłeś tego w praktyce. Oczywiście, ja mam odmienne zdanie od Twojego co do działania bebechów SA-MP'a, ale nie będę go prezentował bo to będzie jedynie gdybanie, które nic sensownego nie wniesie do tematu. W tym momencie rozmowa wygląda tak, jakby autor zapytał "Panowie, ile mamy stopni na zewnątrz?", a my tu piszemy o parowaniu oceanów, kącie padania promieni słonecznych i innych czynnikach wpływających na klimat ;x Pytanie było proste Ja uważam, że PVar będzie "czysty" bo tak podpowiada logika i praktyka, a Ty? Jeśli nie, to możesz zaprezentować jakiś przykład z praktyki SA-MP'a, np. w postaci zgłoszenia błędu na forum SA-MP'a, lub napisać kod, który to udowodni? Nie rzucam Ci tu jakiegoś wyzwania, bo biorę pod uwagę, że mogę się mylić i w takiej sytuacji chętnie zobaczę, gdzie nie mam racji.
  10. AxL_

    [ROZWIĄZANY]problem z czyszczeniem pvara

    Gdyby tak było, to autor tej modyfikacji musiałby być ... Wartości PVarów są usuwane po wyjściu gracza z serwera i zakończeniu wywoływania "OnPlayerDisconnect". Funkcja do usuwania PVarów została dodana właśnie po to, do czego nawiązuje jej nazwa - do ich usuwania, zanim gracz wyjdzie z serwera. Przydatne w przypadku różnego typu ograniczeń, gdzie nie opłaca się tworzyć zmiennych. W OnPlayerConnect próba ich wywołania kończy się zwróceniem fałszu.
  11. AxL_

    [ROZWIĄZANY]odległosc od 3 pozycji i wybór najblizszego

    Napisałeś to wszystko tak, że nie wiem o co Ci chodzi. Ta Twoja funkcja "ZnajdzCos" ma błędy. Masz jedną tablicę "NajPos", a w pętli w funkcji "ZnajdzCos" używasz rozmiaru tablicy "Najblizszapos" for(new x; x<sizeof(Najblizszapos); x++)a dalej znowu używasz "NajPos" - coś tu pomieszałeś. Zapomniałeś również zapisać, do której pozycji gracz ma najbliżej. Powinno to wyglądać raczej tak: ZnajdzCos(playerid); { new Float:odleglosc=30000; new id_najblizszego = -1; for(new x; x<sizeof(NajPOS); x++) { if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, NajPOS[x][PositionX], NajPOS[x][PositionY], NajPOS[x][PositionZ]) < odleglosc){ odleglosc = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, NajPOS[x][PositionX], NajPOS[x][PositionY], NajPOS[x][PositionZ]); id_najblizszego = x; } } return id_najblizszego; }Później możesz ewentualnie działać coś z tym zwróconym przez funkcję ID. Ale nie wiem, czy o to pytałeś ;x Edit: Jeszcze zmodyfikowałbym tą funkcję do takiej postaci: ZnajdzCos(playerid); { new id_najblizszego = -1; for(new x, Float:odleglosc = 30000.0, Float:cur_dis; x < sizeof(NajPOS); x++) { if((cur_dis = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, NajPOS[x][PositionX], NajPOS[x][PositionY], NajPOS[x][PositionZ])) < odleglosc){ odleglosc = cur_dis; id_najblizszego = x; } } return id_najblizszego; }
  12. AxL_

    Łączny czas gry

    Nie no, jak to napisał Michalec, a Ty sam policzyłeś, kto będzie siedział na serwerze 24 DNI? Czas w funkcji 'NetStats_GetConnectedTime' jest odliczany od momentu połączenia się gracza z serwerem i za każdym razem jest resetowany. Nie ma najmniejszego znaczenia ile czasu działa serwer. 'NetStats_GetConnectedTime' i 'GetTickCount' to dwie zupełnie różne, niezależne od siebie funkcje.
  13. AxL_

    Łączny czas gry

    Dlatego napisałem o dzieleniu przez 1000. Wtedy otrzymujesz czas w sekundach, czyli dokładnie to samo jak przy użyciu 'gettime'.
  14. AxL_

    Łączny czas gry

    Możesz skorzystać z funkcji NetStats_GetConnectedTime, unikniesz wtedy dodatkowego kodu w OnPlayerConnect i nie będziesz musiał bawić się PVar'ami czy innymi zmiennymi. Tylko pamiętaj, że ta funkcja zwraca czas w milisekundach, więc jeśli nie chcesz być aż tak dokładny warto podzielić tą wartość przez 1000.
  15. AxL_

    [Do oceny] Tło na YT oraz avatar

    Awatar i tło, praktycznie jedno i to samo, więc jedna ocena: 7/10. Jakoś to przesunięcie mi nie pasuje. Haters Gonna Hate ;x Tym "PS'em" pokazałeś klasę "koleś".
×