Skocz do zawartości

Erock

Użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Erock w dniu 9 Grudzień 2012

Użytkownicy przyznają Erock punkty reputacji!

O Erock

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Nie określono

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Erock

    GTA:MP Zamknięty!

    Wszyscy krzyczą a dowodów na to że faktycznie zostali "uciszeni" jak nie było tak nie ma... Śmiech na sali :D.
  2. Erock

    MultiVice 0.1c

    Jak to mówią lepiej późno niż wcale - przepraszamy za "zwłokę" z publikacją tego typu postów/tematów na różnych forach :) Nowa aktualizacja MultiVice została wydana! Zmiany: - Dodano synchronizację pojazdów bez kierowcy, - Dodana obsługa sqlite, funkcje: sqlite_open, sqlite_close, sqlite_exec, - Dodano serial: GetPlayerSerial oraz komenda /serial po stronie klienta, - Dodano bany: Funkcje BanPlayer, Unban, - Dodano obsługę timerów: SetTimer, KillTimer, - Dodano funkcję SetGameTime, - Dodano przykład synchronizacji czasu oraz timerów w skrypcie Test.lua, - Dodano callbacki: OnPlayerChat, OnPlayerDeath, OnPlayerDamage, OnPlayerUpdate, OnVehicleDamage, OnVehicleUpdate, OnVehicleDeath, OnObjectSpawn, OnObjectDestroy, - Dodano reset klawiszy gry podczas rozpoczęcia pisania na czacie, - Dodano opcję w pliku server.xml "scriptdebug" która pozwala na ustalenie czy wszelkie błędy mają zostać wyświetlone w konsoli, - Naprawiono błąd wyskakujący w konsoli podczas wykonywania niezdefiniowanego callbacka, - Naprawiono parę dobrniejszych błędów, - Poprawiono stabilność rozgrywki poprzez zminimalizowanie liczby craszy, - Usunięto niepotrzebne ustawienia w pliku server.xml, Download: Klient Serwer Windows Serwer Linux x86 Serwer Linux x64
  3. Erock

    Multi Vice - Zapowiedź!

    Witam, chciałbym przekazać wam parę informacji odnośnie nadchodzącej aktualizacji która zostanie oznaczona numerkiem 0.1c. Jest to ostatnia wersja z linii 0.1. Prócz tego że jest to ostatnia wersja z linii 0.1, raczej jest to również najbardziej robudowana aktualizacja. Planowana data wydania wersji 0.1c to 17 Sierpnia bierzącego roku. Poniżej przedstawiamy listę zmian - nie są to zmiany finalne niektóre funkcje/możliwości mogą nie zostać dodane lub mogą się znacznie różnić od tych które znajdują się poniżej. Nazwa: Dodano nowe callbacki Opis: • OnVehicleUpdate(int vehicle) • OnVehicleDamage(int vehicle) • OnPlayerUpdate(int player) • OnPlayerText(int player, string text) • OnPlayerDamage(int player, int damager, string damagertype, int bodypart, int weapon) • OnPlayerDeath(int player, int killer, string killertype, int bodypart, int weapon) • OnPlayerKey(int player, string key, string state) • OnObjectSpawn(int object) • OnObjectDestroy(int object) Nazwa: Poprawiono synchronizację Opis: Dodano synchronizacje zniszczeń pojazdów, czasu, pogody. Zmniejszono zużycie sieci poprzez zmniejszenie rozmiaru pakietów oraz poprawiono interpolacje. Nazwa: Dodano interfejs GUI Opis: Prosty interfejs oferujący rysowanie różnych elementów na ekranie z użyciem DirectX 8 za pomocą prostej implementacji w skryptingu, lista funkcji: • interface CreateInterface() • bool DestroyInterface(interface interface) • bool SetInterfaceState(interface interface, bool state) • bool GetInterfaceState(interface interface) • interfaceelement CreateInterfaceElement(interface interface, string elementtype, float x, float y) • bool DestroyInterfaceElement(interfaceelement element) • bool SetInterfaceElementText(interfaceelement element, string text) • string GetInterfaceElementText(interfaceelement element) • bool SetInterfaceElementPosition(interfaceelement element, float x, float y) • float,float GetInterfaceElementPosition(interfaceelement element) • bool SetInterfaceElementColor(interfaceelement element, int r, int g, int b, int a) • int,int,int,int GetInterfaceElementColor(interfaceelement element) • bool SetInterfaceElementState(interface element, bool state) • bool GetInterfaceElementState(interface element) Nazwa: Obsługa SQLite Opis: Obsługa baz danych SQLite, funkcje: • sqlite_handler sqlite_open(string file) • bool sqlite_close(sqlite_handler) • sqlite_result sqlite_query(sqlite_handler connection, string query) • table sqlite_fetch_array(sqlite_result result) • int sqlite_num_rows(sqlite_result result) • int sqlite_num_fields(sqlite_result result) Lista powyższych "nowości" nie posiada listy naprawionych błędów a tych jest sporo, aby dowiedzieć się więcej sprawdzajcie nasz bugtracker, niebawem ukaże się tam projekt wersji 0.1c wraz ze wszystkimi zmianami itp Pozdrawiamy Ekipa MultiVice! Potrafisz czytać? Oznacza to iż mamy awarie master serwera, dzięki niemu właśnie obliczana jest liczba graczy online oraz serwerów. Zostanie on ponownie włączony przy wydaniu nowej zapowiedzianej wersji 0.1c - ponieważ sama naprawa potrzebuje ingerencji w kod serwera.
  4. Erock

    Multi Vice - Zapowiedź!

    Witam! Chciałbym przedstawić wam projekt polskiego multiplayer'a do gry Grand Theft Auto: Vice City™. Wiele osób uważało że polscy programiści nigdy nie zdołają zrobić takiej modyfikacji, większość polskich produkcji kończyło się wielką klapą lub potocznie nazywanym fejkiem. A jednak! Udało się! Dnia 27.07.2012 zostanie udostępniona pierwsza oficjalna wersja polskiego moda! Językiem programowania który jest zaimplementowany oraz dzięki któremu można zaprogramować swój własny tryb gry to lua. Wszelkie możliwości naszej modyfikacji zarejestrowane są na tym filmie: Zapraszamy na naszą stronę http://multi-vice.com.pl/
  5. Erock

    Problem z baza danych mysql na VPS

    Jeżeli chodzi o serwer tutaj jest na 100% błąd konfiguracji. :)
  6. Erock

    Problem z baza danych mysql na VPS

    Cache - konfigurujesz w cms'ie (silniku strony), Konfiguracja Apache itp - http://newbie.linux.pl/?id=article&show=510
  7. Erock

    Problem z baza danych mysql na VPS

    1. Hmm, możliwe że to problem konfiguracji. 2. Źle skonfigurowane cache..
  8. Erock

    nick 3dtext

    Nie: for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { Delete3DTextLabel(Nick[playerid]); } } tylko for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { Delete3DTextLabel(Nick[i]); } }
  9. Obrazek z: http://www.rockstargames.com/ Jak można wywnioskować z obrazka powyżej, GTA V pierwszy trailer zostanie opublikowany 02.11.2011. Ja cieszę się z oficjalnej zapowiedzi, a wy?
  10. Erock

    Battlefield 3 - Gameplay DX11

    Witam! Niejakie studio extra gameplay nagrało gameplay z najnowszej części BF'a, jak oceniacie działo EA? Co byście poprawili dodali :) - Zapraszam do subskrypcji kanału oraz oczekiwania na nowe filmiki :) Poniżej link do filmiku
  11. Witam! Właśnie dziś wydaliśmy pierwszą wersje Polish Andreas, co prawda nie można grać z kumplem itp ma to na celu zapoznanie się z działaniem funkcji oraz pozwoleniem na otwarte testy dla wszystkich chcących zobaczyć "jak ten multiplayer wygląda". Wszelkie znalezione bugi i błędy prosimy kierować tutaj: http://bugs.polishandreas.tk Limity http://polishandreas.tk/wiki/index.php?title=Limity Klient - http://polishandreas.tk/showthread.php?tid=26&action=lastpost Serwer (Aktualnie tylko Windows) - http://polishandreas.tk/showthread.php?tid=25
  12. Erock

    [Nowy MP] Polish Andreas

    Trochę elementów :D Loop: 0x005321BD lub 0x00532570 Money: 0x072200E4 0x0B301358 0x0BB3E110 0x0B41FCA4 0x0BAF2778 0x1389FA20 Co do Money tak dużo ponieważ nie testowałem który odpowiada za wyświetlanie itp :).
  13. Erock

    [Nowy MP] Polish Andreas

    Tak własnie przed chwilą pisałem klasy nowe ;), tylko zrodził się drugi problem lecz go chyba rozwiążemy szybciej ;).
  14. Erock

    [Nowy MP] Polish Andreas

    No wiecie, jeżeli chodzi o ETS'a to parę spraw mamy już za sobą konkretniej: Implementacja najnowszej biblioteki raknet, Prosty launcher modyfikacji, Hooki itp, Mam nadzieje że uda nam się wykonać prostą synchronizację - lecz niczego nie obiecujemy ;D Kawałek kodu ETS MP : // Startowanie interfejsu gry m_pGame = new CGame(); if ( !m_pGame ) return false; // Startowanie interfejsu hooków m_pHooks = new CHooks(); if ( !m_pHooks ) return false; // Hookowanie gry. if(!m_pHooks->Install()) return false;
  15. Erock

    [Nowy MP] Polish Andreas

    Aktualnie grzebiemy trochę w kodzie ETS'a :D Może uda nam się wgryźć a jak się uda to ok miesiąc czekania i wydajemy mp :)
×