Skocz do zawartości

KoloPL

Użytkownik
  • Zawartość

    204
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KoloPL

  • Tytuł
    Średnio zaawansowany

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1074 wyświetleń profilu
  1. KoloPL

    Problem z gra zalane pol mapy

    ja mam czyste gta i mam wode na polowie mapy
  2. Siema... pobralem gta z neta dokladnie z chomikuj.pl i mam pół mapy zalane wodą jaki plik odpowiada za to? wie ktoś dam limit jak ktoś pomoże naprawić
  3. KoloPL

    [Szukam]Rozsypanki

    Tak jak w temacie poszukuje rozsypanki na serwer.
  4. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    czekaj sprawdze po wpisaniu cmd wywala serwer
  5. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    Tak samo jak kiedyś ;p
  6. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    Hasło do mysql jest kodowane? MD5? czy nie jest kodowane?
  7. KoloPL

    bug derby

    pomoze ktos ?
  8. KoloPL

    bug derby

    Witam , na zabawie derby często gęsto tworzy pusty pojazd lub pojazdy a nie ma w nich graczy np zapiszę się na derby 2 osoby a tworzy się dodatkowy pojazd lub 2 i czasem to wkurza przyklad z full servera: http://scr.hu/0xnz/9sprc może dam wam includ odpowiadający za to: new aDerbyVehicles[MAX_QUEUE_DERBY]={INVALID_VEHICLE_ID,...}; new aDerbyVehiclesPos[MAX_QUEUE_DERBY][e_Vectors]; new derbyEnd=false; Derby_Start() { new aPlayers[MAX_QUEUE_DERBY], aMaxPlayers = 0, nitro=0; derbyEnd=false; for(new i=0; i<MAX_QUEUE_DERBY;i++) aPlayers[i]=INVALID_PLAYER_ID; foreach(playerid) { if(pData[playerid][aDerby]) { if(AttractionAllowed(playerid)) { aPlayers[aMaxPlayers++] = playerid; if(gmData[artefactOwner] == playerid) DropArtefact(playerid); } else { pData[playerid][aDerby] = false; Msg(playerid, COLOR_ERROR, __("Jestes nieosiegalny/a i zostajesz usuniety/a z kolejki na ta atrakcje.")); } } } if (aMaxPlayers<MIN_QUEUE_DERBY) { if (aMaxPlayers==0){ foreach(playerid) Msg(playerid,COLOR_ERROR,"{b}/Derby{/b} nie wystartowaly, nikt z zapisanych nie mogl dolaczyc"); }else{ foreach(playerid) Msg(playerid,COLOR_ERROR,"{b}/Derby{/b} nie wystartowaly, nie udalo sie skompletowac minimalnej ilosci graczy."); } aData[A_DERBY][aState] = A_STATE_OFF; Derby_Cleanup(); return 0; } // losujemy arene // select id,vehicle,interior from fs_derby_arena where minPlayers<=3<=maxPlayers ORDER by rand() LIMIT 1; new buffer[256]; //przy 26 graczach ucinalo 1 na koncu zapytania! if (gmTemp[aDerbyForceArena]>0) { // wybieramy wymuszona format(buffer,sizeof buffer,"select id,minZ,vehicle,interior,nitro,descr from fs_derby_arena where id=%d LIMIT 1;",gmTemp[aDerbyForceArena]); gmTemp[aDerbyForceArena]=0; } else // losujemy format(buffer,sizeof buffer,"select id,minZ,vehicle,interior,nitro,descr from fs_derby_arena where minPlayers<=%d AND %d<=maxPlayers ORDER by rand() LIMIT 1;",aMaxPlayers,aMaxPlayers); mysql_query(buffer); mysql_store_result(); if (!mysql_num_rows()) { // nie znaleziono odpowiedniej areny foreach(playerid) Msg(playerid,COLOR_ERROR,"{b}/Derby{/b} nie wystartowaly - nie znaleziono odpowiedniej areny"); for(new i = 0; i < aMaxPlayers; i++) { pData[aPlayers[i]][pAttraction] = A_DERBY; pData[aPlayers[i]][aDerby] = false; } aData[A_DERBY][aState] = A_STATE_OFF; Derby_Cleanup(); mysql_free_result(); return 1; } mysql_fetch_row_format(buffer," "); if (sscanf(buffer,"dddddS(Derby)[32]",gmTemp[aDerbyArena], gmTemp[aDerbyMinZ], gmTemp[aDerbyVehicle],gmTemp[aDerbyInterior],nitro, gmTemp[aDerbyArenaDescr])) { foreach(playerid) Msg(playerid,COLOR_ERROR,"{b}/Derby{/b} nie wystartowaly - nie znaleziono odpowiedniej areny"); for(new i = 0; i < aMaxPlayers; i++) { pData[aPlayers[i]][pAttraction] = A_NONE;//A_DERBY; pData[aPlayers[i]][aDerby] = false; } aData[A_DERBY][aState] = A_STATE_OFF; Derby_Cleanup(); mysql_free_result(); return 1; } mysql_free_result(); // pobieramy dane spawnow // select X,Y,Z,angle from fs_derby_arena_sp where aid=1 order by rand() limit 4 format(buffer,sizeof buffer,"select X,Y,Z,angle from fs_derby_arena_sp where aid=%d order by rand() limit %d",gmTemp[aDerbyArena],aMaxPlayers); mysql_query(buffer); mysql_store_result(); for (new i=0;i<mysql_num_rows();i++){ mysql_fetch_row_format(buffer," "); new Float:P[4]; if (!sscanf(buffer,"ffff",P[0],P[1],P[2],P[3])) { pData[aPlayers[i]][pAttraction] = A_DERBY; pData[aPlayers[i]][aDerby] = false; TogglePlayerControllable(aPlayers[i], false); SetPlayerArmour(aPlayers[i], 0.0); SetPlayerHealth(aPlayers[i], 100.0); ResetPlayerWeapons(aPlayers[i]); SetVehicleHealth(aDerbyVehicles[i],999999999); if(pData[aPlayers[i]][hudSetting][HUD_DATE]) ShowElement(aPlayers[i], TDE_DATETIME, false); if(pData[aPlayers[i]][hudSetting][HUD_STATUSBAR]) ShowElement(aPlayers[i], TDE_STATS, false); if(pData[aPlayers[i]][hudSetting][HUD_ATTRACTIONBOX]) ShowElement(aPlayers[i], TDE_ATTRACTIONBOX, false); Teleport(T_PLAYER, aPlayers[i], P[0], P[1], P[2]+4, P[3], gmTemp[aDerbyInterior], VW_DERBY); Streamer_Update(aPlayers[i]); // monster aDerbyVehicles[i]=CreateVehicle(gmTemp[aDerbyVehicle],P[0], P[1], P[2]+3, P[3],random(253),random(253),1); if(aDerbyVehicles[i] == INVALID_VEHICLE_ID) { foreach(playerid) Msg(playerid,COLOR_ERROR,"{b}/Derby{/b} nie wystartowaly - blad z tworzeniem pojazdu"); for(new a = 0; a < aMaxPlayers; a++) { pData[aPlayers[a]][pAttraction] = A_NONE;//A_DERBY; pData[aPlayers[a]][aDerby] = false; } aData[A_DERBY][aState] = A_STATE_OFF; Derby_Cleanup(); mysql_free_result(); return 1; } aDerbyVehiclesPos[i][X]=P[0]; aDerbyVehiclesPos[i][Y]=P[1]; aDerbyVehiclesPos[i][Z]=P[2]; tVehicles[aDerbyVehicles[i]][vo_used]=true; tVehicles[aDerbyVehicles[i]][vo_occupied]=true; SetVehicleNumberPlate(aDerbyVehicles[i],"DERBY"); if (nitro>0){ AddVehicleComponent(aDerbyVehicles[i], 1010); vehicleHasNitro[aDerbyVehicles[i]]=true; tVehicles[aDerbyVehicles[i]][vo_used]=true; } SetVehicleVirtualWorld(aDerbyVehicles[i],VW_DERBY); LinkVehicleToInterior(aDerbyVehicles[i],gmTemp[aDerbyInterior]); if (gmTemp[aDerbyArena]==9) // ugly ale jebac to SetVehicleHealth(aDerbyVehicles[i],999999999); TogglePlayerControllable(aPlayers[i], false); PutPlayerInVehicle(aPlayers[i],aDerbyVehicles[i],0); } else { pData[aPlayers[i]][pAttraction] = A_NONE; pData[aPlayers[i]][aDerby] = false; } } mysql_free_result(); gmTemp[aDerbyPlayers] = aPlayers; gmTemp[aDerbyMaxPlayers] = aMaxPlayers; gmTemp[aDerbyCount] = 5; KillTimer(gmTemp[timerDerbyCountdown]); gmTemp[timerDerbyCountdown] = SetTimer("Derby_Countdown", 700, true); gmTemp[aDerbyStartTick] = GetTickCount(); format(buffer,sizeof buffer,"~w~Arena_~n~~y~~h~%s", gmTemp[aDerbyArenaDescr]); for (new i=0;i<gmTemp[aDerbyMaxPlayers];i++) GameTextForPlayer(aPlayers[i], buffer, 6000, 1); return 1; } Derby_Cleanup(){ KillTimer(gmTemp[timerDerbyCountdown]); for (new i=0;i<gmTemp[aDerbyMaxPlayers];i++) { if (gmTemp[aDerbyPlayers][i]!=INVALID_PLAYER_ID && GetPlayerVirtualWorld( gmTemp[aDerbyPlayers][i] )==VW_DERBY) { if(pData[gmTemp[aDerbyPlayers][i]][hudSetting][HUD_DATE]) ShowElement(gmTemp[aDerbyPlayers][i], TDE_DATETIME, true); if(pData[gmTemp[aDerbyPlayers][i]][hudSetting][HUD_STATUSBAR]) ShowElement(gmTemp[aDerbyPlayers][i], TDE_STATS, true); if(pData[gmTemp[aDerbyPlayers][i]][hudSetting][HUD_ATTRACTIONBOX]) ShowElement(gmTemp[aDerbyPlayers][i], TDE_ATTRACTIONBOX, true); } gmTemp[aDerbyPlayers][i]=INVALID_PLAYER_ID; } return; } Derby_RemovePlayer(playerid,bool:force=false){ if (playerid==INVALID_PLAYER_ID) return 1; if (force || (pData[playerid][pAttraction]==A_DERBY && GetPlayerVirtualWorld(playerid)==VW_DERBY)) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) RemovePlayerFromVehicle(playerid); pData[playerid][pAttraction] = A_NONE; pData[playerid][aDerby] = false; if (GetPlayerState(playerid)!=PLAYER_STATE_WASTED) SpawnPlayer(playerid); avt_record(playerid,e_derbyfan, 1, ART_ADD); if(pData[playerid][hudSetting][HUD_DATE]) ShowElement(playerid, TDE_DATETIME, true); if(pData[playerid][hudSetting][HUD_STATUSBAR]) ShowElement(playerid, TDE_STATS, true); if(pData[playerid][hudSetting][HUD_ATTRACTIONBOX]) ShowElement(playerid, TDE_ATTRACTIONBOX, true); Derby_Recount(); } return 1; } Derby_Recount(){ if (gmTemp[aDerbyCount]>0) return 1; new pozostalo,lastPlayer=INVALID_PLAYER_ID; new Float:POS[3]; for (new i=0;i<gmTemp[aDerbyMaxPlayers];i++) if (gmTemp[aDerbyPlayers][i]==INVALID_PLAYER_ID) continue; else if (pData[gmTemp[aDerbyPlayers][i]][pAttraction]==A_DERBY && GetPlayerVirtualWorld(gmTemp[aDerbyPlayers][i])==VW_DERBY) { GetPlayerPos(gmTemp[aDerbyPlayers][i], POS[0],POS[1],POS[2]); if (POS[2]<gmTemp[aDerbyMinZ]) { // gracz jest ponizej MinZ Msg(gmTemp[aDerbyPlayers][i],COLOR_ERROR,"Wypadles z areny {b}/derby{/b}!"); // Derby_RemovePlayer(gmTemp[aDerbyPlayers][i]); new Float:P[6]; GetPlayerPos(gmTemp[aDerbyPlayers][i],P[0],P[1],P[2]); GetPlayerVelocity(gmTemp[aDerbyPlayers][i],P[3],P[4],P[5]); CreateExplosion(P[0],P[1],P[2], 2, 35.0); CreateExplosion(P[0]+random(2)-1,P[1]+random(2)-1,P[2]+random(2)-1, 2, 35.0); CreateExplosion(P[0]+random(2)-1,P[1]+random(2)-1,P[2]+random(2)-1, 2, 35.0); CreateExplosion(P[0]+P[3],P[1]+P[4],P[2]+P[5], 2, 35.0); CreateExplosion(P[0]+(P[3]*2),P[1]+(P[4]*2),P[2]+(P[5]*2), 2, 35.0); SetPlayerHealth(gmTemp[aDerbyPlayers][i],0); } else if (pTemp[gmTemp[aDerbyPlayers][i]][staleTime]>4) { Msg(gmTemp[aDerbyPlayers][i],COLOR_ERROR,"Zostales usuniety z {b}/derby{/b} za {b}AFK{/b}!"); Derby_RemovePlayer(gmTemp[aDerbyPlayers][i]); } else if (GetPlayerVehicleID(gmTemp[aDerbyPlayers][i])==aDerbyVehicles[i]) { pozostalo++; lastPlayer=gmTemp[aDerbyPlayers][i]; } else Derby_RemovePlayer(gmTemp[aDerbyPlayers][i]); } if (pozostalo<=1 && !derbyEnd) { aData[A_DERBY][aState] = A_STATE_OFF; if (lastPlayer!=INVALID_PLAYER_ID) { pData[lastPlayer][pAttraction]=A_NONE; new vid=GetPlayerVehicleID(lastPlayer); RemovePlayerFromVehicle(lastPlayer); RespawnVehicle(vid); new Float:P[3]; GetPlayerPos(lastPlayer,P[0],P[1],P[2]); SetPlayerPos(lastPlayer,P[0],P[1],P[2]); if (GetPlayerState(lastPlayer)!=PLAYER_STATE_WASTED) SpawnPlayer(lastPlayer); new str[127]; format(str,sizeof(str),"Derby wygrywa {ffff00}%s{ffffff}. Otrzymuje {ffff00}%d{ffffff} respektu.",GetPlayerProperName(lastPlayer),5+gmTemp[aDerbyMaxPlayers]); GivePlayerScore(lastPlayer, 5+gmTemp[aDerbyMaxPlayers], "wygrane Derby"); avt_record(lastPlayer,e_derbywin, 1, ART_ADD); avt_record(lastPlayer,e_derbyfan, 1, ART_ADD); foreach(playerid) Msg(playerid,-1,str); } Derby_Cleanup(); derbyEnd=true; } return 1; } forward Derby_Countdown(); public Derby_Countdown() { new buffer[64]; if(gmTemp[aDerbyCount] <= 0) { format(buffer, sizeof buffer, "~g~GO!"); KillTimer(gmTemp[timerDerbyCountdown]); } else { format(buffer, sizeof buffer, "~r~%i", gmTemp[aDerbyCount]); } for(new playerid = 0; playerid < gmTemp[aDerbyMaxPlayers]; playerid++) { GameTextForPlayer(gmTemp[aDerbyPlayers][playerid], buffer, 1000, 6); switch(gmTemp[aDerbyCount]){ case 0: { PlaySound(gmTemp[aDerbyPlayers][playerid], 1057); TogglePlayerControllable(gmTemp[aDerbyPlayers][playerid], true); } case 1: { PlaySound(gmTemp[aDerbyPlayers][playerid], 1057); PutPlayerInVehicle(gmTemp[aDerbyPlayers][playerid],aDerbyVehicles[playerid],0); } case 5: { PlaySound(gmTemp[aDerbyPlayers][playerid], 1056); } default: { PlaySound(gmTemp[aDerbyPlayers][playerid], 1056); SetVehiclePos(aDerbyVehicles[playerid],aDerbyVehiclesPos[playerid][X],aDerbyVehiclesPos[playerid][Y],aDerbyVehiclesPos[playerid][Z]); } } } gmTemp[aDerbyCount]--; } // EOF nie daje w spoilerze bo coś mi go buguje z góry dzięki za pomoc i wynagrodzę ją lajkami
  9. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    Będę czekał jak zrobisz ją to ci dam limit lajków codziennie bo fajna mapa tylko szkoda że z niej wywala
  10. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    Ja ją też odpaliłem i 1 na 1000 włączeń serwera miałem taki widok jak ty wszystko załadowało i trwało to 30 sekund i wywalało
  11. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    Odpalił ją ktoś? bo ciekawi mnie to czy ktoś doszedł dalej niż ja z tym GM
  12. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    ========================================== [14:31:05] | | [14:31:05] | A new version (v<html> ) of YSI is | [14:31:05] | available from: | [14:31:05] | | [14:31:05] | www.y-less.com/YSI/YSI_1.0.zip | [14:31:05] | | [14:31:05] ========================================== [14:31:05] [14:31:05] HTTP[0:version.ysi.tl/index.php?c=2&v=3.09.0684:0] normal termination. [14:31:05] Trwa zapisywanie danych graczy [14:31:05] Dane Zapisane.. Trwa Wylaczanie Servera [14:31:05] [MySQL] Closed (0). Logging ended. [14:31:06] --- Server Shutting Down. Nie wiem jak to naprawić
  13. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    Tak wszystko z kontami mam 2 bazy pierw wgrałem tą twoją i przez navicat się połączyłem i pokasowałem konta i bany i prywatne auta żeby było wszystko na 0 i próbowałem potem myslałem ze cos z bazy skasowalem dlatego wgralem ta twoja z kontami i nic nie usuwalem z niej
  14. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    Juz ci pokazuje caly server log ---------- Loaded log file: "server_log.txt". ---------- SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3z-R3, (C)2005-2014 SA-MP Team [13:06:36] filterscripts = "" (string) [13:06:36] [13:06:36] Server Plugins [13:06:36] -------------- [13:06:36] Loading plugin: mysql.so [13:06:36] SA:MP MySQL Plugin v2.1.1 Loaded. [13:06:36] Loaded. [13:06:36] [MySQL] Thread running. Threadsafe: Yes. [13:06:36] Loading plugin: Sscanf.so [13:06:36] [13:06:36] =============================== [13:06:36] sscanf plugin loaded. [13:06:36] (c) 2009 Alex "Y_Less" Cole [13:06:36] 0.3d-R2 500 Players "dnee" [13:06:36] =============================== [13:06:36] Loaded. [13:06:36] Loading plugin: streamer.so [13:06:36] Loaded. [13:06:36] Loading plugin: audio.so [13:06:36] *** Audio Plugin v0.5 R2 by Incognito loaded *** [13:06:36] Loaded. [13:06:36] Loaded 4 plugins. [13:06:36] [13:06:36] Ban list [13:06:36] -------- [13:06:36] Loaded: samp.ban [13:06:36] [13:06:36] [13:06:36] Filterscripts [13:06:36] --------------- [13:06:36] Loaded 0 filterscripts. [13:06:36] [13:06:36] [13:06:36] [13:06:36] ======================================= [13:06:36] | | [13:06:36] | YSI version 3.09.0684 | [13:06:36] | By Alex "Y_Less" Cole | [13:06:36] | | [13:06:36] ======================================= [13:06:36] [13:06:36] [13:06:36] [13:06:36] ZAŁADOWANO 3DTEKSTY PRYWATNYCH POJAZDÓW. [13:06:36] [MySQL] Connected (0) to 'samp11373'@'s4.servhost.pl via TCP/IP'. [13:06:36] [MySQL] Server Version 5.1.73-1. [13:06:36] [13:06:36] [13:06:36] ######################################################### [13:06:36] #_________________________ # [13:06:36] #___888b___d88b__d88b____ # [13:06:36] #___8___8_8P____8P8____ Polski CooL Server�[PSR] # [13:06:36] #___8wwP8_8b_______88_ Licencja załadowana! # [13:06:36] #___8_____8b____8888_ # [13:06:36] #___8______d88P_____ Wersja:v3.0.7 # [13:06:36] #__________________ By:Mateusz1250 # [13:06:36] ######################################################### [13:06:36] Trwa laczenie z baza MYSQL... [13:06:36] �� Polaczono pomyslnie [13:06:36] Wczytywanie Ustawień... [13:06:36] 32 | Wczytano pickupów [13:06:36] 21 | Wczytano słow [13:06:36] 37 | Wczytano Teleportów [13:06:36] 0 | Wczytano Figrek [13:06:36] 508 | Wczytano domów [13:06:36] 1 | Wczytano Drzwi [13:06:36] 17 | Wczytano Biznesów [13:06:36] 0 | Wczytano 3dTextow [13:06:36] 9 | Wczytano Reklam [13:06:36] 170 | Wczytano Animacje [13:06:36] 30 | Wczytano Auta [13:06:36] 0 | Wczytano reklam [13:06:36] (info) Trwa sprawdzanie ilosci plikow towarow.. [13:06:36] (success) Wczytano 3 kordów plików towarów.. [13:06:36] (info) Trwa tworzenie dialogów towarowych ... [13:06:36] (towar) Towar maryśka został utworzony pomyślnie! [13:06:36] (towar) Start towaru: 2178.063476,1279.925781,10.820311 - lv [13:06:36] (towar) Meta towaru: 2171.866210,1307.602661,10.820311 - lv [13:06:36] (towar) Wielkość CP: 10 [13:06:36] (towar) Score za towar: 20 [13:06:36] (towar) Kasa za towar: 10 [13:06:36] (towar) Towar Guwno został utworzony pomyślnie! [13:06:36] (towar) Start towaru: 2207.595703,1337.262451,10.866800 - lv [13:06:36] (towar) Meta towaru: 2071.234130,1008.516906,10.671875 - lv [13:06:36] (towar) Wielkość CP: 20 [13:06:36] (towar) Score za towar: 30 [13:06:36] (towar) Kasa za towar: 30 [13:06:36] (towar) Towar Durexy został utworzony pomyślnie! [13:06:36] (towar) Start towaru: 2170.323486,1292.363037,10.866996 - lv [13:06:36] (towar) Meta towaru: 2060.329833,854.042480,6.734375 - lv [13:06:36] (towar) Wielkość CP: 30 [13:06:36] (towar) Score za towar: 30 [13:06:36] (towar) Kasa za towar: 30 [13:06:36] 1 | Wczytano Stref [13:06:36] BROŃ DNIA ZOSTAŁA ZRESETOWANA. [13:06:36] 21 | Wczytano Stacji benzynowych [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[0], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[1], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[2], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[3], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[4], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[5], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[6], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[7], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[8], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[9], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[10], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[11], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[12], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[13], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[14], SumoCar: [13:06:36] ładowanie pojazdu na sumo: SumoCar[15], SumoCar: [13:06:36] Wczytywanie Textdrawów... [13:06:36] Wczytywanie Statystyk... [13:06:36] # Zaladowano w:0.4399s. www.samp-psr.xaa.pl # [13:06:36] ######################################################### [13:06:36] Number of vehicle models: 30 [13:06:37] [13:06:37] ========================================== [13:06:37] | | [13:06:37] | A new version (v<html> ) of YSI is | [13:06:37] | available from: | [13:06:37] | | [13:06:37] | www.y-less.com/YSI/YSI_1.0.zip | [13:06:37] | | [13:06:37] ========================================== [13:06:37] [13:06:37] HTTP[0:version.ysi.tl/index.php?c=2&v=3.09.0684:0] normal termination. i powiedz mi dlaczego właże przy wyborze postaci wszystko ładnie działa klikam "Spawn" i wywala albo gamemoda albo mnie czyżby przez to ze sscanf jest na 0.3d?
  15. KoloPL

    [DM]~'Polski Serwer Rozrywki'~

    Serwer działał z 30 sekund pochodziłem i wyłączył się
×