Skocz do zawartości

vLife

Użytkownik
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O vLife

  • Tytuł
    Początkujący

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Nazwa serwera
    vLife - life in village with us!
  • Typ serwera
    RolePlay

Ostatnie wizyty

303 wyświetleń profilu
  1. vLife

    mySantos.pl | GitHub

    Na tej mapie da się zrobić wszystko, wystarczy ruszyć głową i przerobić lekko pod dzisiejsze standardy.
  2. PrzMas, jeśli odbierasz moje odpowiedzi za "aroganckie" to bardzo przepraszam, nie chciałem, aby tak wyszło. Natomiast nie zgodzę się z Twoim stwierdzeniem "nie ładnie jest się chwalić, nawet gdy ma się czym, a Ty nie masz czym". Owszem, mamy się czym pochwalić. Może będę się powtarzał, ale wyciągnęliśmy rękę do graczy za pomocą tego tematu i to dzięki niemu widzimy, że wiele rzeczy robimy źle i za wszystkie konstruktywne krytyki serdecznie dziękujemy. Jednak w/w stwierdzenie jest po prostu insynuacją, którą nie możemy sobie zaprzątać głowy. Wspomniałeś też o tym, że ten temat służy jedynie do chytrej promocji vLife. Szczerze? Owszem, jest to jedna z jego ról, lecz pierwszoplanowa jego rola jest przedstawiona nawet w logu pierwszego posta, więc nikomu nie mąć w głowie. Frank, Tobie się już chyba całkiem coś miesza, wybacz... Settler98, dzięki za dobre słowo. My również sto razy wolimy starego dobrego SAMP'a, niż jakieś MTA
  3. Na Twoje pytanie odpowiedziałem. Konkrety będą, nie bójcie się. Na razie chcemy zasięgnąć Waszej opinii i przykro nam, że niektórzy tak do naszego pytania podchodzą, ale cóż... Wirtualne życie...? A w którym miejscu "v" zostało rozwinięte jako "virtual"...? Możesz sprecyzować?
  4. A czy to jest reklama projektu, czy temat do wypowiadania się o swoich pomysłach na skrypt? Konkrety będą gdy przyjdzie na to czas. Na razie projekt praktycznie nie istnieje, więc żadnych konkretów nie ma. Przyjdzie czas to każdy zobaczy co w trawie piszczy Tymczasem jeszcze raz nawołuję do przestrzegania tematu...
  5. Nie będziemy prowadzić dyskusji na Twoim poziomie, przykro mi. Apelujemy raz jeszcze do moderatorów o reagowanie na tego typu posty, które znacząco odbiegają od tematu i które nic do niego nie wnoszą. Resztę społeczności zapraszamy do dalszej dyskusji i zadawania pytań!
  6. Od zawsze wiadomo, że hejterów nie brakuje i nawet gry ktoś wychodzi z ogromną inicjatywą do graczy to i tak dostaje mokrą szmatą po mordzie. Jesteśmy wręcz zawiedzeni powyższymi postami, lecz tak na prawdę nie wnoszą one nic, co mogłoby nas zaskoczyć. PrzMas pisze, że vLife to kolejny nieudany serwer. Taki i inne podobne wnioski wysnuł po temacie, który ma za zadanie zbliżyć nas do potencjalnych graczy... Dlatego ta opinia nie jest przez nas kompletnie brana pod uwagę. A teraz odpowiedź kierujemy do Franka. Otóż z miłą chęcią wrócimy końcem wakacji do naszej rozmowy, w trakcie jej trwania przytoczymy powyższą Twoją opinię i wtedy udowodnimy, że racji nie miałeś, nie masz i jeśli nie zmienisz swojego punktu widzenia to mieć nie będziesz. I powiedz nam jeszcze gdzie w tym temacie widzisz "mącenie ludziom w głowach"? I jeszcze postscriptum do Twojej wypowiedzi... gdyby nie ludzka inteligencja to Twojej wypowiedzi nie dałoby się zrozumieć. Podstawowe pytanie brzmi bardzo prosto... Jak można osądzać czy projekt upadnie, gdy nawet nie wystartował, BA! nie nadał kompletnie żadnej reklamy... Dla nas jest to najzwyklejsze w świecie hejterstwo. Wracajmy powoli do dyskusji na temat Waszego idealnego skryptu i nie zajmujmy się takimi insynuacjami. Moderatorów na przyszłość prosimy o usuwanie podobnych postów. PS.: Konkrety będą, gdy przyjdzie na to czas. Póki co tworzymy zarys projektu i nie musimy mieć zaplanowane piętnaście pokoleń do przodu.
  7. Wybacz, ale to ja mam problem ze zrozumieniem Twojego tekstu. Piszesz o tym, że publikujemy tandetne teksty, kiedy Twój po prostu ocieka tandetą i brakiem jakichkolwiek zasad. Jednak do rzeczy... Dlaczego to, że wychodzimy do ludzi z pytaniem o to, jak oni widzą swój idealny skrypt jest śmieszne i tandetne? Czy to, że chcemy projekt wykonać z jak największym zaangażowaniem graczy to złe? Czy to, że chcemy znaleźć człowieka, który będzie pisał lepsze ode mnie teksty również jest złe? Zapytałeś też kim ja się zajmuję oprócz "pisania tematów wyręczających moją rolę"... Pomijając to, że kompletnie nie rozumiem tego zdania to odpowiem na tyle, na ile zrozumiałem... piszę skrypty PHP/HTML (panel gracza chociażby), do tego szkolę się z Pawn i MySQL. Więc nie mów mi, że każdy musi znać się na wszystkim, bo świat nie byłby zróżnicowany i nikt nikomu nie byłby potrzebny. Myślisz, że jeśli piszę niezbyt dobre teksty to nie nadaję się do niczego? Bardzo proszę o odpowiedź na moje pytania. To tyle, pozdrawiam.
  8. Jeśli tak uważasz, Twoja sprawa. Moim zdaniem jeszcze małe zainteresowanie projektem jest spowodowane brakiem jego reklamy No, ale każdy ma prawo do własnej opinii na każdy temat.
  9. Prawda jest taka, że w dzisiejszych czasach bez odpowiedniego marketingu nic nikt nie jest w stanie osiągnąć. Z doświadczenia wiem, że nawet najlepsza reklama nie jest w stanie przyciągnąć większej ilości graczy na nową markę (jaką jest od pewnego czasu vLife). Co powiecie na temat wideo-reklamy? Jest to opłacalne? Czy oglądacie w ogóle filmy promujące jakieś projekty? Ostatnio bardzo fajną reklamą może pochwalić się Fgaming, reklama niesamowita, przemawiająca do mnie jak żadna inna. Co myślicie o takiej formie e-marketingu?
  10. A co powiecie na temat reklamy? Może ktoś zna się na marketingu i chciałby pomóc w przyszłej promocji vLife? Bo nie ma szans, że wypromujemy markę na samych reklamach forumowych. Trzeba czegoś więcej, tylko czego...? Ktoś ma jakiś pomysł?
  11. Dzięki za ten głos, bo rzuciłeś nowe światło na problem. Masz sporo racji w tym, że premium nie powinno wpływać w bardzo dużym stopniu na grę IC, ale ludzie kupując coś chcą mieć coś w zamian. Dobrym rozwiązaniem byłyby nagrody w postaci jakichś "bonusów" na forum, np. wczesnego dostępu do fazy BETA, a po starcie np. pierwszeństwo w rozpatrywaniu ticketów. Bardzo dobra inicjatywa, dzięki!
  12. Tak, a fasola rośnie na drzewach Prawda jest taka, że nikt nie ma ochoty bezsensownie wydawać pieniędzy, a gdy je wydaje to już coś za to chce dostać. Taka nasza natura
  13. Podzielam Twoje zdanie. Bo dlaczego ktoś, kto ma więcej realnej gotówki w portfelu ma mieć większe przywileje w grze? To bez sensu. Natomiast konta premium z kilkoma udogodnieniami, jak gra w bilarda, czy może dodatkowa gotówka za wykonywaną pracę dorywczą, bądź też możliwość brania udziału w questach (NOWOŚĆ w RolePlay!) - za kilka złotych jest dobrym rozwiązaniem, bo z tych pieniędzy, które wpłyną na konto VPS'a - serwer będzie mógł być utrzymywany..
  14. A co powiecie na temat kont premium? Czy to, że istnieje możliwość zakupu konta premium za realne pieniądze wzamian za pewne udogodnienia w grze jest dobrym rozwiązaniem, czy wręcz przeciwnie - złym? Jak Wy postrzegacie płatne przywileje?
  15. Bardzo dobra myśl. Musimy postawić większy nacisk na chwilowe zajęcia, aby miejsce rozgrywki tętniło życiem. Abyśmy mogli spotkać rybaka, drwala, listonosza, budowniczego, ale też rabusia, czy gangstera w limuzynie. Bardzo dobry pomysł, dzięki i zapraszamy na Fanpage'a!
×