Skocz do zawartości

Demonlynx

Użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Demonlynx

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Demonlynx

    Prawo, pay to play.

    Tym, że ktoś kto będzie chciał ogarnąc taki projekt zaangażuje wiele osób, swój i czas ich a potem się okaże że narobił sobie kłopotów bo ktoś postanowił znaleźć jakiś druczek w prawie, i postraszyć tym. Zresztą, tutaj nie są tylko osoby niepełnoletnie żeby prawem się nie przejmować.
  2. Demonlynx

    Prawo, pay to play.

    UP, no i właśnie to mnie nurtuje. Wiem na 100% że jeśli wpłaty są dobrowolne to nie mam czego się obawiać, ale sytuacja zmienia się jeśli przy dokonaniu wpłaty są odblokowywane funkcje, czyli inaczej ujmując konto premium z dodatkowymi możliwościami. I to mnie najbardziej interesuje. Pojebany kraj, nie dość że tworzysz coś z własnej inicjatywy, nie angażując w to państwa bo taki serwer mógłbym sobie otworzyć nawet w Afganistanie to muszę się przejmować prawem
  3. Witam was, chciałbym prosić o wypowiedź osób znających temat prawa i działaności serwerów. Otóż jak wygląda kwestia prawna, tworzenia serwera i dobrowolne wpłaty na jego rozwój? Czyli powiedzmy projekt serwera, w którym każdy może sobie pograć ale żeby otrzymać dostęp do większej ilości funkcji trzeba zapłacić. I pytanie, jak to ma się odnośnie polskiego prawa? Czy ktoś w takiej sytuacji może mnie pociągnąc do jakiejś odpowiedzialności prawnej, za to że życzę sobie zapłacić za funkcje na moim serwerze nie mając zarejestrowanej firmy, czy coś? Jestem tutaj kompletnie w tej kwestii zielony, proszę o wasze wypowiedźi. Dyskusję uważam za otwarta
  4. Demonlynx

    Padaczka ;3

    Nie przesadzaj, ten kod to śmieć nie nadaje się do zastosowania na serwerze tylko Cie naprowadziłem o co chodźi. Musisz zastosować tablicę dla każdego gracza, a po wyjśćiu z serwera zerować zmienne bo inaczej będą problemy. Warto byłoby też zaiplementować to w systemie rejestracji. No i dodać wczytywanie VW, odebrać możliwość tracenia hp, ale poradzisz sobie.
  5. Demonlynx

    Padaczka ;3

    Trzymaj działa, testowałem. Modyfikacja w własnym zakresie. #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT new bool:padaczka; new Float:x, Float:y, Float:z; public OnPlayerSpawn(playerid) { if(padaczka) { SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z); ApplyAnimation(playerid,"PED","WOMAN_walkshop",4.1,1,1,1,1,1,1); TogglePlayerControllable(playerid, false); } return true; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { padaczka = true; GetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z); return true; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, "/zabij", true, 6)) { SetPlayerHealth(playerid, 0); return true; } // Poniżej masz komende, do ratowania możesz to zmienić w timer, albo tylko dla frakcji etc. if(!strcmp(cmdtext, "/ratuj", true, 6)) { TogglePlayerControllable(playerid, true); padaczka = false; return true; } return false; }
  6. Demonlynx

    Integracja społecznościowa - haxball

    Czekam na serwer
  7. Demonlynx

    Od Zera do PawnMastera

    Mam wrażenie że moda pisania tutorialów "Od Zera do PawnMastera" wywodzi się od forum SA:MP'a, gdzie takie poradniki zaczynają się i w sumie kończą na tym jak skonfigurować swój serwer.
  8. Demonlynx

    Niesłuszne ostrzeżenie.

    Ludziska prosta sprawa, kogo obchodzi Twoja wypowiedź że skrypt jest fajny i umieścisz go w gamemodzie? Temat z skryptem nie służy sobie do takiego spamu, jak skrypt Ci się podobał wystarczyło lajknąć temat, lub wysilić się bardziej co Ci sie podoba żeby autora zachęcić do aktualizacji
  9. Demonlynx

    Integracja społecznościowa - haxball

    Kiedy następna partia? Może się zjawie pod nickiem GTX kto zna to wie
  10. Demonlynx

    Ćwiczenia w domu

    Nieźle ktoś dowalił 10km sprintem
  11. Demonlynx

    GTA V - Pytanie.

    Z wymaganiami w grach różnie to bywa, przestój jest w procesorach polecam popatrzeć na procesory Intela, i ich porównania modeli jak to w ciągu 5 lat wydajność wzrosła o niby 200% A prawda jest zupełnie inna. Jeszcze większy problem ja przynajmniej widzę z kartami graficznymi, tutaj widać rozwój... ale taki, że nowe modele kart są faktycznie wydajniejsze, lepsze od poprzedników, ale jaką metodę stosuje się, żeby jeszcze bardziej sprzedać produkt reklamując go jako "super wydajny"? Kręcąc w sterownikach, i dodając te wszystkie bajery typu Directx 11, 12, 13... specjalnie projektuje się je tak, aby zestarzeć istniejące już produkty. Jestem w posiadaniu bardzo wiekowego komputera, procesor nic nadzwyczajnego dwa rdzenie, taktowanie 3.0ghz (Amd Athlon 250), do tego stara grafika GTX 260, I 4 GB ramu... całość ma lekko ponad 5 lat, a bez problemów gram sobie w BF3 nie narzekając na wydajność. Problem pojawił się przy odpaleniu BF4, którego odpalić nie mogę, dzieki cudnemu Directowi 11 Dodam jeszcze ciekawostkę, jak dodatkowo można zmusić do zakupu nowego sprzętu. Dopóki AMD i nie zaczęło pracy nad Mantle, z Windowsem 7 i sterownikami do kart Nvidii był ogromny problem, gdy posiadało się procesor dwu rdzeniowy... każdy opisywał, że tego ominąc się nie da, że jedyne rozwiązanie, to kupno lepszego procesora.. a co okazało się po kilku latach, gdy w końcu konkurencja (czytaj nvidia) wzieła się do roboty? Nagle udało się w przeciągu chyba 2 miesięcy rozwiązać ten problem. Przez co, ja na swoim sprzęcie dalej ciesze sie wydajnością
  12. Demonlynx

    Taki sobie rancik na temat aktualnych "pawnerów"

    Ja mam trochę inne spostrzeżenie na temat tych pawnerów, według mnie takie serwery rodzą się z bandy internetowych znajomości jeden z drugim siedzą na kompie 24/7h bo mają taki styl życia, no tego nie trzeba komentować... zbiera się takich grupka "wyjadaczy" co myślą, że mózgi pozjadali, kreują siebie w internecie na znawców, i polityków którzy chcą walczyć z całym złem, oferując niewiadomo co na serwerze wiadomo... super systemy, ogarnietą ekipe... przy tym zatrudniając jakiegoś pierwszego lepszego pawner'a znajomego, lub nie który wykona im to i tamto .
  13. Demonlynx

    Epilon-RP Koniec projektu / Oddanie wielkiego gamemoda RP

    System Anty Bugów no nieźle biorę w ciemno. Czekam jeszcze, na System wchodzenia na serwer i będę szczęśliwy.
  14. Demonlynx

    [INC] Vehicle Handling

    Czyli na chwilę obecną nie jest to sposób aby zabezpieczyć gamemode przed graczami którzy zmieniają Handling?
  15. Demonlynx

    Który system plików?

    Czemu nie liczy się y.ini ?
×