Skocz do zawartości

dellis

Użytkownik
  • Zawartość

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


Aktywność reputacji

  1. Like
    dellis otrzymał reputację od CEDZIORProblem Streamer, Konsolka   
    okej naprawiłam, nwm cmu ale miałam w folderze plugins streamer.so i streamer.dll xd
  2. Like
    dellis przyznał reputację dla QuisProblem Streamer, Konsolka   
    Zaktualizuj bibliotekę i przekompiluj gamemode. Sam plugin masz aktualny, ale gamemode nie jest przystosowany pod najnowszą wersję, wymaga kompilacji.
  3. Like
    dellis przyznał reputację dla AndrewProblem Streamer, Konsolka   
    Bibliotekę i wtyczkę (plugin) streamera - ze screen'a wynika, że wersja include jest inna (starsza) niż plugin'u, przez co wyskakują błędy.
  4. Like
    dellis otrzymał reputację od trulsiskresteProblem LoadingScreen   
    Witam, zainstalowałam sobie z płytki GTA IV, chciałam zobaczyć co to wgl jest itd. Zainstalowałam, włączam grę, pokazuje się intro, menu główne, klikam start czy tam cos, i pokaują się obrazki na zmiane, domyslam się że to jest cos w stylu loading screenów jak w przypadku GTA San Andreas, ale one się zmieniaja w nieskonczonośc, po chyba 5 pokazują się od nowa te same. Czekałam ponad 30 minut i nic się nie włącza gra, ani nic.Nonstop te obrazki... Jakiś pomysł? 
  5. Like
    dellis przyznał reputację dla ReveresPLProsty HeadShot [0.3z]   
    Siemka, z nudów zrobiłem na serwery: DM i RP, skrypt HeadShot
     
    Kod:
    #define BODY_PART_HEAD  9 //Gdzieś na początku //Wkleić do skryptu lub GM'a public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart) { if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart==BODY_PART_HEAD) { SetPlayerHealth(issuerid, 0.0); //Zabijanie gracza gdy dostał w bańke GameTextForPlayer(playerid, "~g~Head-Shot", 5000, 3); //Wyświetlanie graczowi strzelającemu że trafił w bańke GameTextForPlayer(issuerid, "~r~Head-Shot", 5000, 3); //Wyświetlanie graczowi że dostał w bańke } return 1; } Otwórz pawno(0.3z) kliknij kombinację klawiszy CTRL+N, zaznacz cały kod bez #include <a_samp> ! i usuń (Del/Delete), następnie wklej powyższy kod, kliknij F5 nadaj nazwę skryptowi, wgraj na serwer, i ciesz się skryptem headshot który nie zawiedzie cię.
    Lub po prostu wklejamy do GM'a
     
    Czym się różni ten skrypt headshot od innych ?
    Dawne skrypty headshot wykrywały animację (bodajże tylko ze snajperki),ale nie kiedy też animację zawodziły, a w tym skrypcie niezależnie czy jest czy nie ma animacji wykrywa gdzie pocisk uderzył w tym wypadku headshot.
     
    Skrypt jest przeznaczony dla serwerów z SA-MP 0.3z !!
  6. Like
    dellis otrzymał reputację od l0ngerSzukam tytułu filmu   
    "Sucker Punch" do zamknięcia !
     
    http://www.youtube.com/watch?v=jka8_G2biKc
  7. Like
    dellis przyznał reputację dla pablo15[ZAPYTANIE]funkcja   
    To znacznie ułatwia sprawe. Ósmy argument CreateDynamicObject (worldid) to właśnie virtual world. Domyślnie jest on ustawiony na -1 czyli obiekt tworzy się we wszystkich wirtualnych swiatach.
    CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0); .
     
  8. Like
    dellis przyznał reputację dla pablo15[ZAPYTANIE]funkcja   
    Ustaw graczom biorącym udział w evencie ten sam team, SetPlayerTeam.
  9. Like
    dellis przyznał reputację dla Andrew[ZAPYTANIE]funkcja   
    Ustaw graczy z eventu w tym samym teamie (SetPlayerTeam) - gracze z tego samego team'u nie mogą się zabić. Później, gdy gracze wychodzą z eventu, trzeba ustawić im team NO_TEAM, żeby ponownie mogli się zabijać:

    SetPlayerTeam(playerid, NO_TEAM);
  10. Like
    dellis otrzymał reputację od Sevil[Help]Usuwanie orginalnych obiektów w samp.   
    samp map construction, tyle w temacie.
  11. Like
    dellis przyznał reputację dla Mr_AutoID dla domyślnych klawiszy   
    Często ludzie mają problemy z określeniem klawiszy, dlatego podam odpowiedniki klawiszy na klawiaturze przy domyślnych ustawieniach. Chciałbym też dodać że sprawdziłem dokładnie i niektóre nie działają tak jak ustawienia w gta

    Znaki klawiatury ze względu na nieznajomość lub brak nazw będę podawał w ' '
    [table]


    Klawisz
    Na piechotę
    W pojeździe


    Enter / 'F'
    KEY_SECONDARY_ATTACK(16)
    KEY_SECONDARY_ATTACK(16)*


    RCTRL / LSHIFT
    KEY_JUMP(32)
    Brak **


    LPM / LCTRL / RALT / NUM0
    KEY_FIRE(4)
    KEY_ACTION(1) bez LPM


    LALT / LPM
    KEY_WALK(1024) bez LPM
    KEY_FIRE(4)


    Spacja
    KEY_SPRINT(8)
    KEY_HANDBRAKE(128)


    '\' / TAB
    KEY_ACTION(1)
    Brak


    'C'
    KEY_CROUCH(2)
    Brak


    Caps Lock / 'H'
    KEY_HANDBRAKE(128) bez 'H'
    KEY_CROUCH(2)


    Delete / PPM
    KEY_HANDBRAKE(128)
    Brak


    NUM1 / Wciśnięte kółko myszki
    KEY_SUBMISSION(512) lub KEY_LOOK_BEHIND
    Brak***


    NUM4
    KEY_ANALOG_LEFT(8192)
    KEY_ANALOG_LEFT(8192)


    NUM6
    KEY_ANALOG_RIGHT(16384)
    KEY_ANALOG_RIGHT(16384)


    'S'
    Brak
    KEY_JUMP(32)


    'W'
    Brak
    KEY_SPRINT(8)


    'Q'
    Brak
    KEY_LOOK_LEFT(256)


    'E'
    Brak
    KEY_LOOK_RIGHT(64)


    prawy '+' / '2' (nie mylić z NUM2!)
    Brak
    KEY_SUBMISSION(512) lub KEY_LOOK_BEHIND


    NUM2
    Brak
    KEY_ANALOG_DOWN(4096)


    NUM8
    Brak
    KEY_ANALOG_UP(2048)
    [/table]

    * Nieraz nie reaguje, nie polecam używać na pojazdach
    ** Istnieje RCTRL dla pojazdu, ma id 132, niestety nie da się go w żaden sposób wykryć ponieważ nieciśnięcie KEY_HANDBRAKE + KEY_FIRE daje ten sam wynik
    *** Istnieje id 320 które odpowiada za wciśnięcie kółka myszki (KEY_LOOK_LEFT + KEY_LOOK_RIGHT) daje ten sam wynik (nie jest to błąd)


    Dodatkowe informacje OnPlayerKeyStateChange

    Gdy naciskamy jakiś klawisz sam, newkeys jest równe id danego klawisza a oldkeys jest równe zero.
    Kiedy puszczamy dany klawisz i nie mamy wciśniętego żadnego innego newkeys jest równe zero a oldkeys id klawisza.
    Wciśniecie kilku klawiszy na raz da ich sumę, jeżeli w takiej sytuacji puścimy tylko jeden klawisz, newkeys będzie wynosiło sumę pozostałych a oldkeys id puszczonego.

    Dlatego by wykryć klawisze nie możemy używać znaku == itp.
    Najpoprawniejszą formą na sprawdzanie czy klawisz został wciśnięty jest:

    if(newkeys & KEY == KEY && oldkeys & KEY != KEY)gdzie KEY to id lub nazwa naszego klawisza, można to skrócić dzięki definicji:
    #define PRESSED(%0) \ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))używamy wtedy w taki sposób:
    if(PRESSED( KEY ))kod oznacza to samo co podany wcześniej
  12. Like
    dellis otrzymał reputację od JakubLALA[HELP]Jak zrobić wiadomości wszedł/wyszedł i powód.   
    edit: spoko, nie pokazalo calej wiadomosci, ale szit
     
     
    w onplayerdiscconect daj to:

    switch(reason) { case 0: { format(String, sizeof(String), "Gracz %s wyszedł z serwera, powód:(Crash)", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(bialy, String); } //----------------------------------------------------------------------------// case 1: { format(String, sizeof(String), "Gracz %s wyszedł z serwera", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(bialy, String); } //----------------------------------------------------------------------------// case 2: { format(String, sizeof(String), "Gracz %s wyszedł z serwera, powód: (BAN/KICK)", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(bialy, String); } } w publicuonplayerconnect ddaj cos takiego
    format(String, 128, "Gracz %s Wszedł na serwer", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(-1, String);
  13. Like
    dellis otrzymał reputację od JakubLALA[HELP]Jak zrobić wiadomości wszedł/wyszedł i powód.   
    co do rejestracji/logowania. Nie ogarniesz tego skoro mówisz, że jestes początkujący. Ale masz tutaj taki poradnik: http://pawno.pl/index.php?/topic/15966-dini-rejestracja-logowanie/
     
     
     
    edit: nie zapomnij kliknac "Lubie To!" ;>
  14. Like
    dellis przyznał reputację dla l0ngerdzielenie na moduły   
    Zwykle można też zrobić sobie folder. I w nim umieszczać pliki i kolejne foldery.
    Dla przykładu - osobiście pliki/katalogi dzielę w następujący sposób:

    katalog_główny/ | - gamemod.pwn | - internal/ | - jakis_wew_plik.p | - external/ | - jakis_zew_plik.p | Plik gamemod.pwn - główny plik skryptu.Katalog internal - tam przechowuje wewnętrzne pliki, czyli skrypty.
    Katalog external - zewnętrzne bilbioteki/skrypty.

    Dzięki takiemu podziało jasno można określić, a z dołączaniem kolejnych plików w gamemod.pwn nie ma problemu, przykład zawartości:

    #include <a_samp> // Externals #include <external/jakis_zew_plik.p> // Internals #include <internal/jakis_wew_plik.p> main() {} public OnGameModeInit() { } public OnGameModeExit() { }
  15. Like
    dellis przyznał reputację dla Mlody951dzielenie na moduły   
    Plik definicje.inc wrzucasz do folderu pawno/include/nazwaserwera
  16. Like
    dellis przyznał reputację dla Roboterminator©3dtexty ITP   
    for( new o; o != sizeof NazwaTablicySpawnów; o ++ )         {         new         Float:change = 2.5,         model = 1314,//model pickupa na spawnie         type = 1;//typ nr. 1 - Nie można podnieść         CreatePickup(model, type, NazwaTablicySpawnów[ o ][ 0 ]+change,NazwaTablicySpawnów[ o ][ 1 ],NazwaTablicySpawnów[ o ][ 2 ]);         CreatePickup(model, type, NazwaTablicySpawnów[ o ][ 0 ]-change,NazwaTablicySpawnów[ o ][ 1 ],NazwaTablicySpawnów[ o ][ 2 ]);         CreatePickup(model, type, NazwaTablicySpawnów[ o ][ 0 ],NazwaTablicySpawnów[ o ][ 1 ]+change,NazwaTablicySpawnów[ o ][ 2 ]);         CreatePickup(model, type, NazwaTablicySpawnów[ o ][ 0 ],NazwaTablicySpawnów[ o ][ 1 ]-change,NazwaTablicySpawnów[ o ][ 2 ]);//od pickupów         Create3DTextLabel("xDxDxDxD",0x000000FF, NazwaTablicySpawnów[ o ][ 0 ]+change,NazwaTablicySpawnów[ o ][ 1 ],NazwaTablicySpawnów[ o ][ 2 ],35.0,0);         Create3DTextLabel("xDxDxDxD",0x000000FF, NazwaTablicySpawnów[ o ][ 0 ]-change,NazwaTablicySpawnów[ o ][ 1 ],NazwaTablicySpawnów[ o ][ 2 ],35.0,0);         Create3DTextLabel("xDxDxDxD",0x000000FF, NazwaTablicySpawnów[ o ][ 0 ],NazwaTablicySpawnów[ o ][ 1 ]+change,NazwaTablicySpawnów[ o ][ 2 ],35.0,0);         Create3DTextLabel("xDxDxDxD",0x000000FF, NazwaTablicySpawnów[ o ][ 0 ],NazwaTablicySpawnów[ o ][ 1 ]-change,NazwaTablicySpawnów[ o ][ 2 ],35.0,0);//od tekstu         } Takie coś możesz zrobić na spawny losowe (dodałem ci jeszcze pickupu). Co do tych teleportów to nie kombinowałem jeszcze w tą strone
     
    Pozdrawiam
  17. Like
    dellis przyznał reputację dla SkinoJaki silnik forum?   
    Ja poleciłbym Ci Mybb, dlaczego ? Ponieważ jest on przejrzysty, miły dla oka (jeśli wybierzesz ładny styl), funkcjonalny.
    SMF również polecam, chociaż trudno jest znaleźć jakiś fajny styl do tego silnika a budowa od podstaw to kawał ciężkiej roboty. Jest dobry dla początkujących
    Dlaczego nie phpbb2 i phpbb3 ? Są dla nich fajne style i łatwo je edytować, posiada również wiele ciekawych modyfikacji, ale miałem z tym silnikiem do czynienia i nie poleciłbym go nikomu
    To jest tylko moje zdanie.
    Pozdrawiam!
  18. Like
    dellis przyznał reputację dla filip128Skrypt na zmiane skina i spawn samochodu   
    #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> CMD:skin(playerid, params[]) {     new skinid;      if(sscanf(params, "d", skinid))           return SendClientMessage(playerid, -1 , "/skin [id]");     SetPlayerSkin(playerid, skinid);     return 1; } Pobierz i dodaj plugin sscanf.dll/sscanf.so
  19. Like
    dellis przyznał reputację dla Makuproblem ze zmiana koloru 3dtekstu i zwyklych tekstow   
    Wpisuj bez znaku #.
     
     

    kod koloru (po znaku #), kopiujesz@Down:Offtop?.
    Nie zamierzam od nowa robić forum.
  20. Like
    dellis przyznał reputację dla Makuproblem ze zmiana koloru 3dtekstu i zwyklych tekstow   
    {KOLOR}Tekst{KOLOR}Tekst{KOLOR}Tekst Za KOLOR wpisuj kod szesnastkowy koloru. 

    Kody szesnastkowe bierz sobie z tej strony - http://www.colorpicker.com/
    Nad wyborem koloru masz kod koloru (po znaku #), kopiujesz to w nawiasy klamrowe.
  21. Like
    dellis przyznał reputację dla Andrewproblem ze sring?   
    Bo używasz tylko funkcji format, a nie wysyłasz tekstu. Użyj SendClientMessageToAll.
  22. Like
    dellis przyznał reputację dla loompexproblem ze sring?   
    SendClientMessageToAll(-1, string);
    -1 to kolor
  23. Like
    dellis otrzymał reputację od TurboxSA-MP: Map Construction   
    szczeże mówiąc "gówno sie znasz" nie chce nikogo obrażac, ale MTA wdlg mnie jest dla amatorów, robię w Map Construction juz bardzo długo i nigdy nie miałam problemów, dopiero przy zmianie grafiki laguje, wiec kolego nie mow, mi, ze to wina programu, a ja sie nie pytałam, o to by mi ktospodal program ktory nie laguje, pytałam czemu laguje, tak? Offtop robisz i wciskasz mi jakis szit zwany MTA Editor.. jezeli ktos robi w MTA wdlg mnie jest amatorem. Prosta sprawa. Piss. 
  24. Like
    dellis otrzymał reputację od B00yakSA-MP: Map Construction   
    Witajcie, zajmuje się "nałogowo" tworzeniem obiektów do SA:MP'a. Mianowicie uzywam programu "SA-MP: Map Construction, problem ukazał się gdy zmieniłam kartę graficzna. Mianowicie, w starej karcie graficznej o nazwie NIVIDIA GeForce 210 PNY miałam w tym programie zero "lagów" ilośc FPS'ow była nie wiem jaka, ale wystarczająco dobra by robić bez problemowo obiekty, teraz zmieniłam kartę na NIVIDA GeForce GTS450 i mam średnio 3/4 FPS'y, porażka, stwierdziłam, że jest to wina modów, które dodałam typu, pojazdy skiny, ENB itp. Postanowiłam przeinstalować GTA San Andreas by było czyste od modów. Problem nie ustał. Macie może jakiś pomysł jak zwiększyć ilość FPS'ow? 
            W SAMP'ie mam już ilość taką, że gram spokojnie, bez problemowo. Tylko czemu w tym edytorze map jest tak mało.
    "Lubie To!" za sensowne wypowiedzi.
    pozdrawiam, Dellis
  25. Like
    dellis przyznał reputację dla Arkadiusz.Problem z ENB w GTA San Andreas   
    Jednak to chyba cośz tym ENB bo ja mam to samo..
×