Skocz do zawartości

NataszaDev

Użytkownik
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O NataszaDev

  • Tytuł
    end
  • Urodziny 18.05.1996

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    ender

Ostatnie wizyty

679 wyświetleń profilu
  1. Całkiem niezły poradnik. Doceniam wysiłek wymagany do jego napisania. :)
  2. NataszaDev

    Problem z a_http

    Nie mogę pomóc, aczkolwiek mogę coś poradzić. Nie męcz się z dennym http które już dawno wyszło z użycia, użyj MySQL.
  3. NataszaDev

    [Inne] Licznik klamer

    Co chcesz przez to powiedzieć?
  4. NataszaDev

    [Inne] Licznik klamer

    Jednoznacznie mogę stwierdzić, że skrypty do liczenia klamer nie są tak naprawdę nikomu potrzebne, nawet mniej zaawansowanym użytkownikom. Dzieje się tak dlatego, że takie skrypty są nieporęczne, o wiele łatwiej i szybciej będzie wkleić kod na przykład na codeGenerators niż męczyć się ze skryptem. Jeżeli początkujący potrzebuje wyliczyć ilość klamer, może użyć albo codeGenerators, albo jakiegoś licznika klamer, których jest pełno w Internecie. Jednak zazwyczaj programista jest na tyle pojętny, że mniej więcej wie gdzie mógł zapomnieć klamry bazując się na błędach jakie zwraca mu kompilator.
  5. NataszaDev

    TextDraw - Zmienne wartości

    Aby przejść na ZCMD musisz: 1. Dodać #include zcmd.inc 2. Usunąć callback OnPlayerCommandText 3. Dodać callbacki OnPlayerCommandPerformed i OnPlayerCommandReceived 4. Polecam używać wtyczki sscanf2. i tworzyć komendy w taki sposób CMD:komenda(playerid, cmdtext[]) { return 1; }
  6. Wgraj MySql by StrickenKid do folderu plugins, i dopisz do configu servera plugin MySql.
  7. NataszaDev

    Petardy

    Puszka po coli napełniona kordytem, niezły granat :D (żart :p)
  8. NataszaDev

    [MYSQL] System banowania

    Przerobiłam ten skrypt na potrzeby Fault 1.0 - bardzo ładnie działa, łączy się z forum i panelem gracza.
  9. NataszaDev

    Odczyt pliku.

    new File:mojplik, s_line[96], s_buf[256+96]; if((mojplik=fopen("/FullDM/sklep.ini", io_read)) { new f_pos; while(fread(mojplik, s_line)) { while((fpos=strfind(s_line, "|")) != -1) { strdel(s_line, f_pos, f_pos+1); // funkcja do przenoszenia tekstu do nowej linii, przyklad: elo, elo|3, 2, 1, zero strins(s_line, "\n", f_pos); f_pos=strfind(s_line, "|"); } strcat(s_buf, s_line); } ShowPlayerDialog(...); } else { fclose(mojplik); printf("[ERROR:] Brak pliku sklep.ini"); } File, że też na to nie wpadłam...
  10. NataszaDev

    Odczyt pliku.

    To zależy, jakiego systemu plików używasz. Jeżeli jest to dini użyj następującej sekwencji: Fix: new tekst[256]; new zawartosc[256]; zawartosc = dini_Get("NAZWAPLIKU","NAZWAKLUCZU"); // mam nadzieję, że tak. Dawno nie programowałam w Pawn, a w Javie jest podobnie. format(tekst, 256, "%s", zawartosc); ShowPlayerDialog(playerid,ID,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Informacja",tekst,"OK","");
  11. NataszaDev

    Błąd nie pojawia mi się ranga nad głową

    Fix: Radziłabym dać to w OnPlayerConnect lub w funkcji, w jakiej gracz loguje się na daną rangę. Poza tym należy do tego odpowiednio zmienić kod, aby był bardziej optymalny i prostszy.
  12. Uważam, że słuszniej byłoby zablokować garaże, i zrobić po prostu odpowiednie miejsca, w których wyświetlało by się menu tuningu, które sam zrobisz. W ten sposób mógłbyś dowolnie modyfikować możliwe elementy tuningu.
  13. NataszaDev

    Pomocy !!

    1617 - powinna być } zamiast { (bodajże to przez to jest reszta errorów) Reszta wydaje się być poprawna. Co do 017: stock pname(playerid) { new nick[24]; GetPlayerName(playerid,nick,24); return nick; }
  14. NataszaDev

    Wypłaty frakcyjne

    OFFTOP: Dzięki za stock Permission , przyda się :) TOPIC: Faktycznie, ale jakby tak już miał, toby jego mapa była sto razy lepsza chociaż by przez tę małą optymalizację.
×