Skocz do zawartości

NataszaDev

Użytkownik
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


Aktywność reputacji

  1. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od ShinyWitam.   
    Witam. Mam na imię Natasza, jestem nastoletnią (17 :P) programistką C# i Pawn. Forum to polecił mi pewien znajomy. Mam nadzieję, że pokażę się wam od tej dobrej strony. Przepraszam jeżeli zły dział, jestem tu nowa, więc proszę moderatorów o przeniesienie. Pozdrawiam ;)
  2. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od JeargeplePetardy   
    Puszka po coli napełniona kordytem, niezły granat :D (żart :p)
  3. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od JeargeplePetardy   
    Puszka po coli napełniona kordytem, niezły granat :D (żart :p)
  4. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Beata_Szydlo_2015TextDraw - Zmienne wartości   
    Aby przejść na  ZCMD musisz:
     
    1. Dodać  #include zcmd.inc
    2. Usunąć callback OnPlayerCommandText
    3. Dodać callbacki OnPlayerCommandPerformed i  OnPlayerCommandReceived
    4. Polecam używać wtyczki sscanf2.
     
    i tworzyć komendy w taki sposób
    CMD:komenda(playerid, cmdtext[]) {   return 1; }
  5. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od ShinyWitam.   
    Witam. Mam na imię Natasza, jestem nastoletnią (17 :P) programistką C# i Pawn. Forum to polecił mi pewien znajomy. Mam nadzieję, że pokażę się wam od tej dobrej strony. Przepraszam jeżeli zły dział, jestem tu nowa, więc proszę moderatorów o przeniesienie. Pozdrawiam ;)
  6. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Beata_Szydlo_2015Wypłaty frakcyjne   
    OFFTOP: Dzięki za stock Permission , przyda się :) 
    TOPIC:  Faktycznie, ale jakby tak już miał, toby jego mapa była sto razy lepsza chociaż by przez tę małą optymalizację.
  7. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Shiny[FS] "Antycheat" by DraKoN   
    Dobrze, wiadomo że makrodefinicje są bardziej optymalne i szybsze, ale już nie musisz, United wstawiać sobie jego postu w podpis.
  8. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od ShinyWitam.   
    Witam. Mam na imię Natasza, jestem nastoletnią (17 :P) programistką C# i Pawn. Forum to polecił mi pewien znajomy. Mam nadzieję, że pokażę się wam od tej dobrej strony. Przepraszam jeżeli zły dział, jestem tu nowa, więc proszę moderatorów o przeniesienie. Pozdrawiam ;)
  9. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od ShinyWitam.   
    Witam. Mam na imię Natasza, jestem nastoletnią (17 :P) programistką C# i Pawn. Forum to polecił mi pewien znajomy. Mam nadzieję, że pokażę się wam od tej dobrej strony. Przepraszam jeżeli zły dział, jestem tu nowa, więc proszę moderatorów o przeniesienie. Pozdrawiam ;)
  10. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Avere[PROBLEM] Otwieranie bramy   
    #include <a_samp> new bramaRD; public OnFilterScriptInit() { bramaRD = CreateObject (971, -723.25, 910.56, 14.72, 0.00, 0.00, -7.32); } public OnPlayerCommandText (playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, "/rdo")) { if(!gTeam[playerid] == TEAM_nazwarobotnikow) return SendClientMessage(playerid,-1, "Nie jesteś członkiem frakcji robotników!"); MoveObject(bramaRD, -723.25, 910.56, 7.34, 8.0); return 1; } if(!strcmp(cmdtext, "/rdc")) { if(!gTeam[playerid] == TEAM_nazwarobotnikow) return SendClientMessage(playerid,-1, "Nie jesteś członkiem frakcji robotników!"); MoveObject(bramaRD, -723.25, 910.56, 14.72, 8.0); return 1; } return 0; }
  11. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od DrakonProśby o skrypty   
    @Drakon http://chomikuj.pl/ziomal123/skrypty+do+sampa/animlist+by+woozie,37544964.pwn'>http://chomikuj.pl/ziomal123/skrypty+do+sampa/animlist+by+woozie,37544964.pwn
  12. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Shiz3rStatystyki DOF2   
    Przy każdej śmierci, zabójstwie itd dajesz
    DOF2_SetInt(Plik(playerid), "Smierci", DOF2_GetInt(Plik(playerid), "Smierci") +1);  Pamiętaj o
    DOF2_Save(); ! Przy wejściu graczy ładujesz statystyki z pliku poleceniem
    DOF2_GetInt(Plik(playerid),"Smierci",SmierciPlayer[playerid]); . Aby odczytać liczbę śmierci gracza używaj tablicy
    SmierciPlayer[playerid] lub jakiejś innej, którą stworzyłeś aby zapisywać śmierci gracza.
  13. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Avere[PROBLEM] Otwieranie bramy   
    Stwórz odpowiednią tablicę, a przy komendzie daj warunek sprawdzający, czy gracz należy do frakcji (przypisana jest mu tablica)
  14. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Avere[PROBLEM] Otwieranie bramy   
    U góry mapy/skryptu
     

    new Robotnik[MAX_PLAYERS];  
    Dodajesz tak, w komendzie lub w sytuacji której przyjmujesz kogoś do frakcji robotników:
     

    Robotnik[playerid] = 1;  
    Taki warunek dajesz zaraz po komendzie:
     

    if(Robotnik[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,"Nie należysz do frakcji robotników!");
  15. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Scofix[C#] Konwerter czasu.   
    Witam. To jest moja pierwsza aplikacja okienkowa na tym forum. Konwertuje ona mianowicie
    godziny,dni,sekundy,minuty na milisekundy. Wiem, że już istnieje podobna aplikacja, jednak chciałam napisać swoją własną. 
    Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo nie ma po co. Oto link..
    http://adf.ly/VtPT1
     
     
    Kod...
     
     



  16. Like
    NataszaDev przyznał reputację dla l0nger[C#] Konwerter czasu.   
    Popraw aplikacje, bo wywala błędy czasami.
    Przykład:

    System.ArgumentOutOfRangeException: Wartość '50400000' nie jest prawidłową wartością dla 'Value'. Wartość 'Value' powinna znajdować się w zakresie od 'minimum' do 'maximum'. Nazwa parametru: Value w System.Windows.Forms.ProgressBar.set_Value(Int32 value) w Converter.Form1.Button1_Click(Object sender, EventArgs e) w System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e) w System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e) w System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent) w System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks) w System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m) w System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m) w System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m) w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m) w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m) w System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)@Down oczywiscie, ale ja to nazywam stack overflow - przepelnienie stosu.
  17. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Scofix[C#] Konwerter czasu.   
    Witam. To jest moja pierwsza aplikacja okienkowa na tym forum. Konwertuje ona mianowicie
    godziny,dni,sekundy,minuty na milisekundy. Wiem, że już istnieje podobna aplikacja, jednak chciałam napisać swoją własną. 
    Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo nie ma po co. Oto link..
    http://adf.ly/VtPT1
     
     
    Kod...
     
     



  18. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od ShinyWitam.   
    Witam. Mam na imię Natasza, jestem nastoletnią (17 :P) programistką C# i Pawn. Forum to polecił mi pewien znajomy. Mam nadzieję, że pokażę się wam od tej dobrej strony. Przepraszam jeżeli zły dział, jestem tu nowa, więc proszę moderatorów o przeniesienie. Pozdrawiam ;)
  19. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od Rafixstan.DOF2   
    Dałeś DOF2_Save()? Podaj wycinek kodu.
  20. Like
    NataszaDev otrzymał reputację od ShinyWitam.   
    Witam. Mam na imię Natasza, jestem nastoletnią (17 :P) programistką C# i Pawn. Forum to polecił mi pewien znajomy. Mam nadzieję, że pokażę się wam od tej dobrej strony. Przepraszam jeżeli zły dział, jestem tu nowa, więc proszę moderatorów o przeniesienie. Pozdrawiam ;)
×