Skocz do zawartości

Aznz

Użytkownik
  • Zawartość

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Aznz

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

287 wyświetleń profilu
  1. Aznz

    Problem z SetSPawnInfo

    Dzięki do zamknięcia rozwiązany problem
  2. Aznz

    Problem z SetSPawnInfo

    A nie da się tego skrócić zamiast pisać sześć 0 ?? Oglądałem filmik TheSim00n i on tak zrobił chociaż, może mi się zdawać.
  3. (50 -- 51) : error 001: expected token: ",", but found ";" (62) : warning 215: expression has no effect (63) : warning 215: expression has no effect (64) : warning 215: expression has no effect kod public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetSpawnInfo(playerid, 0, players[playerid][skin], players[playerid][pPosX], players[playerid][pPosY], players[playerid][pPosZ], 0.0, 0, SpawnPlayer(playerid); return 1; }
  4. Aznz

    dreamskill.pl

    Zgadzam się z Kreiz nie ma optymalizacji, dobrym pomysłem było dini, mogłeś dać ysi jest dużo szybszy albo dof.
  5. Aznz

    Problem z areną

    teraz mam exit wszędzie i nie mogę używać komend #include <a_samp> #include <zcmd> // #define GuiInfo 3 // new Tekst[256]; new Text:TDareny; new IleOnede; new IleArena; new IleArenaSO; // enum oFunkcje { oAtrakcjaOnede, oAtrakcjaArena, oAtrakcjaArenaSO } new o_Funkcje[MAX_PLAYERS][oFunkcje]; // new Float:PozycjeOnede[7][3] = { {300.0804,191.6854,1007.1719}, {299.7782,173.2495,1007.1719}, {221.2334,150.3305,1003.0234}, {210.7774,186.4514,1003.0313}, {249.1874,160.9782,1003.0234}, {205.3420,157.3225,1003.0234}, {228.8251,180.7334,1003.0313} }; new Float:PozycjeArena[7][3] = { {155.7019,1873.0198,17.9364}, {232.1738,1837.5021,23.2422}, {228.4798,1934.8726,17.6406}, {211.1540,1810.7789,21.8672}, {220.3861,1861.8052,13.1470}, {189.6951,1931.7057,17.6406}, {187.9848,1867.2131,18.5775} }; new Float:PozycjeArenaSO[7][3] = { {2527.7888,2825.2954,10.8203}, {2532.8865,2844.1101,10.8203}, {2582.3735,2734.5625,10.8203}, {2582.3735,2734.5625,10.8203}, {2583.7744,2800.6108,10.8203}, {2586.9446,2806.3625,10.8203}, {2532.8865,2844.1101,10.8203} }; new Float:PozycjeSpawnu[6][3] = { {2110.6589,1021.5480,10.8203}, //lv {1684.4117,1613.0024,10.8203}, //lvlot {-1981.5944,247.1014,35.1719}, //sf {-1344.4478,-245.7845,14.1484}, //sflot {2481.3789,-1665.7220,13.3381}, //ls {1962.7423,-2181.4294,13.5469} //lslot }; public OnFilterScriptInit() { SetTimer("TextDrawy", 100, 1); // TDareny = TextDrawCreate(300.000000, 2.000000, "_"); TextDrawBackgroundColor(TDareny, 0x000000FF); TextDrawFont(TDareny, 1); TextDrawLetterSize(TDareny, 0.199999, 1.100000); TextDrawColor(TDareny, 0xffff00cc); TextDrawSetOutline(TDareny, 1); TextDrawSetProportional(TDareny, 1); TextDrawSetShadow(TDareny, 1); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] = 0; o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] = 0; o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] = 0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid, TDareny); if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 1) IleOnede--; if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] == 1) IleArena--; if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] == 1) IleArenaSO--; // o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] = 0; o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] = 0; o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, TDareny); //TE SPAWN GRACZA MOŻECIE SOBIE ZMIENIĆ NA COŚ CO SIE DZIEJE JAK GRACZ NIE JEST NA ARENIE if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 0) SpawnGracza(playerid); if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] == 0) SpawnGracza(playerid); if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] == 0) SpawnGracza(playerid); // if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 1) { ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid, 0); SetPlayerInterior(playerid, 3); SetPlayerHealth(playerid, 25); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000000); new Pozycja = random(sizeof(PozycjeOnede)); SetPlayerPos(playerid, PozycjeOnede[Pozycja][0], PozycjeOnede[Pozycja][1], PozycjeOnede[Pozycja][2]); } if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] == 1) { ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid, 0); SetPlayerHealth(playerid, 100); GivePlayerWeapon(playerid, 38, 1000000); new Pozycja = random(sizeof(PozycjeArena)); SetPlayerPos(playerid, PozycjeArena[Pozycja][0], PozycjeArena[Pozycja][1], PozycjeArena[Pozycja][2]); } if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] == 1) { ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid, 0); SetPlayerHealth(playerid, 50); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000000); new Pozycja = random(sizeof(PozycjeArenaSO)); SetPlayerPos(playerid, PozycjeArenaSO[Pozycja][0], PozycjeArenaSO[Pozycja][1], PozycjeArenaSO[Pozycja][2]); } return 1; } CMD:areny(playerid, cmdtext[]) { Tekst = ""; strcat(Tekst, "{FF0000}Lista Aren DM:\n"); strcat(Tekst, "\n"); strcat(Tekst, "{33AA33}/onede {F7A26F}- DM Na Desert Eagle (1 strzał = Zabicie)\n"); strcat(Tekst, "{33AA33}/arena {F7A26F}- DM Na Miniguny\n"); strcat(Tekst, "{33AA33}/arenaso {F7A26F}- DM Na SawnOFF Shotgun"); ShowPlayerDialog(playerid, GuiInfo, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{B0B0B0}Informacja", Tekst, "Zamknij", ""); return 1; } CMD:onede(playerid, cmdtext[]) { IleOnede++; ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid, 0); SetPlayerInterior(playerid, 3); SetPlayerHealth(playerid, 25); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000000); o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] = 1; new Pozycja = random(sizeof(PozycjeOnede)); SetPlayerPos(playerid, PozycjeOnede[Pozycja][0], PozycjeOnede[Pozycja][1], PozycjeOnede[Pozycja][2]); return 1; } CMD:arena(playerid, cmdtext[]) { IleArena++; ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid, 0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 38, 1000000); o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] = 1; new Pozycja = random(sizeof(PozycjeArena)); SetPlayerPos(playerid, PozycjeArena[Pozycja][0], PozycjeArena[Pozycja][1], PozycjeArena[Pozycja][2]); return 1; } CMD:arenaso(playerid, cmdtext[]) { IleArenaSO++; ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid, 0); SetPlayerHealth(playerid, 50); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000000); o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] = 1; new Pozycja = random(sizeof(PozycjeArenaSO)); SetPlayerPos(playerid, PozycjeArenaSO[Pozycja][0], PozycjeArenaSO[Pozycja][1], PozycjeArenaSO[Pozycja][2]); return 1; } CMD:exit(playerid, cmdtext[]) { if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 0 && o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] == 0 && o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, GuiInfo, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{B0B0B0}Informacja", "{FF0000}Nie Jesteś Na Żadnej Zabawie/Arenie!", "Zamknij", ""); if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 1) IleOnede--; if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] == 1) IleArena--; if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] == 1) IleArenaSO--; ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] = 0; o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] = 0; o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] = 0; new Pozycja = random(sizeof(PozycjeSpawnu)); SetPlayerPos(playerid, PozycjeSpawnu[Pozycja][0], PozycjeSpawnu[Pozycja][1], PozycjeSpawnu[Pozycja][2]); SpawnGracza(playerid); return 1; } public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) { if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 1 || o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArena] == 1 || o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaArenaSO] == 1) { //TUTAJ WPISZCIE SOBIE ODBLOKOWANE KOMENDY NA ARENACH if(!strcmp(cmdtext, "/exit") || !strcmp(cmdtext, "/report") || !strcmp(cmdtext, "/ban") || !strcmp(cmdtext, "/kick") || !strcmp(cmdtext, "/explode") || !strcmp(cmdtext, "/mute")) return 1; SendClientMessage(playerid, 0x0, "{FF0000}Nie Możesz Używać Komend! {33AA33}Jesteś Na Arenie! {FF0000}Wpisz {33AA33}/exit"); return 0; } return 1; } forward TextDrawy(playerid); public TextDrawy(playerid) { format(Tekst, sizeof(Tekst), "/onede (%d) /arena (%d) /arenaso (%d)", IleOnede, IleArena, IleArenaSO); TextDrawSetString(TDareny, Tekst); return 1; } forward SpawnGracza(playerid); public SpawnGracza(playerid) { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 10000); //Desert Deagle GivePlayerWeapon(playerid, 26, 10000); //Sawnoff shotgun GivePlayerWeapon(playerid, 29, 10000); //MP5 GivePlayerWeapon(playerid, 31, 10000); //M4 GivePlayerWeapon(playerid, 34, 1000); //Karabin snajperski GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); //Spadochron GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); //Kastet return 1; }
  6. Aznz

    Problem z areną

    Czyli powinno być ?? if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 1) IleOnede--; // o_Funkcje[playerid][PozycjaOnede] = 1;
  7. Aznz

    Problem z areną

    new IleOnede; new Float:PozycjeOnede[7][3] = { {300.0804,191.6854,1007.1719}, {299.7782,173.2495,1007.1719}, {221.2334,150.3305,1003.0234}, {210.7774,186.4514,1003.0313}, {249.1874,160.9782,1003.0234}, {205.3420,157.3225,1003.0234}, {228.8251,180.7334,1003.0313} }; public OnPlayerConnect(playerid) { o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] = 0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid, TDareny); if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 1) IleOnede--; // o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, TDareny); if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 0) SpawnGracza(playerid); // if(o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] == 1) { ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid, 0); SetPlayerInterior(playerid, 3); SetPlayerHealth(playerid, 25); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000000); new Pozycja = random(sizeof(PozycjeOnede)); SetPlayerPos(playerid, PozycjeOnede[Pozycja][0], PozycjeOnede[Pozycja][1], PozycjeOnede[Pozycja][2]); } return 1; } CMD:onede(playerid, cmdtext[]) { IleOnede++; ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid, 0); SetPlayerInterior(playerid, 3); SetPlayerHealth(playerid, 25); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000000); o_Funkcje[playerid][oAtrakcjaOnede] = 1; new Pozycja = random(sizeof(PozycjeOnede)); SetPlayerPos(playerid, PozycjeOnede[Pozycja][0], PozycjeOnede[Pozycja][1], PozycjeOnede[Pozycja][2]); return 1; } forward TextDrawy(playerid); public TextDrawy(playerid) { format(Tekst, sizeof (Tekst), "/arena (%i)__-__/onede (%i)__-__/sawnoff (%i)", IleOnede, IleArena, IleArenaSO); TextDrawSetString(TDareny, Tekst); return 1; } Wyrzuca mnie z areny po zabiciu
  8. Aznz

    Nie wyświetla poziomu rangi

    Mam nowy problem, zmieniłem system admina i chciałem go wkleić (167) : error 017: undefined symbol "Administrator" (167) : warning 215: expression has no effect (167) : error 001: expected token: ";", but found "]" (167) : error 029: invalid expression, assumed zero (167) : fatal error 107: too many error messages on one line if(Administrator[playerid]){ format(string, sizeof string, "%i {%06x}%s {FFFFFF}({FF6600}Admin{FFFFFF}) {FF6600}%s", playerid, (GetPlayerColor(playerid) >>> 8),PlayerName(playerid), text); SendClientMessageToAll(0x008903FF, string); return 0; }
  9. Aznz

    błąd z lvl

    Zrobiłem do tego zapis pliku. Nie wiem czy dobrze? new scr, level, abc[32]; format(abc, 32, "/Konta/%s.ini", PlayerName(playerid)); scr = INI_Int("LEVEL", pLevel); // ta linijka if(scr >= 30 && scr < 59) Level = 1; if(scr >= 60 && scr < 80) Level = 2; SetPlayerScore(playerid, pLevel); {return 1;} mam error (90) : error 029: invalid expression, assumed zero (90) : error 017: undefined symbol "name" (90) : error 001: expected token: ";", but found "return" (90) : fatal error 107: too many error messages on one line
  10. Aznz

    błąd z lvl

    Ja mam system zapisu danych na YSi, a ty mi dajesz dini. Pytałem się na początku jaka jest funkcja na odczytanie danych w systemie ysi od pojedynczego pliku.
  11. Aznz

    błąd z lvl

    Nie punkty mam tylko w enum pInfo. Mógłbym prosić o jakiś poradnik, albo przykładowy skrypt?
  12. Aznz

    błąd z lvl

    Nie rozumiem o co Ci chodzi ze zmiennymi punktami. format(cos,sizeof(cos),"%i %i",exp,SetPlayerScore(playerid, level)); Co tym robię odświeżam punkty w textdraw? Problem jest z zrobieniem text draw ze zmienną punkty i lvl.
  13. Aznz

    błąd z lvl

    scr = INI_Load (abc, "Punkty"); error error 035: argument type mismatch (argument 2) Mam jeszcze pytanie jak tego użyć żeby pokazywało mi na box??
  14. Aznz

    błąd z lvl

    (73) : error 035: argument type mismatch (argument 2) (78) : warning 202: number of arguments does not match definition (77) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "level" new scr, level, abc[32]; format(abc, 32, "/Konta/%s.ini", PlayerName(playerid)); scr = INI_Load (abc, "Punkty"); if(scr >= 30 && scr < 59) level = 1; if(scr >= 60 && scr < 80) level = 2; GetPlayerScore(playerid, level); Myślę, że błąd jest ini_load, nie przychodzi mi żadna funkcja która pobiera z pliku np Punkty. Nie wiem jaki błąd jest przy level. Proszę o pomoc.
  15. Aznz

    Teleport na dane miejsce z pojazdem.

    można to zrobić krócej masz przykład z mojego GM CMD:parking(playerid, parmas[]) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1997.2025,2494.1689,10.8358); } else { SetPlayerPos(playerid,1997.2025,2494.1689,10.8358); } SendClientMessage(playerid, Zielony, "Teleportowałeś się na Parking"); return 1; }
×