Skocz do zawartości

ReveresPL

Użytkownik
  • Zawartość

    1116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana ReveresPL w dniu 14 Listopad 2014

Użytkownicy przyznają ReveresPL punkty reputacji!

O ReveresPL

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 29.06.1998

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Inne

Ostatnie wizyty

1403 wyświetleń profilu
  1. ReveresPL

    [ROZWIĄZANY]include a_money

    Ludzie... my nie wrozki... podaj kod...
  2. ReveresPL

    [ROZWIĄZANY]Uszkodzenia naczepy

    Nie, ale mozesz uszkodzenia pojazdu odejmowac od poprzedniej wartosci przed uszkodzeniem i dzielic przez dwa. Np.(przed uszkodzeniem - 1000 hp po uszkodzeniu- 950)- czyli roznica to 50hp przez dwa to 25... jakis to sposob jest xD, nwm kombinuj ja podalem ci pomysl i sposob jak ja bym to zrobil
  3. ReveresPL

    [ROZWIĄZANY]Kamera SetPlayerCameraPos wyjście

    http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetCameraBehindPlayer
  4. ReveresPL

    [ROZWIĄZANY]Warunek

    Nie dziala w sesie ze wywala error... czy nie porównuje..., a podmieniles te zmienne czy ten kod wklepales tak jak ci podali... najlepiej to podaj linijki tego aktualnego kodu.
  5. ReveresPL

    [ROZWIĄZANY]Czas, Śmierć i Zabojstwa

    Nie rozumiesz czy nie chce ci sie kodu pisac... tak w ogole to jak ty chcesz mape pisac jak nie rozumiesz tego... Przeczytaj jeszcze raz i nawet sb to rozrysuj... looogggiiikkkaaaa
  6. ReveresPL

    [ROZWIĄZANY]Pomoc w taksometrze

    A bo to malo jest takich kodow w googlach?
  7. ReveresPL

    [ROZWIĄZANY]Czas, Śmierć i Zabojstwa

    Logiczne: -Tworzysz zmienna w ktorej przechowujesz czas po wwjsciu na serwer (czyli w OnPlayerConnect), jednoczesnie w tym callbacku dodajesz do bazy danych graczowi liczbe+1 wejsc. -W OnPlayerDeath graczowi killerid dodajsz +1 do zmiennej zabojstwa, a playerid +1 do zmiennej zgony -Po wyjsciu gracza z serwera odejmujesz czas wyjscia od czasu wejscia. Nastepnie dodajsz ta roznice do bazy gracza. I dodajsz wartosci ze zmiennych zabojstwa i zgony gracza. Nad kodem pomysl sam.
  8. ReveresPL

    [ROZWIĄZANY]Błąd, samo banuje.

    Pokaz log z konsoli po tym jak ci zbanowalo mozesz tez poszukac jakiegos timer z 10 minutowym opoznieniem (10*60*1000) 600000
  9. ReveresPL

    problem z broniami na spawnie

    Drobna uwaga: Zawsze dla pewnosci czy kod zadziala... dodaj print("dziala"); na poczatek callbacka. Wejdz na serwer tak zeby callback "sie mial wykonac" wyjdz i zobacz w logach czy pisze ze dziala. Moze masz jakies czyszczenie broni ... moze daj to w timerze ... zrob taka ochrone ne spawnie...
  10. ReveresPL

    Zmiana hasła w md5

    Facepalm... a jak niby na forum masz... albo ci generuje nowy link do zmiany hasla, albo generuje haslo... zbedne posty...
  11. ReveresPL

    Zmiana hasła w md5

    Omg... tablica ze znakami jest do generowania hasla, a i tak nie ddoalem hashowania do tych secretwordów...
  12. ReveresPL

    Pomoc

    Ten blad pojawia sie na tym samym serwerze czy na roznych... ?
  13. ReveresPL

    Zmiana hasła w md5

    Nie polecam tego poniewaz, haker po wlamaniu bedzie mial 'izi' zajecie na zlamanie... pfff... odszyfrowanie hasła, najlepiej zrob tzw. Secret word/key czyli robisz 2 tablice jezeli chcesz no tak sb zaszyfrowac haslo, nastepnie w formacie robisz "%s%s%s", secretword1, haslo, secretword2. To moze troche utrudnic rozszyfrowanie hasla po 'wlamaniu'. Ale wracajac do tematu "jak zrobic przypomnienie hasla", bardzo prosto generujesz wyraz. Napisze na teraz kod nie testowany i tez dawno juz nie programowalem wiec moze sypac bledy: //Na poczatku: new words[liczbaslow][1]={ "a","b","c"...itd...,"z" }; stock GetRandomPass(pass_long){ new gen_pass[pass_long]; for(new p=0; p<pass_long; p++){ new word[1]=words[random(sizeof(words))]; new up=random(2); if(up == 1)//jezeli wylosowalo liczbe 1 to zmieni litere na duza, jezeli nie to pozostanie mala word[0]=tolower(word[0]); format(gen_pass, sizeof(gen_pass), "%s%s", gen_pass, word[0]);//dodajemy wylosowana litere do ciagu liter... } return gen_pass;//zwraca wygenerowane haslo } No i tak wygenerowane haslo wysylasz mailem, a i zmieniasz gostkowi w bazie...
  14. ReveresPL

    Obliczenie obrotu względem osi.

    Nie jestesmy wrozkami... pokaz kod ten twoj "algorytm".
  15. ReveresPL

    Kod blokuje dalszą część OnPlayerText

    Nie jestem pewien ale chyba to ci zapetlalo ta petle while(f>=0) : f = strfind( text, censore_[i]);
×