Skocz do zawartości

Rolex

Użytkownik
  • Zawartość

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O Rolex

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Nie określono
  1. Rolex

    Odpowiedzi na proste pytania

    Witam mam małe pytanie, otóż chciałbym się dowiedzieć w jakim formacie linki obsługuję audio plugin, wiem że ".asx , .mp3", czy to jest wszystko?
  2. Rolex

    Textdraw przy śmierci.

    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new GunName[32], str[150]; new Float:Pos[3]; GetPlayerPos(killerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetWeaponName(reason, GunName, sizeof(GunName)); format(str, sizeof(str), "~w~Zostales(as) ~r~zabity(a) ~w~przez: ~y~%d~w~. Odleglosc: ~y~%d~w~. Bron: ~y~%s~w~.", pName(killerid), GetPlayerDistanceToPointEx(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]), GunName); TextDrawSetString(KillMSG, str); TextDrawShowForPlayer(killerid, KillMSG); SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, killerid, reason); if(playerid == INVALID_PLAYER_ID) { TextDrawHideForPlayer(killerid, KillMSG); } return 1; }
  3. Rolex

    Odpowiedzi na proste pytania

    Witam mam małe pytanie jak powinno się tworzyć pętle for chodzi mi o to czy liepiej jest pobierać ilość graczy poprzez GetMaxPlayers() , czy MAX_PLAYERS? , lub może znacie jakiś inny lepszy pomysł oprócz Define MAX_PLAYERS 333:? Proszę o odpowiedź.
  4. Rolex

    OMKCh.inc Czyli wykrywanie klawiszy ruchu

    Jak przytrzymam i puszczę nic się nie dzieje, jak wciskam pulsacyjne dopiero wtedy się wyświetla kilka razy . @Edit Również mogę stwierdzić iż killtimer nie chce chodzić ponieważ napis wyświetla się cały czas, nawet gdy puszę klawisz.
  5. Rolex

    OMKCh.inc Czyli wykrywanie klawiszy ruchu

    Tam jest to samo SendClientMessage(playerid, -1 , "Trzymasz klawisz !"); tylko że zapomniałem go usunąc z publicku OnMoveKeyChange .
  6. Rolex

    OMKCh.inc Czyli wykrywanie klawiszy ruchu

    Otóż próbuję to zastosować lecz niestety mam problem na OnPlayerKeyStateChange miałem tak samo jak i działało: public OnMoveKeyChange(playerid, newkeys, oldkeys) { new Keys,ud,lr; GetPlayerKeys(playerid,Keys,ud,lr); if(HOLDING(KEY_DOWN)) { SendClientMessage(playerid, -1 , "Trzymasz klawisz !"); SetPVarInt(playerid, "KEY_TIMER", SetTimerEx("down", 1, 1, "d", playerid)); } else if(RELEASED(KEY_DOWN)) { KillTimer(GetPVarInt(playerid, "KEY_TIMER")); SetPVarInt(playerid, "KEY_TIMER", 1); SendClientMessage(playerid, -1, "Killtimer ON!"); } } return 1; } w innym publicu chodził mi killtimer lecz niestety tutaj nie działa, piszę na czacie " killtimer ON" ale tak jak pisałem nie wykonuje on zakończenia Timera.
  7. Rolex

    Przytrzymanie Klawisza.

    Pozytywne działanie, dziękuje :)
  8. Rolex

    Przytrzymanie Klawisza.

    Niestety ale nie chodzi tak, jak powinno, owy kod działa teraz na zaszadzie gdy wciśniemy klawisz doda się nam 1 napis, a chciałem aby przy przytrzymaniu klawisza napisz się powtarzał na czacie.
  9. Witam, wpadłem na pomysł nauczyć się, jakieś czynności która wykonuję się np przy przytrzymaniu klawisza KEY_LEFT, czyli działanie skryptu ma polegać na tym iż gdy trzymamy lewą strzałkę na klawiaturzę, na Chacię wyświetla się non stop wiadomość: wcisłeś klawisz wcisłeś klawisz wcisłeś klawis (i tak non stop do puki nie puścimy klawiszu.) Lecz mam problem ponieważ nie wiem jaka pętla bedzię do tego najlepsza , czy może użyć jakieś innej funkcji, spróbowałem z pętlą for ale nie wychodzi, proszę o pomoc. new i; public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if (newkeys - oldkeys && KEY_LEFT) { if(wykonanieplayerid] == 1) { for( i= 0; i>0; i++) { SendClientMessage(playerid,-1, "Użyłeś klawiszu !"); } } } return 1; }
  10. Witam uczę się odczytu danych file przeczytałem poradnik, lecz niestety nie mogę zrobić dwóch rzeczy, otóż: 1. Problem polega na tym iż chciałbym odczytać nazwy paru plików i umieścić je w GUI ,przykład w Scriptfiles znajdują się dwa pliki, tekst1.txd i tekst2.txd i chciałem zrobić w DIALOG_STYLE_LIST, w zależności od nazwy plików w scriptfiles tutuły czyli po otwarciu gui ukazało by nam sie : tekst1 tekst2 Jeżeli w scriptfiles byśmy zmienili nazwe pliku tekst1 na wiadomosc to zawartość gui wyglądało by: wiadomosc tekst2. 2. Problem polega na tym iż nie wiem jak odczytać zawartość pliku .txd np. jakiegoś tekstu "Witam jestem rolex" do SendClientMessage. Narazie w OnGameModeInit stowrzyłem: new File:files; files = fopen("%s.txt", io_read);//nie wiem czy dobrze zrobiłem żeby odczytało wszystkie pliki z scriptfiles Proszę o pomoc.
  11. Rolex

    Error error 017: undefined symbol.

    dzieki ,chodzi !
  12. Witam zgrywam skrypt i mam jeden error : error 017: undefined symbol "eItems" Linia z błędem: wycinek z skryptu: [w tej lini jest błąd!!!!!] stock ItemData[MAX_ITEMS][eItems]; enum eItems { iUID, iType, iName[32], iOwner, iValue1, iValue2, iPlace, Float:iPosX, Float:iPosY, Float:iPosZ, iWeight, iUsed, iReserved, iBelongTo, iVW, Text3D:i3DText, iValue3[60], ObjectGameID, ObjectItem, } Proszę o pomoc dotyczą naprawy błędu.
  13. Rolex

    Problem z GameTextForPlayer

    Dzieki oczywiście widzę różnice ;)
  14. Witam otóż ustawiłem GameTextForPlayer w publicku OnPlayerSpawn(playerid), otóż wyświetla się napis wszystko, lecz gdy przestawiłem na czas trwania wyświetlenia napisu na 12 sek napis po dosłownie 5 sek znika z ekranu za 2 sek znowu się pojawia, jak zrobić iż był przez cały czas (12sek) widoczny na ekranie KOD: public OnPlayerSpawn(playerid) { format(result,sizeof(result),"Jakiś tekst ,który ma się wyświetlić na środku ekrany na 12 sek."); GameTextForPlayer(playerid, result, 12000, 5); return 1; } Proszę o pomoc.
  15. Rolex

    Broń + Animacja

    Razem z animacja w OnPlayerPickUpPickup, bo to ma działać po wejsciu w pickup
×