Skocz do zawartości

Plajcyt

Użytkownik
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Plajcyt

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    Wszystko pięknie teraz działa . Teraz problem z tym przypisaniem UID postaci do danego textdrawu... Po prawdzie nie mam pojęcia jak to zrobić.
  2. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    A powiedz mi czy tak się da? Zrobić 5 tekstdrawów w pętli tak np: for(new i = 0; i < MAX_CHARACTERS; i++) { CharacterListText[playerid][i] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 20.0, 240.0, "_"); PlayerTextDrawUseBox(playerid, CharacterListText[playerid][i], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, CharacterListText[playerid][i], 0x00000066); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, CharacterListText[playerid][i], 0.3, 0.8); PlayerTextDrawAlignment(playerid, CharacterListText[playerid][i], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, CharacterListText[playerid][i], 0x000000cc); PlayerTextDrawFont(playerid, CharacterListText[playerid][i], 1); PlayerTextDrawTextSize(playerid, CharacterListText[playerid][i], 150.0, 100.0); PlayerTextDrawColor(playerid, CharacterListText[playerid][i], 0xFFFFFFFF); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, CharacterListText[playerid][i], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, CharacterListText[playerid][i], 1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, CharacterListText[playerid][i], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, CharacterListText[playerid][i], 1); }I jak zrobić by każdy był o 20 pikseli niżej by wyglądało to że jeden jest pod drugim? co muszę dać tutaj: CreatePlayerTextDraw(playerid, 20.0, 240.0, "_");pod liczbą 240.0 ??
  3. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]UID domu

    Pętla na wszystkie domy i sprawdzasz w tej pętli czy gracz znajduje się x, y, z tego domu zazwyczaj przed wejściem lub wyjsciem (drzwi itp). Jeśli znajduje się w jakiejś pozycji pobieranej z bazy danych lub z pliku (jeśli na plikach) to podajesz jego UID i inne dane jakie chcesz. Tu masz przykład z mojej komendy na zamykanie drzwi, na pobieranie danych będziesz miał to samo. new doorid = -1; for(new h = 0; h < sizeof(DoorData); h++) { if(DoorData[h][dUID] != 0) { if(PlayerToPoint(3.0, playerid, DoorData[h][dEnterX], DoorData[h][dEnterY], DoorData[h][dEnterZ]) || PlayerToPoint(3.0, playerid, DoorData[h][dExitX], DoorData[h][dExitY], DoorData[h][dExitZ])) { doorid = h; } } }
  4. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Prace dorywcze- problem ze zrozumieniem

    Ja bym zrobił to tak, że poszukał bym jakiegoś skryptu na wyścigi i na jego podstawie zrobił bym pracę kuriera .
  5. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    A jak zrobię by po wybraniu danej postaci kod wiedział że wybrałem postać o danym UID w gui wygląda to tak a tu?? Kod z gui: if(dialogid == GUI_CHARACTER_LIST) { if(!response) Kick(playerid); new uid = strval(inputtext); //printf("%d", uid); if(uid != 0) { printf("Buton wyboru postaci"); } }
  6. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    Wygodniejszy ale brzydki Zrobił byś mi przykład takiej pętli na 2 do 3 powtórzeń? Tylko taki szkic roboczy Założeniem moim jest takie by każdy mógł mieć max 5-10 postaci na konto.
  7. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    No ok działa. Ale po najechaniu podświetla mi wszystkie Nicki jak zrobić by poswietlało tylko ten na który najadę? Pewnie będę musiał dla każdego z osobna zrobić nowy TD tylko jak to wykonać tak żeby jeden był pod drugim i żeby to było dynamiczne jeśli gracz ma 3 postacie to 3x a jeśli 5 to 5x ??
  8. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    W którym to miejscu mam dodać?? Dałem to tak SelectTextDraw(playerid, 0xFF4040AA); PlayerTextDrawShow(playerid, CharacterListText[playerid][0]); PlayerTextDrawSetString(playerid, CharacterListText[playerid][0], list); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, CharacterListText[playerid][0], 1);I nawet nie podświetla po najechaniu myszką. Jest jakiś poradnik na temat tworzenia takich textdrawów?
  9. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    Dobra zrobiłem takie coś ale jak dałem wg. wiki sampa by móc klikać na textdraw to coś nie działa. Tak to wygląda mniej więcej i jak teraz zrobić by gracz mógł wybrać sobie którąś postać klikając na nick i żeby dalej coś się działo. tutaj dam OnPlayerConnect: FuncPub::OnPlayerConnect(playerid) { if(playerid > MAX_PLAYERS) return Kick(playerid); CharacterListText[playerid][0] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 20.0, 240.0, "_"); PlayerTextDrawUseBox(playerid, CharacterListText[playerid][0], 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, CharacterListText[playerid][0], 0x00000066); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, CharacterListText[playerid][0], 0.3, 0.8); PlayerTextDrawAlignment(playerid, CharacterListText[playerid][0], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, CharacterListText[playerid][0], 0x000000cc); PlayerTextDrawFont(playerid, CharacterListText[playerid][0], 1); PlayerTextDrawTextSize(playerid, CharacterListText[playerid][0], 150.0, -9.0); PlayerTextDrawColor(playerid, CharacterListText[playerid][0], 0xFFFFFFFF); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, CharacterListText[playerid][0], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, CharacterListText[playerid][0], 1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, CharacterListText[playerid][0], 1); ...(reszta kodu nie potrzebna) return 1; }A Tutaj funkcję odpowiadającą za listę postaci: FuncPub::OnPlayerCharacterList(playerid, global_id) { new buffer[100], row[32], uid, name[MAX_PLAYER_NAME]; new lista[32], list[160]; format(buffer, sizeof buffer, "SELECT uid, name FROM rrp_players WHERE guid = %d LIMIT 5", global_id); mysql_query(buffer); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { while(mysql_fetch_row_format(row, "|") == 1) { sscanf(row, "p<|>ds[24]", uid, name); //printf("UID: %d | Name: %s", uid, name); format(lista, sizeof lista, "%d~>~%s", uid, name); format(list, sizeof list, "%s~n~%s", list, lista); } PlayerTextDrawShow(playerid, CharacterListText[playerid][0]); PlayerTextDrawSetString(playerid, CharacterListText[playerid][0], list); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, CharacterListText[playerid][0], 1); } else { } mysql_free_result(); return 1; }
  10. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    Ok pobawię się zobaczę jak coś napiszę dzięki za wskazówki. Temat jeszcze nie rozwiązany jak by co
  11. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    Nie potrzebuję żadnych pętli żeby dla każdej postaci stworzyć osobny button(TextDraw) ??
  12. Plajcyt

    [ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie

    No ok ale jak teraz będę chciał wybrać którąś z postaci klikając na TextDraw? I gracz ma kilka postaci do wyboru. Stworze sobie box w tym boxie ma być pseudo lista (na razie pseudo ) i żeby to wyglądało jak lista, wybierasz postać i dalej co ma się dziać już sobie ogarne.
  13. Witam chcę stworzyć listę postaci w textdrawie jakie gracz posiada ale nie mam pojęcia jak to ma wyglądać. Zrobiłem sobie to w gui i jest dobrze ale chciał bym to przenieść na textdraw bo jest więcej możliwości zrobienia takiego panelu niż przeskakiwać z gui do gui (logowanie, usuwanie i tworzenie i takie tam inne bajery) Chodzi mi tylko by ktoś mi pokazał jak użyć textdrawu w tym kodzie: By tak jak w gui postać była pod postacią np: Twoje postacie: Plajcyt Plajcyt2 itd... FuncPub::OnPlayerLogin(playerid, global_id) { new buffer[100], row[32], uid, name[MAX_PLAYER_NAME]; new lista[32], list[160]; format(buffer, sizeof buffer, "SELECT uid, name FROM rrp_players WHERE guid = %d LIMIT 5", global_id); mysql_query(buffer); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { while(mysql_fetch_row_format(row, "|") == 1) { sscanf(row, "p<|>ds[24]", uid, name); //printf("UID: %d | Name: %s", uid, name); format(lista, sizeof lista, "%d\t%s", uid, name); format(list, sizeof list, "%s\n%s", list, lista); } new charlist[256]; format(charlist, sizeof charlist, "Stwórz postać\nUID:\tImię i nazwisko:\n%s", list); ShowPlayerDialog(playerid, GUI_CHARACTER_LIST, DIALOG_STYLE_LIST, "{33cc33}Real-RP >> {ffffff}Lista postaci", charlist, "Zatwierdź", "Wyjdź z gry"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, GUI_CHARACTER_LIST, DIALOG_STYLE_LIST, "{33cc33}Real-RP >> {ffffff}Lista postaci", "Stwórz postać", "Zatwierdź", "Wyjdź z gry"); } mysql_free_result(); return 1; }
  14. Plajcyt

    Podzielenie Los Santos na GangZone

    Normalnie zbierasz kordy i robisz.
  15. Plajcyt

    Blokada.

    Na moje to coś związane z OnPlayerKeyStateChange + ClearAnimations. Coś na zasadzie blokady skakania (anty bunny hop)
×