Skocz do zawartości

Plajcyt

Użytkownik
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


Aktywność reputacji

  1. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    zrobiłeś już większość
    CharacterListText[playerid][i] możesz zrobić np 
    CharacterListUID[playerid] = id_postaci_z_mysql; ewentualnie zastosować jakiś enum, wolna ręka
  2. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    240.0 + 20 * i
  3. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    W callbacku OnPlayerClickPlayerTextDraw masz textdraw ID, możesz go jakoś powiązać z uid postaci, tutaj już twoja głowa bo sposobów dużo
  4. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    while(mysql_fetch_row_format(row, "|") == 1) { sscanf(row, "p<|>ds[24]", uid, name); //printf("UID: %d | Name: %s", uid, name); format(lista, sizeof lista, "%d~>~%s", uid, name); format(list, sizeof list, "%s~n~%s", list, lista); } musisz tutaj przerobić, zamiast formatu tworzenie TextDrawu z 
    PlayerTextDrawSetSelectable  
  5. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    Potwierdzam, musisz mieć X TextDrawów na każde konto, najlepiej pokazać je w pętli i np. dostawać 20px do wysokości tak aby były pod sobą. Ogólnie dialog jest raczej wygodniejszy.
  6. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    SelectTextDraw musi być po 
    PlayerTextDrawSetSelectable
  7. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    if(playerid > MAX_PLAYERS) return Kick(playerid); śmiechłem
    dodaj jeszcze funkcje SelectTextDraw(playerid);
  8. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    Treść TextDrawu masz już wczytywaną z MySQL, kod: 
    while(mysql_fetch_row_format...
  9. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    To już kwestia funkcji PlayerTextDrawSetSelectable i SelectTextDraw, tym włączysz, że gracz może klikać na TextDraw. Do wybrania postaci pomoże Ci już OnPlayerClickPlayerTextDraw (analogicznie do OnDialogResponse w przypadku dialogów).
  10. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla bocian941[ROZWIĄZANY]Lista postaci w textdrawie   
    Zamiast kodu 
    ShowPlayerDialog(playerid, GUI_CHARACTER_LIST, DIALOG_STYLE_LIST, "{33cc33}Real-RP >> {ffffff}Lista postaci", charlist, "Zatwierdź", "Wyjdź z gry"); wystarczy, że użyjesz funkcji PlayerTextDrawSetString oczywiście wcześniej tworząc TextDraw. Wiki może pomóc: http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDraw
  11. Like
    Plajcyt otrzymał reputację od Beata_Szydlo_2015Podzielenie Los Santos na GangZone   
    Normalnie zbierasz kordy i robisz.
  12. Like
    Plajcyt otrzymał reputację od NexuS.xdBlokada.   
    Na moje to coś związane z OnPlayerKeyStateChange + ClearAnimations. Coś na zasadzie blokady skakania (anty bunny hop)
  13. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla herligho232Blokada.   
    Dokładnie , po prostu gdy gracz naciśnie przycisk bicia to wyłącza mu animację. Trochę śmiesznie to wygląda ale zdaje egzamin.
  14. Like
    Plajcyt otrzymał reputację od NexuS.xdGamemod i zcmd   
    #up ślepy?
     
    Wojtek020699
    Nie jestem taką internetową pyrą jak ty żeby znać te znaczki robię jak mi się podoba a na tym gta coś tam nie mam nawet konta.
    Połowa tych twoich postów to pewnie coś w stylu tego na co zwróciłem uwagę. Zresztą nie będę się z tobą siłował bo za stary jestem na takie gierki.
    Zapewne liczby w twoim nicku mówią o drugi czerwca 1999r mam racje?? Bo gdybym się pierwszy raz w trawę nie spuścił to był był twoim ojcem.
  15. Like
    Plajcyt otrzymał reputację od herligho232CreateObject i CreateDynamicObject   
    herligho232
    Ostatni parametr jest automatycznie na 200.0 ustawiony zmień sobie:
    CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0); Ponadto:
    worldid = -1 oznacza że wyświetli we wszystkich worldach,
    interiorid = -1 to samo co wyżej tylko że dla intków,
    playerid = -1 dla wszystkich graczy jak chcesz dla konkretnego to dajesz tu playerid,
    streamdistance = 200.0 to już pisałem wyżej odległość.
  16. Like
    Plajcyt otrzymał reputację od herligho232CreateObject i CreateDynamicObject   
    Zrób sobie freezowanie gracza na 2 sekundy bo może obiekty za wolno się wczytują.
     
    To w kodzie gdzie wchodzisz do interiorku
    TogglePlayerControllable(playerid, false); SetTimerEx("UnFreeze", 2000, false, "i", playerid); A to na górze przy definicjach
    #define UnFreeze(%0) TogglePlayerControllable(%0, true)
  17. Like
    Plajcyt otrzymał reputację od NurekMuzyka   
    if(MovecameraCount[playerid] == 0)     {         InterpolateCameraPos(playerid, 1698.9635, -1975.9434, 73.5100, 1543.7468, -1715.2642, 29.4066, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         InterpolateCameraLookAt(playerid, 1543.7468, -1715.2642, 29.4066, 1496.1156, -1745.0728, 15.4122, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         MovecameraCount[playerid] = 1;     }     else if(MovecameraCount[playerid] == 1)     {         InterpolateCameraPos(playerid, 1543.7468, -1715.2642, 29.4066, 1277.5309, -1736.0372, 13.3312, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         InterpolateCameraLookAt(playerid, 1496.1156, -1745.0728, 15.4122, 1284.2826, -1685.6812, 16.7643, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         MovecameraCount[playerid] = 2;     }     else if(MovecameraCount[playerid] == 2)     {         InterpolateCameraPos(playerid, 1277.5309, -1736.0372, 13.3312, 1359.6582, -1354.4332, 56.1082, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         InterpolateCameraLookAt(playerid, 1284.2826, -1685.6812, 16.7643, 1330.8595, -1416.6991, 15.7816, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         MovecameraCount[playerid] = 3;     }     else if(MovecameraCount[playerid] == 3)     {         InterpolateCameraPos(playerid, 1359.6582, -1354.4332, 56.1082, 617.3528, -1391.7230, 18.3590, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         InterpolateCameraLookAt(playerid, 1330.8595, -1416.6991, 15.7816, 642.4980, -1439.2944, 15.3911, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         MovecameraCount[playerid] = 4;     }     else if(MovecameraCount[playerid] == 4)     {         InterpolateCameraPos(playerid, 617.3528, -1391.7230, 18.3590, 691.4628, -1952.7185, 57.2373, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         InterpolateCameraLookAt(playerid, 642.4980, -1439.2944, 15.3911, 908.4006, -1823.7035, 14.1942, MOVETIME + 3000, CAMERA_MOVE);         MovecameraCount[playerid] = 0;     } MovecameraCount[playerid] = 1; Robisz sobie zmienną która przechowuje numer kamery na ktorej jesteś i tylko zmieniasz jak dojdzie do końca to przełącza na 2 itp itd gdzieś jest poradnik wideo jednego gościa na YT.
     
    To jest przykład z mojego gamemoda może coś cię oświeci.
  18. Like
    Plajcyt otrzymał reputację od Beata_Szydlo_2015[Pytanie]Net4Game   
    To jest zwykły obiekt stojącego samolotu w porcie lotniczym przy rękawach od wejść do samolotu z samego korytarza odpraw. Taki samolot stoi w LS na lotnisku i nie da się nim normalnie latać bo to jest obiekt.
    Up. Dokładnie najpierw siedzisz w shamalu robisz postać a potem ten samolot ląduje.
     
    #down
    RLY?
  19. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla KaLu[Pytanie] Pytanie o optymalizacje   
    Będziesz miał więcej niż 50 graczy? Jeżeli nie, to nie masz się czego obawiać. Względem kodu martwi mnie trochę podwójne użycie sscanf, ale poza tym okay. Ogółem wszystkie informacje odnośnie obiektów bym radził przechowywać w jednej tablicy. 
     
    + radzę robić zatrzymywanie kodu (return 1) w przypadku, gdy linijka:
    new objectid = GetObjectID(InGameMatTexd[id][oGrupa]); równa się INVALID_OBJECT_ID; 
     
    Coś takiego: http://pastebin.com/9TAMXCGS
  20. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla Kubi97[Pytanie] Pytanie o optymalizacje   
    To jest tylko zainicjowanie tablicy, raczej nie ma co tutaj mówić o optymalności, nie robi to różnicy (kilka bajtów do tyłu czy do przodu to jest nic).
  21. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla KaLu[Pytanie] Pytanie o optymalizacje   
    O optymalizację mógłbyś pytać, gdybyś robił w kodzie pętlę na 10 - 50 tysięcy, ale to jak wspomniał Kubi97 nie ma dużego wpływu na działanie skryptu. 
  22. Like
    Plajcyt otrzymał reputację od RosolZKurWieluanty minigun   
    W szybkim timerze lub OPU dajesz:
    Jeśli timer to pętla na wszystkich graczy jeśli opu
    if(GetPlayerWeapon(playerid) == ID_MINIGUNA) { //co ma sie dziać }
  23. Like
    Plajcyt otrzymał reputację od CEDZIORKomenda /skin   
    if(skin < 0 || skin > 299) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "(I): Skiny są od 0 do 299. :C"); Zamień sobie.
     
    #Up był szybszy.
  24. Like
    Plajcyt przyznał reputację dla Quis[ROZWIĄZANY]sscanf podział.   
    Ja to zawsze robiłem tak, że wycinałem tekst pomiędzy nawiasami i wtedy rozdzielałem go sscanf'em, jako znak rozdzielający dawałem przecinek. Czyli coś takiego:

    new result[128], poso = strfind(string, "(", true), posc = strfind(string, ")", true); strmid(result, string, poso+1, posc); sscanf(result, "p<,>dffffff", modelid, pos[0], pos[1], pos[2], rot[0], rot[1], rot[2]);
×