Skocz do zawartości

Karos64

Użytkownik
  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Karos64

  • Tytuł
    Cosik kasik umim...

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Nazwa serwera
    Polski Serwer Wspólnoty
  • Typ serwera
    DeathMatch
  • Adres IP

Ostatnie wizyty

280 wyświetleń profilu
  1. Karos64

    [ROZWIĄZANY]Obiekty w wybieralce

    Ponieważ obiekt szyby już tak ma, według mnie, najprościej będzie zrobić 2 obiekt w tym samym miejscu tylko obrócić go o 180 stopni
  2. Karos64

    Błąd z kompilacją (Variable)

    CMD:zmieńskina(playerid, params[]) //Komenda ma za zadanie nadanie skina graczowi z danym ID { new id; new skin; new name1[MAX_PLAYER_NAME+1], skinmessage[24+MAX_PLAYER_NAME+1]; new name2[MAX_PLAYER_NAME+1]; GetPlayerName(id, name1, sizeof(name1)); GetPlayerName(playerid, name2, sizeof(name2)); format(skinmessage, sizeof(skinmessage), "Administrator %s zmienił skin graczowi %s.", name2, name1); if(sscanf, "ud", id, skin) SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, "Użyj: /zmieńskina [ID GRACZA] [ID SKINA]"); else { SetPlayerSkin(id, skin); SendClientMessage(playerid, skinmessage); } return 1; } Może to zadziała?
  3. Karos64

    [ROZWIĄZANY]Niedozwolone znaki?

    @UP Faktycznie! Dzięki Ci bardzo, taki głupi błąd Uświadomiłeś mnie i naprawiłem problem. Wystarczyło usunąc jeden kwadratowy nawias przy tablicy Dzięki wszystkim
  4. Karos64

    [ROZWIĄZANY]Niedozwolone znaki?

    @UP Używając tego co napisałeś, nie zależnie co wpiszę (czy 'ą', 'ę' czy 'a', 'e') pokazuje mi że nie dozwolone znaki użyłem :/
  5. Witajcie przyjaciele! Ostatnio męczę się z funkcją, która ma sprawdzić czy w podanym haśle jest jakiś niedozwolony znak. Znaki mam zapisane w tabeli, która jest na dole oraz sama funkcja jest na dole Problem wygląda tak, że funkcja nie wykrywa tych znaków mimo, że są. W sensie, przepuszcza wszystko dalej. Ktoś może mi pomóc rozwikłać ten problem? Plose new IllegalChars[][] = { "ą", "ć", "ę", "ń", "ł", "ó", "€", "ś", "Đ", "đ", "@", "!", "#", "$", "%", "^", "&", "*", "(", ")", "{", "}", ":", "'", ";", "<", ">", "?", ",", ".", "/", "~", "`", "-", "_", "+", "-", "|", "☺", "☻", "♥", "♦", "♣", "♠", "•", "◘", "○", "§", "♀", "↨" }; stock PasswordIsNormal(password[ ]) { for(new i; i < sizeof IllegalChars; i++) { if(strfind(password, IllegalChars[i], true) != -1) { return false; } } return true; }
  6. Karos64

    [ROZWIĄZANY]TextDraw z danymi pod nim

    Nie w ten sposób Ten TD wygląda jakby miał 2 linijki, więc najpierw piszesz jedną linijkę np. ID Nick Ping Kasa Score <---- Potem dajesz '~n~' i piszesz to co ma być pod spodem, możesz użyć spacji dla efektu 0 Karos64 100 $200 5000 <------ Oczywiście to co ma być w drugiej linijce musisz dodać w kodzie dla każdego gracza osobno
  7. Karos64

    [ROZWIĄZANY]Nachodzenie się textdrawa

    Możesz dać kawałek kodu o odświeżaniu TD?
  8. Karos64

    [ROZWIĄZANY]Stan pojazdu (1000)

    Może tak? format(predstring,sizeof(predstring)," ~w~%s~n~~w~Predkosc: ~p~%i~n~~w~Stan: ~p~%.0f",Nazwapojazdu[GetVehicleModel(vehicleid)-400],pred_b,StanPojazdu/10); TextDrawSetString(LicznikPredTD[playerid],predstring);
  9. Karos64

    [ROZWIĄZANY]Nachodzenie się textdrawa

    W jakim sensie odświeżasz textdraw? Masz jakiś pasek stanu gracza (informacje) itp i chcesz je na bieżąco aktualizować? Jeśli o to chodzi to użyj funkcji TextDrawSetString (http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetString)
  10. Karos64

    [ROZWIĄZANY]Nowa tablica (error 010)

    Dzieję się tak, ponieważ przypisywanie danych do tablicy musi odbyć się w jakimś publicu, np. OnGameModeInit. Nie możesz tego tak luźno dać do kodu. Rozumiesz? Ponieważ wszystko co się dzieje ma swój odpowiednik w publickach i to własnie Ty masz zadecydować w którym publicu masz przypisać te zmienne. Mam nadzieję że rozumiesz W skrócie, przypisuj zmienne do tablic w jakimś publicu, np. OnPlayerConnect czy OnDialogResponse - w którym chcesz
  11. Karos64

    [ROZWIĄZANY]3dText Nick

    Gdybyś miał problem z kolorem nicku (tj. byłby czarny albo coś w tym stylu) to polecam ci się dokładnie zapoznać z tą stroną: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerColor a dokładniej z tą: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ColorFix Ponieważ występuje pewien błąd a tutaj masz pomoc jak go naprawić W skrócie wklejasz na początku kodu new PlayerColors[200] = { 0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,0xF4A460FF, 0xEE82EEFF,0xFFD720FF,0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,0x10DC29FF, 0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,0x65ADEBFF, 0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,0x275222FF,0xF09F5BFF,0x3D0A4FFF, 0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF,0x057F94FF, 0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF,0x18F71FFF, 0x4B8987FF,0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF,0x12D6D4FF, 0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF,0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF,0x2FD9DEFF, 0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF,0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF,0x3214AAFF, 0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF,0x9F945CFF,0xDCDE3DFF, 0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF,0xD8C762FF, 0xD8C762FF,0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF, 0xF4A460FF,0xEE82EEFF,0xFFD720FF,0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF, 0x10DC29FF,0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF, 0x65ADEBFF,0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,0x275222FF,0xF09F5BFF, 0x3D0A4FFF,0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF, 0x057F94FF,0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF, 0x18F71FFF,0x4B8987FF,0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF, 0x12D6D4FF,0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF,0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF, 0x2FD9DEFF,0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF,0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF, 0x3214AAFF,0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF,0x9F945CFF, 0xDCDE3DFF,0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF, 0xD8C762FF,0xD8C762FF }; A przy OnPlayerConnect dajesz SetPlayerColor(playerid, PlayerColors[playerid]); Wtedy fukncja GetPlayerColor będzie działała prawidłowo
  12. Ale ten czas leci, niedawno był sylwester 0.0

    1. Domenico

      Domenico

      Ja pamiętam jeszcze sylwestra sprzed dwóch lat, a tu już kolejnego planują :)

  13. Karos64

    Komenda z dwoma opcjami

    Cześć, mam taki problem, jak można zrobić komendę z dwoma opcjami, np. komenda /pojazd [iD Pojazdu] ale zamiast [iD] możemy też wpisać nazwę pojazdu?
  14. Karos64

    [Filterscript] PizzaBoy V0.1

    Fajne, tylko testowałeś to? Bo w publicku OnPlayerEnterCheckpoint masz coś takiego: RemovePlayerFromVehicle(playerid); new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); DestroyVehicle(vehicleid); Najpierw wywalasz gracza z pojazdu, a potem usuwasz pojazd w którym gracz siedzi. Nie jestem pewny czy to zadziała? A tak poza tym to fajne
  15. Karos64

    Problem z komendami

    @Dejv Spróbowałem wymienić sscanfa ale i tak to samo :/ @PrzMas Teraz niezależnie czy podam poprawny argument i czy komenda wykona się prawidłowo czy nie to wyskakuje "Nie ma takiej komendy!" :/ @EDIT Ludzie! Zrobiłem strasznie głupi błąd :/ Miałem funkcje która zwraca nazwę modelu auta po jego ID a nie po modelu i tutaj był problem :/ Zauważyłem to gdy pisałem komendę na nowo Dzięki wszystkim za porady i starania Wszystko przez to, że źle napisałem stocka
×