Skocz do zawartości

Scaner

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez Scaner


  1. Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć że dopiero uczę się języka pawn, więc proszę o wyrozumiałość :). Mój problem polega na tym że jak najeżdżam myszką na mój TD to wszystko ładnie, pięknie się podświetla, lecz gdy na niego kliknę nic się nie dzieje :/. Poniżej podaje kod:

    Do wyświetlania: 

    Cytuj

    public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
    {
        SpawnPlayer(playerid);
        TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
        CameraMover(playerid);
        new string[500];
        new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
        format(string, sizeof(string), "/Gracze/%s.ini",Gname);
        if(dini_Exists(string))
        {
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Play[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Info[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Exit[playerid]);
            SelectTextDraw(playerid, COLOR_BLUE);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Tlo[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Naglowek1[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Naglowek2[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Button1[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Button2[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Button3[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,d1[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,d2[playerid]);
        }

     

     

    w public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid):

    Cytuj

    {
        if(clickedid == Exit[playerid])
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Klikles na Textdraw: KlikalnyTD!");
            SetPlayerArmour(playerid, 100);
            SetPlayerHealth(playerid, 50);
            SetGravity(0);
        }
        return 1;
    }

     

     Wygląd kodu TD:

    Cytuj

        Play[playerid] = TextDrawCreate(501.714141, 150.613342, "Graj");
        TextDrawLetterSize(Play[playerid], 0.449999, 1.600000);
        TextDrawAlignment(Play[playerid], 1);
        TextDrawColor(Play[playerid], 255);
        TextDrawSetShadow(Play[playerid], 0);
        TextDrawSetOutline(Play[playerid], 0);
        TextDrawBackgroundColor(Play[playerid], 51);
        TextDrawFont(Play[playerid], 1);
        TextDrawSetProportional(Play[playerid], 1);
        TextDrawTextSize(Play[playerid], 567.000000, 20.000000);
        TextDrawSetSelectable(Play[playerid], true);

     

    Liczę na pomoc ;)

     

×